Olen seurannut noin viikon keskustelua tässä Suomi24-ryhmässä. Mielestäni täällä on pääsääntöisesti sontaa jota kirjoitellaan.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Tilanne konkretisoitui nyt nopeasti.
Sijaisia ei saada. - Anonyymi
Mistä auneustosta tässä on kyse?
- Anonyymi
Aloitus ei liittynyt aiheeseen lainkaan, on siis isointa sontaa. Täällä ei päivystä muita kuin se yksi Varola vai mikä se oli. Merkonomi, joka luulee tietävänsä kaiken sukututkimuksesta. Lässyttää mummoilta rahat poisja vartioi omaa seurakuntaansa kuin haukka.
- Anonyymi
Olen seurannut
Tässä on asia - Anonyymi
Tämä on mennyt aivan mahdottomaksi. Koko Sukututkimus-osio pitäisi sulkea/ lakkauttaa muutaman mieleltään tärähtäneen häirikön takia. Rasismia, valeuutisia... Asiallinen keskusteleu on siirtynyt Facebookin ryhmiin.
- Anonyymi
Kaikenlaista valetta kirjoitellaan suomalaisista.Olen kyllä huomannut:(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496