Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Haukipudas ja homoseksuaalisuus

Anonyymi

Moi haukiputaalaiset! Olen erään tutkimusryhmän jäsen Turun yliopistolta.
Tutkimme Haukiputaalla esiintyvää, erittäin yleistä homoseksuaalisuutta.
Saimme eräässä tutkimustuloksessa hämmästyttävän tuloksen. Eli Haukiputaalais-miehistä noin 21,8% on homoseksuaaleja.
Olisiko teillä kommentoitavaa, mistähän tämä mahtaa johtua?
Epäilemme geeniperimää mutta myös tutkimukset juomavedestä on polkaistu alulle.
Asiallisia vastauksia kiitos.
T. tutkija

19

2262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä ihminen näkee toisessa vain sen mitä omassa päässää kantaa.

    • Anonyymi

      Olisiko tässä niin sanottu homocity-ilmiö? Kundit huomanneet, että kaltaisiansa paljon kivassa kylässä. Sana kiirii ja elämänkumppani löytyy Putaalta.

      • Anonyymi

        Kyllä miehet tekee keskenään muutakin kuin homostelee. Nykyään vaan homoutta nostetaan jalustalle ja näytetään TV:ssä koko ajan, niin se voi vaikuttaa joidenkin mielikuvitukseen...


    • Anonyymi

      Voihan vitsi! Vallan Turun yliopiston tutkija 🤣😃😄. Tulepas tutkija juomaan tätä Haukiputtaan vettä niin mitä sulle tapahtuu? Jos jätät liian kaljan kittaamisen väliin niin aivosi kirkastuvat ja huomaat olevasi Haukiputaalla asuva, utelias mies. 🤗

    • Anonyymi

      Se johtuu ilmeisesti siitä kun muutama vuosi taakse päin tänne muutti Turusta 10-15 mies ja nais henkilöä.Ja täällä ajateltiin heti ,että mitähän tästä seuraa kun vaikutaisivat niin kuin he olisivat seksuaali vähemmistön edustajia.

    • Anonyymi

      Moi moi haukiputaalaiskundit! Mä olen pyörinyt täällä Haukiksella paljon gay-piireissä ja täytyy sanoa, että Pudas on käytännössä täynnä homomiehiä!
      Ihan perheellisiä miehiä hakee seikkailua ja kivaa miesrakkautta.
      Ehkäpä H-pudas on ihan osuva lyhenne. Veikkaisin, että H-putaan homoprossa on noin 78%.

    • Anonyymi

      Haukipudas Maailmankartalle!Turuntautilaiset tutkii putaan toinentoista.Olisipa mielenkiintoista nähdä tutkimuksen tulos?

      • Anonyymi

        Ei se mitään Turun yliopiston tutkimusta ole.
        Joku utelias yrittää höynätä putaalaisia 😖☻😈


    • Anonyymi

      Hallituksemme kanta asiaan...?

    • Anonyymi

      Jos aloittaja nyt vaan keskittyisi Aku Ankkaansa. siinä on kivoja kuviakin.

    • Anonyymi

      En tiedä mitäpä se mulle kuuluu

    • Anonyymi

      Oonkin katellut ku täälä puttaalla on palio tatuointeja ja kultakoruja kaulasa miehillä!
      Onko se joku koodi vai mikä se on??? niinkö jos on tatuointi ja koru nii miehen peräreikä on pop??? pittää varua niitä koodiukkoja!!!

      • Anonyymi

        Haukiputaalla kaikki miehet homoja.

        Näin PUTTAALLA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukiputaalla kaikki miehet homoja.

        Näin PUTTAALLA.

        Ennemmin homoja kuin mulkkuja. Tilanteessa olisi kyllä parantamisen varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukiputaalla kaikki miehet homoja.

        Näin PUTTAALLA.

        Paitsi minä joka oon Oululainen jo vuodesta 2013.


    • Anonyymi

      Entä jos onkin joupukki? Kyse voi olla väärinkäsityksestä. Ei jokaisen auton kuskikaan omilla asioillaan ajele tai omista autoakaan. Jos herääminen jää aamulla vaiheeseen, niin ei haittaa, koska juuri siksi maailma pyörii.

    • Anonyymi

      Valitettavasti kirjoitustyylisi ja kirjoitusvirheitä vilisevä kirjoituksesi paljastaa ettet ole tutkijaa nähnytkään;)

    • Anonyymi

      Vale tutkija!

    • Anonyymi

      Ihmiset unohtavat että neutraali suhtautuminen ei ole sama asia kuin positiivinen suhtautuminen ja positiivinenkaan ei tarkoita että itse olisi.

      Asiat sopii usein ennakkoluuloihin, mutta kuka niitä keksii ja miksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe