Oletko hyvä mies/nainen?

Anonyymi

Osaako muut arvostaa sinua ja nähdä sinut arvokkaana?

40

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole ja se myös muiden mielipide.

    • Anonyymi

      Pyrin olemaan hyvä mutta ei sillä ole mitään merkitystä joten en arvosta itsekkään enää muita

    • En tiedä, enkä kyllä välitä siitä pätkääkään, riittää kun tiedän itse oman arvoni.

      • Anonyymi

        Miten sen tiedät? Mikä arvosi määrittää? Ulkonäkö? Omaisuus? Ammatti? Vai?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sen tiedät? Mikä arvosi määrittää? Ulkonäkö? Omaisuus? Ammatti? Vai?

        Miten tiedät että olet olemassa? Voitko olla varma siitä, että olet olemassa?

        En tiedä mitä oma arvo on jollekulle toiselle, mutta itselleni se ei ole ulkonäkö, omaisuus, ammatti, koulutus, osaaminen tai tieto, ei mitään sellaista, ei mitään minkä voi helposti määritellä ja jonka siinä mielessä voisi myös helposti mitata, verrata, tilastoida, ei. Sellaisten arvojen seuraukset on nähty, arjalaista herrakansaa, joopa joo.

        Oma arvo on jotain sellaista, jonka määritteet ovat jossain syvällä sisälläsi ja joita et välttämättä tiedä, mutta elät niitä joka henkäyksellä. Paljon helpommin huomaa oman arvontunnon seuraukset, sen ettei siedä mitä tahansa kohtelua, helppona esimerkkinä. Ja yhtä helppona deduktiivisena määritteenä, jos sen voi mitata ja sitä voi verrata muihin, niin se ei ole oman arvon määritteitä, vaan yhteiskunnallinen mittari.


    • Anonyymi

      Tärkeintä että toinen toimii juuri niinkuin mä haluan. Tiedoksi naiselle.

      • Anonyymi

        Toi ei oikeen toimi jos nainen on kontrollifriikki...


    • Anonyymi

      Olen hyvä, ei arvosta

    • Anonyymi

      Olen niin erinomainen, että herkistää ja liikutun tästä aina vain uudelleen ja itken tätä kohtaloani päivät pitkät. Olen myös niin kaunis, että aidan veräjätkin kaatuu jos on juttuja uskominen. Pyrin nyt vain omaksumaan tämän roolin mikä minulle on annettu

      • Anonyymi

        Ps jos en saa yhtään huomiota capslockhuudon muodossa, niin koen sen epäonnistumisena ja yritän sisukkaana ihmisenä uudelleen


      • Anonyymi

        Ja nimenomaan omasta mielestä niin kaunis, että puhun peilille päivät pitkät, että koita kestää ja vanhentua et saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nimenomaan omasta mielestä niin kaunis, että puhun peilille päivät pitkät, että koita kestää ja vanhentua et saa

        Olet päästäsi melko pipi. Sanopa tuo sama vittuilu toiselle suoraan äläkä täällä jauha paskaa. Tiedätkös kun sellaisen kanssa ei tarvitse olla missään tekemisissä josta et pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet päästäsi melko pipi. Sanopa tuo sama vittuilu toiselle suoraan äläkä täällä jauha paskaa. Tiedätkös kun sellaisen kanssa ei tarvitse olla missään tekemisissä josta et pidä.

        Ehkäpä ironia ei ollut riittävän ymmärrettävä ja vithuilu kohdistui ihan muualle kuin johonkuhun ihmiseen joka muka oikeasti ajattelee noin. Toiset ehkä saattaa olla jopa niin pöpejä, että maalailee toisille tällaista persoonaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä ironia ei ollut riittävän ymmärrettävä ja vithuilu kohdistui ihan muualle kuin johonkuhun ihmiseen joka muka oikeasti ajattelee noin. Toiset ehkä saattaa olla jopa niin pöpejä, että maalailee toisille tällaista persoonaa

        Näin juuri.


    • Anonyymi

      En kait ole hyvä. Ei minua kukaan oikeasti arvosta. Olen niin väsynyt edes yrittämään. Olkoot kaikki. Tänäänkin kutsui erääseen perhe tapahtumaan sukulaisia osa ei viitsi edes vastata vaikka sitten kuitenkin tulevat . Ei ole eka kerta. Tympii kaikki nämä .

    • Anonyymi

      Ei mua kukaan arvosta minkään vertaa. En ole tärkeä, eikä mua ole olemassa kenellekään. Alinta shaibaa ollut kaikille nk.ystävilleni, myös viimeisimmälle, muut arvostaa heittämällä mua arvokkaammaksi, ei taatusti piittaa vaikka häviänkin kuvioista.

    • En tiedä? Yritän olla reilu ja rehellinen, kohdella ihmisiä huomaavaisesti, mutten tosiaan tiedä miten mut nähdään.

      Enkä kyllä mietikkään asiaa, mietin lähinnä niin että itse koen tekeväni oikein ja toinen näyttää olevan ok sen kanssa miten hänet kulloinkin kohtaan. Arvioin siinä hetkessä vuorovaikutuksen mukavuutta, jälkeenpäin mietin lähinnä jos jokin kohtaamisessa jäi vaivaamaan mua.

    • Anonyymi

      Luulen olevani. Olen reilu enkä puhu muista pahaa. Lisäksi olen empaattinen, osaan kohdata muut jokaisen yksilöllisyyttä kunnioittaen. Myös ne, joita jotkut saattaisivat kohdata väheksyvästi.
      Niin, ja olen ylpeä tästä ominaisuudestani, joka johtuu kaiketi siitä että olen niin varma itsestäni eikä itsetuntoni horju koskaan.

    • Anonyymi

      Riitän itselleni se riittää. En ole kovinkaan pidetty henkilö ja se on ihan ok.

    • Anonyymi

      Olen arvokas pilkattavana työkoneena. Jos ajatellaan että Jumala on kaikkitietäväinen niin tottakai kannattaa luoda tyhmempi jota voi syyllistää ja teetättää ruumiilliset työt koska sä nyt olet vähän tyhmä ja minä tiedän kaikesta kaiken vähän kuin upseerit ja insinöörit. Tietohan on valtaa eikä sitä kannata jakaa.

    • Anonyymi

      Osa arvostaa ja vähän pienempi osa näkee arvokkaanakin. Ei sitä voi kaikilta vaatia. Itseään tietysti olisi hyvä osata arvostaa ja samalla muita.

    • Anonyymi

      Vaihtelevasti (aina kun hyötyvät) ja tunne haihtuu suht.nopeasti. Mites se nyt menikään, yksi huono teko->joudut tekemään 9 hyvää tekoa että tämä yksi unohtuu. Että se kiitollisuudesta ja arvostuksesta...

    • Anonyymi

      Jaa, olen hyvä itselleni, se riittää!

    • Anonyymi

      Olenko hyvä nainen? Siihen en voi itse vastata. Muut ympärilläni varmaan tietävät paremmin. Jotkut arvostavat, toiset eivät.

    • Anonyymi

      Oletko hyvä? Näkeekö muut sinut arvokkaana? Tsiisus mitä juttuja ????

    • Rakasta itseäsi jotta joskus oppisit rakastamaan toisia..

    • Anonyymi

      En tiedä, ehkä jotkut pitävät. En etsi valtaa loistoa...Omaa kultaa kaipaan elämääni. m>n

    • Anonyymi

      Näin ovat todenneet

    • Anonyymi

      Kellä hyvyys on se hyvyyden kätkeköön.

    • Anonyymi

      Kaikki hyvä lähtee sydämestä. Jos pelaat, näyttelet ja esität hyvää, se harvemmin kantaa pitkälle. Siksi toiset pelaakin näiden kanssa, kun tavoitteet ovat vain hyötyä toisesta hetken?

      • Anonyymi

        Ihmeellistä sanahelinää. Taidat olla asiantuntija tuossa hyötymisessä omien oletusten perusteella.


      • Anonyymi

        Sydämessä voi olla myös mustaa johtuen edellisistä suhteista ja kokemuksista. Onko, vai onko luonne kyseessä? Saako esittää?Toki jotkut esittää, vaikka suhteessa ovat kaksinaamaista ja epärehellisiä. Usein näillä muutakin josta huomaa, tai kuulee juttuja.


      • Anonyymi

        Täällä, tällaisessa tilanteessa kirjoitteleva ihminen ei voi olla hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeellistä sanahelinää. Taidat olla asiantuntija tuossa hyötymisessä omien oletusten perusteella.

        En ole väittänyt itseäni asiantuntijaksi tietääkseni, enempi herätän ajatuksia ja mielipiteitä, mitkä voi vaikuttaa ihmisten tapaan toimia ja synnyttää mielikuvia hyvästä ja pahasta. Hyvä ihminen arvostaa kunnioittaa toista, ei nöyryytä, eikä pahoista toisen mieltä tarkoituksellisesti. Pahantahtoinen näkee helposti toisen hyvyydenkin pahana asiana, jollei se tue toisen tarkoitusperiä?


    • Anonyymi

      Siinä kohtaa menee jo aloitus metsään, jos ihmisen hyvyys mitataan miten muut sinut näkee. Suomessa varsinkin, täällä lähtökohtaisesti ollaan kateellisia jokaiselle jolla nallekarkit jakaantunut edes jossain määrin tasaisesti.
      Hyvyys tulee siitä mitä teet, ei siitä miten muut sinut näkee, eikä tähän kategoriaan kuulu he, jotka omaa "hyvyyttään ja hyväntekeväisyyttään" kuvailevat someen vain yksi päämäärä mielessä, eli sen oman valheellisen statuksen nostattamiseksi.

      • Anonyymi

        Teen sen, mikä tuntuu oikealta minusta

        En oo katunut

        Vielä


    • Anonyymi

      Enpä tiedä kuinka mitata omaa arvoa kenenkään silmissä, koska se ei ole mikään elämän tarkoitus eikä edes haave.
      Pidän kaikkia hyvää tarkoittavia hyvinä, vaikka pieniä eroja toki on meissä kaikissa.
      Voisin olla parempikin, mutta myös huonompi.

    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset hakeko hyväksyntää muilta ihmisiltä. Riittää, että rakkain ihminen hyväksyy sinut ja sinä hänet. Vain sillä on suurta merkitystä.

    • Anonyymi

      Kukaan ei näe arvokkaana vaikka olen hyvä. Se on heidän menetys,ei minun.

      • Anonyymi

        Näin toisinaan käy, itsekin saman huomannut välillä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe