Kani söi PURKKAA

Anonyymi

Moi, kanini tuli huoneestani pois ja tuli luokseni olohuoneeseen. Ajattelin, että ei mitään olkoot vaan täällä. Sitten kanini ottaa hampaillaan kiinni tyhjästä riisukakku muovista jossa oli 3 kuivaa purkkaa (ei mitään hajua mistä on tullut). Se otti purkan suuhunsa ja lähti juoksemaan yritin ottaa kiinni, mutta en saanut, sitten sain. Avasin kanini suun ja yritin ottaa sitä pois, mutta se oli liian myöhäistä. Annoin kanilleni heti porkkanaa kani söi ihan normaalisti ja oli muutenkin normaalisti, mutta onko sillä suolitukos?! KERTOKAA ÄKKIÄ

3

1754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minunkin kani söi purkkaa, mutta käyttäytyy ihan normaalisti silti pelottaa entä jos kuolee yön aikana, entä jos suolitukos, entä jos olisi pitänyt viedä eläin lääkäriin. Mutta itse ainakin herään seuraavan yön aikana kolme kertaa tarkistamaan kanin voinnin miten sinun kani voi?

• Anonyymi

mun kani kans nappas purkan suuhu joku 3päivää sitte. elossa on luojan kiitos, syö, juo ja papanoi normaalisti ja pissa näyttää ookoolta. energinen ja ihan kanimainen:D

• Anonyymi

Apua mun kani söi ison määrän purkkaa mua pelottaa että se kuolee!!!! 😭😭😭😭😭😭🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe