Pirjo-Margit Jauhiainen
Salon Puskaradioon kirjoitin tuon:----->>>>Turvallista ja antoisaa Uutta 2022 vuotta Puskan lukijoille 🧡🇫🇮 🙂!
Eihän tällaisia pitäisi kysellä, mut kysyn kuitenkin?
Mitä lukijoille merkitsee Ihmisarvo ja Ihmisoikeudet?
Muuttoni arvo on veromaksajille 2262,50 euroa, niin mikähän summa siinä on ihmiskuljetuksen osuus?
Tuota summaa maksavat työssäkäyvät poikani, kuten muut kansalaiset, jotka palkastaan / yritystulona jne. veroja tuottavat.
Minulle tuli yllätyksenä - et köyhä rupusakki kulkekoon muuttoauton mukana, kuin tavarani - ihmeeks ei siellä umpikopissa, mitä en puhelinyhteydessä virkailijan kanssa uskaltanu kyseenalaistaa, kun viranhaltijat voivat tehdä tulkinanvaraisen tukipäätöksen, et jos asiakas ei tunne nöyryyttä saamisensa edessä, voidaan keksiä joku syy muuttoavustuksen epäämiseen - kuten poliisit, et jos joku ihan kiustakseen jotain ihmistä, tekee perättömiä ilmiantoja - et olishan se ollut mielenkiintoista ( kyllä sen päätöksen vieläkin voi perua ), jos vaikka virkailija olis tuntenu taholtani puhelimessa uhkaa - niin minuun Mummeliin ehkä kohdistuisi viranomaistoimia?
Ei ihmiset uskalla kertoa kohteluistaan, kun varsinkin köyhä laitetaan enemmän kärsimään - kun ei alistu mielivalla edessä.
Minunhan täytyy olla tyytyväinen, et edes jotain veronmaksajien hyvinvointi / pahoinvointi rahoista myönnetään.
Koska / kuka on kannattanu tuollaista lakia, missä veronmaksajien rahoja säästääkseen muuttaja laitetaan matkustamaan muuttoautoon ja varsinkin kun olen astmaatikko / ahtaanpaikkakammoinen on korona-aika, jossa virkailija ei edes kysyny, olenko minkälaisessa kunnossa?
Koskeeko sama sääntö "muita suomessa asuvia vierasperäisiä kansalaisia", kun "eihän he edes maaseudulla halua asua" ja surffaillaan läpi suomen, et missä on paras palvelu = nykyisin helsinki, niin kyllähän "koko suku täytyy asua samassa yhteisössä.
Kelasta muuttoavustus myönnetään kun muuttaa opiskelun / työn vuoksi, joka ei kosketa minua.
Suomessa on vielä vapaa muutto-oikeus = kun on varaa omalla kustannuksella niin tehdä, mutta kun olet köyhä ja tarvitset toimeentulotukea, tuleva toimintatapa on varmaan se, et heidät pakotetaan asumaan paikkakunnilla - missä hiukan säästetään verorahoja.
Pirjo-Margitin arvo on tippunu alas, joka laskee loppua kohden muillakin kuin minulla = köyhillä ja sitten sanotaan, et maailman onnellisin kansa - tosin olen Onnellinen joka päivä kaikesta huolimatta.
Poistetaankohan kirjoitukseni jonkun mieltä pahoittamasta, vaikka asia koskee koko suomen köyhiä ja Eu-alueella, missä maissa on omat lakinsa.
Niin ja kun salon alueella asuu läheisiäni, niin toivon ettei poisteta ryhmästä.
Onneksi salosta kouvolaan päästy!
Anonyymi
0
142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005167733- 2312682
- 262581
- 1611940
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51502Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621178IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155