Aloitettiin 50 mikrog päivässä
Sitten vaihtui lääkäri uusi annostus
25 mikrog päivässä
Enään ei oteta kokeita!
Nyt kun hain reseptit , siinä luki että
Huolehtia säännöllisesti kilpirauas arvojen seurannasta ole yhteydessä terveyskeskukseen
Sain pari vuotta sitten Thyroxin lääkityksen
Anonyymi
2
73
Vastaukset
- Anonyymi
Aina kun on lääkärissä käynti ja otetaan verikokeita niin samalla yleensä verikokeiden yhteydessä mitataan kilpirauhasarvot.
Minulla on Tsh arvo on lääkityksellä 5-6 mutta en pidä tilannetta huolestuttavana koska T4v arvo on viitearvojen puolivälissä eli hyvällä tasolla. - Anonyymi
Aika usein kun tyroksiiniannos vakiintuu, seurataan kokeita vain vuosikokeiden yhteydessä. Olisiko lääkäri tarkoittanut, että enää ei seurata erillisesti niitä arvoja? Todennäköisesti kyllä huomaat jos lääkitys osoittautuu liiaksi tai liian vähäiseksi oireiden perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249