S-Marketin parkissa tänään Matka-Poikien bussi jossa voi äänestää.
Todella mukavia ihmisiä nuo vaalivirkailijat, joita hieman säälin kun ovat niin pienessä tilassa. Toivottavasti kaikki menee hyvin!
Hieno homma!
10
248
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin, hyvin meni.
- Anonyymi
Hieno homma. Olet selvästi yhteiskuntakelpoinen :)
Nyt muut perässä, jottei tartte kuntalaisia hävetä. Jos äänestysprossa on alhaisempi kuin muualla, sitten kuntaliitokset äkkiä pystyyn. Keski-Suomi liitetään Kainuuseen tai Pohjois-Savoon.
- Anonyymi
No voe hyvät hyssykät noita mielikuvia, onneks ei oo pakko iänesteä .Ei oo ku huonoja ehokkaita ja vielä huonompia , vai iänestämmään ,soo vanahanaikasta.
- Anonyymi
Ryhdistäydy ja anna äänesi vaikka lainaksi 🤗👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryhdistäydy ja anna äänesi vaikka lainaksi 🤗👍
Älä naurata... Minä äänestän vihreitä ja niin meillä on jälleen uusi Nokia eikä rahan tuloa voi estää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä naurata... Minä äänestän vihreitä ja niin meillä on jälleen uusi Nokia eikä rahan tuloa voi estää
Vai Nokia...
Liito-oravat hoitavat viestinnän 🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai Nokia...
Liito-oravat hoitavat viestinnän 🤗Ei nämä perähikiän toistaitoset tajua mikä on uusi Nokia 🤣😂
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146