Unessa.. zzzzzz

Anonyymi

Unessa me istuttiin vierekkäin pöydän ääressä ja juteltiin jostain. Oli kivaa, mut sit tajusin, että meidän jalat kosketti pöydän alla pitkältä matkalta. Siirsin jalkani pois, ajattelin, että se on asiatonta. Mut pian sä siirsit jalkasi takaisin. Heräsin hiukan hengästyneenä.

zzzzz

16

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nähtiinköhän me samaa unta.. tavallaan. Mä näin unta , että huomasin kotona traktorin toisesta etupyörästä renkaan irronneen ja totesin ettei se liene sopivaa sellainen ja laitoin uuden renkaan, niin sekin kohta muljahti pois.

      • Anonyymi

        😂lol


    • Anonyymi

      Mullakin pari vuotta sitten jalat välillä osui erään vaalean kanssa yhteen pöydän alla. Jännä tunne kun se ei ollut sopivaa ja kuitenkin

    • Anonyymi

      Joo mulla sama mutta se ei ollut unta.. Halusin koskettaa sun jalkaa mun jalalla koska tykkäsin susta...

    • Anonyymi

      Tuosta minullakin on kokemusta ihan oikeasta elämästä ja merkityksen olen tajunnut vasta nyt jälkeenpäin.
      Oltiin opiskelukavereitten kanssa iltaa istumassa ja koko illan vieressäni istunut (istuttiin korkeilla baarijakkaroilla) nainen siirsi reittään niin, että se oli omassani kiinni. Siirryin aina vaivihkaa kaemmas ja ehkä jo silloin ihmettelin tilannetta. Vasta pään pään selvittyä ymmärsin ihan täysin, että mitä siinä oli menossa. :O
      Tyhmä mikä tyhmä! ;D

      • Anonyymi

        Itseasiassa, nyt kun aloin mietimään, niin taidettiinkin seistä vai miten se oikein menikään. :D
        No jokatapauksessa maku meni tuon kokemuksen jälkeen melkein parhaimpaan opiskelukaveriin. Melkein loukkaannuin, että oli ajatellut minusta noin.


    • Anonyymi

      Joo ei ollu unta ja istuit vastapäätä. Tavallaan tuntu (liiankin) kivalta ja siirsin mahd hienotunteisesti asentoo vaihtamalla veks.. koska, nii. kyl sä tiiät 🌚

      • Anonyymi

        No huh huh. Tästä tulee yks mieleen, vaan samanlaisia lienee paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh. Tästä tulee yks mieleen, vaan samanlaisia lienee paljon.

        Jooh on tosta jo jokunen tovi. Muuten sama `uni` :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooh on tosta jo jokunen tovi. Muuten sama `uni` :D

        Tai onhan noita miljoona mutjoo. Yks joka muistuu


      • Anonyymi

        Minäkin muistan..Se oli kyllä kuumottavaa 😘😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin muistan..Se oli kyllä kuumottavaa 😘😊

        Eehehee. Itelle kyllä muistutti lähinnä painajaista näin jälkeenpäin mietittynä


    • Anonyymi

      Uusi deittailumuoto. Ensin osapuolet hinkkaa jalkojaan yhteen pöydän alla, ja jos löytyy kemiaa, niin tämän jälkeen voi varovasti alkaa puhua jotakin.... esim kysyä käytsä usein täällä.

    • Anonyymi

      No, mäkin muistelin tässä vähän aikoositten tuota sammoo asioo. Se oli hiukan huvittavvoo.
      ,,,

      Semmonen jännä yhteensattuma tai muuta.

      Kihelmö7vän jännä muisto, menneiltä ajoilta kuitenniin.

      Se oli minusta 7hana hetki.
      Kiitos sulle siitä,rakas!!🙂

    • Anonyymi

      Vierekkäin istuminen niin että jalat koskee pöydän alla, on niin söpöä. Kenen tahansa muun kanssa muuttaisin asentoa niin että kosketusta ole, mutta hänen kanssa pidän jalkani siinä hänen jalkaansa vasten ja huomaan ettei hänkään vedä jalkaansa pois. Ja näin on käynyt usein <3

      • Anonyymi

        Ei me olla niin istuttu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe