Unessa.. zzzzzz

Anonyymi

Unessa me istuttiin vierekkäin pöydän ääressä ja juteltiin jostain. Oli kivaa, mut sit tajusin, että meidän jalat kosketti pöydän alla pitkältä matkalta. Siirsin jalkani pois, ajattelin, että se on asiatonta. Mut pian sä siirsit jalkasi takaisin. Heräsin hiukan hengästyneenä.

zzzzz

16

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nähtiinköhän me samaa unta.. tavallaan. Mä näin unta , että huomasin kotona traktorin toisesta etupyörästä renkaan irronneen ja totesin ettei se liene sopivaa sellainen ja laitoin uuden renkaan, niin sekin kohta muljahti pois.

      • Anonyymi

        😂lol


    • Anonyymi

      Mullakin pari vuotta sitten jalat välillä osui erään vaalean kanssa yhteen pöydän alla. Jännä tunne kun se ei ollut sopivaa ja kuitenkin

    • Anonyymi

      Joo mulla sama mutta se ei ollut unta.. Halusin koskettaa sun jalkaa mun jalalla koska tykkäsin susta...

    • Anonyymi

      Tuosta minullakin on kokemusta ihan oikeasta elämästä ja merkityksen olen tajunnut vasta nyt jälkeenpäin.
      Oltiin opiskelukavereitten kanssa iltaa istumassa ja koko illan vieressäni istunut (istuttiin korkeilla baarijakkaroilla) nainen siirsi reittään niin, että se oli omassani kiinni. Siirryin aina vaivihkaa kaemmas ja ehkä jo silloin ihmettelin tilannetta. Vasta pään pään selvittyä ymmärsin ihan täysin, että mitä siinä oli menossa. :O
      Tyhmä mikä tyhmä! ;D

      • Anonyymi

        Itseasiassa, nyt kun aloin mietimään, niin taidettiinkin seistä vai miten se oikein menikään. :D
        No jokatapauksessa maku meni tuon kokemuksen jälkeen melkein parhaimpaan opiskelukaveriin. Melkein loukkaannuin, että oli ajatellut minusta noin.


    • Anonyymi

      Joo ei ollu unta ja istuit vastapäätä. Tavallaan tuntu (liiankin) kivalta ja siirsin mahd hienotunteisesti asentoo vaihtamalla veks.. koska, nii. kyl sä tiiät 🌚

      • Anonyymi

        No huh huh. Tästä tulee yks mieleen, vaan samanlaisia lienee paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh. Tästä tulee yks mieleen, vaan samanlaisia lienee paljon.

        Jooh on tosta jo jokunen tovi. Muuten sama `uni` :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooh on tosta jo jokunen tovi. Muuten sama `uni` :D

        Tai onhan noita miljoona mutjoo. Yks joka muistuu


      • Anonyymi

        Minäkin muistan..Se oli kyllä kuumottavaa 😘😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin muistan..Se oli kyllä kuumottavaa 😘😊

        Eehehee. Itelle kyllä muistutti lähinnä painajaista näin jälkeenpäin mietittynä


    • Anonyymi

      Uusi deittailumuoto. Ensin osapuolet hinkkaa jalkojaan yhteen pöydän alla, ja jos löytyy kemiaa, niin tämän jälkeen voi varovasti alkaa puhua jotakin.... esim kysyä käytsä usein täällä.

    • Anonyymi

      No, mäkin muistelin tässä vähän aikoositten tuota sammoo asioo. Se oli hiukan huvittavvoo.
      ,,,

      Semmonen jännä yhteensattuma tai muuta.

      Kihelmö7vän jännä muisto, menneiltä ajoilta kuitenniin.

      Se oli minusta 7hana hetki.
      Kiitos sulle siitä,rakas!!🙂

    • Anonyymi

      Vierekkäin istuminen niin että jalat koskee pöydän alla, on niin söpöä. Kenen tahansa muun kanssa muuttaisin asentoa niin että kosketusta ole, mutta hänen kanssa pidän jalkani siinä hänen jalkaansa vasten ja huomaan ettei hänkään vedä jalkaansa pois. Ja näin on käynyt usein <3

      • Anonyymi

        Ei me olla niin istuttu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe