Hyvinvointi valmentajan lapset

Anonyymi

Esittelee ylpeänä keskisormea, ikää heillä mitä? 4?6?
En käsitä, eikö mitään käytöstapoja ole heillä??

26

799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Opettele kirjoittamaan yhdyssanat oikein. Vauvalla sama aloitus ja sama virhe otsikossa.

      • Anonyymi

        Oliko sulla sanottavaa itse aiheeseen?


      • Anonyymi

        Ootko sä joku yleiskyttääjä joka pomppii joka sivulla virheitä ettimässä😂😂😂😂😂😂
        LOLLOLL


      • Anonyymi

        Ei ole aloittaja tainnut käydä edes peruskoulua loppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sulla sanottavaa itse aiheeseen?

        Mitä vanhemmat edellä sitä lapset perässä !!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sä joku yleiskyttääjä joka pomppii joka sivulla virheitä ettimässä😂😂😂😂😂😂
        LOLLOLL

        Täällähän on jatkuvadti moitittu Martsua kirjoitus virheistä . Tasapuolista tälläinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vanhemmat edellä sitä lapset perässä !!!!!

        Kommentoin tähän sanalla niinpä ja se poistettiin 😂 täytyy sanoa että nyt on jännätytöt töissä 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoin tähän sanalla niinpä ja se poistettiin 😂 täytyy sanoa että nyt on jännätytöt töissä 😅

        No ei ihme jos joku sanoi että tutkitaan, kun joku ihminen saa poistatettua aivan normaaleja tavallisia viestejä ja niemenomaan totuuteen perustuvia. Martinan stalkkeri on. Viesteissä jotka poistuvat korjataan hänen valheitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sä joku yleiskyttääjä joka pomppii joka sivulla virheitä ettimässä😂😂😂😂😂😂
        LOLLOLL

        Koko elämä on juorupalstoilla. Jo ennen aamukahdeksaa pitää kahlata kaikki juorusaitit läpi. Oikeaa elämää ei ole, eikä yhtään ystävää.


      • Anonyymi

        Brittiläinen kielitieteilijä David Crystal kirjoitti jo vuonna 2016, että nuoret eivät halua päättää chat-puheenvuorojaan pisteeseen, koska se vaikuttaisi tylyltä. Piste on kokenut inflaation. Eikä Whatsappissa muutenkaan keskitytä oikeinkirjoitukseen vaan nopeaan reagointiin. Harva välittää yhdyssanavirheistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei ihme jos joku sanoi että tutkitaan, kun joku ihminen saa poistatettua aivan normaaleja tavallisia viestejä ja niemenomaan totuuteen perustuvia. Martinan stalkkeri on. Viesteissä jotka poistuvat korjataan hänen valheitaan.

        Martinan vainoajat eivät ole näätiä, stalkkereita yms., vaan ovat hatereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko elämä on juorupalstoilla. Jo ennen aamukahdeksaa pitää kahlata kaikki juorusaitit läpi. Oikeaa elämää ei ole, eikä yhtään ystävää.

        Kuules neiti aika. Nää saitit on just selailua varten 24/7


    • Anonyymi

      Kyllä osaavat nämä lapset asun tarhan vieressä niin pikku lapset ohikulkiessa näyttävät keskisormee!!!!. Mitä isot edellä sitä pienet perässä!!!

    • Anonyymi

      Kyllä lapsille kuuluu käytöstavat opettaa. Mihin tämä maailma on menossa.

    • Anonyymi

      Jätä lapset rauhaan, typerys !

      • Anonyymi

        Siis jos lapset, tyttö ja poika alaikäiset isänsä kuvassa heiluttavat keskisormea kameralle, pitäisi jättää lapset rauhaan? Mielestäni vanhempien pitäisi jättää lapset pois tuollaisista touhuista, eli todellakin jättäisivät lapset rauhaan?!


    • Anonyymi

      Sun lähipiirissäni lapset 4 ja 6 v esittelee keskisormeaan ?

    • Anonyymi

      Onko tämmönen tyyli vain jossain Keravalla, et muksut opetetaan jo natiaisesta heiluttaa sormea ihmisille?

      • Anonyymi

        Jätä rauhaan toisten lapset, etkö häpeä yhtään miten kävi sinun omalle lapselesi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä rauhaan toisten lapset, etkö häpeä yhtään miten kävi sinun omalle lapselesi ?

        Täh????? 😳


    • Anonyymi

      Niin tuntuu pahalta. Isä opettaa tapulin tapoja

    • Anonyymi

      Isä toi Leviltä perheelle tuliaisiksi koronan. 🙈

    • Anonyymi

      Suomessakin jo kuollut yksi lapsi koronaan, ei pitäisi leikkiä Jerenkään lastensa turvallisuudella.

    • Anonyymi

      Lapsilla kiroilu vaan jatkuu. Huhhuh..

    • Anonyymi

      Noita vanhempia ei kiinnosta mikään muu kuin oma napa. Näkeehän sen tästä korona ajan käytöksestä. Sakkoja Pitäisi perheen saada ja pikkusen nöyryyttä tohon käytökseen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe