Molemmat vaihtoehdot ovat varmasti todella paljon elämää hankaloittavia asioita, joten voiko narsisti vapautua narsimista itse? Ymmärtääkö, että myös itse voi tehdä jotain asialle vai eikö narsti pysty todellakaan itse tekemään mitään narsimilleen? Muuttuvathan ihmiset useinkin, tekevät parannuksia, vai onko narsmisi eri asia.
Onko narsisti narsimin vanki vai onko narsimi narsistille pakkomielle?
3
122
Vastaukset
- Anonyymi
Oman narsimin vanki. On heikko itsentunto ja alentaa haukkumalla ja kiusamaalla muita ihmisiä ja nostaa näin itse itseään ylemmäs, kun muuten ei sitä tunnetta saa. Alentaa muut, mutta miten se menee, joka toisen alentaa....se
- Anonyymi
Jos lähellä on narsismia, niin olet silloin itse heitä ylempänä. Elämässä olen oppinut, että niin kauan, kun minua vihataan, niin tiedän, että itselläni on paljon enemmän jotain mitä toisilla ei ole. Siitähän narsistin käytös kertoo, vihasta, kateudesta ja katkeruudesta. Jotain silloin heillä on vähemmän.
Ihmisiin ei ole luottaminen, he ovat tuulenhenkäys, vaakakupissa he eivät paljon paina, kaikki he ovat tyhjää ilmaan. Pahuus kyllä kääntyy itseään vastaan, näin on kirjoitettu. - Anonyymi
En usko että narsisti pystyy itse tekemään omille asioilleen mitään. Uhriutuminen on niin paljon helpompaa kuin lusikan ottaminen omaan käteen. Aina ja ikuisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566329
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381434- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865