Insuliinin haittavaikutus lotto

Anonyymi

Kun insuliinit vaihdettiin sain lottovoiton.
Lyhytvaikutteinen Fiasp ja pitkävaikutteinen Tresiba.
Olen jonkin aikaa ihmetellyt saatanallista kutinaa päänahassa ja pohkeissa.
Myos muualla kehossa kutisee.
Tämä helvetti alkoi pian vaihdon jälkeen.

Onko palstalla muita lottovoittajia?

8

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Vittu sinua, kysyinkö koronasta. No en.

Mittä minä kysyin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu sinua, kysyinkö koronasta. No en.

Mittä minä kysyin?

Ette kylläkää kysynyt korona taudista, mutta saatko lisäpotin jos joudut lykäämää lisää insuliinia? Ensteks se omavaraisuus inska joka ei toimi ja piikillä lisää. Ei kukaan tiedä aiheuttaako mitä hallaa tää hormooneilla mässäily.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ette kylläkää kysynyt korona taudista, mutta saatko lisäpotin jos joudut lykäämää lisää insuliinia? Ensteks se omavaraisuus inska joka ei toimi ja piikillä lisää. Ei kukaan tiedä aiheuttaako mitä hallaa tää hormooneilla mässäily.

Ykköset ainakin joutuu insuliinia pistelemään oikean määrän, muuten ei pysy hengissä.

Itsellä ei ole kokemusta tresibasta, mutta kaikenlaista oiretta ripulista ihottumaan olen kuullut sen aiheuttavan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ykköset ainakin joutuu insuliinia pistelemään oikean määrän, muuten ei pysy hengissä.

Itsellä ei ole kokemusta tresibasta, mutta kaikenlaista oiretta ripulista ihottumaan olen kuullut sen aiheuttavan.

Juuri näin. Ei tämä piikittely mitään kivaa ole, mutta se on parempi vaihtoehto kuin ketoasidoosi tai lisäsairauksiin kuoleminen.

Kakkosten toki kannattaa pyrkiä lääkkeettömään hoitoon, meille ykkösille se ei ole mahdollista.

• Anonyymi

Ne on ne 5G-sirut mitä insuliinin mukana tulee mitkä tuon aiheuttaa.

• Anonyymi

Mulla on nokian 3310, ei siinä ole 5Gtä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      89
      4600
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3133
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2202
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      231
      1348
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      67
      1097
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      112
      999
    Aihe