Suomessa on noin 30000 työikäistä kehitysvammaista henkilöä. Kehitysvammaiset nuoret ja aikuiset osallistuvat työelämään monin tavoin. Vain noin 500-600 henkilöä tekee työsuhteista palkkatyötä. Siis miettikää tuo alussa olevat ihmiset kykenee palkka työssä olemaan jos saa vahvan ohjauksen työhönsä ja ne ovat juuri minun kaltaiset joiden älykkyys taso on mennyt yli Lievän älyllisen kehitysvamman tason eli yli 70 mennyt Lievän älyllisen kehitysvamman älykkyys jotka ovat Heikkolahjaisuus tasolla todettu jotka eivät ole menneet selkeästi Lievä älyllinen kehitysvamma äö . Ja kohta yksi 1976 mies joka on Laaja alaiset oppimisen vaikeudet ja kehityshäiriö niin sille nyt Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi tulee ja se pystyy palkka työssä olemaan jos ei ole työssä aikataulu johon mennessä pitäisi sen saada tehtyä sama työ jota te terveet ihmiset teette. Eli jos siitä aikataulu jutusta luopuu kaikki minun kaltaiset Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset olisi kykenevät maksaa veroa niille puhumattomille älykääpiö vaikeasti kehitysvammaisille myös.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Se saattaa olla ongelma että heidät on kirjoitettu eläkkeelle ja työtoiminta on asumisyksikön kautta olevaa toimintakeskuksen kahdeksan euron osallistumisrahaa! Työllistyminen vaatisi laajempaa keskustelua ja järjestelmän miettimistä! Eikä myönnettyjä eläkkeitä tuosta vain saa muuttaa! Työtoiminnan korvausta pitäisi jopa kasvattaa ja kehittää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751699- 241196
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as331084Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135923Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 72588
- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 36454
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398