Miksi Touhutalo ja Viihdekeskus Hämpton avoinna?

Anonyymi

Kuinka Touhutalo ja Viihdekeskus Hämpton saa pitää ovia auki tässä tilanteessa? Samat säännöt kaikille? Mihin tehdä ilmoitus asiasta?

17

1931

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soita Karpolle.

• Anonyymi

Avi valvoo omia päätöksiään.

• Anonyymi

Soita siitäkin Karpolle.

• Anonyymi

Moderointi toimii mielivaltaisesti.

• Anonyymi

Kyllä niin tekee. Ja tekee niin kauan niin kunnes on määritelty tarkasti mitä saa sanoa. Siihen asti se on aina vähän mielipideasia. Itke poika itke. Yhyyyhy. Jos sinua asia harmittaa niin olet varmaan kirjoittanut sellaista törkyä että sianpaskakin haisisi kukkasille sen rinnalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niin tekee. Ja tekee niin kauan niin kunnes on määritelty tarkasti mitä saa sanoa. Siihen asti se on aina vähän mielipideasia. Itke poika itke. Yhyyyhy. Jos sinua asia harmittaa niin olet varmaan kirjoittanut sellaista törkyä että sianpaskakin haisisi kukkasille sen rinnalla.

Hyvinvointikerho määrittelee julkisuuden rajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Törkeä loukkaus. Pahoitin mielenk. Vaadin yllä olevan loukkaavan kommengin poistoa, tai perustelua miksi sitä ei poisteta. Olen tyttö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Törkeä loukkaus. Pahoitin mielenk. Vaadin yllä olevan loukkaavan kommengin poistoa, tai perustelua miksi sitä ei poisteta. Olen tyttö.

No niin kyllä olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähdetkö treffeille?

• Anonyymi

Ne on rajattu ulos päätöksestä, saavat olla auki.

• Anonyymi

Jos jokin asia mietityttää, niin syiden selvittämiseen tehoaa yksinkertainen konsti.

Kun seuraa rahavanaa, niin syykin selviää.

• Anonyymi

Kotipoliisit vauhdissa. Tervetuloa Hämeenlinnaan!

Täällä naapurisi on valmis maksamaan satasen siitä, että sinä et saa viittäkymppiä.

Ei ole ihme, että kukaan täysipäinen ei tänne muuta.....

• Anonyymi

Poliisille voi laittaa nimettömän vihjeen. Myyvät alkoholiakin loppuun asti

• Anonyymi

Laitettu

• Anonyymi

tuleeko touhutalossa tippa ?

• Anonyymi

hanki pelle elämä..

• Anonyymi

#Poltinahon festarimaailma Future-Cityssä viihdytään talvella pilkkihaalarissa ja kesällä bermudoissa ja biksuissa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33