Mies olenko sun mielestä ruma?

Anonyymi

Ja tämä menee vain mun kaivatulle miehelle joka on mukava ihminen kaikkien mielestä, ei vain omastaan. Eli älä vastaa jos et ole mukava mies.

39

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulle sanoisin, että juo vähän vähemmän.

      • Anonyymi

        Et ole mukava joten miksi vastasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole mukava joten miksi vastasit?

        Koska olet tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet tyhmä.

        Lol.


      • Anonyymi

        Onko sinulla itselläsi alkoholiongelma, josta tahdot kovasti puhua kun tuot tätä jatkuvasti esiin vastailemalla netin provoihin? Ehkä olet menettänyt runsaan kulutuksen myötä erottelukyvyn todellisuuden ja epätoden välillä?


    • Anonyymi

      Olet liian kaunis ja viisas. En koskaan pystyisi täyttämään tasoasi.

    • Anonyymi

      Kuule kun asia ei ole mustavalkoinen, että onko ruma vai ei. Ihminen on kokonaisuus.

    • Anonyymi

      H nainen olet minun nainen, rakastan sinua iän kaiken. Olen mukava mies, jonka sinä tunnet. Olen se mies, joka rakastaa sinua H nainen ikuisesti, ei tarvi koskaan sitä asiaa sinun epäillä. Tv. K mies.

      • Anonyymi

        Ps, saat kosketella valtikkaani.


      • Anonyymi

        Anteeksi vaan K, mutta minä en kysele tuollaisia täällä. En ole ihan noin pinnallinen kuitenkaan.
        H sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps, saat kosketella valtikkaani.

        Saatan haluta ensin huuliasi. Muista, että tykkään! Tv. K mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi vaan K, mutta minä en kysele tuollaisia täällä. En ole ihan noin pinnallinen kuitenkaan.
        H sivusta.

        Sinä H nainen sivusta. Haluan sinut vaimokseni. Olet nähnyt minut ja tiedät, että olen kunnon mies. Miksi epäilet, koska rakastan sinua yli kaiken? 2 vuotta on kohta kulunut ensitapaamisesta. En voi unohtaa sinua ikinä. Haluan sinut. Tv. Kmies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä H nainen sivusta. Haluan sinut vaimokseni. Olet nähnyt minut ja tiedät, että olen kunnon mies. Miksi epäilet, koska rakastan sinua yli kaiken? 2 vuotta on kohta kulunut ensitapaamisesta. En voi unohtaa sinua ikinä. Haluan sinut. Tv. Kmies.

        Olet väärä. Meidän ensi tapaamisesta on jo pidempään. Hyvä ettet ole hän, koska aloitus ei ole minulta. Nyt en enää koskaan kuvittele, että olisit hän. Hyvästi palstan Kmies.
        H sivusta


    • Anonyymi

      Sääli tulee kauniilta uni ah

    • Anonyymi

      H nainen, rakastan sinua aina ja haluan olla sinun mies. Ala mulle vaimoksi, pidän sinusta aina huolta. Tv. K mies

      • Anonyymi

        Aloitus ei ole minulta. Naurettavaa, jos pidät minua ihmisenä joka kyselee ulkonäöstään nettipalstoilla. Ehkä parempi antaa olla jo. En ole sellainen kuin kuvittelet.
        H sivusta


      • Anonyymi

        Sori, tämä tuli nyt kahteen kertaan. Tv. K mies


      • Anonyymi

        🤡🤡🤡


    • Anonyymi

      Ei olisi voinut olla tyhmempää ketjua, älyllisesti siis. Ajanhaskausta, että edes luin sen. :/

      • Anonyymi

        Samaa mieltä ja kommentit melkein raivostutti. Totuushan on, että koko tämä foorumi on pelkkää ajanhukkaa. Enkä muuten lue s24;aa kuin vain ihastuneena.


      • Anonyymi

        Haskaa nukkumaan siitä


    • Anonyymi

      En olisi koskaan tasoasi.

      • Anonyymi

        Sinä olet hyvinkin tasoani, älä sitä epäile. Pidä aina itseäsi parhaana. Olet paras kaikista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet hyvinkin tasoani, älä sitä epäile. Pidä aina itseäsi parhaana. Olet paras kaikista!

        Älä sinä väjäkki inise tyhjää. Kukaan ei tarkoita sinua täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä väjäkki inise tyhjää. Kukaan ei tarkoita sinua täällä.

        Voi hyvänen aika kun joku voi jaksaakin psyykata tuntemattomia netissä tuntemattomien kesken. Jos olet ns vieraantunut sosiaalisista ympyröistäsi keskittymällä luulottelemaan netissä ja livenä, niin et sinä tuolla itsesi häpäisyllä siitä pahasta pääse.


    • Anonyymi

      Et ole.

    • Anonyymi

      Hän on minulle se maailman kaunein.

    • Anonyymi

      Kerron sinulle sitten kun tapaamme ja vietämme aikaa yhdessä.

    • Anonyymi

      Olet mies todella lapsellinen kun yrität alentaa naisten arvoa kirjoittelemalla tällaista skeidaa. Ja niin muuten alentaa oman arvonsa jokainen, joka osallistuu tällaiseen trollaukseen. Erityisesti jos on nainen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloittajalle pieni vinkki, että ihmiset eivät käy täällä kirjoittelemassa omasta mielestään rumille naisille. Kysymyksesi on järjetön täällä. Et ole ihan täydellä akulla toimiva ilmeisesti.

      • Anonyymi

        Häpäiset nainen itseäsi osallistumalla näihin ilmiselviin provoihin. Ehkä katkeruus altistaa ultimaaliselle hölmöydelle


      • Anonyymi

        Ei tänne tarvi asiasta kirjoittaa, monet sanoo ihan suoraan päin naamaankin, ett joku on heidän mielestään ruma. Mullekin on sanottu ihan suoraan ett olen ruma, luontaantyöntävännäköinen jne.... Mitä suotta tänne haaskaa totuuksia, kun voi täräyttää ihan elävässä elämässä ne sanat, uppoavat paremmin kohteeseen ja kohde taatusti muistaa ne loukkaukset aina, täällä ne katoaa pikkuhiljaa bittiavaruuteen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Et sinä nyt kaunis ole mutta voiko ihan rumaksi sanoa? Ei kannata kauneuskisoihin kuitenkaan lähteä.

      • Anonyymi

        Juuri tämän takia sinä mies näitä aloituksia kirjoittelet, että pääset vastaamaan olemattomalle vastapuolelle. Niin teiniä, että hävettää


    • Anonyymi

      Leikitkö tässänaista mies, älä viitti mua ihan ilettää sun puolestas👽.

      • Anonyymi

        Minua myös iljettää kun iso mies käyttäytyy kuin joku viisitoistakesäinen pojankoltiainen. Oon ruma dear eki, mitä teen kuin suosikin provot aikoinaan


    • Anonyymi

      Et tietenkään!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe