Hyvä on nainen myönnän

Anonyymi

Pilkkasin sinua muutaman kerran koska tahdoin että lähdet pois mielestäni mutta oikeasti tahdon sinua koko ajan ja tahtoisin riisua tuon roikkuvan paitasi pois ja rakastella kanssasi niinkuin huomista ei olisi 🤪

68

2193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin se avaruussää vaikuttaa.

• Anonyymi

Kannattiko?

• Anonyymi

Jäikö luu käteen?

• Anonyymi

Ja kaikki vastaukset miehiltä 😆

• Anonyymi

tahtoisit mutta et uskalla....

• Anonyymi

Olet siis kiusaaja.

• Anonyymi

Niin on hänkin ja taidamme molemmat olla hiukan temperamenttisia. Sain hänen huomion ja löysin hänet palstalta, hän saa minut raivon partaalle ja samaan aikaan kiimaiseksi. 🤖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on hänkin ja taidamme molemmat olla hiukan temperamenttisia. Sain hänen huomion ja löysin hänet palstalta, hän saa minut raivon partaalle ja samaan aikaan kiimaiseksi. 🤖

Nainen naiselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen naiselle?

Et voi olla noin hölmö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kestän kiusoittelua ja härnäämistä. En pilkkaamista.

• Anonyymi

Tunniste?

• Anonyymi

Hauskaa, että on muitakin, joita toisen käytös ärsyttää.

• Anonyymi

Roikkuvan paitasi... Käyttääkö hän liian isoja/ löysiä vaatteita vai miksi kuvailet hänen paitaansa eoikkuvaksi? Pisti silmään.

• Anonyymi

Trollinaisen aloitus on selvästi !

• Anonyymi

Taasko sinä höperö huutomerkkinainen jaksat sieltä hermolomaltasi huudella? Hirveisiin ongelmiin olet koko populaatiosi järjestänyt ja tuossa saigonissasi on se huono puoli, että aikaa piisaa sekoilla. Alkuun pari pientä valhetta toisesta ihmisestä ja koska ahneella on paskainen loppu, niin juttujen överiyden yltyessä pieni mahalasku ja sen mukaiset johtopäätökset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taasko sinä höperö huutomerkkinainen jaksat sieltä hermolomaltasi huudella? Hirveisiin ongelmiin olet koko populaatiosi järjestänyt ja tuossa saigonissasi on se huono puoli, että aikaa piisaa sekoilla. Alkuun pari pientä valhetta toisesta ihmisestä ja koska ahneella on paskainen loppu, niin juttujen överiyden yltyessä pieni mahalasku ja sen mukaiset johtopäätökset.

Jep, kirjoitustyylin kyllä tunnistaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, kirjoitustyylin kyllä tunnistaa !

Ehkä tuo huutomerkkien käyttäminen vahvistaa wanhan ja arwokkaan sanomiset. Kälä kälä pitkin kylää ja kuinkas sitten kävikään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusuunnasta. Ketähän täällä tarvitsisi rauhoittavia? Kenelle luulet kirjoittavasi? Tuskin sille menee, kenestä ajattelet noin negatiivisesti ja ketä haukut. On sitten pakko sinun kaataa koko jätepönttösi sisältö tuntemattomien viattomien päälle. Olisko ehkä parempi sinun itsesi ottaa aikalisä hermoloman merkeissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tuo huutomerkkien käyttäminen vahvistaa wanhan ja arwokkaan sanomiset. Kälä kälä pitkin kylää ja kuinkas sitten kävikään

Mistä tiedät asuuko tuo toinen kylässä vai kaupungissa ja vaikka 1000 km päässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusuunnasta. Ketähän täällä tarvitsisi rauhoittavia? Kenelle luulet kirjoittavasi? Tuskin sille menee, kenestä ajattelet noin negatiivisesti ja ketä haukut. On sitten pakko sinun kaataa koko jätepönttösi sisältö tuntemattomien viattomien päälle. Olisko ehkä parempi sinun itsesi ottaa aikalisä hermoloman merkeissä?

Mitä ajattelisit sellaisesta skenaariosta, että joku ihminen kaataisi järjettömällä ylivoimalla päällesi koko Tarastejärven kokoisen jätelavan ja johon yrität löytää ratkaisua ja oikaisua kun korkeassa asemassa oleva henkilö käyttää käytännössä kaikki suhteensa ja verkostonsa maineesi liatakseen ja kaikki hänen juttunsa perustuu perättömiin väitteisiin? Varmaankin vähintään pilkkaisit takaisin kun hän lopulta uupuu omien narsististen pyrkimystensä keskellä. Psykoottinen vaihe on tuttua eräässä häiriössä kun asiat karkaa hallinnasta eikä enää mene sävellysten mukaan.

• Anonyymi

Mmhm.

• Anonyymi

No nii just

• Anonyymi

No johan on moukkamaista käytöstä.

• Anonyymi

Terveen ihmisen ei tarvitse tulla tänne puhumaan ääneen ”itselle” että saisi jotain pois mielestä. Kyllä siinä on taustalla jotain ihan muuta.

• Anonyymi

Ne pari rumaa lausetta voi ihan hyvin olla esimerkiksi se vuodenvaihteen aikainen suurta katselusuosiota saanut tappouhkaus. Itse saattaisin tirskua päin naamaa jos joku tuollaisen tulisi sanomaan naamarusten. Olen sillä tavoin immuuni jostain syystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne pari rumaa lausetta voi ihan hyvin olla esimerkiksi se vuodenvaihteen aikainen suurta katselusuosiota saanut tappouhkaus. Itse saattaisin tirskua päin naamaa jos joku tuollaisen tulisi sanomaan naamarusten. Olen sillä tavoin immuuni jostain syystä.

En tiedä yhtään mistä puhut, eikä kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä yhtään mistä puhut, eikä kiinnosta.

Ei se mitään, aasinsilta vain olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua kiinnostais tietää tästä tappouhkauksesta enemmänkin? Voitko vaikka linkata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua kiinnostais tietää tästä tappouhkauksesta enemmänkin? Voitko vaikka linkata?

Se on poistettu jo. Kovasti väitettiin menneen tutkintaan ja hyvä sitten jos näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on poistettu jo. Kovasti väitettiin menneen tutkintaan ja hyvä sitten jos näin.

Ja niitä asioita voisi eräitä tiettyjä ajatellen oikeasti tutkia niinkuin objektiivisella otteella, eikä niin että heitetään noppaa niin monta kertaa, että tulee haluttu osuma kuin lasten kanssa pöytäpeliå pelattais. Kato, heti sait kutosen ja pääset oleen eka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja niitä asioita voisi eräitä tiettyjä ajatellen oikeasti tutkia niinkuin objektiivisella otteella, eikä niin että heitetään noppaa niin monta kertaa, että tulee haluttu osuma kuin lasten kanssa pöytäpeliå pelattais. Kato, heti sait kutosen ja pääset oleen eka

Tutkinta ois kyllä ollu ihan kova. Haluaisin nimittäin tietää itekkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutkinta ois kyllä ollu ihan kova. Haluaisin nimittäin tietää itekkin

No johan minä arvasin, että se pullistelu siitä, että tämä on esitutkintamateriaalia nyt oli katteetonta. Olihan uhkauksen kohteena kuitenkin vain nainen, eikä mitään viitteitä tärkeämpiin henkilöihin tai peräti useampaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No johan minä arvasin, että se pullistelu siitä, että tämä on esitutkintamateriaalia nyt oli katteetonta. Olihan uhkauksen kohteena kuitenkin vain nainen, eikä mitään viitteitä tärkeämpiin henkilöihin tai peräti useampaan.

Oli toinenkin uhkaus jossa luki uhkaavana sen henkilön tyttöä/poikaa. Molemmissa sama hlö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli toinenkin uhkaus jossa luki uhkaavana sen henkilön tyttöä/poikaa. Molemmissa sama hlö.

Uhkasi myös sen aiemmin uhattun lasta

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kyllä sä tiedät.

• Anonyymi

Jos oltais kaksin...

• Anonyymi

Niin mitä sitten...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Millä tavalla koet, että esimerkiksi tätä keskustelulankaa on sotkettu ja mistä tiedät sukupuolen? Vai onko sittenkin niin, että jokin aivan muu tämän aloituksen alla ei mennyt taaskaan strömsööseen ja nyt harmittaa, mutta et tohdi laittaa sitä suoraan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla koet, että esimerkiksi tätä keskustelulankaa on sotkettu ja mistä tiedät sukupuolen? Vai onko sittenkin niin, että jokin aivan muu tämän aloituksen alla ei mennyt taaskaan strömsööseen ja nyt harmittaa, mutta et tohdi laittaa sitä suoraan?

Mikä sua harmittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sua harmittaa?

Ei mikään harmita, älä leiki yksinkertaista😉 Kysyin vain tarkentavia kysymyksiä kuten hyvin tiedät, mutta hienoa kun olet täällä tukena ja turvana😂

• Anonyymi

Sama asia mies sinne Espooseen isonomenan viereen. En koskaan sanonut rakastan sinua.Kun toit vaimosi perhesitein Suomi jätin sinut ,vaikka sattui niin pirusti. Ei kasvatettu jakamaan mies. Sanoit vaimosi on.Se kulturi erot. Mutta rakastin sua. Haavat menet kinni .Arvet syvät. Koskaan en laske ketään enää lähelleni niin kuin laskin sinut.Voin leikiä pitää hauskaa,sihen jää.Nainenkin osaa vain leikkiä,ottaa miehen ja jättää,

• Anonyymi

Pilkkasit koska halusit unohtaa? oletko joku vajaa?

• Anonyymi

Onneks en käytä roikkuvia paitoja

• Anonyymi

Hienoa että pidätte keskustelua yllä. T. Ap 🤣

• Anonyymi

Jos olisi meidän kahden ja kolmannen osapuolen tilanne ja vielä hänen perheensä siinä, niin ymmärrän että teit niin, koska se on puolustusreaktio, pakoreaktio. On järkkyä olla tällainen ymmärtäjä, ett yrittää ymmärtää vielä itseään loukannutta. Mutta etsin aina SYYT, kaikelle on syynsä, psykologiaa....

• Anonyymi

Eihän kaikki aina myönnä tekosiaan ja syitä, ja kaikilla ei toimi impulssi kontrolli ja toiset kostaa, tai kontrolli mustasukkaisena entisiään... Ei kaikkee voi ymmärtää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän kaikki aina myönnä tekosiaan ja syitä, ja kaikilla ei toimi impulssi kontrolli ja toiset kostaa, tai kontrolli mustasukkaisena entisiään... Ei kaikkee voi ymmärtää

Juuri näin! Kaikkea ei aina ymmärrä. 😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:D no jo on tekstiä taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:D no jo on tekstiä taas.

Minäkin luin, että mitähän ihmettä ihan jo lauserakenteen perusteella ei vaikuta kovin koherentilta tämä.

• Anonyymi

Siinähän kärvistelet. 🙄😄

• Anonyymi

Tahdotko rakastella pömppöä

• Anonyymi

Jatka pilkkaamista samaan malliin, luulis naisen lämpenevän sulle ja intohimon roihahtavan kuumiin liekkeihin

• Anonyymi

Silleen niitä naisia saa, kun haukkuu niitä.

• Anonyymi

Rakas Ano. Viimeksi Sauna Voguessa Sturenkadulla oli tosi vekkuli meno. Ne tummat kaverit viihtyivät todella hyvin sun karhumaisessa syleilyssäni. Hehän olivat hulluna sun kaljuusi! Mullakin on ikävä sun kainaloosi... Terveisin sun Sebu, Tynkkysen Sebu siis, se boidzu.

• Anonyymi

Kannattaa ottaa semmoinen ketä ei tarvitse haukkua ja kenen elämäntyyliä/arvoja ei tarvitse arvostella. Harvoin ihmiset ovat kuitenkaan valmiita muuttumaan kenenkään toisen takia. Ainakin omat tunteeni kuolevat, jos tiedän, että toinen jatkuvasti kritisoi ja arvostelee. Ennemmin sitä on yksin, kuin kuuntelee jatkuvaa haukkumista.

• Anonyymi

Palstalla nyt menee helposti harhaan ja kuvittelin että hän nainen saattaisi olla parin haukkuma kirjoituksen takana mutta en haluaisi niin uskoa, hän on pohjimmiltaan hyvä ja ihana ihminen vaikka hiukan impulsiivinen ehkä mutta kaikkine vikoinensa hänet haluisin, mulle hän olis täydellinen 🙂🍀🤖🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalla nyt menee helposti harhaan ja kuvittelin että hän nainen saattaisi olla parin haukkuma kirjoituksen takana mutta en haluaisi niin uskoa, hän on pohjimmiltaan hyvä ja ihana ihminen vaikka hiukan impulsiivinen ehkä mutta kaikkine vikoinensa hänet haluisin, mulle hän olis täydellinen 🙂🍀🤖🤓

Kenelle tämä menee? Meneekö H:lle? T. H-nainen

Ps. Jos meni mulle niin mikä paita mulla roikkuu? Jotkut paidat kuuluukin olla ylisuuria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle tämä menee? Meneekö H:lle? T. H-nainen

Ps. Jos meni mulle niin mikä paita mulla roikkuu? Jotkut paidat kuuluukin olla ylisuuria.

Ei ole H naiselle. Se jääköön Arvoitukseksi. T. Ap 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenestä naisesta me nyt puhutaan? Luulitko ihan oikeasti että mä haukkuisin sua täällä? Sanon kyllä napakasti takaisin jos joku rupeaa vittuilemaan, mutta mulla ei ole mitään syytä haukkua täällä ketään. Miksi haukkuisin sua.

• Anonyymi

Olipas hienoa keskustelua. Näitä on kiva joskus kurkata ja miettii todella, että onko joku todellakin tosissaan täällä. Aivan oudot ihmiset keskenään täällä kirjoitelevat ja vielä haukkuvat toisia. Ei täällä ketään tuttuja ole. Ei ikinä. Tunnistaako ihmiset toiset? Eivät. Hullua hommaa.

• Anonyymi

Kyl mä oon tunnistanu montakin, eivät kehtaa enää kasvojaan hirveästi näytellä. Kulissit kaatunu aikoi sitten.

• Anonyymi

En tiedä keitä kirjoittajat ovat.

• Anonyymi

Olikos paita yksivärinen?

• Anonyymi

A naiselle taitaa olla nämä?

• Anonyymi

Älä pilkkaa mun roikkuvaa paitaa.

• Anonyymi

Oranssinkeltainen paita, joka roikkui vinkkarissa

• Anonyymi

Takki oli vinossa, ehkä hymy kuopassa, pieni tervehdys 50 v: n jk. n. En ite lähettänyt vaan tuttusi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömän työnhakijan pääasiallinen tehtävä on työnhaku

Ja uusi työnhaun malli korostaa sitä. ”Tavoitteena on nopea työllistyminen”, sanoo TE-toimiston johtaja. Ja tässä hän aivan oikeassa, koska työttömyys
      Maailman menoa
      389
      2932
    2. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1701
    3. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      705
      1642
    4. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      84
      1123
    5. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      52
      824
    6. Olet kylmä mies

Vähän pelottava.
      Ikävä
      45
      791
    7. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      693
    8. Noniin tänään on ensimmäinen päivä

Jolloin aion keskittyä muuhun ja ajatella vähemmän sinua! Ei tosin alkanut kovin vahvasti. 😅 Pakko nyt vaan irrottaa ja unohtaa. Toivoa on vasta sitt
      Ikävä
      45
      666
    Aihe