... altistuneita lapsia jäämään kotiin.
Joka päivä päiväkotiryhmistä on löytynyt koronaa sairastavia joululoman jälkeen.
Suositus on suositus ja vanhempi jäisi palkattomalle vapaalle hoitamaan lapsia kotiin.
Kouluissa lienee sama tilanne.
Päiväkodit suosittavat
9
55
Vastaukset
Olen 70
Joten asia ei kuulu minulle enää.
Koetahan nuorison ryhmissä.
H.- Anonyymi
Ongelma on persujen.
Demarityöläisiä ei ole.
- Anonyymi
Viedäänkö sinut aamusin päiväkotiin ?
- Anonyymi
Päiväuutisissa ei yhtään puhuta siitä, että ei päivähoitolapsia tai eskarilaisia voi jättää yksin kotiin.
Miten vanhempien työpaikoilla pärjätään, jos siirrytään etäopetukseen tai kotikasvatukseen.
Kaikki eivät ole ns. artisteja!
Beng- Anonyymi
Tuhansilla perheillä viime keväältä on paljon kokemuksia, miten perheen elämään vaikuttaa, kun lapsi on etäopetuksessa. Kaikkien lasten vanhemmilla ei ollut mahdollisuuksia siirtyä etätöihin. Lapsien piti selviytyä kotona yksin opetuksensa, ruokailunsa ym. kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhansilla perheillä viime keväältä on paljon kokemuksia, miten perheen elämään vaikuttaa, kun lapsi on etäopetuksessa. Kaikkien lasten vanhemmilla ei ollut mahdollisuuksia siirtyä etätöihin. Lapsien piti selviytyä kotona yksin opetuksensa, ruokailunsa ym. kanssa.
Eikös lasten yksinselviämisvaade ole heitteille jättöä sekin.
Beng
- Anonyymi
Oneksi olen yksinäinen ilman koululaisia ja päiväkoti lapsia lähes 70 vuotiaana. joten en jaksa pohtia asia tällä plus 70 palsta.kun toinen jalka haudassa jo.
- Anonyymi
Ota hyvä ihminen pois se sieltä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763412
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302031Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681929Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian181491- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261338Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671257Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035