Meneekö palstajutut täälä

Anonyymi

tosiaan jengillä tunteisiin?
Ite oon pistelly ihan esimerkkinä pintapuolisesta ihastuksesta vaikka ja mitä rakkausskeidaa, runoja tms, taiteilijasielu kun tuppaa hyvällä mielikuvituksella tuolla sisimmissä kukkia.. 🌸

Vaikkakin myönnettäkööt, idea tähänkin postaukseen tuli vihamielisistä postauksista mitä lueskellut, et kyllä ihan allekirjoittaneeltakin saattanu fiileistä raapasta 🤭 ja ottaa henkilökohtasesti.

Mut meneekö kaipausviestit siis pahasti tunteisiin?
Pystyykö kukaan myöntämään vitutustaan muiden haaveiluista, tai kaipuusta, kun omalla kohalla nähtävästi kyynisyys ottanu vallan kahvan kätösiinsä?
Vai voiko olla et muuten vaan vituttaa jos kuvitelmissaan on osoitettu juuri itselle, eikä oo toivottua?

23

94

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se nyt vähän vitutuskäyrää nostaa. Kun itse oot menny hakemaan avioeron ja pistänyt talon myytiin . Sen takia kun täällä on kertonut sulle rakastavansa. Ja sitten se onkin vaan leikkiä. Niin kyllä se menee tunteisiin.

• Anonyymi

😹lolz

• Anonyymi

No se ja vielä kohtuullisen epäviehättävän ilmestyksen takia. Hulluja on monenlaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se ja vielä kohtuullisen epäviehättävän ilmestyksen takia. Hulluja on monenlaisia.

No eikä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millähän ulkomuodolla sinäkin tulet tänne haukkumaan? Minä kuulen oikeassa elämässä jatkuvasti kuinka kaunis olen. Ei minun tarvitse sitä joltain palstaurpolta varmistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millähän ulkomuodolla sinäkin tulet tänne haukkumaan? Minä kuulen oikeassa elämässä jatkuvasti kuinka kaunis olen. Ei minun tarvitse sitä joltain palstaurpolta varmistaa.

:D mitä täälä tapahtuu..apva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:D mitä täälä tapahtuu..apva

Herra 47 vuotta, antoo siul pusun nottei kiänny vastloin!

• Anonyymi

Kyllä sitä on aika kusetettu olo, jos täällä liian pitkään luulee olleensa kaivettu. Onneksi voin mennä ammattiauttajalle puhumaan tästä traumasta.

• Anonyymi

Ohan se niheet. Viel ku trollit puskee väliin ajjai

• Anonyymi

Ei mene rakkausjutut, ne on vaan sellaista tunnistelua. Mutta sen yhden sivukommentit, ne meni aina tunteisiin. Eikä ne ole mitään tunnejuttuja. Kulta missä oot, joko sut korona vei?

• Anonyymi

Riippuu kullasta 🙊

• Anonyymi

Minä taas pidän näitä paikkoja niin pimeinä, että en tulisi tänne ilman aitoja tunteita. Mikään pintapuolinen ei saisi mua tänne tulemaan. Kyllä mun rakkaus on totta.

• Anonyymi

🖤 rakkaus on semi pimeetä. Ja samaan aikaan se suurin valo 🤍 jännä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🖤 rakkaus on semi pimeetä. Ja samaan aikaan se suurin valo 🤍 jännä.

Ja joo pintapuolista ja pintapuolista.. ehkä raapas syvemmältäkin mut pakko kunnioittaa toista ja olla ahdistelematta liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja joo pintapuolista ja pintapuolista.. ehkä raapas syvemmältäkin mut pakko kunnioittaa toista ja olla ahdistelematta liikaa.

hups sun kommenttiin piti siis. ei omaan 🙈

• Joillakin voi olla paha päivä tai sitten saanut bänät.
      Mikä ikinä syynä onkaan. ;D

• Anonyymi

No sanos muut.

• Anonyymi

En minä runoja enkä muutenkaan emojiviestejä niin lue. Toisenlaiset menee tunteisiin. Aidot sanat. Ei mitkään sydämen tykittäjät.

• Anonyymi

Kuules teksti voi sisältää ihan kumpaistakin. ☝🏼

• Anonyymi

Vedä hame korviin

• Anonyymi

Ei hyvää päivää

• Anonyymi

No hei sulle babe anytime 🤤🤦🏻‍♀️ oisit heti kysyny..

• Anonyymi

Eräille näköjään menee 🤭

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      27
      19847
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      78
      6860
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      6506
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      105
      6267
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      6119
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      104
      6017
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      63
      5425
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      46
      5166
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      60
      4480
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      50
      4090
    Aihe