hei, muistan joskus kuulleeni, että vuolenkoskella olisi joku törmännyt puiseen siltaan, ja menehtynyt. Oli vissiin yrittänyt alittaa sillan tai jotain, tästä useampia vuosikymmeniä aikaa. Soittaako kellään paikallisella kelloja, onko lisätietoja?
Kiitos
lentokoneonnettomuus vuolenkoski
8
2891
Vastaukset
- Anonyymi
bumb
- Anonyymi
Tarinasi ei pidä paikkaansa, mutta kyllä monellakin kyläisellä pimputtaa päässä alinomaa.
- Anonyymi
Tarina pitää paikkansa, oli joku lentonäytös ja mahtoiko olla itse kyhätty konekin. Puuta päin lensi. En muista vuosilukua enkä nimeä, hauta on Vuolenkosken hautausmaalla.
- Anonyymi
Azis combat fighter lensi hiluxilla ja törmäsi puusiltaan. Henkihän siinä lähti.
- Anonyymi
Olisiko tämä tapaus?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Suomen_siviili-ilmailun_lento-onnettomuuksista
8. elokuuta 1938 Iitti OH-SIK Bücker Bü-131B Jungmann-koulukone Moottorilentokone Lennon tarkoitus: Koulutus Uhri: Ohjaaja Ylilennossa tapahtui koneen törmäys lentäjän kodin pihapuuhun.- Anonyymi
Ei ollut! Oli HILUX!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut! Oli HILUX!
Ja uhri oli Azis combat fighter!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja uhri oli Azis combat fighter!
Ja kyllä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026