Missä päin Nakkilaa tuo aamullinen ampuminen tapahtui?
https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000008543567.html
Nakkilassa tapahtuu
36
8332
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman pyssyä eivät sitten uskaltaneet mennä,olisi mennyt pupu pöksyyn ja nenä vinoon.
- Anonyymi
Uskaltaisitko itte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskaltaisitko itte?
Itselleni ei tuollaista tilannetta edes syntyisi.Valintoja.
- Anonyymi
Kunpa muuttaisivat pois tältä kylältä, kenellä tulisi ikävä. Muuta kuin harmia vaan sivullisille kun leikitään niin kovaa jätkää että.
- Anonyymi
Ja jonnekin tänne muualle toisia häiritsemään. Pitäkää vaan ne narkki erkit ja jarru arjat
- Anonyymi
Onko sinulla lukihäiriö?
- Anonyymi
Mutta kun vastassa olikin kaveri ketä olisi vääntänyt pullistelijat solmuun ilmn aseita.
- Anonyymi
Sihti kuntoon,sitten vasta kostamahan..
- Anonyymi
Vastahan T ja R rillailivat keskenään? Tuliko pihveistä niin kamalia että piti ihan ammuskelemassa käydä? Meinasko ne kaataa uuden piffiaineksen? Hölmöt, ei sitä härkää kyllä Kirkkopolulta löydy. Paree kun haette ne härän sisäfileet kaupan tiskiltä, tulee vähemmän vahinkoa.
- Anonyymi
Paljonko auttoi rätkiä ympäriinsä...mikä taika..uusvuosikin meni jo?
- Anonyymi
Asikainen asiallako ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastahan T ja R rillailivat keskenään? Tuliko pihveistä niin kamalia että piti ihan ammuskelemassa käydä? Meinasko ne kaataa uuden piffiaineksen? Hölmöt, ei sitä härkää kyllä Kirkkopolulta löydy. Paree kun haette ne härän sisäfileet kaupan tiskiltä, tulee vähemmän vahinkoa.
Noissa piireissä on tapa ja käytäntö et rillauskastikkeet palaa pohjaan yleensä ennemmin kuin myöhemmin..
- Anonyymi
Muuta itte jos häiritsee
- Anonyymi
Jarrruarja taas vauhdissa.housut pesuun joessa.
- Anonyymi
Vasikkaaei saanut tekwemälläkään vaan otti itse syyt, kun auttoi kavereitaan/kaveria.
- Anonyymi
Käsitteleeköhän tämäniltainen MTV3 Rikospaikka-ohjelma tätä tapausta. Teemana huumeet ja ammattirikollisuus MTV3 kello 22.35
- Anonyymi
Käyppä naamatusten sitä nössöks haukkuun
- Anonyymi
Vastaan toisen puolesta, voin vaikka jopa käydäkin.Mutta minä en olekaan mikään amisviiksi.
- Anonyymi
Millähän tussarilla siellä on paukuteltu?
- Anonyymi
Se on hyvä juttu että sielläkin päin jontain tapahtuu
- Anonyymi
Pitäisiköhän erään äidin vilkaista peiliin...... ne lapset ne lapset . EI MUN LAPSET!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisiköhän erään äidin vilkaista peiliin...... ne lapset ne lapset . EI MUN LAPSET!!!!!
Just näi,liikuin joskus kyseisen kanssa yläasteaikana ja mie olin niin paha niin paha äiteen mielestä,eipä ole rikoksia tullu tehtyys.
- Anonyymi
Voi lapsiraukkoja, mitä vanhempia....!!
Miten joku tollasten kanssa ees tekee muksuja!!!!- Anonyymi
Mukulii tullee kun vaan pissavehkeillä pelataan...ei siinä muuta tarvita..vaikka jonkinlainen passi tai ajokortti kyllä pitäis olla...ja jollei ole niin nykyisin muodikas tötterö pisuttimien nokkaan..
- Anonyymi
Jokos on poijaat päästetty vapaaks jatkaan kolttosiaan?
- Anonyymi
Olisko aikanaan kannattanut pojat laittaa puhumalla ja teoistaan vastaamalla ruotuun , Ei ollu remelistä mitä saivat mitään hyötyä , jää nähtäväksi vieläkö pojasta polvi pahenee, ,Siltä näyttää, vai Miltä niinku itestäs näyttää ,,,,,,,
- Anonyymi
Laskurista päätellen melkeen jokainen kyläläinen on lukenut tätä tirkistelyketjua...jollei sitten ole kahteen kertaan katsonut.?
Ylläpitokin on ahkeroinut punakynänsä kanssa kiitettävästi..pian on enemmän poistettuja kuin säästettyjä viestejä.
Kertoo paljon henkisestä valmiudesta,vellihousujen paukuttelut kiinnostaa. - Anonyymi
Olisipa mennyt asuntoon sisälle eikä ulkopuolelta uhitellut.. ilman pyssyjä ei uskalla eikä pyssyjen kanssa edes ovelle asti.
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984