Oliko meidän

Anonyymi

Kohtaamisella joku suurempi tarkoitus mitä luulet?

153

3044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottakai! Mitä muutakaan.odotan jo seuraavaa tapaamista.

    • Anonyymi

      Ehkä yksi elämänkokemus kummallekkin..tunteita.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu, näin on


      • Anonyymi

        ..tunteita..lisään vielä, ja aina tunteille on tilausta jos elämässä on joku tyhjiö niin alitajuisesti siihen haluaa täytettä. Itselle on kerran aiemmin käynyt näin mutta ei näin nopeasti ja voimakkaana ja mulle näistä läikähdyksistä on aina seurannut pelkkää hyvää myöhäisemmässä vaiheessa, ajattelee lämpimästi toisesta ja joskus nähdessä sen näkee myös toisesta että tunteet on edelleen lämpimät..tästä viimeisimmästä en vielä tiedä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..tunteita..lisään vielä, ja aina tunteille on tilausta jos elämässä on joku tyhjiö niin alitajuisesti siihen haluaa täytettä. Itselle on kerran aiemmin käynyt näin mutta ei näin nopeasti ja voimakkaana ja mulle näistä läikähdyksistä on aina seurannut pelkkää hyvää myöhäisemmässä vaiheessa, ajattelee lämpimästi toisesta ja joskus nähdessä sen näkee myös toisesta että tunteet on edelleen lämpimät..tästä viimeisimmästä en vielä tiedä?

        Myöhemmässä vaiheessa ? ... Vaikuttaa että elämän keskeisintä ajatusta ei ole vielä sisäistetty, löytää joku itselle sopiva ja tärkeä, ei niinkään että etsittäisiin hyötyihin taipuvia omiin tarpeisiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöhemmässä vaiheessa ? ... Vaikuttaa että elämän keskeisintä ajatusta ei ole vielä sisäistetty, löytää joku itselle sopiva ja tärkeä, ei niinkään että etsittäisiin hyötyihin taipuvia omiin tarpeisiin...

        Väärin ymmärsit. Lyhyesti sanottuna että voi hyvillämielin katsoa toista silmiin jos joskus kohtaa vaikka ois kaikki mennyt päin p:tä. Enempiä selittelemättä miksi mennyt niin.


    • Anonyymi

      Kaipaa kyllä tarkennusta tällainen kysymys. Missä ja milloin? Mutta uskoakseni kyllä.

    • Anonyymi

      olemme jo keski-ikäisiä ja uskon vahvasti, että tarkoitus löytyi ; täydenämme toisiamme sopivasti , toinen voi oppia toiselta paljon jos haluaa, voi kääntää elämän suuntaa
      meillä on asiat vielä kesken...😁

      • Anonyymi

        Miten asiat ovat teillä vielä kesken? Ovatko välinne epäselvät myös? Terveisin "utelias sivusta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten asiat ovat teillä vielä kesken? Ovatko välinne epäselvät myös? Terveisin "utelias sivusta".

        kaikenlaista kipuilua tulee väliin kun muutoksia tapahtuu asioita pitää sisäidtää ja se vie aikansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikenlaista kipuilua tulee väliin kun muutoksia tapahtuu asioita pitää sisäidtää ja se vie aikansa

        Totta. Todellinen kasvu vie aikansa ja toinen voi toimia siinä peilinä. Joskus siihen peiliin vaan ärsyyntyy kovasti. Tuntuu että viimeiset kaksi vuotta on ollut nopeutettua kasvua. Todella rankkaa, mutta ei ole pystynyt siltä välttymäänkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Todellinen kasvu vie aikansa ja toinen voi toimia siinä peilinä. Joskus siihen peiliin vaan ärsyyntyy kovasti. Tuntuu että viimeiset kaksi vuotta on ollut nopeutettua kasvua. Todella rankkaa, mutta ei ole pystynyt siltä välttymäänkään.

        Jännää kun kirjoittaa, niin vahingossa tulee tuollaisia kellonaikoja, että esim. tasan tuntia myöhemmin vastaan. Huomasin vasta sitten, kun julkaisin. Onkohan silläkin myös jokin tarkoitus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännää kun kirjoittaa, niin vahingossa tulee tuollaisia kellonaikoja, että esim. tasan tuntia myöhemmin vastaan. Huomasin vasta sitten, kun julkaisin. Onkohan silläkin myös jokin tarkoitus?

        Kaipa sitä tuollaisestakin voi yrittää löytää jotain suurempaa merkitystä kun oikein kaivamalla kaivaa. Siinä vaiheessa kun teidänkin kohdalla rupeaa valot vilkkumaan ja sammumaan useammin kuin kerran niin teidän välillä saattaisi olla jotain elämää suurempaa ja kaikella jokin merkitys. Hän tietää ja minä tiedän että me kaksi yhdessä olemme saaneet useammankin lampun pimahtamaan vuosien aikana, meidän välillä on oikeasti taikaa jonka hän vain unohti tavatessaan sinut. Sinä sait kaiken kääntymään ympäri ja olet saanut manipuloitua hänet unohtamaan kaiken hyvän ja näkemään kaiken negatiivisena.
        Olet saanut muutettua maailman parhaimman miehen ja oikeasti hyvän ihmisen itsesi kaltaiseksi ja kaikki ihmisen huonot puolet kaivettua hänestä esiin, edes minä en aivovammaisena vajakkina onnistunut siinä. Harva tosin pitää sitä mitenkään hienona ja hyvänä asiana että saa muutettua hyvän ihmisen pahaksi kuten näköjään sinä kuvittelet.
        Kaikesta paistaa muutenkin läpi se miten kakara olet vielä, elämä ei ole opettanut vielä mitään sinulle. Sait onnesikin viemällä sen toiselta mikä on jo yksistään todella raukkamaista mutta ethän sinä kykene sellaista ymmärtämään tyttörukka. Siksi sinulla ei ole ystäviäkään kun kukaan ei halua olla ystäväsi kun et osaa arvostaa toisten onnea vaan pistät itsesi ja oman onnesi kaiken edelle ja olet valmis viemään sen muilta. Ehkäpä minäkin olin jo onneni ansainnut sillä elämä oli opettanut jo vähän liikaakin mutta ei näköjään riittävästi kun sinä sekoitit kaiken ja olet todellisuudessa saanut aiheutettua vain pelkkää p**kaa myös hänelle. Meillä oli hyvä suhde ja vain hyvin pieniä murheita ja silloin kaksi vuotta sitten ollut kriisi oli hyvin pieni (verrattuna tähän mitä sinä sait aikaiseksi) ja se olisi loppunut joka tapauksessa jouluun mennessä, se olisi ollut vain pari kuukautta mutta nyt tätä p**kaa on kestänyt jo yli kaksi vuotta ja se on paisunut kooltaan valtavaksi.
        Sinä käytit heti tilaisuuden kun näit että meillä oli vaikeaa ja hän oli sinulle turhankin helppo, tosin ymmärrän ettei ikäkriisissä painiva 5-kymppinen tarvitse paljoakaan yllytystä kun nuori nainen tyrkyttää itseään. Tosiasia on kuitenkin se että hän voisi olla sinun isäsi ja jotain vikaa sinussa on ja pahasti kun pitää isänsä ikäisellä saada huomiota, olisit pyytänyt sitä isältäni. Hän ei tuosta tule siltikään nuortumaan vaikka kuinka vehtaisi sinun kanssasi mutta onhan se pakostakin imartelevaa miehelle ja varsinkin tuon ikäiselle saada nuorta pikkul**ppua.
        Minä olen nähnyt ensihetkestä lähtien että sinä olet pelkkä kieroileva ja raukkamainen onnenonkija ja mikä olisikaan parempi kohde kuin sydänsairas vanha mies jolle sattuu iskemään viidenkympin villitys. Sinä olet oikeasti ainoastaan säälittävä ja olevinasi niin aikuinen vaikka et tiedä elämästä ja sen pahuudesta vielä mitään. Kyllä se elämä tulee vielä sinuakin opettamaan ja kannattaa muistaa että karma is a Bitch ja sille ei kannata v*ttuilla. Minäkin olen jo kerran pyytänyt ystävällisesti sinua suksimaan v**tuun pikkuh***a mitä et ymmärtänyt näköjään koska edelleen jatkoit p**seesi tyrkyttämistä. Mies tietenkin kuvittelee että saisi sinulta oikeaa ja pyyteetöntä rakkautta vaikka olet vain yhden asian perässä. Minä rakastin häntä jo silloin kun hänellä ei ollut mitään ja hän on ainoastaan minun avullani saanut kerättyä kaiken sen mitä hänellä nyt on, sinä et ole tehnyt mitään sen eteen ja nautit vain pelkistä hyödyistä ja olet saanut hänet manipuloitua siinäkin aivan sokeasti uskomaan sinuun ja sinä todellakin olet kuluttanut etujasi. Minä taas en ansaitsisi mitään koska kaikki ovat sinulta pois.
        Surullista tässä on se että olette kuvitelleet olevanne todella fiksuja ja piditte minua niin tyhmänä etten olisi tajunnut tätä peliä. Kuten olen sanonut miehelle jo usein että liikaa sattumia yhden naapurin kanssa että ne voisivat enää olla pelkkiä sattumia. Ja tämäkin teidän viestittely toisillenne näin salaa mutta julkisesti on kuvottavaa luettavaa. Teidän viestit on ollut helppo huomata muiden joukosta vaikka teillä onkin omat salaiset merkkinne ja olette niitäkin toisillenne lähetelleet ihan irl. Mies, ei kannata kuvitella ettenkö olisi ymmärtänyt näitä lumihankeen piirrettyjä viestejä, minä tunnen sinut parhaiten heti äitisi jälkeen ja huomaan kaikesta pienestäkin jo sen kun et ole oma itsesi. Vaikka olet kiistänyt kaiken aina ja yrittänyt saada minut uskomaan että olisin sekaisin niin valitettavasti olin oikeassa heti alusta lähtien ja nämä teidän keskustelut ovat sen todistaneet. Surullista että paljastuit pelkäksi valehtelijaksi etkä ymmärrä että asiat ei muutu tekemättömiksi vain sillä ettet myönnä niitä. Etkä näe millaiseksi tämä sinun ihanuutesi siinä ihan lähellä on muuttanut sinut. Sinä olit ennen rehellinen ja olit ainoa ihminen johon luotin kaiken sen jälkeen mitä olin kokenut ja rikoit sen vain tämän yhden ihmisen takia, kuten rikoit suhteemmekin.
        Tajuatko miltä tuntuu lukea noita viestejäsi tälle l*hmälle ja varsinkin kun olet mulle sanonut muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipa sitä tuollaisestakin voi yrittää löytää jotain suurempaa merkitystä kun oikein kaivamalla kaivaa. Siinä vaiheessa kun teidänkin kohdalla rupeaa valot vilkkumaan ja sammumaan useammin kuin kerran niin teidän välillä saattaisi olla jotain elämää suurempaa ja kaikella jokin merkitys. Hän tietää ja minä tiedän että me kaksi yhdessä olemme saaneet useammankin lampun pimahtamaan vuosien aikana, meidän välillä on oikeasti taikaa jonka hän vain unohti tavatessaan sinut. Sinä sait kaiken kääntymään ympäri ja olet saanut manipuloitua hänet unohtamaan kaiken hyvän ja näkemään kaiken negatiivisena.
        Olet saanut muutettua maailman parhaimman miehen ja oikeasti hyvän ihmisen itsesi kaltaiseksi ja kaikki ihmisen huonot puolet kaivettua hänestä esiin, edes minä en aivovammaisena vajakkina onnistunut siinä. Harva tosin pitää sitä mitenkään hienona ja hyvänä asiana että saa muutettua hyvän ihmisen pahaksi kuten näköjään sinä kuvittelet.
        Kaikesta paistaa muutenkin läpi se miten kakara olet vielä, elämä ei ole opettanut vielä mitään sinulle. Sait onnesikin viemällä sen toiselta mikä on jo yksistään todella raukkamaista mutta ethän sinä kykene sellaista ymmärtämään tyttörukka. Siksi sinulla ei ole ystäviäkään kun kukaan ei halua olla ystäväsi kun et osaa arvostaa toisten onnea vaan pistät itsesi ja oman onnesi kaiken edelle ja olet valmis viemään sen muilta. Ehkäpä minäkin olin jo onneni ansainnut sillä elämä oli opettanut jo vähän liikaakin mutta ei näköjään riittävästi kun sinä sekoitit kaiken ja olet todellisuudessa saanut aiheutettua vain pelkkää p**kaa myös hänelle. Meillä oli hyvä suhde ja vain hyvin pieniä murheita ja silloin kaksi vuotta sitten ollut kriisi oli hyvin pieni (verrattuna tähän mitä sinä sait aikaiseksi) ja se olisi loppunut joka tapauksessa jouluun mennessä, se olisi ollut vain pari kuukautta mutta nyt tätä p**kaa on kestänyt jo yli kaksi vuotta ja se on paisunut kooltaan valtavaksi.
        Sinä käytit heti tilaisuuden kun näit että meillä oli vaikeaa ja hän oli sinulle turhankin helppo, tosin ymmärrän ettei ikäkriisissä painiva 5-kymppinen tarvitse paljoakaan yllytystä kun nuori nainen tyrkyttää itseään. Tosiasia on kuitenkin se että hän voisi olla sinun isäsi ja jotain vikaa sinussa on ja pahasti kun pitää isänsä ikäisellä saada huomiota, olisit pyytänyt sitä isältäni. Hän ei tuosta tule siltikään nuortumaan vaikka kuinka vehtaisi sinun kanssasi mutta onhan se pakostakin imartelevaa miehelle ja varsinkin tuon ikäiselle saada nuorta pikkul**ppua.
        Minä olen nähnyt ensihetkestä lähtien että sinä olet pelkkä kieroileva ja raukkamainen onnenonkija ja mikä olisikaan parempi kohde kuin sydänsairas vanha mies jolle sattuu iskemään viidenkympin villitys. Sinä olet oikeasti ainoastaan säälittävä ja olevinasi niin aikuinen vaikka et tiedä elämästä ja sen pahuudesta vielä mitään. Kyllä se elämä tulee vielä sinuakin opettamaan ja kannattaa muistaa että karma is a Bitch ja sille ei kannata v*ttuilla. Minäkin olen jo kerran pyytänyt ystävällisesti sinua suksimaan v**tuun pikkuh***a mitä et ymmärtänyt näköjään koska edelleen jatkoit p**seesi tyrkyttämistä. Mies tietenkin kuvittelee että saisi sinulta oikeaa ja pyyteetöntä rakkautta vaikka olet vain yhden asian perässä. Minä rakastin häntä jo silloin kun hänellä ei ollut mitään ja hän on ainoastaan minun avullani saanut kerättyä kaiken sen mitä hänellä nyt on, sinä et ole tehnyt mitään sen eteen ja nautit vain pelkistä hyödyistä ja olet saanut hänet manipuloitua siinäkin aivan sokeasti uskomaan sinuun ja sinä todellakin olet kuluttanut etujasi. Minä taas en ansaitsisi mitään koska kaikki ovat sinulta pois.
        Surullista tässä on se että olette kuvitelleet olevanne todella fiksuja ja piditte minua niin tyhmänä etten olisi tajunnut tätä peliä. Kuten olen sanonut miehelle jo usein että liikaa sattumia yhden naapurin kanssa että ne voisivat enää olla pelkkiä sattumia. Ja tämäkin teidän viestittely toisillenne näin salaa mutta julkisesti on kuvottavaa luettavaa. Teidän viestit on ollut helppo huomata muiden joukosta vaikka teillä onkin omat salaiset merkkinne ja olette niitäkin toisillenne lähetelleet ihan irl. Mies, ei kannata kuvitella ettenkö olisi ymmärtänyt näitä lumihankeen piirrettyjä viestejä, minä tunnen sinut parhaiten heti äitisi jälkeen ja huomaan kaikesta pienestäkin jo sen kun et ole oma itsesi. Vaikka olet kiistänyt kaiken aina ja yrittänyt saada minut uskomaan että olisin sekaisin niin valitettavasti olin oikeassa heti alusta lähtien ja nämä teidän keskustelut ovat sen todistaneet. Surullista että paljastuit pelkäksi valehtelijaksi etkä ymmärrä että asiat ei muutu tekemättömiksi vain sillä ettet myönnä niitä. Etkä näe millaiseksi tämä sinun ihanuutesi siinä ihan lähellä on muuttanut sinut. Sinä olit ennen rehellinen ja olit ainoa ihminen johon luotin kaiken sen jälkeen mitä olin kokenut ja rikoit sen vain tämän yhden ihmisen takia, kuten rikoit suhteemmekin.
        Tajuatko miltä tuntuu lukea noita viestejäsi tälle l*hmälle ja varsinkin kun olet mulle sanonut muuta

        Katkeraa niin katkeraa omistatko toisen ihmisen? Entä jos onkin kyseessä suuri rakkaus josta et mitään tiedä. Olet jäänyt sitä ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkeraa niin katkeraa omistatko toisen ihmisen? Entä jos onkin kyseessä suuri rakkaus josta et mitään tiedä. Olet jäänyt sitä ilman.

        En omista ja minulla on oikeus olla katkera jos toinen on vain puhunut pelkkää diipadaapaa ja valehdellut kaksi vuotta. Minun asemassani sinä olisit flipannut jo kauan sitten ja katkeroitunut vielä pahemmin. Varsinkin kun tiedät miten mukava elämä minulla ollut menneisyydessä (hän on takuulla kertonut). Mutta ethän sinä kykene asettumaan toisen ihmisen asemaan etkä kunnioittamaan toisten parisuhdetta, siksi et tajunnutkaan pitää huolta vain omista asioistaan ja pysymään erossa varatusta miehestä. Siinä jo nähdään miten itsekäs ja omahyväinen olet. Toki jos minun elämäni on niin kadehdittavaa että siitä piti saada itselleen se kaikkein parhain niin kokeile ihmeessä myös muutkin puolet (syö koko pulla äläkä vain rusinoita), asiat voi järjestää niinkin että sinä saat loppuelämäksi muutakin ajateltavaa kuin ihana mies lähistöltä jonka nimessä on neljä kirjainta. Voin sanoa että sinusta ei olisi tähän, sinulla ei pysyisi pää kasassa yhtään sen paremmin kuin minullakaan. Minä sentään kykenen erottamaan vielä oikean väärästä eikä minulla ole ollut tarvetta tyrkyttää itseäni eikä rikkoa kenenkään toisen rakkautta.
        Olet uskomattoman lapsellinen jos kuvittelet tietäväsi mitään elämästä ja todellisesta rakkaudesta, sinä olet niin nuori vielä ja kuvittelet pystyväsi antamaan jotain suurempaa rakkautta kuin hän on minulta saanut. Sinä olet vain manipuloinut häntä uskomaan niin kuten olet saanut uskoteltua hänelle minusta aivan käsittämättömiä asioita vaikka et tunne minua ihmisenä ollenkaan. Siinä olet vain todistanut millainen kieroilija todellisuudessa olet. Miehelle tämä on vain tuonut sitä samaa jännitystä elämään mitä on harrastuksestaan saanut. Mutta arki se tulee teillekin ja silloin vasta hän tulee näkemään todellisen luonteesi ja kuinka sairas oikeasti olet. Mutta olet jo ehtinyt viedä siinä vaiheessa kaiken todellisen hyvän hänen elämästään mutta sitäkään et tule ikinä ymmärtämään.
        Mutta älä kuvittele että luovutan näin helpolla vaikka sainkin vasta tietää koko totuuden kaikessa karmeudessaan, mieshän on vain vannonut rakkauttaan minua kohtaan ja onhan hänellä ollut jo monta kertaa mahdollisuus päästä minusta eroon jos hän todellisuudessa näin haluaisi. Jotain hyvää minussakin siis on mitä sinusta ei löydy. Olemme luvanneet toisille asioita jo kauan ennen kuin änkesit elämäämme ja minä pidän lupaukseni loppuun saakka ja tulen olemaan lojaali hänelle. Sinuun en luottaisi hetkeäkään eikä mitään suhdetta joka perustuu valheille jo alusta pitäen voi pitää todellisena rakkautena, siinä on vilpittömyys kaukana.
        Etsi oma onnesi muualta ja ihan itse, säälittävää viedä se keneltäkään muulta. Hän oli vapaa kymmenen vuotta ennen minua, missä sinä olit silloin? Kannattaisi muutenkin etsiä joku oman ikäisesi niin ymmärryksenne elämästä olisi samalla tasolla, ei ole normaalia haluta oman isänsä ikäistä ellei sinulla ole jäänyt jotain sairaita fantasioita isästäsi.
        Mutta ainakin minulle selvisi kuinka sekaisin olen tosiaan ollut vai kenties minun on vain haluttu uskovan niin. Ei tarvitse miettiä kenen päästä sekin idea on lähtöisin, kuten kaikki muukin älykäs. Sääli etten ollut oikeasti ihan niin tyhmä ja vajakki kuitenkaan mitä kuvittelit.
        Minun rakkaus ei katoa mihinkään vaikka kuinka notkuisit ikkunassa tai ikkunan alla tyrkyttämässä itseäsi ja tiedän että mies tulee näkemään vielä sinutkin sellaisena kuin olet vaikka kovasti olet yrittänyt jo muuttaa itseäsi saman henkiseksi kuin hän on mutta siihen tarvitaan vähän enemmän kuin takki ja kengät.
        Jätä minun mieheni rauhaan, sinulle on jossain se omakin oikea olemassa joka ei ole varattu. Vain siten voit rakentaa jotain todellista ja rehellistä suhdetta kun lähtökohdat ovat jo puhtaat ja eivät perustu valheelle. Ihastuminen on helppoa mutta se ei ole puhdasta rakkautta, sinä et ansaitse rakkautta sen enempää kuin minäkään ja minä rakastin häntä jo silloin kun hän oli vielä tavallinen kuolevainen ilman mitään etuja, ihan häntä itseään eikä minun rakkauteni muuttanut häntä mitenkään, sinä ja sinun rakkautesi ovat tuoneet vain pelkkää pahaa ja ihmisen pimeän puolen esiin, sitä ei voi pitää minkään tasoisena saavutuksena enkä lähtisi kehuskelemaankaan sillä.
        Parasta kun pysyt kaukana perheestäni ja et näytä naamaasi enää ikinä, tuo itsesi jatkuva tyrkyttäminen on surkeaa katseltavaa. Minä en montaa kertaa asiasta sano hyvällä ja ei kannata yllyttää hullua yhtään enempää enää. Suksi v**tuun elämästämme ja anna meidän elää omaa elämäämme iloineen ja suruineen, sinua ei tarvita eikä kaivata siihen. Kuse oma elämäsi mutta älä muiden elämää äläkä muiden elämään. Jonain päivänä kun olet oikeasti aikuinen ja tajuat jotain elämästä ja myös sen pahuudesta tulet ymmärtämään myös minuakin, siihen menee vielä toiset 20 vuotta aikaa, älä sitä ennen tule lässyttämään mistään oikeasta rakkaudesta ja jonka arvoinen et edes ole reppana. Et tule sitä ikinä saamaan viemällä sen joltain toiselta.


    • Anonyymi

      Itse ajattelen, että kaikilla kohtaamisilta on ollut tarkoitus. Rakkaus ja anteeksianto ovat olleet tärkeitä oppeja. Myöskin se, että toista ihmistä ei saa muuttumaan mieleisekseen, vaikka kuinka haluaisi. Jos ei hyväksy ja näe toisen arvoa sellaisena kuin hän on, voi oppia luopumaan. Ystäviltä olen oppinut rakkaudesta ja aidosta ystävyydestä. Kipeät suhteet ovat vieneet minut lähemmäs Jeesusta, Kristusta. Kenenkään ihmisen merkitys ei saa mennä ohi oman hyvinvoinnin. Se on ollut minulle ehkä se tärkein oppi. Ihmiset ovat särkeneet sydämeni, toiset taas ovat sen korjanneet toimiessaan Jumalan kautta.

      • Anonyymi

        Ammatti trolli prkele tehnyt taas kaikki aloitukset! Sairas ihmisoletettu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammatti trolli prkele tehnyt taas kaikki aloitukset! Sairas ihmisoletettu!

        Mihin tämä meno täällä muuttuisi niin, ellei ensi viikolla vaikka


    • Anonyymi

      Oli sillä. Meidän pitäisi antaa tilaisuus toisillemme.

      • Anonyymi

        Niin pitäisi, voisitko tulla vastaan?


      • Anonyymi

        Jumala ei auta avion rlikkojaa ja valehtelijaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei auta avion rlikkojaa ja valehtelijaa!

        Paitsi sellaisia kun se toinen on jo rumasti rikkonut sen avioliiton pitää olla toisellakin mahdollisuus ilman tuomioita mikäli sattuu rakastumaan. Asioilla on mo ta puolta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi sellaisia kun se toinen on jo rumasti rikkonut sen avioliiton pitää olla toisellakin mahdollisuus ilman tuomioita mikäli sattuu rakastumaan. Asioilla on mo ta puolta!

        👍👍👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍👍👍👍👍

        Totuudellakin ole aina kaksi puolta ja pettäjät keksii valheita toisesta, omaa syyllisyyttään pienentääkseen. Miten voi rakastua lennosta? Aviorikos kostonvälineenä, ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pitäisi, voisitko tulla vastaan?

        Ku itse kysyy ja vastaa, nii kaikki ok!


    • Anonyymi

      Uskon että ihmisiä tulee ja menee ja jotkut ihmiset kohtaavat jossain elämänvarrella vain ohikiitävän hetken. Oli tarkoitus vaikka vain opettaa jotakin eikä välttämättä sen kummempaa tutustumista olisikaan, varsinkin jos on kovin yksipuolista.

      • Anonyymi

        Ainut terve kommentti täällä! Muut höyrähtäneitä.


    • Anonyymi

      Eipä ollut tiesin että olet niin perso mulkulle, olit helppo nakki. Otin niin perkeleen hyvin mallin kurkkuusi, hitto kun teki kuvaa, ilmankos pojat sanoivat että sua kannattaa kokeilla. On milloin nuori pikkutyttö milloin kokenut nainen. Heh heh et silleen.

      • Anonyymi

        Ja sinä voit mennään suoraan saunan taakse, siellä on vielä tilaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä voit mennään suoraan saunan taakse, siellä on vielä tilaa!

        Hyvin sanottu tuolle! Heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä voit mennään suoraan saunan taakse, siellä on vielä tilaa!

        Oletko siellä polvillaan odottamassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siellä polvillaan odottamassa?

        Vaiko kenties pylly pystyssä?


      • Anonyymi

        Ja sitten sinä heräsit, eikä edes niitä poikia ollut vieressä.


    • Anonyymi

      Enpä tiedä onko tarkoitusta. Se tarkoituksen tarve on olemassa. Sitomassa irrationaalisia tunteita yhteen. Asiat voisi olla toisinkin mutta kumpikin valitsi eri tavoin. Enkä tiedä oliko valinta oikea. Kaipaan mitä kaipaan mutta menneisyyden sijaan yritän katsoa tulevaisuuteen. Kyllä minä tiedän että pärjäät. Tarkoitus? Etsin kai vielä.

    • Anonyymi

      minä ja hän, kyllä

      sinä ja joku, mistä minä tietäisin

      anonyymi ja anonyymi, mistä minä tietäisin

      • Anonyymi

        Minä ja hän, olemme pariskunta, sinä et kuulu siihen, vaikka kuin pyllistelet, inho mies olet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ja hän, olemme pariskunta, sinä et kuulu siihen, vaikka kuin pyllistelet, inho mies olet!

        Pariskubrakin vielä? Mitä sä täällä sitten teet? Heh


    • Anonyymi

      Et taida tietää että olen aika herkkä. En usko että kestäisin niitä piikkejä. Löydän vielä jonkun jonka unelmat ovat lähempänä omiani. Voi olla että se on vasta 90v kun unelmat on karsiutuneet kädestä pitelyyn mut olkoon sitten niin. En vaan jaksa kaikkia vaatimuksia. Kaikki tietää millainen mun tulisi olla kelvatakseni. Kelpaan nyt itelle tämmösenä. Raakileena.

      • Anonyymi

        Millainen ihminen kirjoittaa täällä? Olen aina ihmetellyt sitä. Mikä motivaatio?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen ihminen kirjoittaa täällä? Olen aina ihmetellyt sitä. Mikä motivaatio?

        kysy sitä itseltäsi


      • Anonyymi

        Olenko sinulle piikkejä tarjoillut useitakin? Yhden ainakin enkä sitä pahalla tarkoittanut. Tilanne ärsytti. Ymmärtäisit kenties jos näkökulmani tilanteeseen tietäisit. Toki sitäkin olen katunut. Herkkä ihminen olen minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko sinulle piikkejä tarjoillut useitakin? Yhden ainakin enkä sitä pahalla tarkoittanut. Tilanne ärsytti. Ymmärtäisit kenties jos näkökulmani tilanteeseen tietäisit. Toki sitäkin olen katunut. Herkkä ihminen olen minäkin.

        No kuule, siilikin jää toiseksi. Tai akaasiapuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen ihminen kirjoittaa täällä? Olen aina ihmetellyt sitä. Mikä motivaatio?

        Motiivina kiusaaminen, mut odotahan, etsitään sun ekelle kunnon nainen, ei mikään mies vosu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule, siilikin jää toiseksi. Tai akaasiapuu.

        Siili on piikitön toiselta puolen. Niin minäkin. Syliä vaille jääneet piikittelee.


    • Anonyymi

      Tarkoitusta ei ollut. Ehkä kaipasin hetken tuntea sinua. Olin saanut vain erilaisen kuvan. Oman pääni luoman kuvan. Sellainen se oli. Ajatuksen haituva. Sille ei kannata painoa lasketa.

      • Anonyymi

        Harmi, kun et tutustunut paremmin. Olisit voinut yllättyä positiivisesti.


    • Anonyymi

      100% kyllä sen miehen kanssa. Susta ap en voi sanoa, en tunne sua 😉

      Olen tuntenut sen miehen vuosia. On rakastettu, matkustettu elämää eteenpäin itketty ja naurettu . Hän tuntee mut ja mä Hänet ja se on rakkautta, vaikka nyt ollaankin erillään (vähän). Lähellä hän kuitenkin on.

    • No ei ollu yhtään mitään selvästikään, omassa tyhmässä haaveilijan päässä kaikki. Annetaan vihjeitä ja vinkkejä ja sitte ei vastaillakaan. Pellen touhuu koko paikka

    • Anonyymi

      tyhjän saa pyytämättäkin

      • Anonyymi

        Tai tyhmän.


      • Anonyymi

        Tää oli hyvä! Katsoin googlesta mitä tarkottaa


    • Anonyymi

      Tykästyin suuresti naiseen heti silloin vajaa pari vuotta sitten. Ainakin mulle niillä satunnaisilla tapaamisilla oli suuri merkitys. Emme seurustelleet. m>n

      • Anonyymi

        Missä tapasitte satunnaisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tapasitte satunnaisesti?

        Työmaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työmaalla.

        Oliko isokin monttu?


    • Anonyymi

      Mutta jos on pakko myöntää niin tässä tarkoituksettomuudessaan mulla on silti ollut ikävä. Vuosien varrella aina ajoittain. Onneksi sun ei tarvi kaikkea tietää. Mun pää on vaan sellainen. Menneisyyteen ajautuvat välillä. Halusin vaan ymmärtää miksi olit niin hämmentävä. Ehkä on jokin puoli mikä sitten resonoi. Anteeksi että olin niin ristiriitainen. En tunnistanut kaikkia tunteitani. Hyvästi tuntematon.

      • Anonyymi

        Ahaa, vain niin 😢😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, vain niin 😢😢

        Ei ollut sulle, ei takuulla. Se on yhdelle pienemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut sulle, ei takuulla. Se on yhdelle pienemmälle.

        Seisoit joskus mun edessä vessajonossa bileissä. Se oli niin pieni ja kiukkuinen. Se varmaan aavisti et harkitsin nojautumista ja ryysiksen syyttämistä. Kuinkahan kiukkuseksi sen ois saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seisoit joskus mun edessä vessajonossa bileissä. Se oli niin pieni ja kiukkuinen. Se varmaan aavisti et harkitsin nojautumista ja ryysiksen syyttämistä. Kuinkahan kiukkuseksi sen ois saanut.

        Mut ei tartte enää mihinkään lettukesteihin mennä. Oli vaan outoa kun sattumalta osuttiin samaan paikkaan. Vähän törmäs menneisyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut sulle, ei takuulla. Se on yhdelle pienemmälle.

        Mua on vain yksi mies sanonut pieneksi...
        Sanoi hän muutakin kaunista ja kannustavaa. Ilman häntä olen nyt ajopuu elämän virrassa, elämän suunta hukassa.
        https://www.youtube.com/watch?v=0JfeC66K534


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua on vain yksi mies sanonut pieneksi...
        Sanoi hän muutakin kaunista ja kannustavaa. Ilman häntä olen nyt ajopuu elämän virrassa, elämän suunta hukassa.
        https://www.youtube.com/watch?v=0JfeC66K534

        Valehteleva miesvosu, jutuissa ei päätä ei häntää!


    • Anonyymi

      Uskon että oli. Hänen ja mun kohtaamisella. Ainakin opin, että voin vielä rakastua. Olin kuvitellut, että ei kukaan mua enää sytytä, että ne jutut jäi nuoruuteen.

      • Anonyymi

        Joo mulle kävi kans just noin samalla tavalla varmaan mun elämän yksi parhaita asioita tosin tuli täysin puun takaa. Elämä on yllätyksiä täynnä vielä vanhemmalla iälläkin näköjään.


      • Anonyymi

        Minusta on tuntunut tuolta samalta. Se tunne tekee lopulta nöyräksi. On saanut kokea tuon tunteen. Oppinut vähitellen elämään sen kanssa. Tai ainakin yrittänyt oppia. On vaan hieno juttu, että löytyy aitoja tunteita. Pystyy tuntemaan kaikkea. Sitä energiaa voi levittää sitten ympäristöönsä. Minusta tuntuu, että elämä voisi olla paljon helpompaakin, jos vaan olisi valmis sen ottamaan vastaan. Siis sen helpomman tavan elää. Tulisi olla kiitollinen kaikesta mikä on hyvin, joka päivä. Kiitollisuuden olotilassa tai tietoisuudessa on hyvä elää. Olen päässyt hetkittäin kokemaan sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on tuntunut tuolta samalta. Se tunne tekee lopulta nöyräksi. On saanut kokea tuon tunteen. Oppinut vähitellen elämään sen kanssa. Tai ainakin yrittänyt oppia. On vaan hieno juttu, että löytyy aitoja tunteita. Pystyy tuntemaan kaikkea. Sitä energiaa voi levittää sitten ympäristöönsä. Minusta tuntuu, että elämä voisi olla paljon helpompaakin, jos vaan olisi valmis sen ottamaan vastaan. Siis sen helpomman tavan elää. Tulisi olla kiitollinen kaikesta mikä on hyvin, joka päivä. Kiitollisuuden olotilassa tai tietoisuudessa on hyvä elää. Olen päässyt hetkittäin kokemaan sitä.

        Kun et vaan kuseta muita niin ookoo. On hirveetä jos kundi tai mimmi ajattelee jotain toista onnellisena ja esittää puolisoa ja kuitenkin sen aistii että jostain muusta on kyse. Monesti nuo huuhaa huithapelit on sellaisia, jos pikkusen joku kiinnostusta osoittaa ollaan heti ihastuksissa ja tasan sen takia että tietää että joku ihailee. Ikäänkuin haaveita, joita ei koskaa toteuta edes. Kieriskellään vaan siinä tunteessa ja esitetään että ollaan onnellisia sen toisen kanssa, huijataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun et vaan kuseta muita niin ookoo. On hirveetä jos kundi tai mimmi ajattelee jotain toista onnellisena ja esittää puolisoa ja kuitenkin sen aistii että jostain muusta on kyse. Monesti nuo huuhaa huithapelit on sellaisia, jos pikkusen joku kiinnostusta osoittaa ollaan heti ihastuksissa ja tasan sen takia että tietää että joku ihailee. Ikäänkuin haaveita, joita ei koskaa toteuta edes. Kieriskellään vaan siinä tunteessa ja esitetään että ollaan onnellisia sen toisen kanssa, huijataan.

        Toisen kustannuksella tai tunteilla leikkiminen on sairasta


    • Anonyymi

      Uskon, että oli. Se suurempi tarkoitus ei välttämättä ole molemminpuolinen, mutta minulle sillä oli suurempi tarkoitus. ❤

    • Anonyymi

      Tuskin kaikilla kohtaamisilla mitään suurempia merkityksiä tai tarkoituksia on. Mulle taas toimi muistutuksena etten todellakaan kelpaa kenellekään ystäväksi ja sekin on tullut taas selväksi miten rumana muut ihmiset mua pitää, kertaus on opintojen äiti. Enpä enää usko mihinkään ystävyyteen ja todellakin tiedän ettei mulla ole mitään arvoa, enkä tule ikinä kelpaamaan muille, se totuus on nyt parin vuoden aikana taottu niin useasti mun päähän ettei taatusti pääse enää unohtumaan. Ehkä tuolla yhdellä kohtaamisella tarkoituksena oli tosiaan se ett muistan paikkani, en luule tai kuvittele mulla olevan arvoa kenellekään, olen pelkkää sutta, paskaa ja sekundaa. Nuo pari vuotta pahensi vaan useamman vuoden masennusta entisestään, ettäpä silleen.

      • Anonyymi

        🥱🥱🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥱🥱🥱

        Tämä kirjoittaja on selvästi trolli, mutta hienoa kun jaksat tuntea etäistä ylemmyyttä siitä, että joku prosessoi omaa tilannettaan ja masennustaan. Olet varmasti niin sairas, että ajattelet tuntevasi hänet ja aiheuttaneesi jotain vastaavaa kitisemällä jonkun ulkonäöstä selän takana tai jossain netissä, että oma peilikuva kelpaisi edes näennäisesti. Hanki elämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kirjoittaja on selvästi trolli, mutta hienoa kun jaksat tuntea etäistä ylemmyyttä siitä, että joku prosessoi omaa tilannettaan ja masennustaan. Olet varmasti niin sairas, että ajattelet tuntevasi hänet ja aiheuttaneesi jotain vastaavaa kitisemällä jonkun ulkonäöstä selän takana tai jossain netissä, että oma peilikuva kelpaisi edes näennäisesti. Hanki elämä

        Hyvin sanottu. Miksi tehdä aloitus jos ei siihen saa vastata, ja jos on ikäviä kokemuksia alkaa haukkumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu. Miksi tehdä aloitus jos ei siihen saa vastata, ja jos on ikäviä kokemuksia alkaa haukkumaan

        Öööö…?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kirjoittaja on selvästi trolli, mutta hienoa kun jaksat tuntea etäistä ylemmyyttä siitä, että joku prosessoi omaa tilannettaan ja masennustaan. Olet varmasti niin sairas, että ajattelet tuntevasi hänet ja aiheuttaneesi jotain vastaavaa kitisemällä jonkun ulkonäöstä selän takana tai jossain netissä, että oma peilikuva kelpaisi edes näennäisesti. Hanki elämä

        Että sellaiset psykoosit siellä 🤡


    • Anonyymi

      Olen liian väsynyt miettimään kohtaloa ja kaikkea. Ei se ole niin tärkeää tietää miten kaikki toimii. Kunhan rakastaa. Tiedoksi nainen: olen iloton ja väsynyt usein. Siksi olisin vähän huonoa seuraa. Menen nyt hetkeksi kyljelleni.

      • Anonyymi

        Mietin äsken, että minussa ja hänessä saattaa olla paljon samaa. Olen myös sohvalla tällä hetkellä mietiskelemässä kaikenlaista.


      • Anonyymi

        No kukapa ei olisi. Varsinkin tänä synkkänä aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kukapa ei olisi. Varsinkin tänä synkkänä aikana.

        Ei ole normaalia olla. Normaalissa elämässä ei ole mitään syytä kokea tollaista


    • Anonyymi

      Näissä näkyy sairaudet.

      • Anonyymi

        Kenet tunnistat typerys nimettömästä viestistä?


      • Anonyymi

        Muista mitä sanoit.


      • Anonyymi

        Ko kommentoija ei tainnut mainita sanallakaan trollaamista tai kiusaamista, mutta hyvä kun ennakoit ja kerroit omista toimintatavoistasi. Terve ihminen ei pillastu ja toivottele kuolemista toisille varsinkaan kolmen sanan perusteella.


    • Anonyymi

      Oli sillä jokin merkitys.

    • Anonyymi

      eiköhän se ollut ihan sattumankauppaa, mutta kuten Camus Sisyfoksen mielettömästä kivenvieritysmissiosta totesi, sen tarkoitus löytyy siinä tehdessä. Ihmiset itse antavat asioille tarkoituksen. Ihminen on tarkoituksellinen luontojaan. Maailma taas mieletön.

    • Anonyymi

      Jokaisella ihmisellä on ollut tarkoitus elämässäni. Ainakin silloin. Jotkut ovat antaneet opetuksen jos eivät muuta.

    • Anonyymi

      yksi pellehermanni muiden joukossa...mutta menköön

      • Anonyymi

        Pöööljää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöööljää!

        se on tosi pöljää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on tosi pöljää

        siis tosi pöljää kun pellejä sattuu tielle,kun odottaa parempaa


      • Anonyymi

        Niin olet tärkeä ihminen sinäkin. Ainakin opetat muille minkälaista kohtelua eivät tahdo ja tarvitse .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on tosi pöljää

        No sori.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kohtaamisellamme oli ja on suuri merkitys.

      • Anonyymi

        Kyllä, oon samaa mieltä ❤


      • Anonyymi

        Ette ole koskaan kohdanneet muualla, kuin sun omassa päässäsi ja kehtaat täällä huutaa hänestä ja se mies ei tiedä mitään! Rikosilmoituksen paikka tällainen kirjoittelu täällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette ole koskaan kohdanneet muualla, kuin sun omassa päässäsi ja kehtaat täällä huutaa hänestä ja se mies ei tiedä mitään! Rikosilmoituksen paikka tällainen kirjoittelu täällä!

        Ihan näin sivusta pakko kysyä, että minkälaisen rikosilmoituksen ajattelit tuosta viestistä laatia? Kuka on kantaja, vastaaja, epäilty, kotiosoite, perustelut...? Onko tuomioistuin myös Anonyymi, kenties sinä itse? Anonyymi Inkvisiittori...?


    • Anonyymi

      Tuli kyyneleet silmiin.

      • Anonyymi

        Mua naurattaa niin, että itkettää.


    • Anonyymi

      Oli aika montakin ja pitkälle riittikin.. vaikkei tää mun heiniä ollukkaa.

    • Anonyymi

      Suomen pelastamien. Me yhdessä!

      • Anonyymi

        Oho


      • Anonyymi

        Ketkä me???????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä me???????

        "Mahdollisesti myös uusia aatelointeja alettiin suunnitella. Aateluushankkeita on toisaalta väitetty pelkäksi legendaksi, sillä niistä ei ole muita luotettavia todisteita kuin senaatin budjettiesityksessä mainittu leimavero vapaaherran ja kreivin arvoille."


    • Anonyymi

      Ei ollut, olipa kyse kenestä tahansa. Voin paremmin, kun saan olla yksin. En tarvitse ystäviäkään. Niitä on jo riittävästi.

    • Anonyymi

      Siinä luulossa.

    • Anonyymi

      Jatkan tätä erakon elämää.

    • Anonyymi

      Henkinen tie avautui minulle ja nyt minusta on kivempaa seurata tuota tietä, kuin seurustella kanssasi.

      • Anonyymi

        älä kompastu tielläsi..


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olemme tehneet hyvää toisillemme, monella eri elämän alueilla. Hyviä asioita ja vaikeita asioita. Meidän keskinäiset välit eivät ole olleet vaikeita. En tiedä mihin johtaa, jos jää tähän, sekin on ok, voisin katsoa myös jatkossa. Vähän ihmettelen kun näitä lukee, en tiedä miksi meillä ei ole ollut riitoja, en tiedä miksi luotan häneen, tunnen varmaan parhaiten ja silti vieras ihminen. Yrityksistä huolimatta en tiedä miksi asiat vaan menevät niin helposti. Ehkä hän siksi kiinnostaa. Kaikki on vaan harmoniassa, meillä. Ei epätoivoa tai kylmyyttä. Kaikki natsaa.

      • Anonyymi

        On se vaan käsittämätön tunne kun myrskyisän elämänsä avioliiton ja ainaisen riitelyn jälkeen löytyykin sellanen henkilö joka nauraakin samoille asioille ja on ihan ok vaikket olekaan samaa mieltä kaikista asioista. On vaan hyvä olla. Niin niin hyvä ja syvä rauha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se vaan käsittämätön tunne kun myrskyisän elämänsä avioliiton ja ainaisen riitelyn jälkeen löytyykin sellanen henkilö joka nauraakin samoille asioille ja on ihan ok vaikket olekaan samaa mieltä kaikista asioista. On vaan hyvä olla. Niin niin hyvä ja syvä rauha.

        Niin sillä oli ja on suurin merkitys. Written in the stars🌜 🌟🌛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se vaan käsittämätön tunne kun myrskyisän elämänsä avioliiton ja ainaisen riitelyn jälkeen löytyykin sellanen henkilö joka nauraakin samoille asioille ja on ihan ok vaikket olekaan samaa mieltä kaikista asioista. On vaan hyvä olla. Niin niin hyvä ja syvä rauha.

        Ihan kuin olisimme tunteneet aina. Niin helppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se vaan käsittämätön tunne kun myrskyisän elämänsä avioliiton ja ainaisen riitelyn jälkeen löytyykin sellanen henkilö joka nauraakin samoille asioille ja on ihan ok vaikket olekaan samaa mieltä kaikista asioista. On vaan hyvä olla. Niin niin hyvä ja syvä rauha.

        Jos ajattelet että avioliittosi on " elämäsi liitto" wtf? juuri kovin tuo anna kenellekään mahdollisuutta parempaan. eli tärkeintä ja sun liitto, et ole kovin pitkälle erossa käsittelyä päässyt.....kannattaa olla yksin vielä jonkun aikaa ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ajattelet että avioliittosi on " elämäsi liitto" wtf? juuri kovin tuo anna kenellekään mahdollisuutta parempaan. eli tärkeintä ja sun liitto, et ole kovin pitkälle erossa käsittelyä päässyt.....kannattaa olla yksin vielä jonkun aikaa ...

        Tämä on taas tämä trolli, ja palstalla hyökkäävä urpo. Meidän suhde alkou jo vuosia sutten, syventynyt vaan, odotellaan rauhassa kunnes sinunlaisesi lopettavat. Miksi olisi oltava yksin jos kerta on löytynyt jo se rakkaus. Ja en tiedä mistä osaatkin löytää kirjoitukseni ja hyökätä kimppuun aina. Mutta en välitä. Olette kiusanneet jo niin paljon, ilman syytä. En ole pahaa tehnyt kellekkään. Toisin kuin eräät, mutta odotellaan vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ajattelet että avioliittosi on " elämäsi liitto" wtf? juuri kovin tuo anna kenellekään mahdollisuutta parempaan. eli tärkeintä ja sun liitto, et ole kovin pitkälle erossa käsittelyä päässyt.....kannattaa olla yksin vielä jonkun aikaa ...

        Seuraavatkin 15 vuotta varmaan kannattaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavatkin 15 vuotta varmaan kannattaa

        Taitaa olla 6 vuotta siitä kun alkoi. Traumapäivä en tahdo siksi muistaa, taisi olla vuosi 2015. Ei se ekasta päivästä alkanut, eikä oikein edennytkään mihinkään pitkään aikaan. Itse luulin pitkään olevan vain kiusaa. Ajatella tuossa välissä on tapahtunut varmaan yhden elämän verran asioita. Niiden tuhotyön vuodet, alkoi kunnolla jo vähän aikaisemmin. Taitaa päättyä pian. Kunnon nöyryytys ja jostakin kosto, aivan väärälle henkilölle. Elämä alkaa taas palautumaan, on löytynyt taas omat voimat, intoa ja luottoa, kyllähän ne vielä tosissaan yrittää välillä ja saanut tuhoa lisää. Hän on niitä ihmisiä, joita voi lämmöllä ajatella. Rankkaa sielläkin ollut, tunnen kyllä. Tekisi mieli rutistaa, kerran muistan nähneeni, hän on kuulemma useammin. En tiedä, tulevaisuus näyttää. Joskus elämään putkahtaa näitä helmiä, yllättäen, jostakin. Tämä joka eniten vauhkoaa, ei voi ymmärtää että järjesti asian itse. Mutta joo, siivoukset odottaa ja maa kutsuu. Ei voi haaveissa elää. Pitää siis vain elää ja haaveilla aina pienen hetken. Tuntuu hyvältä kun jossain aina välillä hyvääkin näkyy. Uskaltaako myöntää, että salaa saan paljon hyvää elämään. Mutta shh ollaan hiljaa, alakertalaiset herää.


    • Anonyymi

      Tässä ei ole mitään kännää jännää yksipuolinen lähtö oli.
      Adios turhuus idiootti

    • Anonyymi

      Eikö tunteet sen paljasta.

    • Anonyymi

      Tunteet sen paljastaa, että kohtaamisellamme on suuri merkitys meille molemmille.

    • Anonyymi

      Uskon tämän staattisen tilan väliaikaisuuteen, elämänpolkumme kohtaavat luonnollisesti oikeissa sykleissä. 💜

      https://youtu.be/he8v_mSgDng

    • Anonyymi

      En usko, pikemminkin huonoja viboja antaa tyypit 😅👍

    • Anonyymi

      Niin saattaa virpimaija terapeutitar a-klinikka olla.

    • Anonyymi

      Se johti sinut siihen missä olet nyt ja niiden ihmisten luokse jotka ovat elämässäsi tällä hetkellä.

      • Anonyymi

        Ei ole ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ketään.

        Ystäviäkäänkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ketään.

        Eipä mullakaan ole ketään, muutama lähisukulainen enää jäljellä, ystäviä ei koskaan ollutkaan. Tuttavat mitä ollut, eivät muuta tehneet kuin osoittivat mulle etten kelpaa kenellekään ulkonäköni takia edes ystäväksi, mua käytettiin vaan hyödyksi, kun tarve loppui, he tekivät monella tavalla selväksi etten kelvannut heille rumuuteni takia, kehuivat tilalleni ottamiaan uusia ystäviä joka tavalla mua paremmiksi, ulkoista olemusta myöten. Joten ei ole ikinä ollut uskoa mihinkään ystävyyteen, tiedän jo etten ulkonäön takia ole ystäväksi kelpaava, tiedän senkin ett kelpaan just niin kauan kun tarvetta on, sitten heitetään kylmästi pois. Kaikkeen tottuu, jopa huonoon kohteluun, kun ei tiedä muunlaisesta kohtelusta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä mullakaan ole ketään, muutama lähisukulainen enää jäljellä, ystäviä ei koskaan ollutkaan. Tuttavat mitä ollut, eivät muuta tehneet kuin osoittivat mulle etten kelpaa kenellekään ulkonäköni takia edes ystäväksi, mua käytettiin vaan hyödyksi, kun tarve loppui, he tekivät monella tavalla selväksi etten kelvannut heille rumuuteni takia, kehuivat tilalleni ottamiaan uusia ystäviä joka tavalla mua paremmiksi, ulkoista olemusta myöten. Joten ei ole ikinä ollut uskoa mihinkään ystävyyteen, tiedän jo etten ulkonäön takia ole ystäväksi kelpaava, tiedän senkin ett kelpaan just niin kauan kun tarvetta on, sitten heitetään kylmästi pois. Kaikkeen tottuu, jopa huonoon kohteluun, kun ei tiedä muunlaisesta kohtelusta,

        Taas sama levy pyörii, hohhoijaa.. 🥱🥱🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas sama levy pyörii, hohhoijaa.. 🥱🥱🥱

        Näköjää tuollaisia aliempaatikkojakin on olemassa, näkeehän sen että nämä ketjut on vain tiettyjä leikkijöitä varten ja muut halveksutaan ja haukotellaan pois. Julkisuustyrkkyskö syynä, ( 5 minuutin julkisuus)kun menestystä ei ole tullut elämässä? vai miksi temmeltää jossain palstalla muita halveeraten..?


    • Anonyymi

      Oli se suurin tarkoitus. Isoimmat tissit mitä olen saanut koskettaa.
      Peräsinkin oli muhkea. Huulet maistui mansikalta.

    • Anonyymi

      Yhtä turha kun kännit riipasis

      • Anonyymi

        😢😢 ei mulle vaa vaikka kännissä sen viestin kirjotinkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😢😢 ei mulle vaa vaikka kännissä sen viestin kirjotinkin..

        ja siitähän kertoo se että kaipaan vieläkin ❣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja siitähän kertoo se että kaipaan vieläkin ❣

        Sivulliset taas menossa juttuihin sekoittamaan mutta niino on aloituskin ja hyvin tunnuistaa vastauksiin liittyvistä vastakommenteista että sama henkilö näitä rustaa, liekö joku pakkomielteinen vai mikä on ongelmana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja siitähän kertoo se että kaipaan vieläkin ❣

        Olet sateenkaari kansaa, joten hae kaverisikin sieltä, se on oikein ja jätä sinne kuulumattomat rauhaan! Eiks je!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sateenkaari kansaa, joten hae kaverisikin sieltä, se on oikein ja jätä sinne kuulumattomat rauhaan! Eiks je!

        Mulla on kyllä kavereita, tuttavia ja sukulaisia jotka hyväksyy mut tallaisena ja pitää yhtä arvokkaana kuin muitakin vaikka kuulunkin saateenkaari kansaan että ole sinä hiljaa!!


    • Anonyymi

      Täällä et kyllä voi luottaa kehenkään. Ihan turhaa ja monella menee vain ajatukset vielä enemmän sekaisin.

      • Anonyymi

        Näin juuri. Eikä mikään johtanut, yhtään mihinkään. Muuhun kuin valtavaan pettymykseen.


    • Anonyymi

      Oli., sait tuntea jotain sellaista, mitä et vielä ollut tuntenut..

    • Anonyymi

      Oikeaa rakkautta, ei mitään pettymystä.

    • Anonyymi

      Ei sillä ole merkitystä koska et saa/ole saanut häntä. Pettymykset kuuluu elämään ja rakastua ei kannata kuin silloin kun on toisen kanssa eli et voi pakottaa toista rakastamaan. Ei kenenkään tarvitse pohtia näitä kun omalle mielitylleen. Miksi suurentelet asiaa, kun sulla ei ole hänen kanssa mitään?

      • Anonyymi

        Et puhu omasta puolestasi? Miksi siis puhut?


    • Anonyymi

      ET MUUTEN OLE MUN !!! EN SILLOIN VIELÄ OLLUT SIELLÄ VASTA KOLME VUOTTA MYÖHEMMIN. ENKÄ HARRASTA AVIOLIITON ULKOPUOLISTA!!! JOS SE ON SE NIIN OLET KYLLÄ EREHTYNYT!!

    • Anonyymi

      Oli se että murskasit mut naisena ja ihmisenä. En ole enää mitään.

    • Anonyymi

      Tavataan kirjastossa.

      • Anonyymi

        Koska? Tänään olen kipeänä, niin en pääse. 😣


    • Anonyymi

      Mistä minä tiedän

    • Anonyymi

      Joskus aikoinaan uskoin, että oli merkitys.
      Vuosien saatossa en enää uskonut.
      Oli kohtaamisia ja kohtaamisia. Oli aitoja ja feikkaamista.

      Sen opin täällä etten luota kameleontteihin palstalla.
      Enkä arkielämässä.
      Minut vakuuttaa vain reaalissa.
      Tämä oli omien tunteiden purkupaikka. Tunnen helpotusta ettei ole enää. Löysin omat rajani uudelleen.

      🐅

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En uskalla avata noita linkkejä mutta näin juuri.. ❤


    • Anonyymi

      Kyllä.

    • Anonyymi

      Kohtaamisella on vain silloin suurempi merkitys, kun joku tietty ihminen jää elämään mielen sopukoihin vuosien tai jopa vuosikymmenien ajaksi. Se liittyy sellaiseen, että kyseisen ihmisen kanssa on jo ollut tekemisissä enemmänkin. En osaa kaivata sellaista ihmistä jota en tunne ja aina siihen on joku syy, miksi ei ole halunnut edes oppia tuntemaan tiettyjä ihmisiä.

    • Anonyymi

      Varmaan oli joku opetus minulle.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      4619
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2498
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2166
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe