Näytän olevan täysin ilmaa sulle!

Anonyymi

Luulin ensin toisin. Jos et tule yhtään vastaan niin vaikea tehdä mitään.

75

1645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko mies?

      • Anonyymi

        Nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen.

        Hyvä alku suhteelle . Kun anonyymipalstalla pitää perään huudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä alku suhteelle . Kun anonyymipalstalla pitää perään huudella.

        Hyvä alku omalle elämälle ja omanaevontunnolle kun pitää päivät pitkät marista anonyymeille anonyymipalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä alku omalle elämälle ja omanaevontunnolle kun pitää päivät pitkät marista anonyymeille anonyymipalstalla.

        Huomannet itsekin kommenttisi ironian 🥴


    • Anonyymi

      Vaikka nyt kuinka siristää niin en näe sinua missään. Hengitän kuitenkin samaa ilmaa kuin sinäkin ja elän saman taivaan alla.

      • Anonyymi

        Saman taivaankannen alla, hengitämme samaa ilmaa ja tallaamme omia polkujamme, kaukana toisistamme. Mutta kun katsot yös, näet saman kuun ja tähdet ja linnunradan kuin minäkin. Olemmeko siis kaukana, vai lähellä, toisiamme?

        Sininen uni


    • Anonyymi

      Ilman saastetta. 🤭

      • Anonyymi

        Siltä näyttää. :D Alko naurattaa tää sun kommentti.


      • Anonyymi

        Sitäpä hyvinkin. 😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä näyttää. :D Alko naurattaa tää sun kommentti.

        Miten kukaan ihminen voi olla näin hölmö ja ymmärtämätön?


    • Anonyymi

      Mitä ap kuvittelee?

    • Anonyymi

      Palstaa jo pitempään seuranneena, alan nähdä näissä jo tietynlaisen patternin. Anomuumi huutelee anomuumin perään. Valmista ei tule mistään.

    • Anonyymi

      Tuskin tapahtuu sittenkään

    • Anonyymi

      Et si nyt näytä, kuin ympäristömyrkyltä. Ilma on hyvin köykäinen hengittää, silti sulle sun puristuksillesi, moimoi.....
      T.sen vittuilun kun pieraset, niin moimoi....
      Pusu
      https://m.youtube.com/watch?v=34e3jsNa0Bg

      • Anonyymi

        On ihan pakko kysyy tän kaltaisia kirjoituksia aiemminkin lukeneena, oletko päihtynyt vai muuten vähän höpsähtänyt? Mukavaa iltaa joka tapauksessa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Näin raikkaalla tavalla aikuinen mies käsittelee tappion kokemuksia👍


    • Anonyymi

      Kaikkihan mulle ovat. Olen niin muissa maailmoissa.

    • Anonyymi

      Et ole ja tulen kyllä, mietin vaan etten pilaa kaikkea olemalla liian hätäinen.. juuri siksi kun rakastan liikaakin ❤️

      • Anonyymi

        Ja tälläkin hetkellä soit mun korvissa ja koko kropassa 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tälläkin hetkellä soit mun korvissa ja koko kropassa 😘

        Älä vie toiselta ääntä ja kontrollia. Mahdollisuutta ottaa sinua tai muita huomioon. Älä oliis tee niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tälläkin hetkellä soit mun korvissa ja koko kropassa 😘

        Millaista ääntä kuuntelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista ääntä kuuntelet?

        Sellaista aika paljon häneltä kuulostavaa mutta ei ihan ;)


    • Anonyymi

      Höpöhöpö..naiselle meni jos oot? Niin voisin sanoa samaa...

    • Anonyymi

      Mikset sä arvosta ihmistä ja ota yhteyttä? Miksi sä kirjoittelet sen sijaan näitä nimettömiä vihjailuja? Haloo missä järki?

      • Anonyymi

        Koska hän ei vaikuta yhtä kiinnostuneelta. Siksi pitää unohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hän ei vaikuta yhtä kiinnostuneelta. Siksi pitää unohtaa.

        Etkö ymmärrä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hän ei vaikuta yhtä kiinnostuneelta. Siksi pitää unohtaa.

        Mistä ihmeestä vedät näitä päätelmiä?


    • Anonyymi

      En toivonut näkeväni ketään tänään. Olen kuollut. Kuoleman väsynyt. Et edes tiedä.

      • Anonyymi

        mene raukka nukkumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mene raukka nukkumaan

        Se ei riitä.


    • Anonyymi

      Rakkauden kohteelta pitää kysyä suoraan asioita niin ei tarvitse luulla, että on ilmaa vain.

      • Anonyymi

        Jos on kysynyt ja vastaus"kyllä kerron jos muuttuu".
        Eikö parisuhteessa pidä keskustella myös omista tunteista ja jättää toinen miettimään.( löysää hirteen)
        Rakastaako,onko kiinnostusta edelleen olemassa?
        Miehet mikä on niin helvetin vaikeaa puhua tunteistaan toiselle?
        Kyllä siinä vaiheessa alkaa naisen kiinnostus loppua,kun ei ota selvää teistä /tunteistanne. Huoh!


    • Anonyymi

      Ohi.

    • Anonyymi

      Ilmassa on niin runsaasti kaikenmaailmanrakkautta että..

      • Anonyymi

        Ota yhteyttä. Ei toista rikkovaa ja toisen hiljentävää moraalitonta kyttäämistä.


    • Anonyymi

      Älä vie toiselta ääntä. Älä ole niin julma.

    • Anonyymi

      Arvotonta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä maata jalkojesi alla, jota tallaat, syljet ja roskaat. Silti aina olen siinä, sillä kuin puutkin niin ihmisetkin ovat minun lapsiani.

    • Anonyymi

      Hmph!

      ..mitäs jos menisit selkeesti vastaan ettei jää huomaamatta. Jos ei etene niin ei ole kiinnostunu. Simple as that

      • Anonyymi

        Asiat ei ole noin yksinkertaisia. Miksi puutut toisten asioihin muuten?


    • Anonyymi

      Tuskin on minulle, mutta vastaan omasta puolesta, että se on totta että ihmiset ovat ilmaa minulle. En koe tarvetta tutustua keneenkään. Minulla on jo elämässäni ne ihmiset jotka ovat minulle tärkeitä. Viihdyn todella hyvin yksin.

    • Anonyymi

      Nyt tiedät miltä se tuntuu.

    • Anonyymi

      Hoivavietti vahvistuu koko ajan

      • Anonyymi

        Jos saisin apua ja voisit kohdata mut omana itsenäni ja täysissä voimissani, haluaisit varmasti hoivata mua.


    • Anonyymi

      Juu. Oot pelkkää ilmaa.

    • Anonyymi

      Me ollaan samaa tuhkaa, samaa kevyttä ilmaa, joten rauha nyt, tää maailma on vihaan kyllästynyt..

      • Anonyymi

        Ollaan kaikki minä ja kaikki muutkin, sinä mukaanlukien olet osana tätä universumia pienenä palasena maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan kaikki minä ja kaikki muutkin, sinä mukaanlukien olet osana tätä universumia pienenä palasena maailmassa.

        Totta puhut kuomaseni..


    • Anonyymi

      Niin saan kokenut, ensin ollaan jumalainen ja sitten pikkuhiljaa yhteydenpito hiipuu ja lopulta loppuu kun hän toteaa, että leikin vain...mitä jää? - 💔

    • Anonyymi

      Kenelle tämä on?

    • Anonyymi

      Miehenä hyvä mainita, et jos on saanut turpaansa näissä aiemmin pahasti. Ei lämpene epävarmoissa tilanteissa kovin helposti? Luottaa enemmän siihen mihin on tottunut aiemmin, et on harhoja enempi uskoa hyvään, kun kuitenkin pahaa enempi tarjolla? Siksi helposti kylmettää itsensä, kuin velloo harhoissaan ja antaa signaalia ulospäin muusta?

      • Anonyymi

        Mutta kai sun täytyy tässä tilanteessa ymmärtää ettei normaalit käytössäännöt päde?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kai sun täytyy tässä tilanteessa ymmärtää ettei normaalit käytössäännöt päde?

        Pelko ja arkuus ajaa kaiken edelle. Noloja tilanteita kokenut ja niistä kärsinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelko ja arkuus ajaa kaiken edelle. Noloja tilanteita kokenut ja niistä kärsinyt.

        Mitä pelkäät? Se toinen ihminen ei välitä mistään ”noloudesta”. Vai voiko olla niin että ihmisen yksityisyyttä loukataan ja se aiheuttaa esteen lähestymiselle? Kuulostaa sairaalta ja epäoikeudenmukaiselta tilanteelta. Tällaiset teot tulisi olla kaikkien tiedossa. Ja avun ja turvan saatavilla traumaattisessa tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pelkäät? Se toinen ihminen ei välitä mistään ”noloudesta”. Vai voiko olla niin että ihmisen yksityisyyttä loukataan ja se aiheuttaa esteen lähestymiselle? Kuulostaa sairaalta ja epäoikeudenmukaiselta tilanteelta. Tällaiset teot tulisi olla kaikkien tiedossa. Ja avun ja turvan saatavilla traumaattisessa tilanteessa.

        Pahantahtoisuutta ja raukkamaisuutta pelkään, kokemusta on siksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahantahtoisuutta ja raukkamaisuutta pelkään, kokemusta on siksi.

        Silti haluat sitä lisää? Olet valintasi tehnyt. Tyhmästä päästä kärsii jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti haluat sitä lisää? Olet valintasi tehnyt. Tyhmästä päästä kärsii jne

        Hanki apua. Tämä sivusta.


    • Anonyymi

      Palstalla saat ilmaa, samaan aikaan irl joku saa muuta.

    • Anonyymi

      Olet ilma jota hengitän🎵🎵

    • Anonyymi

      Samaa ilmaa hengitetään aamulla oli mittausasemalla hyvä.

    • Anonyymi

      Mä nyt olen aina ollut ilmaa muille, en ole ollut tärkeä millään tavalla, mua ei vaan ollut olemassa kenellekään.

    • Anonyymi

      Jos olisi joku varmuus olemassa irl. Niin ei tarvitsisi epäillä hetkeäkään. Palsta saa epävarmaksi.

    • Anonyymi

      Ajattelin tässä odottaa ja katsoa onko sussa sitä mitä tähän vaaditaan.

      • Anonyymi

        Kai sen näkee ihmisestä muutenkin noin niinkun ilman mitään odottamista.


    • Anonyymi

      Aint nobody got time for that

    • Anonyymi

      Itseppä valintasi teit.
      3kk poissa jo.
      En minä väkisin jää ketään jumittamaan.

    • Anonyymi

      Laita edes omat ja miehen nimikirjaimet, jos hän vaikka sattuisi lukemaan näitä viestejä.

      • Anonyymi

        Mistä päättelet, että hän on nainen?


    • Anonyymi

      Vielä vastaan, enkö vain voi olla joku etäinen tuttu tai tyyppi johon törmäilet silloin tällöin, maailmassahan on lukemattomasti ihmisiä

    • Anonyymi

      Säälittävä stalkkeri, voisitko jättää minut jo rauhaan.

    • Anonyymi

      Sori, ei kiinnosta yh-äipät.

    • Anonyymi

      Et ole täysin ilmaa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe