koronako vai nuha?

Anonyymi

3 viikkoa ääni painoksissa veren maku suussa .yskä röhimistä ei oikeaa yskää nuha kirkasta nestettä kova yskä melkein aina pääättyi oksennukseen .Kova pääkipu
monta kertaa päivässä ,särkylääkettä jokus ei auttanut suihku kuuma 55 sitten sänkyyn ,appelisiin syönti 1-2 kpl päivässä ja kuuma puolukkamehu

9

696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsellä on ollut omituisen pitkä "flunssa" alkoi kunnon oireilla ja lämpö nousi aika paljon, karmeat lihaskivut ja kurkkua poltteli niin hitosti. Kun se parani luulin että kaikki ok. Mutta eipäs, nyt jo yli kuukauden tulee yllättäviä lämpöpiikkejä(aivastelen ja limailen myös) kestää pari päivää kunnes taas pois, ja seuraavalla viikolla jatkuu..Onkohan long covid vai onko nyt liikkeellä myös jotain todella pitkäkestoista flunssaakin. Alkaa tympiä jo, kuntoilu on ihan pois suljettu kun ei ikinä tiedä milloin lämpöily ja pärskiminen iskee taas.

• Anonyymi

jatkuu niistäminen ja yskiminen ,pääkipu aina toisinaan

• Anonyymi

yskä jatkuu (ruosteinen vesi maistuu) veri maistuu suussa,aamuisin kurkku tuntuu karstaiselle ja yskittää .

• Anonyymi

Korona vai Nuha yskä on helpottanut ja veri ei maistu suussa enään ,makuaisti ei ole vielä palautunut mietoja makuja ei maista olenkaan,väkevät maut maistaa ja pääkipu 2 päivää viikossa vähintään ,ennen oli 2viikon välein.

• Anonyymi

korona vai nuha pääkipu jatkuva särkylääkkeet ei auta,migreeni lääkkeet ei auta ,ainut joka auttaa on mustikka mehu 1 purkki päivässä niin kauvon kun kaupasta sitä saa

• Anonyymi

Eihän tuossa tarvitse arvailla, ostaa vaan kaupasta muutmalla eurolla koronatestin niin voi testata ja varmistaa olisiko siinä syy.

• Anonyymi

Mä voin antaa sen muutaman euron jonka kotitesti maksaa.ja sun ei tartte maksaa sitä kolmea euroa mulle takas.Mun talous ei kaadu tuohon kolmeen euroon.

• Anonyymi

mulla kanssa 3 viikkoa ääni painoksissa, yskää on, kurkkuun ei varsinaisesti koske.
      kolme vuotta sitten oli sama, äänihuulissa arpeuma tuliko sitten yskimisestä vai mistä?

• Anonyymi

Ostettu koronatesti oli nekatiivinen ,mutta näkyykö covik-19 testillä omikroni B1 tartunta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      250
      9727
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      57
      8117
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      205
      7141
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      176
      3828
    5. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      294
      2020
    6. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      106
      1988
    7. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      8
      1768
    8. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      121
      1650
    9. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      19
      1427
    10. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      87
      1424
    Aihe