Vanhan veneen uusi elämä!

Anonyymi

Jos istuttaisi koivun maston sekä purjeiden tilalle, kasvamaan vanhan purjeveneen sisälle? Siirtäisi sopivan koivun riittävän istutuspaakun kera kaivinkoneella veneeseen ja osastoisi puulle ja mullalle oman osastonsta veneessä. Tukisi kanteen sekä ehkä vähän vantteja myös. Lehvissä olisi kivasti tuulipintaa ja tunnelmaa vedellä slöörissä ja miksei sivutuulellakin. Uskotteko että olisi huomioarvoa? Jos Ruffe luet tämän niin toteuta sinä? Omat resurssit ei riitä mutta idea mielestäni mainio.

4

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

voisihan koko vene olla vähä tyyliin "uiva istutuslaatikko" . Voisi olla kukkasia sekä kaikenlaisia näyttäviä kasveja sekä salaatteja kasvamassa muutenkin.

• Anonyymi

Tuo on yli 50v. vanha idea.

Vastatuuleen soudettiin järven toiselle puolelle, ja rantalepikosta taitettiin purjeet paluumatkalle.

• Anonyymi

Juu yllättävän hyvin on moninkertainen tuulipinta-ala lehvästössä, miljoona pientä purjetta lehdissä. Varmasti pieni vene tullu myöhäiseen kivasti!

Ajatus olisi siis että koivu 10 metriä pitkä tms, ja vene myös riittävän iso. Ja ratkaisu voisi olla sopivalla kastelulla monivuotinen. Siltäosin mentäisiin kai uudelle levelille..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu yllättävän hyvin on moninkertainen tuulipinta-ala lehvästössä, miljoona pientä purjetta lehdissä. Varmasti pieni vene tullu myöhäiseen kivasti!

Ajatus olisi siis että koivu 10 metriä pitkä tms, ja vene myös riittävän iso. Ja ratkaisu voisi olla sopivalla kastelulla monivuotinen. Siltäosin mentäisiin kai uudelle levelille..

Liekö koivu paras, vaatii paljon vettä. Järvessä ei tietty ongelma. Tiheä kuusi voisi toimia kivasti. Istutat joulukuusen veneeseen, ei tartte edes purkaa joulupalloja ja tähteä. Jos allaoleva kuva näkyy, siinä on vielä parempi idea purjeveneeseen. Nykyaikaa olisi tietysti muovikuusi.

http://dy.fi/4r5

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6484
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3352
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2676
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2308
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1861
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1600
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1448
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe