Kerrostalon äänet

Anonyymi

Ajattelin kertoa hieman siitä minkälaista tässä meidän kerrostalossa on. Koko viime yön kuului kovaäänistä puhetta ja stereoiden huudattamista, joka jatkui ainakin puoleenpäivään. Luulin jo, että tänä yönä saisin nukkua, mutta nyt sama meno jatkuu taas.
Eikä tämä ole ensimmäinen kerta.

13

921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloittaja jatkaa:

Metelöintiä kesti pitkälle iltapäivään saakka. Nyt on hiljaista, tai paremminkin naapurista kuuluu vain "normaalit elämän äänet".

• Anonyymi

Käytä korvatulppia. Niin minäkin kun naapurissa on aina viikonloppuisin juhlat, ja silloin nukun paremmin. Jos en käytä korvatulppia herään neljän aikaan hesarinjakajan tömistelyyn, koska tässä on maailman huonoin ovi, pelkkää huonosti istuva puuovi ilman eristeitä, josta näkyy alhaalta onko rapussa valo. Onneksi on väliaikainen kämppä.

• Anonyymi

Kyllä minulla korvatulpat on, mutta kun meteli on oikein kovaa niin korvatulpat eivät riitä.
      En tosin aloittanut tätä ketjua kertoakseni itsestäni, vaan näistä kerrostalon olosuhteista.

t. Aloittaja

• Anonyymi

"En tosin aloittanut tätä ketjua kertoakseni itsestäni, vaan näistä kerrostalon olosuhteista."

Jaa, tässä 1924 rakennetussa kerrostalossa ei kyllä kuulu naapureista mitään. Eli ei kannata yleistää sosiaalisin perustein jaettujen kommunistitalojen perusteella!

• Anonyymi

Mitähän aloittaja haluaa meille seuraavaksi kertoa?

• Anonyymi

Aloittaja jatkaa:

Nyt kuuluu naapurista kovaäänistä keskustelua ja kolinaa.

• Anonyymi

Aloittaja jatkaa:

Nyt kovaäänistä puhetta. Puhujina naapurin isäntä ja joku nainen sekä päiväkoti-ikäiseltä kuulostava lapsi, joka kiljahtelee iloisesti. Lisäksi tavanomaista kovaa kolinaa.

• Anonyymi

Yläkertalaisten tramppaamisen äänet ei pysähdy korvatulppiin, koska se jumputus menee talon rakenteisiin.

• Anonyymi

Tämä pienkerrostalo on rakennettu vuonna 2000. Ja ääniä tosiaan yläkerrasta kuuluu päivin ja öin. Olen asunut tässä vasta 3 viikkoa, mutta hiljaisia öitä on ollut melko vähän. En edes tiedä, onko yläkerran mies yksin asuva, naisen ääntä sieltä ei kyllä ole kuulunut. Tiedän, että hän harrastaa jotain metallimusiikkia, on hänellä kai soittopelejäkin, rummut ainakin. Synkältä kuulostavaa jumputusta sieltä usein kuuluu, myös öisin siis.

• Anonyymi

Aloittaja jatkaa:
      Tänä aamuna kuuden aikoihin kuului paljon kolinaa, puhetta ja piereskelyä.

• Anonyymi

Aloittaja jatkaa:
      Äsken naapurin isäntä äänteli tosi oudosti, en osaa edes kuvailla sitä. Se kuului hyvin selvästi, aivan kuin naapuri olisi tässä samassa huoneessa. Ääni toistui hetken kuluttua. Nyt on taas hiljaista.

• Anonyymi

Aloittaja jatkaa:

Heräsin puoli yhden maissa kolinaan. Nyt naapuri puhuu puhelimeen kovalla äänellä ja nauraa. Puhelu on kestänyt jo aika kauan.

• Anonyymi

Aloittaja jatkaa:
      Tänä iltana musiikin huudatus jatkui melkein kahteentoista asti. Sen jälkeen on kuulunut vain kovaäänistä pälpätystä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4266
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2745
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2421
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1629
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      545
      1377
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1324
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      76
      1311
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe