Jumalaton on yleisen mielipiteen orja

Anonyymi

Kristittyä ei voi viedä kuin pässiä narussa yleisen mielipiteiden orjina. Kristitty on Jeesuksen orja.Jumalaton ei pysty pistämään hanttiin heikkoitsetuntoisena ja moraalisesti turmeltuneena valheen lapsena.

Media muokkaa ja muuttaa yleistä mielipidettä, jonka mukaan pelokas jumalaton valitsee valheen osoittaen olevansa kuin ihmiset olivat Nooan aikana.

Valheet mediassa muokkaavat pahoja ihmisiä, joita inhoten kartan, y ä k. Raamattu muokkaa autuaita pyhiä ihmisiä, ihailtavia.

Selef

20

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä meidän tulee sääliä noita ihmisiä, vaikka he ovat menossa kadotukseen, vaikka he vihaavat meitä ja tekevät ja sanovat kaikkea inhottavaa. He ovat perkeleen sokaisemia, eivätkä ymmärrä mikä on hinta sille, että he saavat elää tässäkin ajassa. Mutta totta se on, että huono seura hyvät tavat turmelee. Sopivasti meidän on hyvä olla tekemisissä uskottomien kanssa, että Jeesus voi meidän kauttamme ehkä kutsua parannukseen muutamia. Jumala on Jeesuksessa osoittanut olevansa iankaikkinen armo ja rakkaus, jokaiselle joka häntä lähestyy ehyellä sydämellä. Mutta iankaikkinen viha niille, jotka eivät. Rukoillaan armoa toisille kun meidätkin on armahdettu.

• Anonyymi

"kadotukseen ?

"Älkääkä tuomitko, NIIN ei TEITÄKÄÄN tuomita, ÄLKÄÄ kadotustuomiota LAUSUKO, NIIN ei
        TEILLEKÄÄN kadotustuomiota lausuta. Antakaa ANTEEKSI, NIIN teillekin anteeksi annetaan"
        Luuk: 6: 37

tutkikaas ny vähän tarkemmin, mitä JEESUS sanoo !!
        Jeesus puhuu raamatussa FARISEUKSILLE, siis NIILLE, jotka ITSE pitivät ITSEÄÄN taivaskelpoisina !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"kadotukseen ?

"Älkääkä tuomitko, NIIN ei TEITÄKÄÄN tuomita, ÄLKÄÄ kadotustuomiota LAUSUKO, NIIN ei
        TEILLEKÄÄN kadotustuomiota lausuta. Antakaa ANTEEKSI, NIIN teillekin anteeksi annetaan"
        Luuk: 6: 37

tutkikaas ny vähän tarkemmin, mitä JEESUS sanoo !!
        Jeesus puhuu raamatussa FARISEUKSILLE, siis NIILLE, jotka ITSE pitivät ITSEÄÄN taivaskelpoisina !!

Jeesus itse, Paavali ja Pietari ja Johannes ovat kaaikki tuomion omia, jos jumalattomien kadotustuomiosta ei saisi puhua. Kadotustuomio on sitä ettei anna toisia mahdollisuuksia ihmisille. Eikä anna heille anteeksi vaikka he katuvat.

Fariseus on henkilö kuka ei suostu Pyhän Hengen puhdistettavaksi. Hänen oppinsa hapattaa/säilöö syntiä. Kuten esimerkiksi oppi vesikasteen pelastavasta voimasta on tällainen fariseuksen oppi, koska sillä ihminen välttelee todellista synneistä puhdistumista, jonka Jeesus/Jumala tekee niille, jotka kysyvät hänen vamhurskauttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus itse, Paavali ja Pietari ja Johannes ovat kaaikki tuomion omia, jos jumalattomien kadotustuomiosta ei saisi puhua. Kadotustuomio on sitä ettei anna toisia mahdollisuuksia ihmisille. Eikä anna heille anteeksi vaikka he katuvat.

Fariseus on henkilö kuka ei suostu Pyhän Hengen puhdistettavaksi. Hänen oppinsa hapattaa/säilöö syntiä. Kuten esimerkiksi oppi vesikasteen pelastavasta voimasta on tällainen fariseuksen oppi, koska sillä ihminen välttelee todellista synneistä puhdistumista, jonka Jeesus/Jumala tekee niille, jotka kysyvät hänen vamhurskauttaa.

...
        Minulla ei ole vaikeuksia antaa esimerkiksi sinulle anteeksi erheitäsi ja toivotankin sinut tervetulleeksi Jeesuksen omien joukkoon kun kadut erheitäsi. Ei siksi että itse olisin jotain vaan siksi että Jeesus Kristus on minussa ja hän on armo ja totuus, ja hän on anteeksiantavainen. Minä en siis ole mitään.

• Anonyymi

Järjissään on ihan kiva olla.

• Anonyymi

Vieläkö se Trump on Jeesusta suurempi ?
      Ainakin sen verinen vallankumousyritys vuosi sitten meni päin persettä.
      Make America bullshit again.

• Anonyymi

Mitä hyvää yleensäkään on missään Amerikasta tullessa uskonlahkoissa ?
        Helluntailaiset, jehovalaiset, mormonit ja muut amerikkalaisten asehullujen perustamia epäkristillisiä lahkoja.

• Anonyymi

Kun Trumpin valinta oli varmistunut, erään toimittajan ilme oli näkemisen arvoinen ja hänen suustaan tuli mm. sanat:

"Olet muuten hereillä. Et näe hirvittävää, hirvittävää painajaista. Et ole myöskään kuollut ja joutunut helvettiin."

https://www.youtube.com/watch?v=Hf_ESy_qNKQ

• Anonyymi

Kristillisiä lahkoja on Suomessakin kymmeniä ja ne vievät porukoitaan toinen toistaan mielipuolisimpiin suuntiin. Jotkut sekoilevat esimerkiksi harrastamalla ns. kielilläpuhumista, ihmeparantamista ja tyrkkimällä toisiaan nurin.

• Anonyymi

"Kielet EIVÄT siis ole merkiksi USKOVILLE, vaan NIILLE, jotka EIVÄT usko"
        1 Kor: 14: 22

• Anonyymi

Yleinen mielipide onkin viisastumaan päin.
      Harva tarvitsee enää jumalaa unilelukseen.

• Anonyymi

"valheet mediassa". . .älkää ny sekottako maallisia asioita , uskonnon "valheisiin > siis, uskonnon e k s y t y k s i i n.

erottakaa ny hengelliset maallisista .

• Anonyymi

Taitaa helluntailaisuudessa olla ne salaliittoteoriat se ykkösprioriteetti.
      Vasta toisena tulee Jeesus tai sitte kolmantena jos Trump tulee toisena.
      New age hommaa...ei kristillisyyttä.

• Anonyymi

En tiedä, mitä ajattelit kun kirjoitit mitä kirjoitit, mutta mitä kirjoitit, ei ole sen mukaista, mitä Jeesus opetti.

• Anonyymi

Et pysty osoittamaan totuudessa valhettasi todeksi.

Saatanan kätyrit ovat valheen asialla sanomisiaan perustelematta. Tulkoot sanasi päällesi viimeisellä tuomiolla, sillä sanoistasi ( valheistasi ) sinut tuomitaan sinne mihin muutkin saatanan valheen lapset tuomituiksi tulevat?

Selef

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et pysty osoittamaan totuudessa valhettasi todeksi.

Saatanan kätyrit ovat valheen asialla sanomisiaan perustelematta. Tulkoot sanasi päällesi viimeisellä tuomiolla, sillä sanoistasi ( valheistasi ) sinut tuomitaan sinne mihin muutkin saatanan valheen lapset tuomituiksi tulevat?

Selef

Sinulla jäi kyllä sinne kesätauolle Commandohauiksen lisäksi kaikki raamatun hyvät neuvotkin näköjään.

• Anonyymi

Jumalia ei ole olemassa.

• Jaa, no miksiköhän sitten tälläkin palstalla on jatkuvasti esimerkkejä uskovaisita, jotka ovat menneet uskomaan sokeasti aivan lapsellisia valheita, joita saarnaajat ovat heille syöttäneet?

• Anonyymi

Jeesus sanoo: "eksyttävät, jos mahdollista, VALITUTKIN" Matt: 24: 24

siis, eksytykset on voimakkaita / väkeviä eksytyksiä.

• Kyllä kristittyjä viedään kuin pässiä narussa, koska heidän viejieänsä kaulapannassa on valkea laikku, johon valkeuden enkeli, Antikristus on kiinnittänyt vetonarunsa.

Näin he kaikki ovat sitä suurta vuohilaumaa.

"Hän asettaa lampaat oikealle ja vuohet vasemmalle puolelleen.

"Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.

Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.

Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'

"Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'

Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'

"Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      126
      2668
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2137
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      24
      1721
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1528
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1288
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1283
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1210
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1055
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      979
    10. 128
      931
    Aihe