Unessa me istuttiin vierekkäin pöydän ääressä ja juteltiin jostain. Oli kivaa, mut sit tajusin, että meidän jalat kosketti pöydän alla pitkältä matkalta. Siirsin jalkani pois, ajattelin, että se on asiatonta. Mut pian sä siirsit jalkasi takaisin. Heräsin hiukan hengästyneenä.
zzzzz
Unessa.. zzzzzz
16
706
Vastaukset
- Anonyymi
Nähtiinköhän me samaa unta.. tavallaan. Mä näin unta , että huomasin kotona traktorin toisesta etupyörästä renkaan irronneen ja totesin ettei se liene sopivaa sellainen ja laitoin uuden renkaan, niin sekin kohta muljahti pois.
- Anonyymi
😂lol
- Anonyymi
Mullakin pari vuotta sitten jalat välillä osui erään vaalean kanssa yhteen pöydän alla. Jännä tunne kun se ei ollut sopivaa ja kuitenkin
- Anonyymi
Joo mulla sama mutta se ei ollut unta.. Halusin koskettaa sun jalkaa mun jalalla koska tykkäsin susta...
- Anonyymi
Tuosta minullakin on kokemusta ihan oikeasta elämästä ja merkityksen olen tajunnut vasta nyt jälkeenpäin.
Oltiin opiskelukavereitten kanssa iltaa istumassa ja koko illan vieressäni istunut (istuttiin korkeilla baarijakkaroilla) nainen siirsi reittään niin, että se oli omassani kiinni. Siirryin aina vaivihkaa kaemmas ja ehkä jo silloin ihmettelin tilannetta. Vasta pään pään selvittyä ymmärsin ihan täysin, että mitä siinä oli menossa. :O
Tyhmä mikä tyhmä! ;D- Anonyymi
Itseasiassa, nyt kun aloin mietimään, niin taidettiinkin seistä vai miten se oikein menikään. :D
No jokatapauksessa maku meni tuon kokemuksen jälkeen melkein parhaimpaan opiskelukaveriin. Melkein loukkaannuin, että oli ajatellut minusta noin.
- Anonyymi
Joo ei ollu unta ja istuit vastapäätä. Tavallaan tuntu (liiankin) kivalta ja siirsin mahd hienotunteisesti asentoo vaihtamalla veks.. koska, nii. kyl sä tiiät 🌚
- Anonyymi
No huh huh. Tästä tulee yks mieleen, vaan samanlaisia lienee paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huh huh. Tästä tulee yks mieleen, vaan samanlaisia lienee paljon.
Jooh on tosta jo jokunen tovi. Muuten sama `uni` :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jooh on tosta jo jokunen tovi. Muuten sama `uni` :D
Tai onhan noita miljoona mutjoo. Yks joka muistuu
- Anonyymi
Minäkin muistan..Se oli kyllä kuumottavaa 😘😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin muistan..Se oli kyllä kuumottavaa 😘😊
Eehehee. Itelle kyllä muistutti lähinnä painajaista näin jälkeenpäin mietittynä
- Anonyymi
Uusi deittailumuoto. Ensin osapuolet hinkkaa jalkojaan yhteen pöydän alla, ja jos löytyy kemiaa, niin tämän jälkeen voi varovasti alkaa puhua jotakin.... esim kysyä käytsä usein täällä.
- Anonyymi
No, mäkin muistelin tässä vähän aikoositten tuota sammoo asioo. Se oli hiukan huvittavvoo.
,,,
Semmonen jännä yhteensattuma tai muuta.
Kihelmö7vän jännä muisto, menneiltä ajoilta kuitenniin.
Se oli minusta 7hana hetki.
Kiitos sulle siitä,rakas!!🙂 - Anonyymi
Vierekkäin istuminen niin että jalat koskee pöydän alla, on niin söpöä. Kenen tahansa muun kanssa muuttaisin asentoa niin että kosketusta ole, mutta hänen kanssa pidän jalkani siinä hänen jalkaansa vasten ja huomaan ettei hänkään vedä jalkaansa pois. Ja näin on käynyt usein <3
- Anonyymi
Ei me olla niin istuttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483