tosiaan jengillä tunteisiin?
Ite oon pistelly ihan esimerkkinä pintapuolisesta ihastuksesta vaikka ja mitä rakkausskeidaa, runoja tms, taiteilijasielu kun tuppaa hyvällä mielikuvituksella tuolla sisimmissä kukkia.. 🌸
Vaikkakin myönnettäkööt, idea tähänkin postaukseen tuli vihamielisistä postauksista mitä lueskellut, et kyllä ihan allekirjoittaneeltakin saattanu fiileistä raapasta 🤭 ja ottaa henkilökohtasesti.
Mut meneekö kaipausviestit siis pahasti tunteisiin?
Pystyykö kukaan myöntämään vitutustaan muiden haaveiluista, tai kaipuusta, kun omalla kohalla nähtävästi kyynisyys ottanu vallan kahvan kätösiinsä?
Vai voiko olla et muuten vaan vituttaa jos kuvitelmissaan on osoitettu juuri itselle, eikä oo toivottua?
Meneekö palstajutut täälä
23
79
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se nyt vähän vitutuskäyrää nostaa. Kun itse oot menny hakemaan avioeron ja pistänyt talon myytiin . Sen takia kun täällä on kertonut sulle rakastavansa. Ja sitten se onkin vaan leikkiä. Niin kyllä se menee tunteisiin.
- Anonyymi
😹lolz
- Anonyymi
No se ja vielä kohtuullisen epäviehättävän ilmestyksen takia. Hulluja on monenlaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se ja vielä kohtuullisen epäviehättävän ilmestyksen takia. Hulluja on monenlaisia.
No eikä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millähän ulkomuodolla sinäkin tulet tänne haukkumaan? Minä kuulen oikeassa elämässä jatkuvasti kuinka kaunis olen. Ei minun tarvitse sitä joltain palstaurpolta varmistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millähän ulkomuodolla sinäkin tulet tänne haukkumaan? Minä kuulen oikeassa elämässä jatkuvasti kuinka kaunis olen. Ei minun tarvitse sitä joltain palstaurpolta varmistaa.
:D mitä täälä tapahtuu..apva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D mitä täälä tapahtuu..apva
Herra 47 vuotta, antoo siul pusun nottei kiänny vastloin!
- Anonyymi
Kyllä sitä on aika kusetettu olo, jos täällä liian pitkään luulee olleensa kaivettu. Onneksi voin mennä ammattiauttajalle puhumaan tästä traumasta.
- Anonyymi
Ohan se niheet. Viel ku trollit puskee väliin ajjai
- Anonyymi
Ei mene rakkausjutut, ne on vaan sellaista tunnistelua. Mutta sen yhden sivukommentit, ne meni aina tunteisiin. Eikä ne ole mitään tunnejuttuja. Kulta missä oot, joko sut korona vei?
- Anonyymi
Riippuu kullasta 🙊
- Anonyymi
Minä taas pidän näitä paikkoja niin pimeinä, että en tulisi tänne ilman aitoja tunteita. Mikään pintapuolinen ei saisi mua tänne tulemaan. Kyllä mun rakkaus on totta.
- Anonyymi
🖤 rakkaus on semi pimeetä. Ja samaan aikaan se suurin valo 🤍 jännä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🖤 rakkaus on semi pimeetä. Ja samaan aikaan se suurin valo 🤍 jännä.
Ja joo pintapuolista ja pintapuolista.. ehkä raapas syvemmältäkin mut pakko kunnioittaa toista ja olla ahdistelematta liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja joo pintapuolista ja pintapuolista.. ehkä raapas syvemmältäkin mut pakko kunnioittaa toista ja olla ahdistelematta liikaa.
hups sun kommenttiin piti siis. ei omaan 🙈
Joillakin voi olla paha päivä tai sitten saanut bänät.
Mikä ikinä syynä onkaan. ;D- Anonyymi
No sanos muut.
- Anonyymi
En minä runoja enkä muutenkaan emojiviestejä niin lue. Toisenlaiset menee tunteisiin. Aidot sanat. Ei mitkään sydämen tykittäjät.
- Anonyymi
Kuules teksti voi sisältää ihan kumpaistakin. ☝🏼
- Anonyymi
Vedä hame korviin
- Anonyymi
Ei hyvää päivää
- Anonyymi
No hei sulle babe anytime 🤤🤦🏻♀️ oisit heti kysyny..
- Anonyymi
Eräille näköjään menee 🤭
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790