Insuliinin haittavaikutus lotto

Anonyymi

Kun insuliinit vaihdettiin sain lottovoiton.
Lyhytvaikutteinen Fiasp ja pitkävaikutteinen Tresiba.
Olen jonkin aikaa ihmetellyt saatanallista kutinaa päänahassa ja pohkeissa.
Myos muualla kehossa kutisee.
Tämä helvetti alkoi pian vaihdon jälkeen.

Onko palstalla muita lottovoittajia?

8

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Vittu sinua, kysyinkö koronasta. No en.

Mittä minä kysyin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu sinua, kysyinkö koronasta. No en.

Mittä minä kysyin?

Ette kylläkää kysynyt korona taudista, mutta saatko lisäpotin jos joudut lykäämää lisää insuliinia? Ensteks se omavaraisuus inska joka ei toimi ja piikillä lisää. Ei kukaan tiedä aiheuttaako mitä hallaa tää hormooneilla mässäily.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ette kylläkää kysynyt korona taudista, mutta saatko lisäpotin jos joudut lykäämää lisää insuliinia? Ensteks se omavaraisuus inska joka ei toimi ja piikillä lisää. Ei kukaan tiedä aiheuttaako mitä hallaa tää hormooneilla mässäily.

Ykköset ainakin joutuu insuliinia pistelemään oikean määrän, muuten ei pysy hengissä.

Itsellä ei ole kokemusta tresibasta, mutta kaikenlaista oiretta ripulista ihottumaan olen kuullut sen aiheuttavan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ykköset ainakin joutuu insuliinia pistelemään oikean määrän, muuten ei pysy hengissä.

Itsellä ei ole kokemusta tresibasta, mutta kaikenlaista oiretta ripulista ihottumaan olen kuullut sen aiheuttavan.

Juuri näin. Ei tämä piikittely mitään kivaa ole, mutta se on parempi vaihtoehto kuin ketoasidoosi tai lisäsairauksiin kuoleminen.

Kakkosten toki kannattaa pyrkiä lääkkeettömään hoitoon, meille ykkösille se ei ole mahdollista.

• Anonyymi

Ne on ne 5G-sirut mitä insuliinin mukana tulee mitkä tuon aiheuttaa.

• Anonyymi

Mulla on nokian 3310, ei siinä ole 5Gtä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      58
      4118
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      126
      2944
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      43
      2643
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2197
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      437
      1797
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1277
    7. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      72
      1266
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      57
      1170
    9. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259