Kimmppaan kahden terveen 50+ miehen kanssa

Anonyymi

Kaksi 50 viriiliä ja tervettä miestä etsii sinua n. 30-55v. nainen kolmanneksi mukaan kimppaan. Toteutetaan toiveita.

15

1261

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elän seksittömässä suhteesa maaseudulla, ikäni kylläkin yli teidän haarukan olen 57 vuotias. Haluis kokee miten mies haluu aidosti yhtyä kanssani tai teidän tapaukseessa kaksi miestä. T. Puutteessa jo pitkään😭

      • Onpa ikävää et joudut olemaan ilman hellää rakastelua😔


      • Anonyymi
        Nautinto75 kirjoitti:

        Onpa ikävää et joudut olemaan ilman hellää rakastelua😔

        Alkoholi pilannut hyvän miehen miulta. Työn ja kodin liäksi kaipaa välillä hellyyttä myös hyvää seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholi pilannut hyvän miehen miulta. Työn ja kodin liäksi kaipaa välillä hellyyttä myös hyvää seksiä.

        Moi,
        mistäpäin hellyyttä ja seksiä kaipaava Rouva olisi?
        -apumies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholi pilannut hyvän miehen miulta. Työn ja kodin liäksi kaipaa välillä hellyyttä myös hyvää seksiä.

        Sehän se on... Se viina kun vie. Itsellä kokemusta kun naisesta tuli alkoholin väärinkäyttäjä. Oisko muuta foorumi missä voitas jutella.


    • Anonyymi

      Tämä on tietty ongelma maaseudulla missä tuntee ihmiset toisensa, niin myös vahdataa hyvinkin tarkkaan, etenkin tälläistä olen niin sanottu 3vk leski, 47v.Mieheni keikka töissä,
      kun hän sitten tulee kotona käymään, lonkero että, Vodka Cola, on hänelle tarpeellisempi kuin oma vaimo, hän vaan totee, että hänen pitää rentoutua, eikä kykene varmasti mihinkää sexi hommiin. Tätä helevettiä jatkunut useita vuosia, olen varmasti päättänyt että halukas firilli tosi mies, saat olla riski raamikas, enkä säikähdä
      vaikka olet kovempi otteinenkin. Olen mielestäni kivan näköinen tumma luotettava naine, 162cm 69kg. Toivon että loppusi tämä selipaatti saisi tosi miehen, minusta saisit tosi naisen. ❤️❤️

      • Anonyymi

        Moikka😘missäspäin suomea sä olet??


      • Anonyymi

        Kerro kerro tosinainen enemmän itsestäsi


      • Anonyymi

        Ymmärrän hyvin sua naisena🙂 Mieheni todella isokokoinen aisuri joka nauttii etsiä rakastajia säänmöllisin väliajoin kotia. Seksimme alkoi latistua vuosia takaperin, mieheni ehdotti jospa alkaisin hartastaa seksiä vieraiden kanssa. Parisuhde toimii jopa paremmin kun seksiä harrastan vieraitten miesten kanssa. Ongelmaa myöskään ettei jaksa työpäivän jälkeen. Voisin lämpimästi suositella jos keskinäinen luottamus kunnossa.
        T. Rva 50v


      • Anonyymi

        Aika ikävää että viina vie voiton,eikä aviovelvoitteita hoideta.
        Mikäli olet 03 alueella niin voisin ehkä olla avuksi.


    Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe