Neidin surkuhupaisaa räkytystä Ritgebäckeistäni

Anonyymi

Räps räps vaan ka haukkuva buuteli ruikkii puskiin.

Pakko tumnustaa että paras matkalu palsta tämä on ikinä. Olen nyt jo vähän aikaa puoliksi salaa seuraillut, eli vaimolleni kertoamatta. Elikkäs vinkkejä siitä kyselen, että miten kertoa, että haluaisin vähän irrotella arjesta. Siis ettäs silleen että, vaimo voisi suosiolla, jäädä tänne Kuopionn , potämään hualta elämänsä rakkauksistä? Näitä meidän lapsia muuten täällä riittää. Mullekin alkaa jo riittää. Osa tasokkaita buuteleita, osa sekavampia, kasteiltaan ihan sama. Haniballi luulee olevansa alffa talossani ja on purrut minua molempiin pohkeosiin esmes ja, vaikka vaimo ei sitä , snkyymme piestä, niin aina kun tekis mieli vähän kyhnyttää, niin ei se vaan käy. Vaimo sanoo että ei, nyt kun pikku Fifi nukkuu. Fifi on tämä joka nukkuu sängyssäni.

Neidin olemus jänis koira ollen.

By Doppari

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerran näin sellaista ihanaa unta että Ridge Forrester oli backissäni.. huusin että lisää, lisää... sitten heräsin ja aimo oli sammunut selkääni palava Hofnari suussa... ilmaiseksi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2544
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      286
      2246
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      145
      1209
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      993
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      898
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      864
    7. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      76
      840
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      817
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      815
    10. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      106
      808
    Aihe