Arvoisa Sheriffi?

Kessu Keuhkonen

Kerrotko vielä ystävällisesti, miksi poistit sinänsä täysin asiallisen kirjoitukseni?

6

1112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sam

      Sheriffi on poistanut minunkin viestejäni jo kahdesti Kuopion keskustelualueelta, kummassakaan ei ollut mitään törkeää tai ketään loukkaavaa, vaan ne olivat täysin asiallisia viestejä. Käsittämätöntä touhua...(tämäkin viesti varmaan poistetaan kohta...)

      • Kessu Keuhkonen

        Toisinaan poistojen syynä voi olla myös esimerkiksi epäasialliset vastaukset joita on postattu topikin alle.
        Tällöin, tiettävästi, suomi24:n palikat ovat teknisesti niin vaatimatonta tasoa, että yksittäistä kommenttia poistettaessa poistuu samalla koko topikki.
        Mistä minun kohdallani oli kyse, sitä jään tässä nyt odottelemaan Sheriffin vastineen muodossa. Ja sam, kuopion keskustelualueella lienee oma sheriffinsä, joten mitäpä jos postaisit hänelle tälläisen avoimen kysymyksen kuin mitä itse tein tällä foorumilla.?


      • Kessu Keuhkonen kirjoitti:

        Toisinaan poistojen syynä voi olla myös esimerkiksi epäasialliset vastaukset joita on postattu topikin alle.
        Tällöin, tiettävästi, suomi24:n palikat ovat teknisesti niin vaatimatonta tasoa, että yksittäistä kommenttia poistettaessa poistuu samalla koko topikki.
        Mistä minun kohdallani oli kyse, sitä jään tässä nyt odottelemaan Sheriffin vastineen muodossa. Ja sam, kuopion keskustelualueella lienee oma sheriffinsä, joten mitäpä jos postaisit hänelle tälläisen avoimen kysymyksen kuin mitä itse tein tällä foorumilla.?

        poistin viestisi, koska sain siitä poistopyyntöjä ja viestisi ei liittynyt Poriin, ensin harkitsin sen siirtämistä sille kuuluvalle paikalle, mutta en löytänyt sopivaa palstaa, joten poistin sen kokonaan.

        "Tällöin, tiettävästi, suomi24:n palikat ovat teknisesti niin vaatimatonta tasoa, että yksittäistä kommenttia poistettaessa poistuu samalla koko topikki."
        Ja tässä olet väärässä. Jos poistaa yhden vastauksen jostain topicista, niin vain kaikki sen allaolevat kommentit poistuvat, ei siis itse topic, ellei sitä nimenomaan poisteta.

        Ja minun ei välttämättä tarvitse perustella poistojani, kuten sanotaan jo sheriffin ohjeessa, mutta mielelläni perustelen poistoni kun sitä kysytään, ellei kovaa kyselytulvaa tule.

        Tyydyttikö vastaus mieltäsi?


      • Kessu Keuhkonen
        riina00 kirjoitti:

        poistin viestisi, koska sain siitä poistopyyntöjä ja viestisi ei liittynyt Poriin, ensin harkitsin sen siirtämistä sille kuuluvalle paikalle, mutta en löytänyt sopivaa palstaa, joten poistin sen kokonaan.

        "Tällöin, tiettävästi, suomi24:n palikat ovat teknisesti niin vaatimatonta tasoa, että yksittäistä kommenttia poistettaessa poistuu samalla koko topikki."
        Ja tässä olet väärässä. Jos poistaa yhden vastauksen jostain topicista, niin vain kaikki sen allaolevat kommentit poistuvat, ei siis itse topic, ellei sitä nimenomaan poisteta.

        Ja minun ei välttämättä tarvitse perustella poistojani, kuten sanotaan jo sheriffin ohjeessa, mutta mielelläni perustelen poistoni kun sitä kysytään, ellei kovaa kyselytulvaa tule.

        Tyydyttikö vastaus mieltäsi?

        *poistin viestisi, koska sain siitä poistopyyntöjä ja viestisi ei liittynyt Poriin, ensin harkitsin sen siirtämistä sille kuuluvalle paikalle, mutta en löytänyt sopivaa palstaa, joten poistin sen kokonaan.*

        Poistopyyntöjä? Arvelin jo ennakkoon että kirjoitukseni saattaisi häiritä joitakuita ihmisiä, mutta en arvannut että olisi häirinnyt niin paljon, että esittäisivät erikseen poistopyyntöjä.
        Olipa poistopyyntöjen motiivi mikä hyvänsä, olisi mielestäni ollut kohtuullista vaikkapa ensin haukkua minut ja kirjoitukseni ja vasta sitten esittää poistopyyntö.
        Niille jotka poistopyyntöjä esittivät, olisin tyytyväinen jos arvostelisitte minua ja kirjoitustani myös suoraan.

        Viestini liittyi kahdella tapaa Poriin.
        1. Asun itse Porissa ja
        2. Myös tässä kaupungissa tupakoidaan.

        Myönnän silti, että itsekin mietin/etsin alkuun sopivaa palstaa kirjoitukselleni, mutta en löytänyt sellaista..

        *"Tällöin, tiettävästi, suomi24:n palikat ovat teknisesti niin vaatimatonta tasoa, että yksittäistä kommenttia poistettaessa poistuu samalla koko topikki."
        Ja tässä olet väärässä. Jos poistaa yhden vastauksen jostain topicista, niin vain kaikki sen allaolevat kommentit poistuvat, ei siis itse topic, ellei sitä nimenomaan poisteta."*

        Juuri siksi käytinkin sanaa "tiettävästi".
        Olin kyseisen puutteellisen tiedon varassa tähän hetkeen asti.
        Silti, lienee kohtuullista todeta, että tekniikka on puutteellista, jos myös "ala-topikit" poistuvat muiden mukana..

        Kiitos joka tapauksessa sinulle Riina, vastineestasi.

        Nyt jään mielenkiinnolla odottamaan, josko kommentointi vastuuta kantaisivat myös ne tahot, jotka poistopyyntöjä kirjoituksestani Sheriffille lähettivät.


      • Kessu Keuhkonen kirjoitti:

        *poistin viestisi, koska sain siitä poistopyyntöjä ja viestisi ei liittynyt Poriin, ensin harkitsin sen siirtämistä sille kuuluvalle paikalle, mutta en löytänyt sopivaa palstaa, joten poistin sen kokonaan.*

        Poistopyyntöjä? Arvelin jo ennakkoon että kirjoitukseni saattaisi häiritä joitakuita ihmisiä, mutta en arvannut että olisi häirinnyt niin paljon, että esittäisivät erikseen poistopyyntöjä.
        Olipa poistopyyntöjen motiivi mikä hyvänsä, olisi mielestäni ollut kohtuullista vaikkapa ensin haukkua minut ja kirjoitukseni ja vasta sitten esittää poistopyyntö.
        Niille jotka poistopyyntöjä esittivät, olisin tyytyväinen jos arvostelisitte minua ja kirjoitustani myös suoraan.

        Viestini liittyi kahdella tapaa Poriin.
        1. Asun itse Porissa ja
        2. Myös tässä kaupungissa tupakoidaan.

        Myönnän silti, että itsekin mietin/etsin alkuun sopivaa palstaa kirjoitukselleni, mutta en löytänyt sellaista..

        *"Tällöin, tiettävästi, suomi24:n palikat ovat teknisesti niin vaatimatonta tasoa, että yksittäistä kommenttia poistettaessa poistuu samalla koko topikki."
        Ja tässä olet väärässä. Jos poistaa yhden vastauksen jostain topicista, niin vain kaikki sen allaolevat kommentit poistuvat, ei siis itse topic, ellei sitä nimenomaan poisteta."*

        Juuri siksi käytinkin sanaa "tiettävästi".
        Olin kyseisen puutteellisen tiedon varassa tähän hetkeen asti.
        Silti, lienee kohtuullista todeta, että tekniikka on puutteellista, jos myös "ala-topikit" poistuvat muiden mukana..

        Kiitos joka tapauksessa sinulle Riina, vastineestasi.

        Nyt jään mielenkiinnolla odottamaan, josko kommentointi vastuuta kantaisivat myös ne tahot, jotka poistopyyntöjä kirjoituksestani Sheriffille lähettivät.

        Tosiaan syyt poistopyyntöihin taisivat olla, että viesti ei liity Poriin, ja että se oli ilmeisesti jollakin muullakin palstalla, tuo samainen viesti.

        Ja en usko, että tuo alatopicine poistuminen ylläolevan mukana johtuu tekniikasta. Omasta mielestäni olisi hölmöä, jos ne eivät poistuisi, koska muutoin ne jäisivät roikkumaan ei mihinkään.

        Hauskaa päivän jatkoa.


      • Kessu Keuhkonen
        riina00 kirjoitti:

        Tosiaan syyt poistopyyntöihin taisivat olla, että viesti ei liity Poriin, ja että se oli ilmeisesti jollakin muullakin palstalla, tuo samainen viesti.

        Ja en usko, että tuo alatopicine poistuminen ylläolevan mukana johtuu tekniikasta. Omasta mielestäni olisi hölmöä, jos ne eivät poistuisi, koska muutoin ne jäisivät roikkumaan ei mihinkään.

        Hauskaa päivän jatkoa.

        Tosin tiedän että itse postasin kirjoitukseni VAIN tänne.
        Mutta nyt, kun kerran yleisön pyynnöstä en saanut käsitellä asiaa jonka olisi luullut koskettavan myös joitakuita tämän kaupungin ihmisistä, ja vieläkin kun, viestini on poistettu, katson itselläni olevan sen oikeuden ja vapauden että voin uudelleenjulkaista viestini sille paremmin sopivalla palstalla.
        Mikäli löydän sille sopivan palstan ja mikäli se saa olla tuolla mahdollisella palstalla ilman että sitä deletoidaan hetikohta, otan postaamisen jälkeen myös asiakseni linkittää palstan osoitteen tämän topikin yhteyteen.

        Miksi?

        Tässä syyt:

        1. Koska katson että viestini itsessään ei olisi ansainnut poistoa sen sisällön puolesta, ja koska minulla mitä ilmeisemmin oli tarvetta julkistaa ajatukseni..

        2. Koska tämä topikki on kerännyt jo sen verran lukuja, että muutaman sadan joukossa voi myös olla muutama, jotka haluaisivat lukea kyseisen kirjoituksen.

        3. Koska pidän sananvapauden perimmäisestä olemuksesta. =)

        4. Koska OLEN syntyperäinen porilainen..

        "Ja en usko, että tuo alatopicine poistuminen ylläolevan mukana johtuu tekniikasta. Omasta mielestäni olisi hölmöä, jos ne eivät poistuisi, koska muutoin ne jäisivät roikkumaan ei mihinkään."

        Minun lienee pakko hyväksyä ajatuksesi ja perua puheeni suomi24:sen vaatimattomista teknisistä palikoista.
        Olkoot siis niin. =)

        kiitos riina vastineistasi ja mukavaa päivänjatkoa myös sinulle. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe