Esittelee ylpeänä keskisormea, ikää heillä mitä? 4?6?
En käsitä, eikö mitään käytöstapoja ole heillä??
Hyvinvointi valmentajan lapset
26
799
Vastaukset
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan yhdyssanat oikein. Vauvalla sama aloitus ja sama virhe otsikossa.
- Anonyymi
Oliko sulla sanottavaa itse aiheeseen?
- Anonyymi
Ootko sä joku yleiskyttääjä joka pomppii joka sivulla virheitä ettimässä😂😂😂😂😂😂
LOLLOLL - Anonyymi
Ei ole aloittaja tainnut käydä edes peruskoulua loppuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sulla sanottavaa itse aiheeseen?
Mitä vanhemmat edellä sitä lapset perässä !!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sä joku yleiskyttääjä joka pomppii joka sivulla virheitä ettimässä😂😂😂😂😂😂
LOLLOLLTäällähän on jatkuvadti moitittu Martsua kirjoitus virheistä . Tasapuolista tälläinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vanhemmat edellä sitä lapset perässä !!!!!
Kommentoin tähän sanalla niinpä ja se poistettiin 😂 täytyy sanoa että nyt on jännätytöt töissä 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoin tähän sanalla niinpä ja se poistettiin 😂 täytyy sanoa että nyt on jännätytöt töissä 😅
No ei ihme jos joku sanoi että tutkitaan, kun joku ihminen saa poistatettua aivan normaaleja tavallisia viestejä ja niemenomaan totuuteen perustuvia. Martinan stalkkeri on. Viesteissä jotka poistuvat korjataan hänen valheitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sä joku yleiskyttääjä joka pomppii joka sivulla virheitä ettimässä😂😂😂😂😂😂
LOLLOLLKoko elämä on juorupalstoilla. Jo ennen aamukahdeksaa pitää kahlata kaikki juorusaitit läpi. Oikeaa elämää ei ole, eikä yhtään ystävää.
- Anonyymi
Brittiläinen kielitieteilijä David Crystal kirjoitti jo vuonna 2016, että nuoret eivät halua päättää chat-puheenvuorojaan pisteeseen, koska se vaikuttaisi tylyltä. Piste on kokenut inflaation. Eikä Whatsappissa muutenkaan keskitytä oikeinkirjoitukseen vaan nopeaan reagointiin. Harva välittää yhdyssanavirheistä.
Anonyymi kirjoitti:
No ei ihme jos joku sanoi että tutkitaan, kun joku ihminen saa poistatettua aivan normaaleja tavallisia viestejä ja niemenomaan totuuteen perustuvia. Martinan stalkkeri on. Viesteissä jotka poistuvat korjataan hänen valheitaan.
Martinan vainoajat eivät ole näätiä, stalkkereita yms., vaan ovat hatereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko elämä on juorupalstoilla. Jo ennen aamukahdeksaa pitää kahlata kaikki juorusaitit läpi. Oikeaa elämää ei ole, eikä yhtään ystävää.
Kuules neiti aika. Nää saitit on just selailua varten 24/7
- Anonyymi
Kyllä osaavat nämä lapset asun tarhan vieressä niin pikku lapset ohikulkiessa näyttävät keskisormee!!!!. Mitä isot edellä sitä pienet perässä!!!
- Anonyymi
Kyllä lapsille kuuluu käytöstavat opettaa. Mihin tämä maailma on menossa.
- Anonyymi
Jätä lapset rauhaan, typerys !
- Anonyymi
Siis jos lapset, tyttö ja poika alaikäiset isänsä kuvassa heiluttavat keskisormea kameralle, pitäisi jättää lapset rauhaan? Mielestäni vanhempien pitäisi jättää lapset pois tuollaisista touhuista, eli todellakin jättäisivät lapset rauhaan?!
- Anonyymi
Sun lähipiirissäni lapset 4 ja 6 v esittelee keskisormeaan ?
- Anonyymi
Onko tämmönen tyyli vain jossain Keravalla, et muksut opetetaan jo natiaisesta heiluttaa sormea ihmisille?
- Anonyymi
Jätä rauhaan toisten lapset, etkö häpeä yhtään miten kävi sinun omalle lapselesi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä rauhaan toisten lapset, etkö häpeä yhtään miten kävi sinun omalle lapselesi ?
Täh????? 😳
- Anonyymi
Niin tuntuu pahalta. Isä opettaa tapulin tapoja
- Anonyymi
Isä toi Leviltä perheelle tuliaisiksi koronan. 🙈
- Anonyymi
Suomessakin jo kuollut yksi lapsi koronaan, ei pitäisi leikkiä Jerenkään lastensa turvallisuudella.
- Anonyymi
Lapsilla kiroilu vaan jatkuu. Huhhuh..
- Anonyymi
Noita vanhempia ei kiinnosta mikään muu kuin oma napa. Näkeehän sen tästä korona ajan käytöksestä. Sakkoja Pitäisi perheen saada ja pikkusen nöyryyttä tohon käytökseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614