Kaksi 50 viriiliä ja tervettä miestä etsii sinua n. 30-55v. nainen kolmanneksi mukaan kimppaan. Toteutetaan toiveita.
Kimmppaan kahden terveen 50+ miehen kanssa
15
1303
Vastaukset
- Anonyymi
Elän seksittömässä suhteesa maaseudulla, ikäni kylläkin yli teidän haarukan olen 57 vuotias. Haluis kokee miten mies haluu aidosti yhtyä kanssani tai teidän tapaukseessa kaksi miestä. T. Puutteessa jo pitkään😭
- Anonyymi
Nautinto75 kirjoitti:
Onpa ikävää et joudut olemaan ilman hellää rakastelua😔
Alkoholi pilannut hyvän miehen miulta. Työn ja kodin liäksi kaipaa välillä hellyyttä myös hyvää seksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholi pilannut hyvän miehen miulta. Työn ja kodin liäksi kaipaa välillä hellyyttä myös hyvää seksiä.
Moi,
mistäpäin hellyyttä ja seksiä kaipaava Rouva olisi?
-apumies Anonyymi kirjoitti:
Sehän se on... Se viina kun vie. Itsellä kokemusta kun naisesta tuli alkoholin väärinkäyttäjä. Oisko muuta foorumi missä voitas jutella.
- Anonyymi
Tämä on tietty ongelma maaseudulla missä tuntee ihmiset toisensa, niin myös vahdataa hyvinkin tarkkaan, etenkin tälläistä olen niin sanottu 3vk leski, 47v.Mieheni keikka töissä,
kun hän sitten tulee kotona käymään, lonkero että, Vodka Cola, on hänelle tarpeellisempi kuin oma vaimo, hän vaan totee, että hänen pitää rentoutua, eikä kykene varmasti mihinkää sexi hommiin. Tätä helevettiä jatkunut useita vuosia, olen varmasti päättänyt että halukas firilli tosi mies, saat olla riski raamikas, enkä säikähdä
vaikka olet kovempi otteinenkin. Olen mielestäni kivan näköinen tumma luotettava naine, 162cm 69kg. Toivon että loppusi tämä selipaatti saisi tosi miehen, minusta saisit tosi naisen. ❤️❤️- Anonyymi
Moikka😘missäspäin suomea sä olet??
- Anonyymi
Kerro kerro tosinainen enemmän itsestäsi
- Anonyymi
Ymmärrän hyvin sua naisena🙂 Mieheni todella isokokoinen aisuri joka nauttii etsiä rakastajia säänmöllisin väliajoin kotia. Seksimme alkoi latistua vuosia takaperin, mieheni ehdotti jospa alkaisin hartastaa seksiä vieraiden kanssa. Parisuhde toimii jopa paremmin kun seksiä harrastan vieraitten miesten kanssa. Ongelmaa myöskään ettei jaksa työpäivän jälkeen. Voisin lämpimästi suositella jos keskinäinen luottamus kunnossa.
T. Rva 50v - Anonyymi
Aika ikävää että viina vie voiton,eikä aviovelvoitteita hoideta.
Mikäli olet 03 alueella niin voisin ehkä olla avuksi.
Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174586
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291525Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 211199
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221165- 119985
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924