Missä päin Nakkilaa tuo aamullinen ampuminen tapahtui? 
https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000008543567.html
Nakkilassa tapahtuu
36
8588
Vastaukset
- AnonyymiIlman pyssyä eivät sitten uskaltaneet mennä,olisi mennyt pupu pöksyyn ja nenä vinoon. - AnonyymiUskaltaisitko itte? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Uskaltaisitko itte? Itselleni ei tuollaista tilannetta edes syntyisi.Valintoja. 

- AnonyymiKunpa muuttaisivat pois tältä kylältä, kenellä tulisi ikävä. Muuta kuin harmia vaan sivullisille kun leikitään niin kovaa jätkää että. - AnonyymiJa jonnekin tänne muualle toisia häiritsemään. Pitäkää vaan ne narkki erkit ja jarru arjat 
- AnonyymiOnko sinulla lukihäiriö? 
- AnonyymiMutta kun vastassa olikin kaveri ketä olisi vääntänyt pullistelijat solmuun ilmn aseita. 
- AnonyymiSihti kuntoon,sitten vasta kostamahan.. 
- AnonyymiVastahan T ja R rillailivat keskenään? Tuliko pihveistä niin kamalia että piti ihan ammuskelemassa käydä? Meinasko ne kaataa uuden piffiaineksen? Hölmöt, ei sitä härkää kyllä Kirkkopolulta löydy. Paree kun haette ne härän sisäfileet kaupan tiskiltä, tulee vähemmän vahinkoa. 
- AnonyymiPaljonko auttoi rätkiä ympäriinsä...mikä taika..uusvuosikin meni jo? 
- AnonyymiAsikainen asiallako ? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vastahan T ja R rillailivat keskenään? Tuliko pihveistä niin kamalia että piti ihan ammuskelemassa käydä? Meinasko ne kaataa uuden piffiaineksen? Hölmöt, ei sitä härkää kyllä Kirkkopolulta löydy. Paree kun haette ne härän sisäfileet kaupan tiskiltä, tulee vähemmän vahinkoa. Noissa piireissä on tapa ja käytäntö et rillauskastikkeet palaa pohjaan yleensä ennemmin kuin myöhemmin.. 
- AnonyymiMuuta itte jos häiritsee 

- AnonyymiJarrruarja taas vauhdissa.housut pesuun joessa. 
- AnonyymiVasikkaaei saanut tekwemälläkään vaan otti itse syyt, kun auttoi kavereitaan/kaveria. 
- AnonyymiKäsitteleeköhän tämäniltainen MTV3 Rikospaikka-ohjelma tätä tapausta. Teemana huumeet ja ammattirikollisuus MTV3 kello 22.35 
- AnonyymiKäyppä naamatusten sitä nössöks haukkuun - AnonyymiVastaan toisen puolesta, voin vaikka jopa käydäkin.Mutta minä en olekaan mikään amisviiksi. 

- AnonyymiMillähän tussarilla siellä on paukuteltu? 
- AnonyymiSe on hyvä juttu että sielläkin päin jontain tapahtuu - AnonyymiPitäisiköhän erään äidin vilkaista peiliin...... ne lapset ne lapset . EI MUN LAPSET!!!!! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Pitäisiköhän erään äidin vilkaista peiliin...... ne lapset ne lapset . EI MUN LAPSET!!!!! Just näi,liikuin joskus kyseisen kanssa yläasteaikana ja mie olin niin paha niin paha äiteen mielestä,eipä ole rikoksia tullu tehtyys. 

- AnonyymiVoi lapsiraukkoja, mitä vanhempia....!! 
 Miten joku tollasten kanssa ees tekee muksuja!!!!- AnonyymiMukulii tullee kun vaan pissavehkeillä pelataan...ei siinä muuta tarvita..vaikka jonkinlainen passi tai ajokortti kyllä pitäis olla...ja jollei ole niin nykyisin muodikas tötterö pisuttimien nokkaan.. 

- AnonyymiJokos on poijaat päästetty vapaaks jatkaan kolttosiaan? - AnonyymiOlisko aikanaan kannattanut pojat laittaa puhumalla ja teoistaan vastaamalla ruotuun , Ei ollu remelistä mitä saivat mitään hyötyä , jää nähtäväksi vieläkö pojasta polvi pahenee, ,Siltä näyttää, vai Miltä niinku itestäs näyttää ,,,,,,, 

- AnonyymiLaskurista päätellen melkeen jokainen kyläläinen on lukenut tätä tirkistelyketjua...jollei sitten ole kahteen kertaan katsonut.? 
 Ylläpitokin on ahkeroinut punakynänsä kanssa kiitettävästi..pian on enemmän poistettuja kuin säästettyjä viestejä.
 Kertoo paljon henkisestä valmiudesta,vellihousujen paukuttelut kiinnostaa.
- AnonyymiOlisipa mennyt asuntoon sisälle eikä ulkopuolelta uhitellut.. ilman pyssyjä ei uskalla eikä pyssyjen kanssa edes ovelle asti. 
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424935
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862680
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161713
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161556
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011438
- 1521321