1800 naantalilaista

Anonyymi

äänestänyt jo ennakkoon, vaikka ei edes hurskas Junnila ole ehdokkaana !

7

88

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

SDP ON HYVINVOINTI IHMISOIKEUSPULUE

• Anonyymi

Ihan hyvä että äänestys on vilkasta. Kukin äänestää omiaan pääasia että äänestää niin ei tartte porata sitten jälkeenpäin että ei sen näin pitänyt mennä.

• Anonyymi

Äänestämisellä ei mitään vaikutusta. Hillotolppa vaalit joilla luodaan suojatyöpaikkoja isojen puolueiden jäsenistä. LISÄÄ PITÄÄ LÖYTYÄ RAHAA, VAIKKA RIKKAAT PUOLUEET VOISIVAT MAKSAA MENOT OMISTA MILJOONIEN PUOLUETUISTA.. Sote sotku jo syntyessään jota pitää korjata, sen puoluejohtajat ovat jo myöntäneet. Äänestetään asiasta josta ei mitään tiedetä, eikä hajuakaan mitä se maksaa. Ilmoitettu 20 miljardia ovat vain alkusoitto. Itse en äänestä asiasta josta kukaan ei tiedä seuraamuksista. Kaikissa vaaleissa olen äänestänyt, nyt en.

• Anonyymi

Aika monet Junnilan entiset kannattajat jättävät äänestämättä näissä vaaleissa.
        Junnila on tullut kalliiksi naantalilaisisille, onneksi Ilkka Kanerva pelasti naantalilaisille saaristolaistuen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monet Junnilan entiset kannattajat jättävät äänestämättä näissä vaaleissa.
        Junnila on tullut kalliiksi naantalilaisisille, onneksi Ilkka Kanerva pelasti naantalilaisille saaristolaistuen.

Junnila ei hyväksy asumistukia eikä saaristotukia niinkuin Kanerva

• Anonyymi

Tasa-arvo, Ihmisoikeudet ja oikeusvaltioperiaate on hyvä muistaa kuntavaaleissa siksi ääneni menee SDP

• Anonyymi

Ihan kiitettävä tulos ennakolta ja vielä kerkii pyhänä antamaan äänensä joka on jokaisen äänioikeutetun oikeus tai pitäisikö sanoa velvollisuus jos se auttaisi uurnille menoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      168
      2867
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2356
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2169
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1796
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      95
      1713
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1591
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      92
      1353
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1110
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      209
      1102
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1059
    Aihe