Minua naurattaa ja hauskuuttaa seuraavat asiat

Mua naurattaa ja mulla aina hauskaa ollen kun:

Pattayapoika kun matkustaa kahden viikon lomalle ja on innossaan matkasta, innoissaan juttelee siitä kaverien kanssa. Silloin mulla hauskaa!
Hän kun suunnittelee sitä matkaa etukäteen ja googlaa sen historiaa naurettavasti.
Vuokraa mopon tai auton, kun sillä itellä ei ole omaa kumpaakaan koska köyhä!
Pattayan rakas ei ole nähyt aitoa thaimaata, se hymyilyttää!
Kun hän on konkurssin tehnyt ja on ulosotossa, niin olen tukehtua naurun pyrskeisiin.
Hirnun kun hän käyttää paljon rahaa ja on hyvissä hotelleissa.
Hirnahtelen kun hän käyttää vähän rahaa ja asuu halvoissa läävissä.
Olen tikahtua nauruun kun hän käy lomallaan suomibaarissa ja juo kaljaa siellä.
Mulla hauskaa kun hän syö Thaimaassa suomibaarissa lihapullia ja pyttis pannua.
Kun rakas osallistuu baarin tietokilpailuihin, olen selälläni kippurassa maassa.
Naurattaa kun hän käy aamu lenkillä ja katsoo sitten itseään peilistä hieno kenkä jalassa narsistina.
Kulkee appelsiinit kainalossa käytyään puntti salilla muiden narsissien kanssa, silloin aina repeilen ihan täysiä ja paukuttelen henkseleitäni.
Minua huvittaa kovasti että pattisboy käy halvassa betoniviihteessä kieppumassa ja sitten ollaan olevinaan jotakin ja kerrotaan siitä narsistisesti omia kokemuksia! Minä minäminäminä....
Olen todella nauruissani pidellen kun pattilan pojat ei tajua liikenteen vaarallisuutta..
Naurattaa ihan älyttömästi kun boy ei saa Suomessa ja on pakko matkustaa...
Huvittaa kun sitten ne vaan matkustaa, juo ja metsästävät naisia.
Isot mahat naurattaa tosi paljon ja äitin kelakortti rahat.
Hauskimpien asioiden joukossa mitä tiedän on lisääntymis vietti, jota boyt potevat pontevasti ja ovat kiinnostuneita vastakkaisesta naisesta.
Olen tukehtua nauruun kun pattajan rakas kertoo että sillä on suomi vaimo. Ei ole.
Olen tukehtua nauruun kun pattajan rakas kertoo että sillä on thai vaimo. Ei ole.
Olen päkähtyä nauruun kun pattajan rakas kertoo että sillä on omia lapsia. Ei ole.
Hua Hinin miehellä on talo. Muiden talot naurattaa ja huvittaa ihan tosissaan.
Löydän rakkaan neitini fingerporista ja ufopalstoilta ja sitten mua naurattaa.
Huvittaa lukea juttuja viinasta, naisista, politiikasta.. eikö muuta keksi?
Naurattaa myös jutut autoista... on fordia ja tojotaa, mutta mulla hauskaa!
Thaimaa tekee ihmisistä narkomaaneja kannustamalla huumeviljelyyn, minua tämä kovasti huvittaa ja olen huvittunut todella.
Kun pattisboy saa supertippurin ja klaidsin, en saa happea naurultani.
Minua naurattaa ihan älyttömästi kun rakkaat luulee thaimaata paratiisiksi..
On ihan törkeän hauskaa että joku suomalainen ostaa thaimaassa traktorin... ajelee sillä ja on olevinaan maailman narssunapa.
Olin täysin tukehtua nauruun kun luin että suomalaiset syö jouluna thaimaassa suomalaisia jouluruokia.. laatikoita ja kinkkuja. Minä nauroin ja nauroin vaan...
Olen maailman onnellisin mies joka kerta kun pattispojat jää suomeen kun thaimaa laittaa rajat kiinni.. nauran ja kierin niin paljon että se huvittaa!
Koronan lisääntyminen ja uudet varifantit naurattaa minua äärettömän paljon!
Huvittaa ihan tosissaan että patilan boissilla on luottokortteja? Miksi? Mulla ollen takataskussa niin paljon ettei tarvi velaksi elää! Hytkyy olkapäät kun ajattelenkin!
Karanteenit ja karkoituskeskukset saa minut niin huvittuneeksi että vesi valuu!
Huvittaa vetolujuudet, puutarhat, altaat ja intenet lapset niin että joudun ottamaan välihappea astmapiipusta.
Ihan sikana naurattaa toisten ammatit ja toisten naisten ammatit! Ei oikeesti?
Jotkut luulee että Hua Hinin miehen mahassa on rasvaa. Naurettava jo pelkkä väite! Siinä ei ole grammaakaan rasvaa.

On valtavasti muitakin asioita jotka saavat minut nauramaan ihan hulluna! Tuossa nyt oli vain muutama mainittu.

Ehkä kaikkein eniten minua naurattaa ja huvittaa se että minun luullaan olevan huvittunut siksi että olisin jollekin kateellinen.. no en todellakaan ole, pelkkä ajatuskin naurattaa niin että makaan selällään kippurassa kuin kovakuoriainen enkä pääse ylös.. naurettavan huvittavaa!

S

26

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohdin poikain ihokosketuksen puutteen.... Se saa minut kreisiksi nauramaan kuin naurusaaren onnellisin nauru lokki!

• Anonyymi

Minun hampaita hymyilyttää tuo sinun tolkuton marmatus ja toisten arvostelu.
      Kuulehan reppana, hanki elämä itsellesi jos vielä voit.

• Anonyymi

Kun siis kirjoitetaan kooste siitä että haukut aina kaiken, marmatat aivan kaikesta ja kun kysytään siihen syytä, niin se kääntyykin niinpäin että ne toiset on arvostelijoita ja marmattajia etkä sinä? Velat saataviksi ja takki nurinpäin ja jopa hampaasi ovat huvittuneessa tilassa.
        Epäilen että sinulla Bumba on aika vahva historia viinaksien kanssa ja sinulla ei ole montaakaan omaa hammasta suussasi.

• Anonyymi

Ohoh, miksi nimeä ei saa sanoa?

• Anonyymi

Ohoh mikä paljastus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun siis kirjoitetaan kooste siitä että haukut aina kaiken, marmatat aivan kaikesta ja kun kysytään siihen syytä, niin se kääntyykin niinpäin että ne toiset on arvostelijoita ja marmattajia etkä sinä? Velat saataviksi ja takki nurinpäin ja jopa hampaasi ovat huvittuneessa tilassa.
        Epäilen että sinulla Bumba on aika vahva historia viinaksien kanssa ja sinulla ei ole montaakaan omaa hammasta suussasi.

Pattayan rakas rakastaa koosteita omilla mausteillaan ja on todella paneutunut aiheeseensa koko aivokapasiteetillaan.
        Onneksi ei kuulu tuttavapiiriini.

• Anonyymi

Voi jumankekka sentään!

• Anonyymi

En usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi jumankekka sentään!

Joo ja etenkin kun Majuri Hydro Hua Hinista on monta kertaa kertonut että tasokasta LaatuLadyä nimeltään *piip* ei ole olemassakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on yksi myrkkyhammas.

• Anonyymi

Pattayan rakas kovasti tahtoo julkituoda olevansa idiootti.

• Anonyymi

Sinun puolellasi ei tarvitse julkituoda että olet idiootti. Voin vakuuttaa että kaikki tämän tietävät jo, törppö.

• Anonyymi

Olet rasvamaksahuhta niin pahasti vieraantunut terveiden ihmisten maailmasta, ettet ymmärrä että ihminen joka työkseen keksii toisille ongelmia ja mukamas naureskelee sitten vielä niiden päälle, on todella kaukana terveestä.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet rasvamaksahuhta niin pahasti vieraantunut terveiden ihmisten maailmasta, ettet ymmärrä että ihminen joka työkseen keksii toisille ongelmia ja mukamas naureskelee sitten vielä niiden päälle, on todella kaukana terveestä.

T 2010

Resupekka olen samaa mieltä vieraantumisesta mutta kohde tässä tapauksessa olet sinä olet tarjonnut minulle rasvamaksaa, avioeroa vieraantumista, ties mitä, joten olet oikeassa, en naureskele säälin sinua... olet kaukana terveestä... voi olla fyysisesti hyvässä kunnossa psyykkinen onkin sitten hyvin kyseenalaista, enkä ole tuosta fyysisestä kunnosta ole kovinkaan vakuutunut, en ole todellisia kuva nähnyt pupujussi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Resupekka olen samaa mieltä vieraantumisesta mutta kohde tässä tapauksessa olet sinä olet tarjonnut minulle rasvamaksaa, avioeroa vieraantumista, ties mitä, joten olet oikeassa, en naureskele säälin sinua... olet kaukana terveestä... voi olla fyysisesti hyvässä kunnossa psyykkinen onkin sitten hyvin kyseenalaista, enkä ole tuosta fyysisestä kunnosta ole kovinkaan vakuutunut, en ole todellisia kuva nähnyt pupujussi.

Puhuuko siellä se titaaniamexmies joka painaa 150 kiloa mutta kertoo ettei siinä ole laisinkaan rasvaa ja että on niin kovassa kunnossa että taitaa olla ylikunnossa?
        Sama mies palveli armeijassa täydet 30 vuotta ja välillä koulutti erikoisjoukkoja, välillä oli Suomen kokenein koelentäjä ja välillä toimistomajuri. Sitten ylennettiin lentokapteeniksi josta muuttui keksijäksi, yrittäjäksi ja patenttien haltijaksi. Myös rakettimiehenä tunnetaan.

Sitten koittikin aika ryhtyä nuoriso-ohjaajaksi ja Jyväskylän yliopiston huippupalkatuksi asiantuntijaksi, joista kertoi että melkein kaikilla heillä on lukihäiriö, koska asiantuntijat on yliälykkäitä. Tästä ponnistettiinkin sitten jo Helsingin nuorisotoimenjohtajaksi, mutta sitten tuli siihenkin nimenmuutos, koska sennimistä nuorisotoimenjohtajaa ei ole ollut Helsingissä eikä missään muuallakaan.
        Totuus sitten paljastuikin, että kyseessä ei suinkaan ollut lentäjä, sotilas eikä johtaja, vaan sairaseläkkeelle itsensä väkisin tunkenut sairaalloisen lihava punkero, jolta hajosi prosessin aikana myös pääkoppa.

• Anonyymi

Senseillä on aina kaikkein hauskinta. On niin hauska mies ettei tarvi seuraa ollenkaan. Tein pikaisen laskutoimituksen. Sadasta ensimmäisestä aloituksesta 61 on sensein aloituksia ja niissä ketjuissa vähintään joka toinen on hänen itsensä laatima kommentti, taikka saaripunkeron tekele eli aivoton örinä.

• Anonyymi

https://ibb.co/5R70SHy Milloinkas se näiden veljesten värväämä tutkinnanjohtaja kolkuttaa pattajan poikain oveen pidättelymääräyksien kanssa kun paksukeijullakin on jo kaikki tiedot?

• Anonyymi

Sensein löytää helposti hoivakoti MuIkunmutkasta, kun kuuntelee hetken aikaa jokaisen oven takana. Hän on siellä huoneessa mistä kuuluu tasaista hekottelua, hänellä kun aina kovasti hauskaa ollen. Saattaa olla että sieltä kuuluu myös potato potato jos sattuu olemaan menossa ajokoulutustunti.

• Anonyymi

Kävin siellä yhdenkerran. Ensin ajattelin mihin sitä on oikein tultu mutta kyllä sitä tottu kuumuuteen ja hurjaan liikenteeseen. Merivesi oli kyllä paskasta.

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1756
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1475
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1408
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1250
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1241
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1188
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1127
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe