Meitä turtiaislaisia haluaisin tavata. Ei maskia hey! Meitä jotka 2 vuotta vastustettu.
Onko Kinnulassa vkk:n ja Anon kannattajia
10
1864
Vastaukset
- Anonyymi
Soitan keski-Suomen radioon. Kerron vaktoja loronasta
- Anonyymi
Tarkoitikko -alkon kannattajia??
- Anonyymi
Lentopisteillä pelkkä menolippu Tuomiojalle hyvin kauas ....
- Anonyymi
Taas jälleen kerran ihmettelen Tuomiojan ulostuloa tuossa Nato-asiassa. Jos haluaa kuulua Putinin joukkueeseen, niin miksi kyseinen villapää ei voi suosiolla muuttaa Venäjälle?
- Anonyymi
Siitä vähän juttua muutamien Kinnusten kannattamista hörhöistä
https://yle.fi/uutiset/3-12374536 - Anonyymi
”Tutkimukset kertoivat, että rokotemyönteisiin verrattuna rokotevastaisilla oli huomattavasti enemmän haitallisia lapsuusajan kokemuksia. Näillä tarkoitetaan kaikenlaista kaltoinkohtelua, kuten fyysistä ja henkistä väkivaltaa tai kasvamista emotionaalisesti köyhässä tai välinpitämättömässä ympäristössä.
Lapsuudessa kaltoinkohdelluille ihmisille oli kehittynyt erottuva psykologinen profiili, joka oli nähtävissä jo 18-vuotishaastattelussa. He suhtautuivat maailmaan perusnegatiivisesti.
Toisten vuoro kärsiä -ajatus tyydyttää mieltä
Rokotevastaiset kokivat useammin kuin muut, että heitä kohdellaan aina väärin eikä kukaan halua heille mitään hyvää. He saivat tyydytystä ajatuksesta, että he aiheuttaisivat toisille vahinkoa tai että olisi toisten vuoro kärsiä.
Heillä oli myös voimakas taipumus mennä lukkoon stressaavissa tai uhkaavissa tilanteissa, jolloin he eivät voineet ottaa vastaan uutta informaatiota. Heidän tietonsa terveyden perusasioista oli heikompi kuin rokotemyönteisillä tai epäröijillä, ja heidän asenteensa terveyttä koskien oli fatalistinen, eli että terveyteen ei voi itse vaikuttaa.
Koska monien rokotevastaisten lapsuus oli ollut karu ja traumaattinen, ei ole yllättävää, että tässä ryhmässä oli myös eniten mielenterveyden ongelmia ja päihteiden väärinkäyttöä.”
Ei yllättävää. - Anonyymi
Mulla on nuo kaikki kokemukset mutta otin rokotukset,haittaaks se.
- Anonyymi
Mulla taas ei oo noita kokemuksia enkä oo ottanu rokotuksia, haittaaks se?
- Anonyymi
Varaa aika pikaisesti johonkin hoitoon niin läheisesi pelastuu...
- Anonyymi
Kinnusia kirjaimellisesti Anon kannattajissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1041844- 2221622
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591050Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311020Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K61937En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k54859Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63808Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37807Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49795The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5792