Tässä mielenkiintoinen "sarja" eräältä IT-alan työntekijältä. Mitä ajatuksia herättää? Ikävä kyllä ei ole suomennosta.
https://computingforever.com/
IT-tyypin ajatukset kovidista (engl.)
3
100
Vastaukset
- Anonyymi
Olen katsonut uusin vielä katsomatta. Asiallinen tyyppi eikä mitää fooliojuttuja.
- Anonyymi
Olen itse IT-alan asiantuntija ja tiedän että paras asiantuntemus lääketieteen, virologina, immunologian jne. ei ole IT-alan asiantuntijoilla vaan lääketieteen, virologina, immunologian jne. alojen asiantuntijoilla. Siksi en pistä pas..an vertaa painoa sille, mitä joku IT-alan "työntekijä" kirjoittelee aiheesta josta hänellä ei ole todellista osaamista.
- Anonyymi
Minä en ymmärrä ihmisiä jotka alkavat arvostelemaan ja sössöttämään omiaan kun eivät vaivaudu edes katsomaan mistä on kyse. Sinäkään et katsonut kkun et edes tiennyt ettei hän esiinny minään asiantuntijana noilla pätkillä. Kuulut siihen ryhmään joka lehdistäkin lukee otsikon ja alkaa kommentoimaan tietämättä edes mistä puhutaan. Minkähänlainen mahtaa tuollaisen asiantuntijan IT-osaaminen olla? Tuskin kovinkaan kummoinen jos ei jaksa kuunnella ensin mistä puhutaan. Huhhuh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848