Dingolle oma foorumi

Dingolle oma foorumi

Olisi korkea aika saada myös Dingolle oma keskustelupalsta. Miksi esim. Zen Café sai oman palstan, mutta Dingo ei ole lukuisista toiveista huolimatta saanut. Onko ylläpidolla jotain Dingoa vastaan?!

En aliarvioi HIM-yhtyettä, mutta HIMin jonkinlaiselle esikuvalle, Dingolle pitäisi jo omakin palsta saada. Kyllä Dingo enemmän on aikaan saanut kuin esim. Apulanta tai Zen Café!!

8

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VAAN

Et tän 24-keskustelun etusivulla ihan alhaalla oikealla on semmonen juttu, mistä voi ehdottaa... Et tälleen. Turha niitä tänne on pistää

• Dingon 80-luvun fani

Olen ehdottanut vaikka kuinka usein, eivätkä avaa. Ruvetaan sitten käyttämään vaikka tätä foorumia myös Dingon foorumina, jos ei sille palstaa saada.

• Finlandia?

?simo?

• EI!

EI mitään vitun dingo paskaa tänne! Mee valtaamaan joku toinen paikka!
        Tää on HIM keskustelu! Tajuatko: H.I.M!!!!!

• HIM-HIM
        EI! kirjoitti:

EI mitään vitun dingo paskaa tänne! Mee valtaamaan joku toinen paikka!
        Tää on HIM keskustelu! Tajuatko: H.I.M!!!!!

Suomi24:llä on jotain Dingoa vastaan. On se sentään parempi yhtye kuin mikään näistä Kotimaisista bändeistä, jotka ovat oman palstan saaneet!

• HIM_FOREVER
        HIM-HIM kirjoitti:

Suomi24:llä on jotain Dingoa vastaan. On se sentään parempi yhtye kuin mikään näistä Kotimaisista bändeistä, jotka ovat oman palstan saaneet!

HIM on kotimaisista artisteista kaikista parhain!!! Jos ei aukee palsta, niin menkää keskusteleen johki muualle Dingosta mut ETTE TODELLAKAAN tuu tänne!!!!!!

• ...
        HIM_FOREVER kirjoitti:

HIM on kotimaisista artisteista kaikista parhain!!! Jos ei aukee palsta, niin menkää keskusteleen johki muualle Dingosta mut ETTE TODELLAKAAN tuu tänne!!!!!!

Just niin,ei tänne!

• Horn
        HIM-HIM kirjoitti:

Dingo oli aikanaan hyvä bändi ja teki myös hyviä biisejäkin.
        Mut kaiken syy on Neumann- Suomen rocks-kenen mulkuin äijä.
        Ilmeisesti 24:sen pitäjän tietää sen myös :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      140
      2610
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1967
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1677
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1523
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1350
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      927
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe