Oletteko löytäneet jotain mahdollisimman vähän tai kokonaan pölyämätöntä kissanhiekkaa? Olemme käyneet läpi monta merkkiä, myös eläinkauppojen kalliimmat merkit, mutta kaikista irtoaa hienoa pölyä, joka aiheuttaa kissalle yskiskelyä. Puupohjaiset ei käy, sillä kissa ei suostu niitä käyttämään.
Pölyämätön kissanhiekka
3
429
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläkin on uusi hiekka etsinnässä. Käytössä oli puupelletti juurikin siksi ettei se pölyä, mutta jostain syystä se kuitenkin pisti hengitystieni tukkoon. Nyt everclean testissä, mutta pistää yskittämään vaikka kissalla luukullinen laatikko eikä pölyämistä havaittavissa. Seuraavaksi varmaan kokeilen extreme classicia, sitten alkaa keinot olla loppu... Onko kukaan kokeillut onnistuneesti pöntölle koulutusta?
Joskus lapsuudenkodissani kissalla oli sellaista isorakeista kristallikissanhiekkaa, mutta sellaista ei kai sitten enää valmisteta? En ole ainakaan moista onnistunut löytämään.
Mitä merkkejä ap olet kokeillut? Niin ja itse totutettiin kissa puupellettiin pikkuhiljaa lisäämällä sitä normaalin hiekan joukkoon ja hyväksyi vaihdon (mutta oli kyllä ihan pentu vielä niin onnistui siksi kai helposti).- Anonyymi
Ollaan kokeiltu vaikka mitä pölyämättömiksi mainostettuja merkkejä, mutta todellisuudessa kaikki pölyävät jonkin verran tai paljonkin.
Ollaan kokeiltu mm. EverClean ESC, joka oli alkuun hyvä, mutta liekö laatu huonontunut kun nykyään pölyää aivan karmeasti, CompactCaren Sensitive, pöllysi sekin liikaa, Extreme Classic, joka aiheutti kissan yskiskelyn alunperin, Sahara, pöllysi todella paljon, PrimaCat, huono kaikin puolin jne.
Tällä hetkellä kokeilussa Monster Unscented, joka pölyää EverCleania vähemmän, mutta silti käytössä jonkun verran. Monet kissanhiekat ovat alkuun melko pölyttömiä, mutta parin päivän kuopsuttelun ja siivouksen jälkeen alkavat pöllytä. Tilasin netistä vielä Sanicatia kokeiluun, josko olisi parempi vaihtoehto. Rakeet näyttävät vähän kookkaammilta, joten riippuu tietysti hyväksyvätkö kattiset tuota hiekkaa, kun ovat tottuneet hienojakoisempiin. Tuo Monster on tähän mennessä ollut vähäpölyisin, joten ehkä ostetaan sitä jatkossa, jos ei löydy pölyttömämpää.
- Anonyymi
Meillä käytetään kolmella kissalla EverCleania. Pölyää erittäin vähän. Hiekkalaatikko on huoneessa, jossa oleskellaan vain vähän. Siis yksi katollinen ja luukullinen laatikko. Siivous kaksi kertaa päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384770Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092454- 651578
- 581310
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101226Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581201- 2611177
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34887Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49886Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41829