Jos sinä et pidä musta

Anonyymi

ja oletat silti tietäväsi, että kaipaan sua täällä.. etkö voisi sanoa asiaa niin, että tietäisin sen olevan mulle? En tiedä onko vihjailut sulta vai ei. Pääset sillä tavalla minusta kokonaan eroon. Palstalla ja kaikkialla. Voitko sanoa sen niin, että tietäisin varmaksi? Nimikirjaimet ei auta, koska ne on nähnyt nämä kyttääjätkin.
Täällä on ihmisiä vain kyttäämässä muita ja arvuuttelemassa kuka on kukin. Täällä on ihmisiä, joiden ainoa tarkoitus on saada loukattua muita anonyymeja. Sen näkee sokeakin.

26

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä vaan tiedän, tunnistan sun kirjootukst. ;)

      • Anonyymi

        En usko tuota. Täällä on muutama, jotka väittää tunnistavansa aina, mutta kun vaihdetaan pari sanaa enemmän, niin ups, olikin ihan väärää sukupuoltakin. Miksi et vastaa aloitukseen, vaan kirjoitat ihan asian vierestä? Etkä ymmärtänyt aloitusta?


    • Anonyymi

      En ole ilkeillyt täällä kenellekään koskaan. Olen vain ollut yhden naisihmisen vuoksi täällä, kun kuvittelin hänen kaipailevan minua.

      • Anonyymi

        :D paha


      • Anonyymi

        No mäkin olin vaan jossain palstaharhassa hetken. Meni jo epäilykset.


    • Anonyymi

      Jos en hänestä pitäisi, en olisi tälle palstalle edes päätynyt. Jos en hänestä pitäisi, olisin unohtanut hänet jo aikapäiviä sitten.
      Eli minä en vihjaile mitään.

    • Anonyymi

      Miksi kaivata täällä.
      Minuun voit ottaa yhteyden ihan irl.
      Vaikka muutenkin vaan.
      Ei elämä ole niin vakavaa.

    • Anonyymi

      Keskustelee kahden kesken niin ei tarvitse täällä arvuutella. Jos et uskalla sitä, niin hän varmaan tarvii ihmisen joka on valmis poistumaan mukavuusalueeltaan hänen vuokseen?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ja provotaan taas? 4real? Montako vielä..

      • Anonyymi

        Miksi et usko, että joku voi kirjoittaa tänne senhetkisistä tunteistaan oikeasti?
        En oikeasti usko, että kukaan lähtisi provoilemaan ja leikkimään rakastunutta.
        Kyllä sulla on pahasti päässä jotain vialla. Täällä ei ole aloitusta, josta et olisi provoa vääntänyt.
        Kyllä pitää ihmisellä olla pahasti tunne-elämä sekaisin kun sun tasolle vajoaa. En edes uskalla kysyä mitä sulle on tehty. Älä kerro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et usko, että joku voi kirjoittaa tänne senhetkisistä tunteistaan oikeasti?
        En oikeasti usko, että kukaan lähtisi provoilemaan ja leikkimään rakastunutta.
        Kyllä sulla on pahasti päässä jotain vialla. Täällä ei ole aloitusta, josta et olisi provoa vääntänyt.
        Kyllä pitää ihmisellä olla pahasti tunne-elämä sekaisin kun sun tasolle vajoaa. En edes uskalla kysyä mitä sulle on tehty. Älä kerro.

        Joo meinasin jo pahoitteluni jälkeen kirjottaa litanian omasta tilanteesta mut päädyn sit vaan toteamaan et samas veneessä ollaan.
        Tai oliN, ja tuli paskamyrsky. Joka nyt vissiin oli vaan trollausta sekin? Mä en tiiä enää mistää mitään. Nyymejä kaikki ja hetula hajos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et usko, että joku voi kirjoittaa tänne senhetkisistä tunteistaan oikeasti?
        En oikeasti usko, että kukaan lähtisi provoilemaan ja leikkimään rakastunutta.
        Kyllä sulla on pahasti päässä jotain vialla. Täällä ei ole aloitusta, josta et olisi provoa vääntänyt.
        Kyllä pitää ihmisellä olla pahasti tunne-elämä sekaisin kun sun tasolle vajoaa. En edes uskalla kysyä mitä sulle on tehty. Älä kerro.

        Ja ikävä rikkoa kupla mut kyl niitä rakkausrolleja kuule on tääläki ihan riittämiin. Mut sanoin tuohtuneena ikävästi, sori siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et usko, että joku voi kirjoittaa tänne senhetkisistä tunteistaan oikeasti?
        En oikeasti usko, että kukaan lähtisi provoilemaan ja leikkimään rakastunutta.
        Kyllä sulla on pahasti päässä jotain vialla. Täällä ei ole aloitusta, josta et olisi provoa vääntänyt.
        Kyllä pitää ihmisellä olla pahasti tunne-elämä sekaisin kun sun tasolle vajoaa. En edes uskalla kysyä mitä sulle on tehty. Älä kerro.

        Minäkään en halua tietää. Suurin osa ei halua tietää, mä veikkaan.


      • Anonyymi

        Oikeasti,, aamusta iltaan ja yötuurit vielä kaupan päälle


    • Anonyymi

      Myöhäinen tervehdys sinulle jos hän olet, tottakai pidän. Olen ollut pienessä kuumeessa tämän viikon lopun,niin en ole jaksanut olla koneella. Minä en koskaan vihjaile mitään sinun suuntaan,negatiivista jos hän olet,sinun pitäisi se tietää jo se. Ei,kuulu minun tapohini sellainen. En,ole sinusta kirjoittanut ikinä mitään negatiivista enkä kirjoita. Minä Rakastan sinua jos hän olet,etkö sinä jo sitä tiedä? Olenhan sen monta kertaa sanonut. Miksi sinä Rakas epäilet tuommoista? Jotenkin on niin tukkoinen olo,ettei ajatuskaan juokse. Älä ikinä epäile minun Rakkautta kohtaasi, ja mitkään kirjoitukseni ei ole negatiivisia muista se. Minä olen kaivannut ja rakastanut sinua niin paljon että minuun sattuu jos hän olet. Millä minä saisin sen iskostettua mieleesi? Miksi sinä haluat päästä minusta eroon? Etkö tunne kohtaani enää mitään? Minä haluaisin sinut että lepäisit joskus minun vieressä, ja voisin pitää kiinni sinusta ja kertoa kaiken mitä tunnen sinua kohtaan. Olen niin paljon kaivannut että voisin puhua sinulle oikeasti,eikä jonkun palstan kautta. Nyt pitää ottaa panadoli ja mentävä sänkyyn. Haluaisin sinut lähelleni, jotta voisin Rakastaa sinua ja kertoa se teoin ja sanoin. Olet minulle niin Rakas muista se, sinä olet joskus epäilevä Tuomas. Ei,minun tunteet muutu päivittäin tiedä se. Ne,on ja pysyy. Minä Rakastan ja kaipaan sinua joka päivä ja ilta!

      • Anonyymi

        Ai sä et kaipaa yöllä... sä nukut niin sikeästi vai?


    • Anonyymi

      Jumala voi kutsua myös esivaltaa. Kyllä voi, jos vain tahtoo.

    • Anonyymi

      Sivukommentoija.
      Minä en ainakaan karsasta ketään reaalimaailmassa.
      Täällä taas ei voi ottaa tosissaan mitään, sillä tämä on pahempi kuin lasten leikkipuisto, vaikka muistuttaakin kauhukakaroiden tarhaa. Helppoa se on mesoa piilossa anonyyminä ja kiusata toisia.
      Sitten se kenen oletit vihjailevan täällä, niin ota oikeesti selvää, mutta täältä et sitä selvää saa.
      Tää osu sen takia muhun että oikeessa elämässä oli tosi huono hetki kun eräs lähestyi mua ja laitoin oven kiinni. Olin saanut lokaa niskaan (ei täällä palstalla) ja en halunnut tavata sitten enää ketään. Niiltä ketkä näit, jos olisit hän.
      Käyn täällä harvoin kun on paljon muuta puuhaa ja lemmikki.

    • Anonyymi

      Meidän kommunikointi onnistuu näköjään niinkin, että silmät sulkee. Eihän me muuta tarvita? Epäilen silti kovasti että olisin vain kuvitellut kaiken. Asiat vaikutti olevan niin hyvin ja todellisuus olisi kuitenkin toinen. Hulluahan tämä jo on.

    • Anonyymi

      Tämä on jotenkin kovin erikoinen kirjoitus, kun eihän tästäkään kai voi tietää kenelle tämä on, vai voiko?

    • Anonyymi

      En tiedä kenenkään täällä kaipaavan minua, enkä ole sellaista keneltäkään odottanutkaan. Ihmiset joista pidän ovat minulle olleet tuttuja vähintää puolet elämästäni.

    • Anonyymi

      Voikun asiat olisivat noin yksinkertaisia? Monet haluaisi jutella toisten kanssa, mut pelko aina läsnä, kun ei tiedä varmaksi sitä, kuinka toinen siihen reakoi? Hyvällä vai pahalla tavalla?

      Siksi täällä näitä paljon puretaan tänne, kun on paljon epävarmuutta ilmassa ja toisilla tuntuu olevan aika kielteisiä tapoja suhtautua asioihin? Haitat voi olla suuria, jos olikin itse erehtyväinen, tilanne luvun suhteen?

      • Anonyymi

        Niiden kanssa jutellaan joista pidetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niiden kanssa jutellaan joista pidetään.

        Paitsi jos ensivaikutelma on pelon sekainen oman epävarmuuden vuoksi?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe