Kurssit kallistuivat, mutta lohikäärmeet häipyivät

Anonyymi

Henkisyyden toimijoita ei juurikaan korona heilauta. Ei ainakaan niitä, jotka tarjoavat palvelujaan netin kautta. Parin viime vuoden aikana kurssitarjonta on jonkin verran muuttunut. Osalla hintoihin on tullut merkittäviäkin korotuksia.

Hyötyvätkö henkiolennot hintojen noususta? Millaisella sopimuksella uushenkiset toimijat saavat enkelit tekemään ympäripyöreää päivää yrityksensä työntekijöinä? Voiko yksisarvinen tai lohikäärme irtisanoutua, jos ei enää viitsi tehdä työtä ilman palkkaa?

https://arotron.fi/kurssi-kallistui-1000-euroa-mutta-lohikaarmeet-katosivat/

7

1597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enkelihöpinä kusettajat kusettaa sen minkä ehtii.

      • Anonyymi

        Kyllähän alalla on monenlaista tarjontaa. Olipa kysymys uskonnosta tai henkisyydestä, niin kaikesta aina löytyy pinnallinen puoli, rahastamista ja höpötarjontaa. Vastapainoksi löytyy paljon hyviäkin asioita.


    • Anonyymi

      Enkeleiden on kerrottu voivan olla monissa paikoissa yhtä aikaa. Ehkä heillä ei ole samalla tavalla kiire kuin ihmisillä jotka ovat sidottu aikaan ja paikkaan. Tuskin enkeleillä liikaa tekemistä on, vain harva ihminen edes miettii tälläisiä asioita. Ehkä voisimme enemmänkin keskittyä enkeleihin.
      Tuskin enkelit tekevät työtä rahan takia. Henkimaailmassa ei tarvitse rahaa kun kaiken voi esimerkiki luoda ajatuksen avulla, sehän on erilainen todelllisuus kuin tämä. Kyllä varmaan voi irtisanoutua. Henkioppaatkin saattavat vaihtua ihmisillä tarpeen mukaan.
      Ennen uskottiin että jos vaikka meedion tms työtä tekisi rahan takia, niin kyvyt voidaan ottaa pois. Nykyisin kaupallisuus ja pinnallisuus on kovasti alalla lisääntynyt. Halutaan rahaa ja että unelmat toteutuvat. New ageen kuuluu vapaus ja vastuu. On itse päätettävä mihin uskoo ja mistä kannattaa maksaa ja paljonko. Rukous, meditaatio, kirjojen lukeminen, eri yhdistysten tilaisuudet eivät välttämättä maksa paljon tai ovat ilmaisia.

      • Anonyymi

        Eivät enkelit rahaa tarvitse. Eikä henkimaailma yleensäkään. Mutta en itse ajattelen niin, että jos meedio ottaa työstään rahallisen korvauksen, olisi häneltä otettava kyky pois. Maailma on nykyään hektisempi, jokaisella on rajallinen määrä omaa aikaa tässä maailmassa enkä koe sitä vääränä että lahjojaan ja kykyjään toisille jakava ottaa siitä itselleen kulukorvauksen. Ei minun mielestä tulisi myöskään sitä apua tässä yhteiskunnan rakenteessa ilmaiseksi antaa. Se on surullista, mutta valitettavan totta - koska se aika on pois jostain muusta, jostain ns. tuottavasta työstä. Ei esimerkiksi <a href="https://www.enkeliviesti.fi/">www.enkeliviesti.fi</a> sivustolla omaa aikaansa muille jakava tee sitä tänä päivänä pelkästään hyvää hyvyyttään - sellainen valitettavasti maailma nykyään on. Se on vain hyväksyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät enkelit rahaa tarvitse. Eikä henkimaailma yleensäkään. Mutta en itse ajattelen niin, että jos meedio ottaa työstään rahallisen korvauksen, olisi häneltä otettava kyky pois. Maailma on nykyään hektisempi, jokaisella on rajallinen määrä omaa aikaa tässä maailmassa enkä koe sitä vääränä että lahjojaan ja kykyjään toisille jakava ottaa siitä itselleen kulukorvauksen. Ei minun mielestä tulisi myöskään sitä apua tässä yhteiskunnan rakenteessa ilmaiseksi antaa. Se on surullista, mutta valitettavan totta - koska se aika on pois jostain muusta, jostain ns. tuottavasta työstä. Ei esimerkiksi <a href="https://www.enkeliviesti.fi/">www.enkeliviesti.fi</a> sivustolla omaa aikaansa muille jakava tee sitä tänä päivänä pelkästään hyvää hyvyyttään - sellainen valitettavasti maailma nykyään on. Se on vain hyväksyttävä.

        Sinulle on muodostunut täysin väärä käsitys asioista. Näissä ei ole kyseessä omat kyvyt tai lahjakkuus vaan toimiminen välittäjänä,välikätenä.Parannuksen voima ei ole välittäjän omaa vaan se on lahjaksi saatua.
        Jo Jeesus evästi opetuslapset parannustyöhön sanoen "Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa" "Älkää varatko vyöhönne kultaa, hopeaa tai kuparia "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on muodostunut täysin väärä käsitys asioista. Näissä ei ole kyseessä omat kyvyt tai lahjakkuus vaan toimiminen välittäjänä,välikätenä.Parannuksen voima ei ole välittäjän omaa vaan se on lahjaksi saatua.
        Jo Jeesus evästi opetuslapset parannustyöhön sanoen "Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa" "Älkää varatko vyöhönne kultaa, hopeaa tai kuparia "

        "Näissä ei ole kyseessä omat kyvyt tai lahjakkuus vaan toimiminen välittäjänä,välikätenä."

        Kyky toimia välittäjänä on merkittävä taito. Eihän kaikista tule hyviä meedioita tms koskaan. Vaatii usein luontaisen herkkyyden ja lahjakkuuden lisäksi paljon selväaistien harjoittelua ja kehittämistä, meditaatiopiireihin osallistumista ym. Onhan se tavallaan lahja mutta vaatii omaakin panostamista. Jos vaikka ajatellaan transsi parantamista ja muuttuneita tietoisuudentiloja niin ei nekään hetkessä aukea. Yleensä yllätyn kun joku alkaa yhtäkkiä mainostamaan olevansa meedio tai parantaja, myöhemmin käy yleensä ilmi ettei ole todellista taitoa ollutkaan.


    • Anonyymi

      Naurettavia lupauksia ja kovia hintoja. Olen harrastanut new agea lähemmäs 30 vuotta ja nuo muutamat kouluttajat on sellaisia mitä en jaksa kuunnella vaikka alan asioita ymmärränkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe