Meneekö palstajutut täälä

Anonyymi

tosiaan jengillä tunteisiin?
Ite oon pistelly ihan esimerkkinä pintapuolisesta ihastuksesta vaikka ja mitä rakkausskeidaa, runoja tms, taiteilijasielu kun tuppaa hyvällä mielikuvituksella tuolla sisimmissä kukkia.. 🌸

Vaikkakin myönnettäkööt, idea tähänkin postaukseen tuli vihamielisistä postauksista mitä lueskellut, et kyllä ihan allekirjoittaneeltakin saattanu fiileistä raapasta 🤭 ja ottaa henkilökohtasesti.

Mut meneekö kaipausviestit siis pahasti tunteisiin?
Pystyykö kukaan myöntämään vitutustaan muiden haaveiluista, tai kaipuusta, kun omalla kohalla nähtävästi kyynisyys ottanu vallan kahvan kätösiinsä?
Vai voiko olla et muuten vaan vituttaa jos kuvitelmissaan on osoitettu juuri itselle, eikä oo toivottua?

23

79

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se nyt vähän vitutuskäyrää nostaa. Kun itse oot menny hakemaan avioeron ja pistänyt talon myytiin . Sen takia kun täällä on kertonut sulle rakastavansa. Ja sitten se onkin vaan leikkiä. Niin kyllä se menee tunteisiin.

• Anonyymi

😹lolz

• Anonyymi

No se ja vielä kohtuullisen epäviehättävän ilmestyksen takia. Hulluja on monenlaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se ja vielä kohtuullisen epäviehättävän ilmestyksen takia. Hulluja on monenlaisia.

No eikä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millähän ulkomuodolla sinäkin tulet tänne haukkumaan? Minä kuulen oikeassa elämässä jatkuvasti kuinka kaunis olen. Ei minun tarvitse sitä joltain palstaurpolta varmistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millähän ulkomuodolla sinäkin tulet tänne haukkumaan? Minä kuulen oikeassa elämässä jatkuvasti kuinka kaunis olen. Ei minun tarvitse sitä joltain palstaurpolta varmistaa.

:D mitä täälä tapahtuu..apva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:D mitä täälä tapahtuu..apva

Herra 47 vuotta, antoo siul pusun nottei kiänny vastloin!

• Anonyymi

Kyllä sitä on aika kusetettu olo, jos täällä liian pitkään luulee olleensa kaivettu. Onneksi voin mennä ammattiauttajalle puhumaan tästä traumasta.

• Anonyymi

Ohan se niheet. Viel ku trollit puskee väliin ajjai

• Anonyymi

Ei mene rakkausjutut, ne on vaan sellaista tunnistelua. Mutta sen yhden sivukommentit, ne meni aina tunteisiin. Eikä ne ole mitään tunnejuttuja. Kulta missä oot, joko sut korona vei?

• Anonyymi

Riippuu kullasta 🙊

• Anonyymi

Minä taas pidän näitä paikkoja niin pimeinä, että en tulisi tänne ilman aitoja tunteita. Mikään pintapuolinen ei saisi mua tänne tulemaan. Kyllä mun rakkaus on totta.

• Anonyymi

🖤 rakkaus on semi pimeetä. Ja samaan aikaan se suurin valo 🤍 jännä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🖤 rakkaus on semi pimeetä. Ja samaan aikaan se suurin valo 🤍 jännä.

Ja joo pintapuolista ja pintapuolista.. ehkä raapas syvemmältäkin mut pakko kunnioittaa toista ja olla ahdistelematta liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja joo pintapuolista ja pintapuolista.. ehkä raapas syvemmältäkin mut pakko kunnioittaa toista ja olla ahdistelematta liikaa.

hups sun kommenttiin piti siis. ei omaan 🙈

• Joillakin voi olla paha päivä tai sitten saanut bänät.
      Mikä ikinä syynä onkaan. ;D

• Anonyymi

No sanos muut.

• Anonyymi

En minä runoja enkä muutenkaan emojiviestejä niin lue. Toisenlaiset menee tunteisiin. Aidot sanat. Ei mitkään sydämen tykittäjät.

• Anonyymi

Kuules teksti voi sisältää ihan kumpaistakin. ☝🏼

• Anonyymi

Vedä hame korviin

• Anonyymi

Ei hyvää päivää

• Anonyymi

No hei sulle babe anytime 🤤🤦🏻‍♀️ oisit heti kysyny..

• Anonyymi

Eräille näköjään menee 🤭

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3402
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2014
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1924
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      341
      1316
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      84
      1279
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      923
    8. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      915
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      845
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe