Meitä turtiaislaisia haluaisin tavata. Ei maskia hey! Meitä jotka 2 vuotta vastustettu.
Onko Kinnulassa vkk:n ja Anon kannattajia
10
1872
Vastaukset
- Anonyymi
Soitan keski-Suomen radioon. Kerron vaktoja loronasta
- Anonyymi
Tarkoitikko -alkon kannattajia??
- Anonyymi
Lentopisteillä pelkkä menolippu Tuomiojalle hyvin kauas ....
- Anonyymi
Taas jälleen kerran ihmettelen Tuomiojan ulostuloa tuossa Nato-asiassa. Jos haluaa kuulua Putinin joukkueeseen, niin miksi kyseinen villapää ei voi suosiolla muuttaa Venäjälle?
- Anonyymi
Siitä vähän juttua muutamien Kinnusten kannattamista hörhöistä
https://yle.fi/uutiset/3-12374536 - Anonyymi
”Tutkimukset kertoivat, että rokotemyönteisiin verrattuna rokotevastaisilla oli huomattavasti enemmän haitallisia lapsuusajan kokemuksia. Näillä tarkoitetaan kaikenlaista kaltoinkohtelua, kuten fyysistä ja henkistä väkivaltaa tai kasvamista emotionaalisesti köyhässä tai välinpitämättömässä ympäristössä.
Lapsuudessa kaltoinkohdelluille ihmisille oli kehittynyt erottuva psykologinen profiili, joka oli nähtävissä jo 18-vuotishaastattelussa. He suhtautuivat maailmaan perusnegatiivisesti.
Toisten vuoro kärsiä -ajatus tyydyttää mieltä
Rokotevastaiset kokivat useammin kuin muut, että heitä kohdellaan aina väärin eikä kukaan halua heille mitään hyvää. He saivat tyydytystä ajatuksesta, että he aiheuttaisivat toisille vahinkoa tai että olisi toisten vuoro kärsiä.
Heillä oli myös voimakas taipumus mennä lukkoon stressaavissa tai uhkaavissa tilanteissa, jolloin he eivät voineet ottaa vastaan uutta informaatiota. Heidän tietonsa terveyden perusasioista oli heikompi kuin rokotemyönteisillä tai epäröijillä, ja heidän asenteensa terveyttä koskien oli fatalistinen, eli että terveyteen ei voi itse vaikuttaa.
Koska monien rokotevastaisten lapsuus oli ollut karu ja traumaattinen, ei ole yllättävää, että tässä ryhmässä oli myös eniten mielenterveyden ongelmia ja päihteiden väärinkäyttöä.”
Ei yllättävää. - Anonyymi
Mulla on nuo kaikki kokemukset mutta otin rokotukset,haittaaks se.
- Anonyymi
Mulla taas ei oo noita kokemuksia enkä oo ottanu rokotuksia, haittaaks se?
- Anonyymi
Varaa aika pikaisesti johonkin hoitoon niin läheisesi pelastuu...
- Anonyymi
Kinnusia kirjaimellisesti Anon kannattajissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896