Istahdin Thaimaan parasta aamukahviani hörppimään Kuksastani tähän vakipaikalleni Chiang Maissa uima-altaamme vierellä olevan saunamökin vierelle ja kun lukaisin tämän palstan antia, niin voi hyvänen aika sentään mitä sain lukea.
Hofnarri tipahti marmorilaatoitukselle ja kulaus meni väärään kurkkuun, mutta selvisin tilanteesta kun kitaran muotoinen vaimoni hakkasi aikansa minua selkään.
Neiti 2010 on haaveostanut nyt sitten haaveilluusiomersun osamaksulla jonka lievemmäksi muodoksi on päätynyt bablaan liisingistä ja sen kannattavuudesta, eritoten taloudellisesti järkevimpänä kaupanmuotona.
Mutta voi voi sentään kun Neitomme on edennyt haavekauoassaan niinkin pitkälle hyvänen aika sentään, että renkaat ja huollotkin maksaa pätkissä.
Mutta mitä sain tämän Nollan kirjoittamana lukea ... ?
Kertakaikkiaan tämä internetimuroituja lapsia kasvattava ja Thaimaan kauneimman lumpun kanssa haavenaimisissa oleva pa-vedonlyöjä kirjoittaa seuraavaa:
"Minulle ei vittuile kukaan ja minun nähteni ei vittuilla kenellekään ilman seurauksia".
Aatelkaa, pohtikaa, funtsikaa hyvät Pattayan rakkaat kuinka äärimmäisen kovanaamainen internetfeikki-pupu tämä teidän seurakunnan urospuolinen neiti on, ei ihan kuka tahansa uskalla olla noin kovista, noin kovista internetissä.
ENNÄTYKSELLISEN HAUSKAA, AIVAN ÄÄRIHUPAISAA.
4
100
Vastaukset
- Anonyymi
HULLUNKURINEN KELLO
Kirjoittanut Liisa Marjatta Järvinen
Kuvittanut Anneka Ahoniemi
Olipa kerran kello, joka kyllästyi olemaan sellainen kuin oli.
Se kyllästyi siihen, että ihmiset vain vilkaisivat sitä ja kiirehtivät pois. Joka aamu joku tuijotti sitä vihaisesti ja valitti olevansa myöhässä.
kellosatu-kuva1 pieni
– Kukaan ei pidä minusta, kello tiuski.
– Kaikkihan sinua katsovat, joku sanoi.
– Katsovat ja juoksevat saman tien pois, mutta kukaan ei välitä minusta, kello suri.
– Välitänhän minäkin, se joku sanoi.
– Niin no… Kuka sinä sitten olet? kello kysyi.
– Tehosekoitin, se joku vastasi. – Sekoitan mansikat ja mustikat, niin että varmasti syntyy herkkuja. Voin sekoittaa sinutkin. Haluatko?
– Haluan, kello pärähti.
kellosatu-kuva2-pieni
Tehosekoitin kävi tuumasta toimeen. Kuului vain hurlum-hurlum ja tsump-tsump-tsump, kun kello tärisi tehosekoittimen käsittelyssä. Tuntui siltä, että koko maailma pyöri viittä vaille hajoamistaan. Samassa tehosekoitin lopetti. Kello ei vähään aikaan tajunnut, mitä oli tapahtunut.
Yhtäkkiä pieni poika pysähtyi kellon eteen ja huudahti:
– Äiti, tule katsomaan! Kello on ihan hullunkurinen.
– Miten niin hullunkurinen? äiti kysyi ja tuli pojan vierelle. – No jopas jotakin. Enempää äiti ei osannut sanoa.
– Isä, tule katsomaan, poika pyysi.
– Kun en oikein ehdi, kello on jo vaikka mitä, isä huuteli pesuhuoneesta.
– Kello on tosiaan vaikka mitä, äiti mutisi ja yritti saada ajasta tolkkua.
Äiti ja poika tuijottivat kelloa yhdessä ja purskahtivat nauramaan - Anonyymi
"Minulle ei kukaan vittuile ilman seuraamuksia", hauska puskapuputus.
- Anonyymi
Uroksen kehoon syntyneen Neidin höpöhöpö seliseli internetfeikkikoviksen hermoheikon rapukestiviikot varsin laimeat, liekö orava järsinyt avomepan tulbanjohtoja kun ei starttaa.
- Anonyymi
Oli meinaan varsinainen hulabaloo meininki kun kiljusatsi valmistui ja päästiin kuksajengin kanssa skoolaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1982918- 1202023
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791562- 1711509
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121