Olen seurannut noin viikon keskustelua tässä Suomi24-ryhmässä. Mielestäni täällä on pääsääntöisesti sontaa jota kirjoitellaan.
Ihmeellisiä postauksia
6
115
Vastaukset
- Anonyymi
Tilanne konkretisoitui nyt nopeasti.
Sijaisia ei saada. - Anonyymi
Mistä auneustosta tässä on kyse?
- Anonyymi
Aloitus ei liittynyt aiheeseen lainkaan, on siis isointa sontaa. Täällä ei päivystä muita kuin se yksi Varola vai mikä se oli. Merkonomi, joka luulee tietävänsä kaiken sukututkimuksesta. Lässyttää mummoilta rahat poisja vartioi omaa seurakuntaansa kuin haukka.
- Anonyymi
Olen seurannut
Tässä on asia - Anonyymi
Tämä on mennyt aivan mahdottomaksi. Koko Sukututkimus-osio pitäisi sulkea/ lakkauttaa muutaman mieleltään tärähtäneen häirikön takia. Rasismia, valeuutisia... Asiallinen keskusteleu on siirtynyt Facebookin ryhmiin.
- Anonyymi
Kaikenlaista valetta kirjoitellaan suomalaisista.Olen kyllä huomannut:(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418