Milloin Fiat Scudo tulee myyntiin Suomessa? Tarkoitan uutta Scudoa, joka korvaa Fiat Talenton. Tämän lisäksi tulee tila-auto Fiat Ulysse.
Milloin Scudo tulee myyntiin?
23
1186
Vastaukset
- Anonyymi
Minua kiinnostaa sekä Scudo että Ulysse.
- Anonyymi
Tänä vuonna alkaa. Ei ole tarkempaa tietoa valitettavasti.
- Anonyymi
Mä haluan Fiat Scudon
- Anonyymi
Mä haluan Fiat Ulyssen
- Anonyymi
Mä haluan joko Scudon tai Ulyssen. En halua mitään Ducatoa.
- Anonyymi
Odotellaan. Kylmä se sieltä tulee.
- Anonyymi
Anteeksi kirjoitusvirhe autocorrect.
Kyllä se sieltä tulee. - Anonyymi
Muistutan makaroonia vain lautaselle. Toistan elkää fiatista unelmoiko.
- Anonyymi
Fiat Scudo on tulossa Suomeen.
https://autotoday.fi/taysin-uusi-fiat-scudo-saapuu-suomeen/ - Anonyymi
Hyvä että tulee Suomeenkin.
- Anonyymi
Jos on kiire, niin saahan tuon vaikka heti Citroenin, Peugeotin, Opelin tai Toyotan logoilla. Toki kannattaa vähän katsoa, kuka tarjoaa edullisimmin sopivan version.
- Anonyymi
Kiitos ei. Haluan nimenomaan Fiatin logoilla. Opel toiseksi mieluiten ja Toyota kolmanneksi mieluiten. Citroen neljänneksi mieluiten ja Peugeot viidenneksi mieluiten.
- Anonyymi
Meidän firman käyttöön tulee ehdottomasti Scudoja ja Ulysseja. Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Fiateihin.
- Anonyymi
Konela / Delta Auto boikottiin.
- Anonyymi
Deltan omistus on todellisuudessa Venäjällä kotipaikkaa pitävällä sijoitusyhtiöllä minkä johtaja on Venäläinen.
Rahasi päätyvät Putinin sotakassaan.
Haluatko tukea siviilien murhaajaa? - Anonyymi
Delta Auto maahantuo Fiatin, Alfa Romeon ja Jeepin lisäksi Kiaa ja Mitsubishiä.
- Anonyymi
Delta Auto edustaa Fiatin, Alfa Romeon ja Jeepin lisäksi Kiaa ja Mitsubishiä.
- Anonyymi
Onko Delta Auto tosiaan Venäjältä? Miksi sitten koronaviruksen Delta-variantti on ihan eri paikasta kuin Venäjältä?
- Anonyymi
Meidän firmassa odotellaan Scudoa ja Ulysseä. Meillä on tarvetta pakettiautolle ja tila-autolle / pikkubussille.
- Anonyymi
Meidän firman käyttöön tulee Scudoja ja Ulysseja.
- Anonyymi
Milloin tulee myyntiin?
- Anonyymi
Odottelemme.
- Anonyymi
Alkaen 36 000 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802089- 1751771
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701632Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1041425Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241423- 1031097
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1601059Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771053Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228876Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56840