Aluevaalit.

Anonyymi

Näette miten nykyinen hallitus tekee kaiken velaksi ja on osaamaton monessa asiassa.
Äänestäkää nämä pois, tällä velkatiellä emme voi jatkaa!
Verot nousee varmasti !!!

5

178

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äänestäkää eero maakunta valtuustoon. Parempi sekin kun ei eduskuntaan päässyt. Ei riitä kunnsnvaltuuston ikipuheenjohtajuus.

• Anonyymi

Ei eeroa missään nimessä. Oli Siun Sotea jo suunnitelmassa ja jälki on senkaltaista ku n on. Mitä rakennusmestari tietää sotesta yleensä. Kaikki poliitikot pois terveydenhuollosta.

• Anonyymi

Äänestäkää mitä lystäätte, minä äänestän sosialidemokraattia koska sen ehdokkaan pitää jotain ymmärtääkin tästä soteasiasta.

• Anonyymi

Ei taida porukka oikein ymmärtää mitkä vaalit nämä on. Ottakaa selvää!
      Ja muistutukseks ihan sellainen asia että kannattaa jättää nuo edustelijat pois sieltä omaltakin listalta, koska nehän eivät tule sieltä hellsingistä tänne kokoustamaan KOSKAAN! Äänestäkää sote-alan ammattilaisia, mutta niissäkin tarkkana. Moni "esimies" on täysi narsisti , eikä ajattele kuin omaa persettään. ...ja nuolee ylempien.

• Anonyymi

Niin mitä #esimies# yleensä tekee päivystysnumerossa, kun ei ole vastaamassa puhelinuneroon, joka pitäisi olla ensisijainen yhteysnumero. On niin ylimielinenkin voin kyllä yhtyä edelliseen kommentoijaan, en tiedä mitä tekee, mutta ei hoida hommiaan. Turhake palkannauttija. Toivottavasti ei kelpaa jatkoon. Sitä kun alempaa ylenee, niin taitaa nousta jokin päähän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      170
      1849
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1340
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      221
      985
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 55
      816
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      765
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    8. 89
      731
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      636
    Aihe