En oikein tiedä mitä otsikon sana merkitsee, mutta olen sen jossain yhteydessä havainnut käytettävän.
Nyt kun Neiti nollattu on ottanut itselleen matkailupalstatyylin jota harjoittanut noin viikon verran, niin ei tule muuta sanaa mieleen kuin otsikko.
Harmillista havaita, että yksi ihminen voi olla noin totaalisesti päästään sekaisin, että tervehtyminen on täysi mahdottomuus.
Surkuhupaisaa.
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Helpotan ikävääsi vastaamalla. En ole viikkoon tänne kirjoitellut kuin nuo pari aloitusta, joissa nimimerkkini ja nyt vastailin pariin kysymykseen.
Meillä koko perhe omicronissa. Pari päivää meitä aikuisia yskitti ja oli lämpöä, nyt alkaa olla ohi. Ibuprofeiini auttaa.
Sinua tuskin auttaa enää mikään lääke. Eiköhän se seitsemässä vuodessa ole nähty millainen se sinun elämäsi on.
T 2010- Anonyymi
Kaunis koko perhe siis myös internetimuroidut lapset on viirussairaita Neidon vähätellen asian, mutta ei huomaa olevansa viirustsunamin alkuaallokossa itse, kun sen lisäksi kaikki ylivertaiset lapsensakin junttilassa on samassa tilassa.
Minun elämääni pääset tutustumaan kun räps räps johon et kykene koska olet pelkkä haaveilluusiointernetfeikki.
S
- Anonyymi
Hieman kauneutta rumaan elämääsi. Khao Kradongin metsäpuisto Buriramissa.
https://ibb.co/ggss319
https://ibb.co/MkhpxM5
https://ibb.co/kVZKKVZ
Kuvat on Buriram Worldin Facebookista, ei olla vielä käyty valoja ihailemassa. Kuulema musiikki soi iltaisin reitillä Buddha Hillille. Täytyy käydä tuossa ensi viikolla kun karanteenit päättyy.
T 2010- Anonyymi
Ai että nyt minulla on ruma elämä, jaha ja jassoo, mene ehdottomasti ensi viikolla, ota huorasi ja vaahekakarasi myös ihailemaan kauneutta, olettehan te niin kaunis perhe, menkää avomersulla.
- Anonyymi
Juuri noin ja aina Neiti singnatuuraa kirjoituksensa.
- Anonyymi
Mitä ihmeen kattishow täällä naukuu, matkailupalstalla? Se jos mikä on surkuhupaisaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2786041Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651959- 1801760
- 1191231
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141185Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561077Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71056Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41971RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49941Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288932