Olen melko varma, että et edes uskoisi

Anonyymi

jos kertoisin sinulle rehellisesti mitä perussairauksia minulla on. Suunnaton häpeä ja pelko estää lähentymisen, joten kertomattahan nämä jäävät.

Voi Luoja! Olisipa sitä syntynyt normaalina. En tiedä mikä tarkoitus tälläkin on, että näytetään elämästä unelma, jota ei voi saada.

Onko sinne helvettiin tarkoitus joutua tämän elämän jälkeen, vai voiko tämä elämä olla edellisen elämän seurauksena tullut helvetti?

32

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole mitään väliä tuollaisilla asioilla kun rakastuu.
      Älä määrittele itseäsi sitä kautta mitä sairastat.

      • Anonyymi

        Kyllä se asiat ainakin vaikeammaksi tekee. Ei estä toki rakastamasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se asiat ainakin vaikeammaksi tekee. Ei estä toki rakastamasta.

        Älä mieti sitä liikaa. Jos joku sinuun rakastuu niin ei hän oikeasti välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä mieti sitä liikaa. Jos joku sinuun rakastuu niin ei hän oikeasti välitä.

        Tämä ei oikeasti ole totta


    • Anonyymi

      Ajatuksesi kuulostavat kuin olisivat omasta elämästäni. Mutta ei kannata heittää kirvestä kaivoon. Jos vastakappaleesi on ajatteleva ja empaattinen ihminen ei tuollaisilla asioilla pitäisi olla väliä.

      • Anonyymi

        Heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh

        Totta. Aito rakkaus ei tuollaista katso. Kun on viimein löytänyt jonkun josta on hyvä tunne, on hänestä loputtomasti kiitollinen. Se että löytää vastakappaleensa, on tärkeintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh

        Ei ole kovin tervehenkinen kommentti. Mikäköhän vaivaa? Sivusta tämä.


    • Anonyymi

      Minusta olet ihan normaali,vaikka en sinua tunne. Ei,jotkut sairaudet ole Rakkauden este, kaikki ihmiset lopulta sairastuu. Jos ei kuole seisovilta jaloilta. En,itse ainakaan katso ihmistä ei Rakastettavksi jos hänellä on sairauksia. Olet ihan hyvä ihminen ei ne sairaudet sinua huononna. Etene vaan Rakkaus elämässä rohkeasti,kuka sinua ei hyväksy sellaisena kuin olet ei ole sinun arvoinen!

    • Anonyymi

      Tahtoopi niin olla että meillä kaikilla on asioita mitä muut ei tiedä eikä tarvitse tietääkkään jos ei itse halua kertoa.
      Usein katsomme vierestä toisten elämää ja mietinnässä voi käydä kateuden hipaisukin mutta aivan taatusti jokaiselta jokin murhe löytyy.

    • Anonyymi

      Jos sairautesi ovat hänelle kaiken estävä ongelma, niin ei hän sinua silloin oikeasti rakasta.

    • Anonyymi

      Ei haittaa yhtään mitkään ssiraudet

    • Anonyymi

      Ethän sinäkään tiedä mitä sairauksia sillä ”vastapuolella” on. Voipi olla vaikka mitä.

    • Anonyymi

      Nainen mun perussairaus on valtaisa pimpanhimo.

      • Anonyymi

        Miksi se olisi suhteessa ongelma??


      • Anonyymi

        Iso muna myös joka vaatii jatkuvaa tyydytystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se olisi suhteessa ongelma??

        Voi käydä niin ettei sitä saa tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi käydä niin ettei sitä saa tarpeeksi.

        Sitten ei kannata vakiintua. Tai otatte avoimen suhteen.


    • Anonyymi

      Tuomitset itsesi hänen puolestaan suoraan. On sekin tapa mutta sanoisin että huono sellainen. Jos unelma on hän sen unelman tulee alkaa rehellisesti, jos rehellisyys estää unelman niin olet kuitenkin paremmassa tilanteessa kuin nyt.

    • Anonyymi

      Ei sairauksia tarvitse hävetä, mutta jossain vaiheessa on tietysti hyvä tietää, että ymmärtää miten ne vaikuttaa elämään. Osaa sitten toimia ja elää sen mukaan.

    • Anonyymi

      Mistä voit tietää. Ettet vaan rakenna ajatuksissasi itselle vankilaa sairauksistasi. Ihmisiä hyvinkin hankalilla elämäntilanteilla ja sairauksilla löytää puolison.

    • Anonyymi

      Jos hänellä olisi perussairauksia, niin hyväksyisitkö?

      • Anonyymi

        Tietysti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti

        No mikä saa ajattelemaan ettei hän hyväksyisi omiasi?


    • Anonyymi

      Jos se olisi mun nainen niin hyväksyisin, koska rakastan. En hylkää enkä jätä.

    • Anonyymi

      Minä pidän miehestä kaikesta huolimatta. Ei ole ajalla tai paikalla tai millään muullakaan tässä mitään merkitystä.

    • Anonyymi

      No se on kyllä ihan inhimillistä olla vähemmän täydellinen. Voisi karistaa sitä kuviteltujen odotusten taakkaa toisenkin hartioilta. Ja eihän tulevasta tiedä kukaan, mikä iskee itsekuhunkin.

    • Anonyymi

      En minä välitä ei sairauksia tarvitse hävetä ja ei minua haittaa... Eikait kukaan täydellinen ole. Minä olen kiinnostunut sinusta sellaisena kuin olet! Kulta asiat järjestyy... ❤️❤️❤️ Kaikilla on sairauksia ainakin jossain vaiheessa elämää toisilla enemmän toisilla vähemmän ja se vaan on niin... Toivoisin ettet jätä tätä tähän joidenki sairauksien takia! Sinustahan minä tykkään 😘 ainakin yksi sairaus sulla on mistä tykkään nimittäin se kun kohtaamme niin meen aivan sekaisin ja sanatkin saattaa sevota. Senkin rakas minkä kipinän aina sytytät kun näemme 😉

      • Anonyymi

        Joo, hei, minäen sytytä sitten mitään kipinää, sillilmoitat työasioitasi vapaa ajoiksesi, senkin ilmoittelija, mikä sotkee työssäoloaikansa vapaa.aikansa pieruissansa. Naisellahan on ominaisuus, piereskellä kahdesta reiästä, naisella kuin naisella.
        Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
        https://m.youtube.com/watch?v=vQRmCy6LfjI


    • Anonyymi

      Jotain tähdellistä kirjoittaja haluaa aloituksessa sanoa. Olen ottanut liian monta boolia, että kässäisin!
      Illan ja talven jatkoja.

    • Anonyymi

      Mitäpä noita häpeämään

    • Anonyymi

      Jeesus on ainoa tie totuus ja elämä, ainoa tie taivaaseen joka on kantanut meidän syntimme ja häpeämme ristille jotta meillä olisi vapautus. Ihminen valitsee itse tahtooko seurata luojansa tahtoa vai mennä kadotukseen, helvetti on valmistettu paholaiselle ja langenneille enkeleille, ei ihmisille. Mutta jos ei anna Jeesuksen pelastaa, suuntana on iankaikkinen ero Jumalasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe