Telia ja "asiakaspalvelu"?

Anonyymi

Kirjoitan tämän isäni (84v) puolesta, koskien Telian palvelua. Isäni, vaikka ikäkäs onkin, hoitaa pankkiasiansa ym ihan mukavasti. Ongelma Telian kanssa tuli heidän laskuistaan, joista noin vuosi sitten poistettiin maksamista helpottava viivakoodi. Isälläni on erittäin huono näkö ja senvuoksi ostin hänelle parisen vuotta sitten viivakoodin lukijan. Sillä hän maksoi Teliankin laskut helposti, koska pienten tilinumeroiden ja viitenumeroiden näpyttely oli hankalaa. Kaikissa muissa laskuissa, joita hän maksaa on viivakoodi, onneksi laskuja kuitenkin on vähän.
Ok, tiedän kyllä, että laskun voi maksaa suoraan OmaTeliassa, mutta siellä ei voi eräpäivää muuttaa laskun eräpäiväksi vaan se pitäisi maksaa heti. Automaattimaksuun voisi myös sen laskun laittaa, mutta isäni on ns vanhanliiton mies ja haluaa nähdä oikean laskun eli tietää mitä maksaa eikä mitään automaattista tililtä ottoa hyväksy.
Teliaan on oltu yhteydessä jo viime toukokuusta alkaen, lupasivat laittaa koodin laskuun kun se saadaan siihen ohjelmoitua?! Miksi Telia keksii pyörää uudestaan, koodihan oli jo aikaisemminkin laskuissa? Yrittävät tietysti saada laskut heti maksuun.
Erittäin paskaa palvelemattomuutta tekee Telia tuo surkein operaattori asiakaspalvelun puolesta. Täytyy vaihtaa sellaiseen operaattoriin joka palvelee edes jotenkin.

46

3800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huonon asiakaspalvelun vuoksi meilläkin vaihdettiin toiselle operaattorille.

• Anonyymi

Kaikki laskut tulee laittaa e-laskuna tulemaan automaattisesti pankkitililtä. Ei tarvitse säädellä viivakoodien kanssa..

• Anonyymi

Viivakoodien kanssa juuri ei tarvitsekkaan "säädellä" pienten numeroiden kanssa. Automaattisesta maksujen laskuista sen verran, että pienistä rahoista on tarkistettava milloin sen laskun voi maksaa. Mitäs sitten kun tilillä ei olisikaan silloin rahaa kun automaatti sitä on ottamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viivakoodien kanssa juuri ei tarvitsekkaan "säädellä" pienten numeroiden kanssa. Automaattisesta maksujen laskuista sen verran, että pienistä rahoista on tarkistettava milloin sen laskun voi maksaa. Mitäs sitten kun tilillä ei olisikaan silloin rahaa kun automaatti sitä on ottamassa.

Ei se e-lasku vie mitään automaattisesti tililtä, jollet ole erikseen valinnut automaattista veloitusta.
        Päivämäärien muuttaminenkin on helppoa, kun sen näyttää vanhukselle, miten se tehdään.
        Suurimmalla osalla näyttää olevan luulo, että e-lasku tarkoittaa automaattista veloitusta?
        Tuossa Op:n ohje:
        https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/siirra-itsesi-e-laskuaikaan
        Luulisi sen toimivan samalla periaatteella muissakin pankeissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tarvitsee ja paljonkin. Tilillä pitää olla aina rahaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tarvitsee ja paljonkin. Tilillä pitää olla aina rahaa..

Jos tilillä ei ole rahaa niin sitten ei pidä laittaa puhelinliittymiä eikä muutakaan mistä pitää maksaa. Mistä ihmeestä maksun saaja voi tietää milloin asiakkaan tilillä rahaa että voi laskun lähettää silloin. Vanhan liiton miehetkin voisivat tulla nykyaikaan eikä sillälailla että kun ei 60-luvullakaan tarvinnut niin minähän en kyllä....

• Anonyymi

Vain idiootti laittaa Telian laskut menemään tililtä automaattisesti. Tuo firmahan lähettelee ihan johdonmukaisesti aiheettomia laskuja varsinkin iäkkäille. Jos onkin vähän skarpimpi seniili, niin kiltisti peruvat laskun kun valittaa siitä. Muussa tapauksessa saavat kusetettua rahaa. Eu voisi laittaa tuon operaattoriksi naamioidun liivijengin kuriin.

• Anonyymi

en anna yhdellekkään e lasun mennä suoraan tililtäni.Haluan itse aina tarkistaa että on oikein

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain idiootti laittaa Telian laskut menemään tililtä automaattisesti. Tuo firmahan lähettelee ihan johdonmukaisesti aiheettomia laskuja varsinkin iäkkäille. Jos onkin vähän skarpimpi seniili, niin kiltisti peruvat laskun kun valittaa siitä. Muussa tapauksessa saavat kusetettua rahaa. Eu voisi laittaa tuon operaattoriksi naamioidun liivijengin kuriin.

kyllä valitettaavsti telialla on erikoinen laskutus systeemi. Me yritimme 1 vuoden ajan saada elaskuun mutta ei onnistunut jostain syystä.... no kuun lopussa ilmoitin Telialle että maksan ylimääräistä niin ei tarvi jatkuvatsi seurailla milloin seuraava lasku on tulossa. no yli viikon kuluttua saimmekin e laksun mutta olimme jo maksaneet ylimääräistä. ja tässä ilmeni se laittomuus. Halusvat pakolla että maksan laskun ja sitten kuulema myöhemmin se huomioidaan seuraavan laskun yhteydessä? mitä kummaa olen maksanut ennakkoon joka pankin mukaan näkyy heidän tilillään ja ylimääräinen oli osattu jopa kohdistaa laskuumme. joten se että yritetään vaatia maksamaan vaikka liittymälle kohdistuu ylimääräistä rahaa herätti kysymyksiä. Ja nyt kun päätimme lopettaa koko netin niin sainkin vastukseksi että nyt kun lopetan eivät kykene kohdistamaan laskua meidän nettiin? Miten sekin nyt voi olla mahdollista juuri asiasta keskustellaan chatissa? Telialla on laksutus hieman lasten kengissä ja ehkä laskutus tulisi uudistaa ja modernisoida muiden yrityksien laksutus tyyliin.
        Telialla oli toki hinnat edullisia ja nettikin toimi jotenkin ok. ongelmana oli asiakaspalvelu ja toiminta mallit joka johti siihen että käännyimme toiselle operaattorille jolla oli kalliimmat hinnat mutta toivotaan että toimii netti ? ja asiakaspalvelu paremmin.
        Poistin toki e alksutuksesta telian joten heillä on pankin mukaan vaikea lähettää e laskua
        ilman että me hyväksymme heidät e laskutukseen. Tämähän on hyvä.

• Anonyymi

kaikki ei e laskua halua ja toiset haluaa tarkistaa laskut ennen hyväksyntää. on kuitenkin täysin asiaton ehdotus sinulta että pitää laittaa e laskuun. e laskun on oma vslinta ja ei yksikään pankki lähde iäkkäämille ihmisille enään vaatimaan muuttamista e laskutukseen jos haluaa itse maksaa laskunsa silloin kun itselle sopii ja jokaisella tulee olla oikeus valita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se e-lasku vie mitään automaattisesti tililtä, jollet ole erikseen valinnut automaattista veloitusta.
        Päivämäärien muuttaminenkin on helppoa, kun sen näyttää vanhukselle, miten se tehdään.
        Suurimmalla osalla näyttää olevan luulo, että e-lasku tarkoittaa automaattista veloitusta?
        Tuossa Op:n ohje:
        https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/siirra-itsesi-e-laskuaikaan
        Luulisi sen toimivan samalla periaatteella muissakin pankeissa?

en minä luullut että menee automaattisesti mutta ymmärtän vanhuksia jos on pieni eläke ja lsfkut kun ei voi maksaa 1 kerta kk:dessa kun yrityksillä on niin sekavat viimeinen erä päivä . ja aika moinen ruljanssi vanhukselle muuttaa laskujen eräpäiviä ym ja laskut ja eläke eivät saavuu tilille samaan aikaan... joten asiat ei aina ole niin yksinkertaisia vanhuksille . ja sitten jos yritys laskuttaa väärin niin siinäpä sitten uusi haasteellinen korjata....itse huomasin miten telia yrottää toimia. joo lsdkutimme sinua kahdesti msksa ne kummstkin niin me hyvitämne sitten 1 tsi 2 kk: kuluttua ja sitten unohtivat että en suostunut maksamaan liika veloitusta josta kehtasivat lähettää muistutus laskun joka sitten lopulta poistivat mutta mikä työ oli minulle 40 vuotiaalle vaatia korjausta kun telia ei osannut poistaa liika veloitus laskua. ajattele joku vanhus joutuu tällaisen väärin käytön uhriksi ja on olevinaan suomalainen yritys.... niin parempi vanhuksen on maksaa laskut itse.

• Anonyymi

Tuleeko se lasku paperilaskuna? Eikös se maksa silloin jotakin? Pankkiin e-laskuna ei ainakaan maksa mitään, ja on kovin helppoa käydä sieltä hyväksymässä kulloinkin maksun tulevat laskut. Ne ei mene automaattisesti, vaan laskut voi katsoa ja hyväksyä sitten vasta.

• Anonyymi

" Ne ei mene automaattisesti, vaan laskut voi katsoa ja hyväksyä sitten vasta."
        Pitää se eräpäivä muuttaa siihen päivään, kun tietää milloin on tilillä rahaa?
        Muuten ne menee eräpäivänä ja tili on tyhjä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tili voi olla koskaan tyhjä.. Silloin on päässä vikaa jos näin on päässyt käymään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fiksu ihminen osaa kyllä järjestellä tulonsa ja menonsa niin, että rahat riittävät. Ei sen laskun eräpäiväkään ylensä ole heti ylihuomenna, vaan maksuun voi varautua pari viikkoa. Ja kyllä, eräpäivää voi toki itse muuttaa myöhemmäksi, mutta siitähän ei laskun lähettäjä tykkää, vaan voi rätkäistä viivästyskorkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fiksu ihminen osaa kyllä järjestellä tulonsa ja menonsa niin, että rahat riittävät. Ei sen laskun eräpäiväkään ylensä ole heti ylihuomenna, vaan maksuun voi varautua pari viikkoa. Ja kyllä, eräpäivää voi toki itse muuttaa myöhemmäksi, mutta siitähän ei laskun lähettäjä tykkää, vaan voi rätkäistä viivästyskorkoa.

Eli teidän mielestä 45 vuotiailla helsinkiläisillä sairaseläkkeellä olevilla, tai 80 vuotiailla pienellä eläkkeellä kitkuttelevilla on päässä vikaa, kun ei ole joka päivä tilillä rahaa, jotka saavat tukia ja silti jonottavat ruokajonoissa on päässä vikaa???
        Ei teidänkään päässä ole kyllä kaikki kohdallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli teidän mielestä 45 vuotiailla helsinkiläisillä sairaseläkkeellä olevilla, tai 80 vuotiailla pienellä eläkkeellä kitkuttelevilla on päässä vikaa, kun ei ole joka päivä tilillä rahaa, jotka saavat tukia ja silti jonottavat ruokajonoissa on päässä vikaa???

Tiedän montakin pienituloista jotka tuhlaavat turhaa rahaa asiaan X vaikka sen saisi halvemmallakin "yhtähyvänä". Esimerkiksi moni heistä jotka tunnen maksaa puhelin/netti/sähköliittymistä satoja euroja vuodessa silkkaa ylihintaa vaikka täysin riittävät liittymät saisi halvemmalla! Että moni pienituloinen ei tosiasiassa eläkään viisaasti rahojensa kanssa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän montakin pienituloista jotka tuhlaavat turhaa rahaa asiaan X vaikka sen saisi halvemmallakin "yhtähyvänä". Esimerkiksi moni heistä jotka tunnen maksaa puhelin/netti/sähköliittymistä satoja euroja vuodessa silkkaa ylihintaa vaikka täysin riittävät liittymät saisi halvemmalla! Että moni pienituloinen ei tosiasiassa eläkään viisaasti rahojensa kanssa..

Ja nämä samat sitten itkevät kun rahat on loppu ja pyytävät lainaa.. Noh ei ne olisi loppu jos älyäisivät hieman katsoa tarkemmin mistä voisi säästää.. Valitettavasti suomessa moni vanhus menee helposti kalliisiin myyntimiesten "retkuihin" kun eivät älyä itse ottaa asioista selvää ja miettiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tonnin ja ylikin maksavat silmälasit ovat ehkä ihan turhia. Moniteholasit maksavat paljon monissa suomalaisissa optikkoliikkeissä.
        Olen jo 67 v ja käytän likinäköisenä pelkkiä kaukolaseja. Minulla ei ole koskaan ollut kaksiteho tai moniteholaseja.

Olen nyt jostain syystä kuitenkin ottanut myös pc:n hommia varten ns. lukulasit, nekin yksiteholasit. Ehkä niiden arvoja pitäisi hiukan muuttaa, jos etäisyys töllöön on n. 60 cm. Kirjaahan taas luetaan yleensä lähempää.

• Anonyymi

monet yritykset lähettää sähköpostiin maksutta mutta lasku kotiin on lisä maksu veloituksen alla. kaikilla operaattoreilla on omat lasku osio, joista voi käydä kopioimassa itsellensä laskun jos suosii paperisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no jos olet sairas eläkkeellä on sinulla luultavastikkin soviteltu eläkemaksu. ja osa sairaseläkkeeseen sisältyvät menoja katetaan kokonaisuudessaan ja toiset osittain.

ja periaatteessa jos vuokralla on ja vuokra on liian korkea omiin tuloihinsa nähden on silloin muutettava edullisemalle asuin alueelle. Moni valittaa rahttomuutta mutta harva on oikeasti elännyt tiukoilla.
        Meillä oli parisen vuotta takaperin todella tiukat ajat. Emme rynnänneet minnekkään ruokajonoon tai kerjänneet sosiaalitoimistosta ati muualtakaan. Sillä tilanne missä olimme ei ole valtion vika me olemme itse järjestäneet istemme tähän tilaneeseen joten meidän oma moka. Me pärjäsimme 1 vuoden 250€ ruoka ja pesutarvikkeet. Tämä raha oli se mikä jäi kaikkien pakollisten kulujen jälkeen käteen. Ja tämä oli todella opettavainen kokemus. Kyllä pienellä rahalla pärjää mutta siihen ei voi ottaa mitään ylimääräistä, ei edes yhtä suklaa patukkaa. te natisijat ja ilmaista rahaa tai ruokaa ottamassa tulisi laittaa kärsimään jotta sitten oppisivat olemaan kiitollisia. Miksi aina oletetaan että valtion tulee nyt korjata minun itseni aiheuttama ongelma ?? Suomi on tällä hetkellä todella veloissaan ja hyvä kun otetaan pois etuuksia ja ehkä pitäisi nämä ns: köyhät siirtää kokonaan pois helsinginalueelta missä vuokrat ovat korkeita ja siirtää heidät edullisempaan asuin alueelle. Siinä säästettäisiin paljon rahaa.... varmaan kaikki köyhät jotka elävät ilmaisen rahan varassa tähän kirjeeseeni suuhtahtavat.... Mutta totuus on se että jokainen tulisi hoitaa omat kulut itse. ja sosiaalitoimisto tai ruoka jot tulisi myös rajoittaa että on vain oikeasti apua tarvitseville ja vain lyhyen aikaa jotta ei totu siihen ilmaiseen

• Anonyymi

Telia laskuttaa myös olemattomista. Kunhan jaksan, aion tarkistaa vuoden 2020 alusta laskutettuja nettimaksuja. Kuukaudessa nettimaksuni pitäisi olla 1.98 €, koko ajan tulee laskuja 20 € ja risat. En paljon soittele ja laskuja tulee yli 50 €/kk. Tarkistan ja jos Telia ei vastaa - onneksi meillä on Kuluttaja-asiamies kenen puoleen kääntyä. Operaattoria tulee vaihtaa.

• Anonyymi

Ei se Telian vika ole. Asiakas tunaroinut jotain..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se Telian vika ole. Asiakas tunaroinut jotain..

Telia on petos! Käytin juuri tunnin asiakaspalvelun kanssa väittelyyn kun lisäilevät maksullisia lisäpalveluita puhelin liittymään ilman lupaani. Kehoitan kaikkia välttämään Teliaa!!

• Anonyymi

Kesästä alkaen taistellut Telian laskujen kanssa. Heillä on systeemi, saada kaikki asiakkaat perustamaansa Kivaraan, automaattinen laskutus, jota ei voi tarkistaa. Olen tehnyt pankkiin laitteista(3kpl) E-laskun, ne tulivat maksettua. Seuraavissa , paperilaskuna oli laskutuslisä ja Kivaraan siirtyminen. Siirsin laskut pankin virkailijan kanssa toisen pankin E-laskuksi. Taas tuli laskutuslisä, summasta päätellen, sitä ei saanut auki. Kaikki laskuni olen tähän asti pystynyt maksamaan, tietäen maksujen syyn, nyt jo pankkivirkailijalta tarvitsin apua, enkä tiedä, miten tilanne jatkuu. Pankkihenkilö säikähti, sanoessani Telian-laskutus. Oli edellisen asiakkaan kanssa ollut vaikeuksia onnistumisessa. Telian laskutussysteemi on täysin mielivaltainen.

• Anonyymi

Telia vai mikä Sonera se oli yhdeksänkymmenluvulla, mutta kusetukseen se syyllistyi jo silloinkin. Täysin varmana asiasta, todisteiden kanssa, menin Pirkanmaalaisen pikkukaupungin kuluttajaasiamiehen juttusille. Sanoi minulle silloin suoraan, että olet ihan oikeassa, vääryys on tapahtunut, mutta hän ei ala taistelemaan noin suurta yritystä vastaan kun lopputulos on varma häviö.
        Taisi olla jätkällä firman osakkeita? Totesin vaan hänelle, että aika turhaa virkaa sinäkin teet kun valikoit vain ketä voit kovistella. Minulle se silloin merkitsi lähes 1000 markan menetystä, vituttaa vieläkin kun muistelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Telia vai mikä Sonera se oli yhdeksänkymmenluvulla, mutta kusetukseen se syyllistyi jo silloinkin. Täysin varmana asiasta, todisteiden kanssa, menin Pirkanmaalaisen pikkukaupungin kuluttajaasiamiehen juttusille. Sanoi minulle silloin suoraan, että olet ihan oikeassa, vääryys on tapahtunut, mutta hän ei ala taistelemaan noin suurta yritystä vastaan kun lopputulos on varma häviö.
        Taisi olla jätkällä firman osakkeita? Totesin vaan hänelle, että aika turhaa virkaa sinäkin teet kun valikoit vain ketä voit kovistella. Minulle se silloin merkitsi lähes 1000 markan menetystä, vituttaa vieläkin kun muistelee.

ei pääse edes irti Teliasta, olen siis lakkauttanut , huhtikuu v. 22 alussa, ja edelleenkin laskuttavat, ja "perustelevat", että kun laskutus tulee "takautuvasti", ei Vi##u, kuinkahan kauna "takautuvasti" . . .

mihin sitä sitten vois yhteyttä ottaa, jokin kuluttajasuoja tms., onhan se ny Prkle, etteivät sselvää dokumenttia usko maksuhistoriasta !!!

• Anonyymi

sinuun on kohdistunut rikos. sinulla on oikeus ennen maksun maksua nähdä mistä sinua veloitetaan ja jos on suoraveloitus on sinulla oiekus kiistää lasku mikäli laksua ei anneta sinun nähtäväksi. Suosittelen että teet valituksen suoraan EU direktiiville(pitää olla englannin kielllä) suomen tämä kuluttajaasiamies ei ole valtaa kuin huomauttaa mahdollsien rikkeen sattuessa mutta eu valitus voi tuoda yritykselle paljon harmaita hiuksia ja sakon joka on sitten myös suomessa ulosottokelpoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en usko että kuluttajasiamies on sinulle noin sanonut.... varmaan on neuvonut sinua tekemään virallisen reklamaation

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei pääse edes irti Teliasta, olen siis lakkauttanut , huhtikuu v. 22 alussa, ja edelleenkin laskuttavat, ja "perustelevat", että kun laskutus tulee "takautuvasti", ei Vi##u, kuinkahan kauna "takautuvasti" . . .

mihin sitä sitten vois yhteyttä ottaa, jokin kuluttajasuoja tms., onhan se ny Prkle, etteivät sselvää dokumenttia usko maksuhistoriasta !!!

riippuu minkä sopimuksen olet tehnyt jos on määrä aikainen sopimus niin saavat laskuttaa ihan laillisesti koko tämän määräaikaisuuden sisällä. Minä teen aina ns: ilman määrä aikoja jolloin hinta voi olla vähän korkeampi mutta voin lopettaa milloin halaun ja on vain se 14 vrk irtisanomis aika. ja lain mukaan tästä tulee saada pyydettäessä tosite. telia ei tätä anna vaan väittää että saan sitten 14 vrk kuluttua.... joka on periaatteessa sopimus rikko kun katsoo lain pykäliä. sillä kaikki sopimukset joita tekee netissä on etämyyntiin perustuva peruutusoikeus... ja jos palvelu ei ole mitä myyntihetkellä luvattu on jälleen peruutusoikeutesi perusteltu miksi peruutat.

• Anonyymi

Se että lasku pitäisi teille maksaa e-laskulla ei tule onnistumaan olen sen saikoinaan testannut ,maksamalla kaksi kertaa saman laskun ja teillä ei huomioitu mitenkään ylimääräistä maksua. Elisalle minulla on e-lasku ja siellä toimii (ylimääräisen maksunkin palautus). Tulen tekemään irtisanomisen liittymäänne dilläkin uhalla että elisan verkko ei toimi alueella jossa tarvin puhelinta...Eihän tämä teidänkään verkko toimi täällä kannonkoskella odoitteessani (mm. tuon rästilaskun maksamisen kanssa olen tehnyt riittävästi töitä)..Se virtuaaliviivakoodiki helpottais MUTTA EI JUMALAUTA.....@#-TÄTÄ PÄIVÄÄ.

• Anonyymi

Ei liity nyt alkuperäiseen kirjoitukseen. Mutta en ole yritykselleni joka on tuhansia euroja vuosi toisensa jälkeen työntänyt ko. lafkaan niin saanut mistään niin huonoa palvelua kuin Telialta. Vaihtunut toki palveluntarjoaja nyt mutta vieläkin nousee syke kun ajatteleekin yritystä.
      Älkää tehkö samaa vithettä kuin minä. Etenkin nyt kun Telia osti Nebulan niin sielläkään ei enää hommat toimi. Mädännyttävät kumppaninsa.

• Anonyymi

samoin täällä syke nousee .... Sana telia on iso kirosana

• Anonyymi

Telian touhu on mennyt ihan vittuiluksi. Kodin maksuton laajakaista perusnopeudella vaihtuu kerran kuukaudessa maksulliseksi, ja aiheettomat laskut pitää perua chatin kautta. Seuraavassa kuussa taas sama homma. Peruin Telian e-laskut. Annan mennä jatkossa perintään ennen kuin otan asiakaspalveluun yhteyttä, Jospa perintäfirma laskuttaa edes jotain Telialta, vaikka vetävät sieltä aiheettoman laskun pois. Muuten ne saatanan nyrkillätapettavat rääpäleet ei taida oppia.

• Anonyymi

totta taloyhtiölämme oli ns maksuton valokuituliittymä joka sitten 4 kk kuluttua tuli maksulliseksi?? taloyhtiö väitti että on maksuton mutta laskut nähtyään ei ymmärtänyt miten voivat laskuttaa..... niinpä niin ?? telia on Telia

• Anonyymi

Telian asiakaspalvelu on huono vitsi. Nettisukupolven chat-asiakaspalvelijat ovat nuoria eivätkä ymmärrä asiakaspalvelusta tai -tyytyväisyydestä mitään. Jotenkin vaikuttaa siltä, että koko roska on ulkoistettu jollekin "ammattilaiselle". Luvatut asiat jäävät tekemättä ja saa kysellä uudestaan, mitään korjauksia laskuille ei tehdä, koska siitä on liikaa vaivaa ja jos jotain yritetään niin se on uusien palveluiden myynti.

• Anonyymi

Kyllä ne automaattilaskutkin näkyvät siellä odottavissa laskuissa ja ne voi tai pitää sitten hyväksyä.

Onko sitä näköongelmaa tutkittu?

• Anonyymi

Aika vahvoja pluslaseja saa ihan marketeista, niitä kannattaa kokeilla, jos ei ole oikeita laseja saanut. Jossain Tokmannilla kävin ja siellä oli kolmet lasit 10 eurolla. Ostin itsellenikin, kun en saa muuttuvan näköongelman vuoksi laseja (tai niillä sitten näkisi aika lyhyen aikaan, minkä näkee). Telkkaria katson ilman laseja ja läppäriin ja lukemiseen taas pitää olla eri lasit.

• Anonyymi

Suurennuslasi voi olla myös hyvä apu huononäköiselle.

• Anonyymi

Telia on poliisin hallinnoima myynti,jonka ne NS.varastaa koulutus aikana, meidän hoitotyö.
      Poliisin kanta kaikki mitä he tekee on telian oma asia.
      Yhden laskun yritys nykyään.
      He ovat laskutus rikollisia.
      Heillä on myös systemaattinen ohjelma myynti Ranska nykyään.

• Anonyymi

Kyllähän sitä näkee laskun ja erittelyn e laskutuksessa ainakin.
      olen aina ihmetellyt miksi erä päivä toiset muuttelevat koko ajan? Jos ei ole varaa miksi ei elä sen mukaan mihin on varaa??

• Anonyymi

kuulostaa tutulta. tee kuten neuvoin omaa isääni. käytä edellinen laskun laskua joka on helppo kopioida maksuksi. ilmoita sitten telialle (omaksi turvaksesi) että maksat tällä viitenumerolla laskut. Aina sama viitenumeroa käyttäen... jossain vaiheessa telian asiakaspalvelu ottaa yhteyttä ja valittaa että laita e laskuksi ja isälläsi on varsin hyvä perustelu "huono näkö " ja e laskussa tulee sama ongelma että huono näkö ja ei pysty tarkistamaan että telia on laskuttanut oikein. joten telia tulidi tarjota isällesi viitenumetoa jota sina voi käyttää ladkuissa maksaessaan. kokemuksena tiedän että mäin eivät missään nimessä toimi. telialla puuttuu täysin empatia vaan näkevät vain oman tapansa.... lain puolesta isäai on vahvoilla koska näkö on heikentynyt ja lukeminen vaikeutinut ja jos telia kieltäytyy syyllistyy syrjintään joka on lailla kieletty.

• Anonyymi

Terve!
      13.6.2024 noin klo 11,00 asioimme Joensuun Prisman Telia myymälässä,myyjä erittäin epäkohtelias herra sanoi,että menkää muuhun kauppaan sanoin myyjälle,että näin et voi sanoa asiakkaalle.Eka ja vika kerta tässä liikkeessäMuissa liikkeissä paljon asiaikkaita tämä liike aina tyhjä asiakkaista. Kitos epäasiallisen asiakaspalvelun,Itsekin myyntialalla työurani tehnyt.
      Koulutusta asiakaspalveluun Kiitos

• Anonyymi

Tänä aamuna myös vastaava kokemus telia netti prepaid aloitus paketin 4,90 maksavan kanssa kun asiakaspalvelussa oleva joku hiivatin elias ei tiennyt mitä maksaa vuorokausi nettiä käytetteässä vaikka maksimiveloitus on 0,99 e mistä telia pimittää yhden vuorokauden 7 ecun summasta ja eliaana uhkaa poikotoimalla kortin ostajia.

• Anonyymi

Telia keskustelu.
      Vaihtopuhe väkivallan puhujat pitää kysyä voiko puhua.
      Jehova /Jääskeläinen johdanto.

Rintaliivit vievät ja rouvat tähän Kärsämäki Anttila vaihtoon.

TV osuus vamma ei parane kertaajat rintaliivit osuus Mallia kysyy Oulu vaateliikeet tarvitset teko rintaliivejä äänen Nivala lääkärin ns teurastus linjasto

• Anonyymi

Sähköhella Telia aika räjähtänyt keraaminen liesi uusi ostettu, kaikki huutaa läpi .
      Viive samaan osoitteeseen missä räjähtänyt mies nukkuu levy pienellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2556
    2. 148
      2234
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2202
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1603
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1536
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      286
      1432
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe