SHANGHAIN HOTELLIT YM...

Eliza

Kyselisin onko kukaan ollut hotellissa Magnificent Plaza Hotel Shanghaissa? Olen miettinyt kyseistä hotellia, mutta haluaisin saada lisää infoa ennen kuin varaan. Entä onko muita hotelleja joita voisi suositella?? Haluaisin hotellin läheltä ostospaikkoja.
Olen netissä käynyt sivuilla www.elong.net joilta löytyy mielestäni halvimmat hotellit. Sieltä löytyy myös lentoja eri puolella kiinaa ja maailmaa.

6

1644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosittelen

      Itse olen majaillut vain Broadway Mansion hotellissa. Hinnasta en tiedä, mutta olin halvalla pakettimatkalla.

      -Mahtavat näkymät joelle, vastarannalle,
      pondille ja kaupungin valoihin
      -Hyvä sijainti ostoksille ja yöelämälle
      -Hyvä palvelu, isot huoneet
      -Kaunis rakennus, chicagolais-tyylinen
      -Henkilökunta ei puhunut niin hyvää englantia, että jotain olisi oikeasti kannattanut kysyä

      • Laowai

        tietoja helposti www.pallontallaajat.net
        Itse olimme HAOTE-hotellissa,keskustassa 2003.
        (hinnat tietenkin muuttuneet,mutta silloin n.20euroa per/henkilö/ja aina pitää tinkiä,jos hallitsee kielen,kuuluu asiaan siinä maassa.


      • Laowai

        tietoja helposti www.pallontallaajat.net
        Itse olimme HAOTE-hotellissa,keskustassa 2003.
        (hinnat tietenkin muuttuneet,mutta silloin n.20euroa per/henkilö/ja aina pitää tinkiä,jos hallitsee kielen,kuuluu asiaan siinä maassa.

        ps/ siis Shanghaista/Kiinasta tietenkin.


    • Ritu

      Me oltiin pari viikkoa sitten Ramada Plazassa. Sijainti on paras mahdollinen. Ovesta kun astuu ulos niin onkin jo kävelykadulla, metroasema on kulmalla, Bundille ym. kävelymatka. Meillä oli tilavampi studio-huone, jossa oli iso poreamme. Hotelli on ns. vanhanaikaisesti hieno. Kultaa, marmoria, tummaa puuta... Huone oli siisti, aamupala hyvä, henkilökunta hotellin johtaja/varajohtaja mukaan lukien ystävällistä ja sen mitä englanniksi kysyin niin vastauksen sain. Varasin huoneen hotellin omilta sivuilta ja kun esim. laitoin toiveeksi että mahdollisimman ylhäältä, niin meidän huoneemme oli 21. kerroksessa, kun 22. alkaen olikin jo executiveflooria.

      Toinen hyvä olisi varmaan uusi viiden tähden hotelli Bundilla Westin/Westlin. Sijainti oli vain ikävä. Piti kävellä muutama kortteli päästäkseen kävelykadulle.

      Kävelykadulla ovat myös Howard Johnsson ja Sofitel, joten sijaintinsa puolesta ovat ok.

      Hyvää matkaa sinulle. Shanghai on ihana kaupunki. Muista että metro on tosi kävtevä. Meillä oli vaunut ja vauva mukana ja hyvin mahduimme aina vaikka täydeltä näytti.

      • Lilli

        Hei Ritu,

        Oliko Ramada Plazassa uima-allasta? Olemme menossa Shanghaihin heinäkuussa mukana 5 v poika ja yritämme kovasti löytää keskustahotellia, jossa olisi uima-allas!

        Ainakaan Sofitelissä eikä Peace-hotellissa ole uima-allasta.


    • teratolepis

      ainaski keskustassa jäi mieleen peace-hotel kun käveli usein sen ohi. en tiedä paljon maksaa, mutta on ainakin lähellä keskustaa. kannattaa sit shanghaissa käydä huahai-road:in torilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      304
      2755
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      105
      2148
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      81
      1631
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      183
      1502
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1318
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1215
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe