Tiesin sen aina

Anonyymi

että kun ei nähdä niin ihastuksesi sammuu. En vaan osannut silloin tehdä asialle enempää. Ei nähty ja kärsin siitä joka päivä kun ei nähty. Itkin jo ajat sitten nämä asiat läpi. Luulin että olet elämäni rakkaus. Jos se et ole sinä niin kuka se sitten on.

85

1656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naapurin Jalmari voisi olla vaihtoehto.. toki olen komeampi ja muutenkin pystyvämpi

      • Anonyymi

        Ei ole sellaista naapuria. Kukaan ei ole sua komeampi. Mutta eihän pelkkä ulkonäkö riitä rakastumiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sellaista naapuria. Kukaan ei ole sua komeampi. Mutta eihän pelkkä ulkonäkö riitä rakastumiseen.

        Ihastumisessa se voi olla alulle paneva voima..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastumisessa se voi olla alulle paneva voima..

        Itse uskon, että enemmän vaikuttaa käytös ja olemus kuin ulkonäkö. Toisen kohtaamisessa syntyvä tunne on tärkein. Toki se ulkonäkökin pitää jollain tavalla miellyttää. Maailma on täynnä kauniita miehiä ja naisia, enkä siltikään heihin ihastu. Häneen tuosta vaan. Eikä varmasti ole millään mittarilla maailman komein, paitsi mun mittarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse uskon, että enemmän vaikuttaa käytös ja olemus kuin ulkonäkö. Toisen kohtaamisessa syntyvä tunne on tärkein. Toki se ulkonäkökin pitää jollain tavalla miellyttää. Maailma on täynnä kauniita miehiä ja naisia, enkä siltikään heihin ihastu. Häneen tuosta vaan. Eikä varmasti ole millään mittarilla maailman komein, paitsi mun mittarilla.

        Kauniita sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse uskon, että enemmän vaikuttaa käytös ja olemus kuin ulkonäkö. Toisen kohtaamisessa syntyvä tunne on tärkein. Toki se ulkonäkökin pitää jollain tavalla miellyttää. Maailma on täynnä kauniita miehiä ja naisia, enkä siltikään heihin ihastu. Häneen tuosta vaan. Eikä varmasti ole millään mittarilla maailman komein, paitsi mun mittarilla.

        Hyvä ja asiallinen kommentti. Ei,se menekkään niin että ihminen hakisi vaan mahdollisimman kaunista tai komeaa ihan systemaattisesti. Ei,se mene niin kenenkään aikuisen ihmisen ja ajttelevan ihmisen kategoriassa se riteeri edellä. Kyllä se on se tunne mikä syttyy eli ihastus ja siitä seuraava tunne Rakastuminen. Näin se menee omasta mielestä. Se vaan kun ihastuu toiseen,niin se vain tapahtuu ei sitä osaa välttämättä selittää. Eli,ihastuksen kohde on sen jälkeen maailman maailman halutuin ihminen ja kaunein jne. Jotkut voi sanoa että miksi et katsele tai hae jotain toista. Ne ,ei ymmärrä sitä että silloin jos on ihastunut johonkin,nii ei ole muut mielessä. Se olisikin helppoa jos se olisi noin yksinkertaista. Ja vielä tuohon kauneus ja komeus asiaan lopuksi. Jos ihminen hakee kumppania mittanauha käsissä, niin silloin kannattaa suunnata kuntosali maailmaan jos hakee Bodyfitness tyyppistä naista tai miestä. Eiköhän moni ihastu ihmisessä muuhunkin kuin alhaiseen rasva prosenttiin. Tai kapeaan vyötäröön jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ja asiallinen kommentti. Ei,se menekkään niin että ihminen hakisi vaan mahdollisimman kaunista tai komeaa ihan systemaattisesti. Ei,se mene niin kenenkään aikuisen ihmisen ja ajttelevan ihmisen kategoriassa se riteeri edellä. Kyllä se on se tunne mikä syttyy eli ihastus ja siitä seuraava tunne Rakastuminen. Näin se menee omasta mielestä. Se vaan kun ihastuu toiseen,niin se vain tapahtuu ei sitä osaa välttämättä selittää. Eli,ihastuksen kohde on sen jälkeen maailman maailman halutuin ihminen ja kaunein jne. Jotkut voi sanoa että miksi et katsele tai hae jotain toista. Ne ,ei ymmärrä sitä että silloin jos on ihastunut johonkin,nii ei ole muut mielessä. Se olisikin helppoa jos se olisi noin yksinkertaista. Ja vielä tuohon kauneus ja komeus asiaan lopuksi. Jos ihminen hakee kumppania mittanauha käsissä, niin silloin kannattaa suunnata kuntosali maailmaan jos hakee Bodyfitness tyyppistä naista tai miestä. Eiköhän moni ihastu ihmisessä muuhunkin kuin alhaiseen rasva prosenttiin. Tai kapeaan vyötäröön jne.

        Juuri näin. Hyvin kirjoitat asiasta.


    • Anonyymi

      Eiköhän joku ota teidät vaimoksi

      • Anonyymi

        No ihan kuka vaan ei todellakaan ota. Miksi kirjoitat monikossa?


      • Anonyymi

        Aloitus ei ole naisen kirjoittama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei ole naisen kirjoittama

        Kyllä muuten on naisen teksti kuten tuo pitkä kommenttikin. Luuletko oikeasti, että mies kirjoittaisi kuten siinä kommentissa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei ole naisen kirjoittama

        Noi ei kyllä tasan ole naisen kirjoittama vaan sen saman naisten pilittämisestä haaveilevan provoukkelin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi ei kyllä tasan ole naisen kirjoittama vaan sen saman naisten pilittämisestä haaveilevan provoukkelin

        Pillittämisestä mutta miksei toki myös noin. Siitä puhe mistä elämässä puute


    • Anonyymi

      ok koska olemme sitten viimeksi nähneet ? :)

      • Anonyymi

        Muistelin tuossa aikaa kun ei nähty. Ollaan jo nähty sen jälkeen kun ei enää nähty. Vai miten se meni :)


    • Anonyymi

      Rakastan sua!

      • Anonyymi

        Samoin


      • Anonyymi

        Kiitos rakas. Tais tulla kolmiodraama. Tuo innokas sivullinen saa pitää sut, jos et ole hän. Ja miksipä olisitkaan :)


      • Anonyymi

        No vastaan silti, että rakastan sua takaisin, siis häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vastaan silti, että rakastan sua takaisin, siis häntä.

        Ketä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä?

        Sitä miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä miestä.

        K miestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K miestä?

        Jotain sellaista niin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä?

        Eiköhän täss jiimies ole kyseessä...taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vastaan silti, että rakastan sua takaisin, siis häntä.

        Minäkin rakastan häntä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän täss jiimies ole kyseessä...taas

        Ei ole jiimies kyseessä tässä ja yksi jiimies palstalla sen jo arvaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin rakastan häntä!

        Mun kulta voisit ollakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän täss jiimies ole kyseessä...taas

        Jiimies on ihana mies unelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän täss jiimies ole kyseessä...taas

        Millainen porukka kulkee jossain netissä arvuuttelemaan tuikituntemattomien preferenssejä? Hieman on mielenvikaisen oloista toimintaa, jolla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä. En koskaan haluaisi olla noin hölmön porukan kanssa missään tekemisissä


      • Anonyymi

        Täyttää kyllä imppaajan puheet ihan kunnianloukkauksen tunnusmerkit, että näin se vain on


      • Anonyymi

        Ihana, onks bingoja vielä olemassa? :)
        Luulin että te mummot ja papat ootte koronaa karussa kodeissanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen porukka kulkee jossain netissä arvuuttelemaan tuikituntemattomien preferenssejä? Hieman on mielenvikaisen oloista toimintaa, jolla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä. En koskaan haluaisi olla noin hölmön porukan kanssa missään tekemisissä

        Sinä et tee itse mitään muuta päivät pitkät kun arvot täällä onko nainen mies vai mies nainen. Tekstisi on epärehellisiä. Olet palstan ahkerin kirjoittaja, jälkesi on jokaisessa viestiketjussa ja samalla haukut niitä ketkä täällä kirjoittaa. Sinun motiivisi ei kestä oikeasti päivänvaloa. Eikä kukaan täyspäinen usko mitään mitä sinä sanot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttää kyllä imppaajan puheet ihan kunnianloukkauksen tunnusmerkit, että näin se vain on

        Lukekaa tämän harhaisen tekstejä oikeasti. Hän kuvittelee tuttunsa joka viestiketjuun. Joku armeijallinen ihmisiä on palstalla 24/7 vain hänen takiaan. Herätys nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukekaa tämän harhaisen tekstejä oikeasti. Hän kuvittelee tuttunsa joka viestiketjuun. Joku armeijallinen ihmisiä on palstalla 24/7 vain hänen takiaan. Herätys nyt.

        Tunnistitko sinä tällaisen Iimiehen sitten tai jotain vastaavaa kun jaksat juontaa noin mallikkaasti? Kuulkaa nyt kaikki hei, kerrassaan mitään omaa lehmää ei ole ojassa ja se, että ylipäätään kommentoin ei kerro mistään! Jos ette nyt kolmatta vuotta jaksaisi isot ihmiset, menkää kotiinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tee itse mitään muuta päivät pitkät kun arvot täällä onko nainen mies vai mies nainen. Tekstisi on epärehellisiä. Olet palstan ahkerin kirjoittaja, jälkesi on jokaisessa viestiketjussa ja samalla haukut niitä ketkä täällä kirjoittaa. Sinun motiivisi ei kestä oikeasti päivänvaloa. Eikä kukaan täyspäinen usko mitään mitä sinä sanot.

        Minä kommentoin vain sellaisen ihmisen lähtökohtia elämään, joka vaivautuu päivät pitkät arvuuttelemaan anonyymipalstalla, että kenellä on kukakin mielessä ja erittäin sakeaksi touhu muuttuu silloin kun omasta mielestä kaikki kommentit on samalta naiselta. Irvokasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistitko sinä tällaisen Iimiehen sitten tai jotain vastaavaa kun jaksat juontaa noin mallikkaasti? Kuulkaa nyt kaikki hei, kerrassaan mitään omaa lehmää ei ole ojassa ja se, että ylipäätään kommentoin ei kerro mistään! Jos ette nyt kolmatta vuotta jaksaisi isot ihmiset, menkää kotiinne

        * onhan se toki moraalitonta käyttää aloittajamiehen kommenttia ponnahduslautana hieman kollektiivisempaan, mutta vuoroin vieraissa tällaisen epäreilun mielivallan suhteen, että minä nyt vain päätin tämän olevan sinulta. Rumat ihmiset, menkää kotiinne.


    • Anonyymi

      Noin siinä käy kun ei ole mahdollisuutta toista nähdä, syystä tai toisesta. Elämän nallekarkkeja jaetaan epäoikeudenmukaisesti.

    • Anonyymi

      Aina ei sa mitä haluaa, pettymyksen sieto taito pitäisi oppia jo lapsena ettei ihan sekoa.

      • Anonyymi

        se on jättäjän helppo neuvoa
        jätetyn osa on melko erilainen ja varsinkin kun ilmoitus erosta tulee tekstiviestillä
        tai jotain muuta mukavaa, siinä voi jokainen testailla sietokykyään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on jättäjän helppo neuvoa
        jätetyn osa on melko erilainen ja varsinkin kun ilmoitus erosta tulee tekstiviestillä
        tai jotain muuta mukavaa, siinä voi jokainen testailla sietokykyään

        Ei ole aloittajan kommentti. En kirjoita exälle täällä. Hänelle mulla on numero kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aloittajan kommentti. En kirjoita exälle täällä. Hänelle mulla on numero kyllä.

        Et iib, siksi opettele pettymään jos ei kiinnostusta ole tai toinen on varattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et iib, siksi opettele pettymään jos ei kiinnostusta ole tai toinen on varattu

        Kommenttisi vaikuttaa siltä, että olet nousuhumalassa ja jälkeen kerran jahtaamassa jotain ihmistä mustasukkaisena joka ei ole tunteidesi kohteelle koskaan kirjoitellutkaan. Mistä sinä tiedät onko sinulle tuntemattomien ihmisten jutuille vastakaikua vai ei?


    • Anonyymi

      Eiköhän ihmiselämään mahdu monta rakkautta.

      • Anonyymi

        Mutta yksi kerrallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta yksi kerrallaan.

        Mulla 5 tälläkin hetkellä.


    • Anonyymi

      Hmm, tietenkin sammuu, jos ei ole mitään näkemistä/ yhteyttä, mutta, kun katselee avoimin silmin, näkyvillä voi olla parempi ja jo unohtuu.

      • Anonyymi

        Näkee vähän kuinka naiivi olet. Avoimin silmin voi löytyä itselle sopivampi kumppani, mutta kuka laittaa ihmiset paremmuusjärjestykseen, kertoo sinusta kaiken oleellisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkee vähän kuinka naiivi olet. Avoimin silmin voi löytyä itselle sopivampi kumppani, mutta kuka laittaa ihmiset paremmuusjärjestykseen, kertoo sinusta kaiken oleellisen.

        Ei ollut tämä aloittajan kommentti. Lopettakaa tappelu. Ette te toisistanne noin paljon tiedä.


    • Anonyymi

      Elämänsä rakkauden kanssa pitää elää ennenku tietää sen sitä olevan.

      • Anonyymi

        Hirmu näsäviisasta kommenttia.. Lasten yöhetkikö?


    • Anonyymi

      Sehän on selvää että tunteet laimenevat ja lopulta loppuvat jos mitään ei tapahdu. Kun omat tunteeni loppuvat tiettyä ihmistä kohtaan, ne eivät koskaan tule takaisin ja silloin ihminen on minulle tavallaan näkymätön. Jos olen tuntenut ihmisen hyvin kauan voin ajatella vain ystävänä. Mutta välttämättä ei ole tarvetta olla hänen kanssaan tekemisissä edes ystävänä. Viihdyn todella hyvin yksin, enkä kaipaa ketään elämääni. En ehkä enää koskaan, enkä halua enää parisuhdetta kenenkään kanssa.

      • Anonyymi

        Tuon ymmärtää pieni lapsikin, että tunteet kuolevat joskus. Sinulla taitaa olla pieni pakkomielle tuntemattomia ihailijoita kohtaan? Jos olet se sama joka tuota hokee jatkuvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon ymmärtää pieni lapsikin, että tunteet kuolevat joskus. Sinulla taitaa olla pieni pakkomielle tuntemattomia ihailijoita kohtaan? Jos olet se sama joka tuota hokee jatkuvaan.

        Sivusta sanon mutta itselläsi on se pakkomielle.


      • Anonyymi

        Mun korvaan jotenkin oudon oloinen kommentti tuo, jos tunteet loppuu niin ei enää oo mitään tuohon toiseen, korkeintaan vaan voidaan olla ystäviä. Mun mielestä lähinnä huonot jutut ja ikävät asiat saavat aikaan ihmisten täydellisen poistumisen. Sen sijaan jos joku on ystävänä niin kyllä mulla ainakin on tunteita ystäviinkin, välittämistä, lämpöä jne. Ehkä (osalla) miehistä on näin miksei osalla naisistakin, jos ei oo tunteellinen ihminen. Ite kyllä näen vahvasti niin, että jos suhteetkin loppuu tai kaikista ei pariskaan tuu, niin kyllä aikuiset semmoisen yleensä kestää, kun fiksusti asiat hoidetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta sanon mutta itselläsi on se pakkomielle.

        On kyllä pakkomielteinen ihminen vailla mitään konkretiaa selvästi. Esimerkiksi käsite ”tuntematon ihailija” on aika ulkoavaruudellinen. Siis mitä ihmettä tuolle on tapahtunut ja saako sitä roinaa edes laillisesti? Sivusta


    • Anonyymi

      Jo,oli sinulla kaunis teksti jonka olit kirjoittanut. En,tiedä kuka oletkin kun tämä on anonyymipalsta. Tuosta tunteiden sammumisesta sen verran että ei itsellä ainkaan tunteen sammu niinkuin valot sammutaisi katkaisijasta. Että olisi vaan jyrkkä on/off tila. Ei,niin ainakaan omalla kohdalla tapahdu. Muista en tiedä,kun ihmisiä on joka junaan, ja osa jää asemalle. Mutta sinulle lopuksi sanoisin, että niin kauan kun on elämää on toivoa. Ei,kannata heittää kirvestä kaivoon. Ja,tekstisi oli hyvä lukea kun siinä ei ollut yhtään negatiivista sanaa. Niistä sanoista aisti kaipauksen.Näin ainakin itse ajattelisin. Mutta Hyvää viikonloppua sinulle!

      • Anonyymi

        Kiitos samoin hyvää viikonloppua sinulle. Kevättä ilmassa jo.


    • Anonyymi

      Mietin että tätähän miehet haluaisi fantadioida että joku pikku_likka kitisee perään. Se on nannaa egolle ja vähän kuin olisi joku bändäri :d

      • Anonyymi

        No on kyllä selvästi miehen katkonaista ajatusvirtaa vailla mitään aitoutta. Aina nämä samat kliseet ”minä itkeä pillitin” ja sitten itkun vielä lisää, pääsin yli mutta kuitenkin se oot mies sinä sinä sinä. Ei mitään järkeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on kyllä selvästi miehen katkonaista ajatusvirtaa vailla mitään aitoutta. Aina nämä samat kliseet ”minä itkeä pillitin” ja sitten itkun vielä lisää, pääsin yli mutta kuitenkin se oot mies sinä sinä sinä. Ei mitään järkeä

        Naiselta on aloitus. Herätys siellä. Tee vaikka ristisanoja, niin aivosi alkaa vähän toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta on aloitus. Herätys siellä. Tee vaikka ristisanoja, niin aivosi alkaa vähän toimia.

        Kyllähän tämän sekavan sepusteen läpi näkee jos ei ole tarkoitushakuisesti tyhmä. Itkettää ja yyhyy. Kuinkahan monta sataa vastaavaa tusinaprovoa täällä oikein mahtaa olla ja kuinka monta tusinauunoa följyssä luulottelemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tämän sekavan sepusteen läpi näkee jos ei ole tarkoitushakuisesti tyhmä. Itkettää ja yyhyy. Kuinkahan monta sataa vastaavaa tusinaprovoa täällä oikein mahtaa olla ja kuinka monta tusinauunoa följyssä luulottelemassa?

        Olet vaan hassu ihminen, mutta joka palstalla on huIIunsa ja niin kuuluu ollakin.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vaan hassu ihminen, mutta joka palstalla on huIIunsa ja niin kuuluu ollakin.
        -sivusta

        Kuulut siis tusinauunoihin selvästi, eikä kuplaa saa puhkaista.


    • Anonyymi

      Sen kun nuorena tuntee voi oppia ihan elämään. Ihmisiksi silleen..

      • Anonyymi

        Voi hvetti, anna mun kaikki kahelit kestää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hvetti, anna mun kaikki kahelit kestää!

        Sivusta kommentti. Haluan pestä käteni näistä ilkeilijöistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentti. Haluan pestä käteni näistä ilkeilijöistä.

        Erittäin viisas valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin viisas valinta.

        Se oli siis aloittajalta tuo kommentti. Tarkoitin että edellinen oli sivusta. :)


    • Anonyymi

      Mä olen rakastunut. Vaikka ei nähty kolmeen vuoteen, mä kaipasin aina vaan! 😢

    • Anonyymi

      Mutta eihän se ole sammunut se minun ihastus. Mies edelleen olet mielessäni.

    • Anonyymi

      Ei ne tunteet sammu vaikka ei nähdä.
      -mieheltä>naiselle.

      • Anonyymi

        Ei multakaan sammu. Aloitushan on lähinnä arvailua, kun ei ole tietoa..


      • Anonyymi

        Ei sammu, ei tosiaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sammu, ei tosiaankaan.

        Kiitos aloittaja. Rakas sua aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos aloittaja. Rakas sua aloittaja.

        Niin minäkin rakastan sua mies. Aina vaan rakastan. Ihanaa kun oot mun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos aloittaja. Rakas sua aloittaja.

        En ole aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja.

        Olisit sanonut. Rakastan vain aloittajaa. Tarkoitin hänelle. Sano kun tulet sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin rakastan sua mies. Aina vaan rakastan. Ihanaa kun oot mun.

        Ikuisesti vain sinun olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikuisesti vain sinun olen.

        Entä kun se toinen ei halua olla? Juoksetko....
        Oman elämäsi heität toisen kotiin? Taas tosi miesten pikkupervo fantasia: nainen joka ei kestä elää ilman miestä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikuisesti vain sinun olen.

        Niin olen minäkin vain sun naisesi ikuisesti. Rakastan sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä kun se toinen ei halua olla? Juoksetko....
        Oman elämäsi heität toisen kotiin? Taas tosi miesten pikkupervo fantasia: nainen joka ei kestä elää ilman miestä :D

        lässyti lässyti unohdat että muut on aikuisia täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä kun se toinen ei halua olla? Juoksetko....
        Oman elämäsi heität toisen kotiin? Taas tosi miesten pikkupervo fantasia: nainen joka ei kestä elää ilman miestä :D

        Oikein arvattu, mies fantasioi millaista olisi elää naisena joka ei voi elää illan häntä. Mutta ethän sinä sitä ymmärrä, vaan itse vakuuttelet täällä jollekin tuntemattomalle, ettei häntä kaivata. Yhtä lukossa olet täällä kuin trollaava heebo, mutta elät eri harhasta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aika paksua luulla toista ihmistä elämänsä rakkaudeksi joka odottaa vain ottamista. Meillä kaikilla on omat tuntemukset ja unelmat. Ei kukaan ole olemassa toisen onnea varten. Toisiaan voi täydentää onnessa, ei muuta.

      • Anonyymi

        Pikkuisen katkeraa tulkintaa. Ei aina voi voittaa :)
        Hah sulle.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe