Kuuma työpäivä

Anonyymi

Pyyhin kämmenellä hikeä otsaltani. Päivän urakka alkoi olla valmis. Oli kuuma heinäkuinen perjantai-iltapäivä. Koko päivän olin asentanut tietokoneita erääseen myyntitoimistoon. Noin 25 neliön huoneessa työskenteli neljä naista. Työpöydät oli
eristetty toisistaan sermeillä omiksi looseiksi.
Olin nähnyt naiset päivän aikana, kun he kävivät katsomassa työni edistymistä. He olivat iältään noin kolmenkymmenen ja neljänkymmenen väliltä. Kaikki mukavan tuntuisia naisia. Kesä oli kuumimmillaan ja naiset olivat sen mukaan pukeutuneita. Oli lyhyttä hametta ja hihatonta paitaa. Ainakin yhdellä, Marilla, ei ollut rintaliivejä paidan alla.

Keräilin tavaroitani pois, kun naiset tulivat huoneeseen iloisesti jutellen ja naureskellen.
- Kuultiin, että täällä alkaisi olla työt valmiina, sanoi Tiinaksi esittäytynyt
nainen.
Hän oli porukan vanhin, mutta varsin viehättävä ja hyvävartaloinen nainen polviin
saakka ulottuvassa napakassa hameessa ja hihattomassa paidassa. Kerroin uusien koneiden ominaisuuksista samalla kun pakkasin laukkuani.
Naiset juttelivat kaikenlaista ja olivat selvästi perjantaitunnelmissa. Kaksimielisiä vitsejä heiteltiin ja iloinen nauru täytti huoneen. Erityisen hauskaa heillä oli minua kiusatessa. Selvästi he yrittivät saada nuoren asentajapojan punastelemaan. Minä kuitenkin menin leikkiin mukaan ja heitin rohkeatakin huumoria takaisin.

Olin jo lähdössä ja toivottelin ladyille hauskaa viikonloppua, kun myyntipäällikkö astui
huoneeseen.
- Jahas, homma alkaa olla valmis, hän rykäisi pöytiä tarkastellen.
- No niin, no niin. Jospa keräisit vielä nuo johdot siistiin nippuun, ettei kukaan kompastele niihin. Sitten voit lähteä, hän jatkoi osoitellen pöytien alla kiemurtelevia kaapeleita ja sähköjohtoja.
Kirosin raskaasti mielessäni. Olisin jo mielelläni lähtenyt viikonlopun viettoon.
- No no poika, eipäs karata kesken hommien, nauroi Mari ja muut yhtyivät leikilliseen kiusantekoon.
Laskin laukun maahan, otin kasan nippusiteitä toiseen käteeni ja konttasin ensimmäisen pöydän alle keräämään johtoja. Minna siirsi hieman tuoliaan kauemmaksi ja kysyi, tarvitseeko hänen siirtyä pois pöydän äärestä? Vastasin ettei minua häiritse, vaikka hän istuu siinä. Huoneessa oli helvetillisen kuuma. Teepaita liimautui selkään ja hiki valui norona ohimoiltani. Pöydän alla oli ahdasta ja tukalaa. Sitten vilkaisin Minnaan päin. Hänellä oli minihame päällään ja pöydän alta oli esteetön näkymä hameen alle. Minna istui jalat erillään, eikä varmaan tajunnut, minkä näkymän minulle antoi. Tai sitten hän tiesi sen liiankin hyvin ja kiusasi minua tahallaan. Pöydän alla ei ollut enää yhtään epämukavaa. Minnan valkoisten pikkuhousujen peittämä häpy sai vereni kohisemaan ja tunsin kipeän paineen nivusissani.

Sain Minnan johdot niputettua siististi ja vastahakoisesti siirryin seuraavaan pöytään. Se oli Tiinan pöytä. Hän nousi ylös tuoliltaan ja odotti pöydän vieressä niin kauan, että sain hommani tehtyä. Niputin vielä Katin pöydän johdot ja sitten oli viimeisenä vuorossa Marin pöytä.

Mari oli ehkä joukon nuorin. Seksikäs punapää lyhyessä minihameessaan. Jo päivällä olin kiinnittänyt huomiota Marin hihattoman paidan alla vapaana pullisteleviin hyvänmuotoisiin rintoihin. Hänen kauniisti kaareutuva lantio ja pitkät upeat sääret saivat päät kääntymään missä tahansa. Olin koneita asentaessani kuvitellut kaikenlaista kivaa, mitä haluaisin tehdä Marin kanssa ja nyt olin menossa Marin pöydän alle, eikä hänellä ollut mitään aikomusta siirtyä sivuun.
- Mä yritän olla potkimatta sua, Mari kujersi.
Muut tytöt naureskelivat ja usuttivat Maria kutittelemaan minua. Vilkaisin Mariin päin, hän istui jalat tiiviisti yhdessä. Harmi, ajattelin ja keskityin johtoihin. Sitten Mari siirtyi tuolissaan eteenpäin niin, että hän istui aivan tuolin etureunalla ja lyhyen hameen helma nousi vieläkin ylemmäs. Hänen oikea polvensa oli aivan pääni vieressä, kun hän avasi jalkansa raolleen ja minulle avautui täysin esteetön näkymä hameen alle.
Punaisten pitsisten pikkareiden alta erottui selvästi tummat häpykarvat. Sydämeni jyskytti. Niin lähellä, mutta kuitenkin niin kaukana.

jatkuu...

2

2966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      - Mitäs se poika siellä sun pöydän alla touhuilee, kun on niin hiljaista? Kuulin Tiinan
      heittävän Marille.
      Mari nauroi ja vastasi jotain pikkutuhmaa ja taas kaikilla oli hauskaa. Minä olin hiljaa ja yritin sitoa johtoja kiinni. Mari siirsi jalkaansa ja kosketti minua. Samassa tajusin, että Marin pöytä oli viimeisenä huoneen perällä. Kukaan ei näe tänne! Vilkaisin nopeasti ympärilleni, ettei muita ollut pöydän lähellä. Sitten henkäisin syvään ja kosketin kädelläni Marin paljasta säärtä. Pehmeä iho tuntui sileältä. Kuumat väreet kulkivat sisälläni. Tiukoissa farkuissani tuntui todella ahtaalta. Olin kuumana kiihkosta ja halusin ottaa tuon ihanan säären syliini, suudella ja silitellä sitä. Mari reagoi kosketukseeni painamalla jalkaansa tiukemmin minua vasten. Samalla hän laski toisen kätensä reidelleen ja silitteli hitaasti reitensä sisäpintaa. Näky oli tehdä minut hulluksi. Vapisevin sormin siirsin kättäni ylemmäksi pitkin Marin säärtä. Marin hajuveden ja minun hikisen paitani pistävään hajuun sekoittui jokin makeampi tuoksu. Oliko se Marin kiimaisen pillun suloinen tuoksu?
      Käteni noustessa yhä ylemmäs, Mari työnsi jalkaansa tiukemmin minua vasten ja avasi jalkojaan lisää. Punaisten pikkuhousujen peittämä kumpu kutsui kiihkeää kättäni lähemmäksi. Sydämeni tuntui takovan rinnasta ulos. Mitä jos joku huomaa puuhamme?

      Huoneessa jatkui äänekäs puheensorina, mutta en enää kuullut sitä. Olin keskittynyt käteeni ja enää muutaman sentin päässä odottavaan pilluun. Mari työnsi lantiotaan hieman eteenpäin ja sormeni koskettivat pehmeää, kuumaa häpyä. Mari värähti ja kuulin vaimean huokaisun. Painoin käteni kovemmin Marin kiimaista pillua vasten. Hän värähti uudestaan ja hänen kätensä tarttui käteeni ja painoi sitä pilluaan vasten vieläkin tiukemmin. Housuissani kaluni sykki kivikovana kovassa paineessa.
      Tilanne oli riistäytymässä käsistä. Nyt on laitettava jäitä hattuun, ajattelin ja vedin käteni pois. Mari ei olisi tahtonut päästää kättäni, mutta irrotti kuitenkin otteensa. Niputin nopeasti loput johdot ja konttasin pois pöydän alta. Nousin ylös aivan Marin pöydän viereen. Marin katse oli nauliutunut farkkujeni alla pullistelevaan patukkaan. Sitten hän nosti katseensa, hymyili veikeästi ja lipaisi kielellään ylähuultaan. Minun oli päästävä pois tästä huoneesta, muuten kaikki huomaisivat erektioni. Nostin laukkuni lattialta ja pidin sitä edessäni niin, että se suojasi pullistelevaa miehuuttani. Toivottelin naisille hyvää viikonloppua ja livahdin ulos huoneesta.
      - No sillehän kiire tuli, kuulin jonkun sanovan huoneessa.
      - Mitä sä Mari sille oikein teit, ääni jatkoi ja päälle kuului naisten kikatusta.

      Kävelin nopeasti vessaan toivoen, ettei myyntipäällikkö tulisi vastaan. Onneksi käytävä oli tyhjä ja vessa oli vapaa. Lukitsin oven takanani ja avasin nopeasti farkkujeni vetoketjun. Vapautin kuuman kaluni farkkujen puristuksesta ja vetelin kädelläni pitkin kalun vartta. Montaa kertaa ei tarvinnut vedellä, kun siemennesteet tursuivat vavahduttavina aaltoina pitkin vessan seinää. Nojasin silmät suljettuina
      vessan oveen ja annoin hengityksen tasaantua. Sitten otin vessapaperia ja pyyhin puolivelton kaluni puhtaaksi. Siivosin seinältä pahimmat jäljet ja poistuin vessasta päätäni pudistellen.

      Olin juuri astumassa eteisaulaan, kun kuulin äänen takaani.
      - Hei, nämä tais jäädä sulta.
      Käännyin ja Mari tuli käytävää pitkin ojentaen kättänsä. Hän laittoi käteeni nippusiteitä ja paperilapun, sanoi moi ja meni tiehensä. Katsoin hämmästyneenä paperilapussa olevaa numerosarjaa. Nostin katseeni tyhjään käytävään leveä hymy kasvoillani. Lähdin iloisin mielin ulos kadulle Marin puhelinnumero taskussani. Oli tulossa hyvä viikonloppu!

    • Anonyymi

      Kiva tarina, kai jatkoa seuraa?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe