Onko Kinnulassa vkk:n ja Anon kannattajia

Anonyymi

Meitä turtiaislaisia haluaisin tavata. Ei maskia hey! Meitä jotka 2 vuotta vastustettu.

10

1877

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soitan keski-Suomen radioon. Kerron vaktoja loronasta

• Anonyymi

Tarkoitikko -alkon kannattajia??

• Anonyymi

Lentopisteillä pelkkä menolippu Tuomiojalle hyvin kauas ....

• Anonyymi

Taas jälleen kerran ihmettelen Tuomiojan ulostuloa tuossa Nato-asiassa. Jos haluaa kuulua Putinin joukkueeseen, niin miksi kyseinen villapää ei voi suosiolla muuttaa Venäjälle?

• Anonyymi
    • Anonyymi

”Tutkimukset kertoivat, että rokotemyönteisiin verrattuna rokotevastaisilla oli huomattavasti enemmän haitallisia lapsuusajan kokemuksia. Näillä tarkoitetaan kaikenlaista kaltoinkohtelua, kuten fyysistä ja henkistä väkivaltaa tai kasvamista emotionaalisesti köyhässä tai välinpitämättömässä ympäristössä.

Lapsuudessa kaltoinkohdelluille ihmisille oli kehittynyt erottuva psykologinen profiili, joka oli nähtävissä jo 18-vuotishaastattelussa. He suhtautuivat maailmaan perusnegatiivisesti.

Toisten vuoro kärsiä -ajatus tyydyttää mieltä
      Rokotevastaiset kokivat useammin kuin muut, että heitä kohdellaan aina väärin eikä kukaan halua heille mitään hyvää. He saivat tyydytystä ajatuksesta, että he aiheuttaisivat toisille vahinkoa tai että olisi toisten vuoro kärsiä.

Heillä oli myös voimakas taipumus mennä lukkoon stressaavissa tai uhkaavissa tilanteissa, jolloin he eivät voineet ottaa vastaan uutta informaatiota. Heidän tietonsa terveyden perusasioista oli heikompi kuin rokotemyönteisillä tai epäröijillä, ja heidän asenteensa terveyttä koskien oli fatalistinen, eli että terveyteen ei voi itse vaikuttaa.

Koska monien rokotevastaisten lapsuus oli ollut karu ja traumaattinen, ei ole yllättävää, että tässä ryhmässä oli myös eniten mielenterveyden ongelmia ja päihteiden väärinkäyttöä.”

Ei yllättävää.

• Anonyymi

Mulla on nuo kaikki kokemukset mutta otin rokotukset,haittaaks se.

• Anonyymi

Mulla taas ei oo noita kokemuksia enkä oo ottanu rokotuksia, haittaaks se?

• Anonyymi

Varaa aika pikaisesti johonkin hoitoon niin läheisesi pelastuu...

• Anonyymi

Kinnusia kirjaimellisesti Anon kannattajissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1265
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      830
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe