Marihuana Anonymous (MA) Suomi
https://www.facebook.com/MAfinland
Marihuana Anonymous - MA - on yhteisö, jossa osallistujat jakavat kokemuksensa, voimansa ja toivonsa toistensa kanssa, ratkaistaksemme yhteisen ongelmamme ja auttaaksemme toisiamme toipumaan marihuanariippuvuudesta.
Ainoa ehto jäsenyydelle on halu lopettaa marihuanan käyttö. Liittymis- tai jäsenmaksuja ei ole. Olemme omavaraisia omalla panoksellamme. MA ei ole sidoksissa mihinkään uskonnolliseen tai maalliseen instituutioon tai organisaatioon, eikä sillä ole mielipidettä mistään ulkopuolisista kiistoista tai syistä. Ensisijainen tarkoituksemme on pysyä vapaana marihuanasta ja auttaa vielä kärsivää marihuana-addiktia saavuttamaan löytämämme vapaus. Tämä toteutuu harjoittamalla ehdotettua kahtatoista askelta, sekä toimimalla ryhmänä kahdentoista perinteen ohjaamana.
MA käyttää AA:n perustamaa 12 askeleen ohjelmaa, koska on todistettu, että kyseinen ohjelma toimii, jos me toimimme.
Kokoukset keskiviikkoisin zoomissa, klo 18.30
kts. lisätiedot: https://marijuana-anonymous.org/find-a-meeting/?id=110243
Marihuana Anonymous (MA) Suomi
Anonyymi
2
2419
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä kautta ryhmästä voisi kysellä lisää jos ei ole facebookia?
- Anonyymi
En minä vaan tiedä. En ole alkuperäinen postaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811248
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 83809
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47664Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t243584Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä308578Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55569- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7530