Milloin Fiat Scudo tulee myyntiin Suomessa? Tarkoitan uutta Scudoa, joka korvaa Fiat Talenton. Tämän lisäksi tulee tila-auto Fiat Ulysse.
Milloin Scudo tulee myyntiin?
23
1170
Vastaukset
- Anonyymi
Minua kiinnostaa sekä Scudo että Ulysse.
- Anonyymi
Tänä vuonna alkaa. Ei ole tarkempaa tietoa valitettavasti.
- Anonyymi
Mä haluan Fiat Scudon
- Anonyymi
Mä haluan Fiat Ulyssen
- Anonyymi
Mä haluan joko Scudon tai Ulyssen. En halua mitään Ducatoa.
- Anonyymi
Odotellaan. Kylmä se sieltä tulee.
- Anonyymi
Anteeksi kirjoitusvirhe autocorrect.
Kyllä se sieltä tulee. - Anonyymi
Muistutan makaroonia vain lautaselle. Toistan elkää fiatista unelmoiko.
- Anonyymi
Fiat Scudo on tulossa Suomeen.
https://autotoday.fi/taysin-uusi-fiat-scudo-saapuu-suomeen/ - Anonyymi
Hyvä että tulee Suomeenkin.
- Anonyymi
Jos on kiire, niin saahan tuon vaikka heti Citroenin, Peugeotin, Opelin tai Toyotan logoilla. Toki kannattaa vähän katsoa, kuka tarjoaa edullisimmin sopivan version.
- Anonyymi
Kiitos ei. Haluan nimenomaan Fiatin logoilla. Opel toiseksi mieluiten ja Toyota kolmanneksi mieluiten. Citroen neljänneksi mieluiten ja Peugeot viidenneksi mieluiten.
- Anonyymi
Meidän firman käyttöön tulee ehdottomasti Scudoja ja Ulysseja. Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Fiateihin.
- Anonyymi
Konela / Delta Auto boikottiin.
- Anonyymi
Deltan omistus on todellisuudessa Venäjällä kotipaikkaa pitävällä sijoitusyhtiöllä minkä johtaja on Venäläinen.
Rahasi päätyvät Putinin sotakassaan.
Haluatko tukea siviilien murhaajaa? - Anonyymi
Delta Auto maahantuo Fiatin, Alfa Romeon ja Jeepin lisäksi Kiaa ja Mitsubishiä.
- Anonyymi
Delta Auto edustaa Fiatin, Alfa Romeon ja Jeepin lisäksi Kiaa ja Mitsubishiä.
- Anonyymi
Onko Delta Auto tosiaan Venäjältä? Miksi sitten koronaviruksen Delta-variantti on ihan eri paikasta kuin Venäjältä?
- Anonyymi
Meidän firmassa odotellaan Scudoa ja Ulysseä. Meillä on tarvetta pakettiautolle ja tila-autolle / pikkubussille.
- Anonyymi
Meidän firman käyttöön tulee Scudoja ja Ulysseja.
- Anonyymi
Milloin tulee myyntiin?
- Anonyymi
Odottelemme.
- Anonyymi
Alkaen 36 000 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904