Kun insuliinit vaihdettiin sain lottovoiton.
Lyhytvaikutteinen Fiasp ja pitkävaikutteinen Tresiba.
Olen jonkin aikaa ihmetellyt saatanallista kutinaa päänahassa ja pohkeissa.
Myos muualla kehossa kutisee.
Tämä helvetti alkoi pian vaihdon jälkeen.
Onko palstalla muita lottovoittajia?
Insuliinin haittavaikutus lotto
8
319
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mutta.
Tutkimus: veren insuliinitason alentaminen voi pienentää ikääntyneiden, lihavien ja diabeetikoiden riskiä sairastua koronaan:
https://resou.osaka-u.ac.jp/en/research ... v3QtyClzGk- Anonyymi
Vittu sinua, kysyinkö koronasta. No en.
Mittä minä kysyin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu sinua, kysyinkö koronasta. No en.
Mittä minä kysyin?Ette kylläkää kysynyt korona taudista, mutta saatko lisäpotin jos joudut lykäämää lisää insuliinia? Ensteks se omavaraisuus inska joka ei toimi ja piikillä lisää. Ei kukaan tiedä aiheuttaako mitä hallaa tää hormooneilla mässäily.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette kylläkää kysynyt korona taudista, mutta saatko lisäpotin jos joudut lykäämää lisää insuliinia? Ensteks se omavaraisuus inska joka ei toimi ja piikillä lisää. Ei kukaan tiedä aiheuttaako mitä hallaa tää hormooneilla mässäily.
Ykköset ainakin joutuu insuliinia pistelemään oikean määrän, muuten ei pysy hengissä.
Itsellä ei ole kokemusta tresibasta, mutta kaikenlaista oiretta ripulista ihottumaan olen kuullut sen aiheuttavan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ykköset ainakin joutuu insuliinia pistelemään oikean määrän, muuten ei pysy hengissä.
Itsellä ei ole kokemusta tresibasta, mutta kaikenlaista oiretta ripulista ihottumaan olen kuullut sen aiheuttavan.Juuri näin. Ei tämä piikittely mitään kivaa ole, mutta se on parempi vaihtoehto kuin ketoasidoosi tai lisäsairauksiin kuoleminen.
Kakkosten toki kannattaa pyrkiä lääkkeettömään hoitoon, meille ykkösille se ei ole mahdollista.
- Anonyymi
Ne on ne 5G-sirut mitä insuliinin mukana tulee mitkä tuon aiheuttaa.
- Anonyymi
Mulla on nokian 3310, ei siinä ole 5Gtä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1878075Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa
Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.55579Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1465571Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa
Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/1684416Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat
Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi123047Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y742904Vasemmistolaiset venäjämieliset kitisee jenkkien iskusta Venezuelaan
kuten teki Yle-ykkösen uutisetkin eilen, ja avuksi haettiin taas vasemmistoproffa Koskenniemi paasaamaan - vanha kääpä.172657- 2892538
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu1482418Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5862242