Kohdataanko me enää koskaan?
Vastaa mies rehellisesti
119
1903
Vastaukset
- Anonyymi
En usko.
- Anonyymi
Ei voi tietää
- Anonyymi
No kyllä pitäisi osata ennustaa hänen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä pitäisi osata ennustaa hänen.
Sitä voi vaikka kuolla lähiaikoina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä voi vaikka kuolla lähiaikoina
No niin tietysti, mutta jos et kuole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin tietysti, mutta jos et kuole?
En ymmärrä miks kaipaamani nainen haluis kohdata? 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miks kaipaamani nainen haluis kohdata? 🙄
Ehkä hänkin kaipaa sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hänkin kaipaa sua.
Ei kaipaa, kuka nyt tällästä kaipais, unohettava rakkaus vissiin loppuelämäks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ihan varma? Loppuelämä on pitkä aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo unohda koska se on vain sinun mielikuvituksesi tuotetta, siis koko tunteet naisen puolelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ihan varma? Loppuelämä on pitkä aika.
Olen, minulla on hiljalleen etenevä sairaus
- Anonyymi
Kohdataan. Ehkä helmikuussa toivottavasti. Miksei ennenkin
- Anonyymi
Kiinnitän tämän vastauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnitän tämän vastauksen.
Mihin sä sen kiinnität.. vessan oveen kenties :)
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sä sen kiinnität.. vessan oveen kenties :)
sivustaVoin printata ja laittaa vessan oveenkin :)
- Anonyymi
Ei, ehkä, mahdollisesti. Ei voi tietää kuka olet, niin vaikea sanoa.
- Anonyymi
Ette.
- Anonyymi
Ei valitettavasti..
- Anonyymi
Miksi ei? negatiiviset ennustukset pitää perustella täällä. Se on sääntö nro 1.
- Anonyymi
Näemme jo huomenissa kun tulen kyläilemään.
- Anonyymi
Onnekas olet. Treffitkin sovittuna.
- Anonyymi
Toivottavasti osaan olla kotona oikeaan aikaan :)
- Anonyymi
Varmasti kohdataan. Ainakin omasta puolestani!
- Anonyymi
Varmasti myös minun puolesta. Siksi voinkin kysyä sulta.
Aika näyttää, kuka kohtaa ja kenet
- Anonyymi
Päivittäin ja vikoittain ihmiset kohtailevat ja suhteet alkavat, mutta ei tietysti jos ei käy missään koskaan. Kuten minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivittäin ja vikoittain ihmiset kohtailevat ja suhteet alkavat, mutta ei tietysti jos ei käy missään koskaan. Kuten minä.
Tämä oli muuten sivusta. Minä ap en etsi nyt muita suhteita kun olen ihastunut yhteen.
- Anonyymi
En ole mies mutta vastaan silti. Aivan varmasti kohdataan!
- Anonyymi
Tuota epäilen vahvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota epäilen vahvasti.
Miksi epäilet?
- Anonyymi
Riippuu täysin hänestä.
- Anonyymi
Ei voi riippua täysin. Kaksi osapuolta.
- Anonyymi
Jos tuo asia joskus minun valtaani annetaan, niin kohdataan hänen kanssaan. Tällä hetkellä olen vielä liian surkeassa paikassa henkisesti. Radalla on paljon esteitä joita en osaa ylittää. On oma ylpeys, arkuus ja niin edespäin. Olen aika vähäpätöinen. En ole suosittu enkä erityisen tykätty. Aika yksinäinen. Näitä mietin. Mutta onpa ihanaa sitten jos hän ei niistä piittaa. Rakkaushan tässä tärkeintä onkin.
- Anonyymi
Minä haluan tavata
Milloin - Anonyymi
Tietysti rakkaus on tärkeintä. Miksi olet pohjalla nyt noin?
Behmin sanoin.. "Niin puhutaanko silloin siitä kohtalosta
Jota kyynisesti mietin mut tavallaan mä tiesin
Että maailman kaunein päivä on se kun
Sä jostain pohjan alta pois mut nostat" - Anonyymi
Jos ja kun hän sinua rakastaa, ei millään noista luettelemistasi asioista ole mitään väliä.
- Anonyymi
Montako miestä aiot kohdata tällä kertaa
Kohtaus nurkan takana- Anonyymi
Olet jotenkin ihan sekaisin. Sano suoraan äläkä vihjailet jotain outoja.
- Anonyymi
Sais siihen tummaan kikkarapäiseen yhteyden niin päästään juttelemaan.
- Anonyymi
Monenlaista kohtausta on jo nähty eli onko saattokohtaus vai monikohtaus?
- Anonyymi
Eräänkin kerran oli junakohtaus. Siinä asemalla muija odotti miesringin keskellä saattokohtausta uskomaton tapaus sekin lutka.
- Anonyymi
Aloin lukea tuolta alhaalta päin ja jotain sulle vastasinkin. En olisi vastannut, jos olisit tajunnut että massapostitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloin lukea tuolta alhaalta päin ja jotain sulle vastasinkin. En olisi vastannut, jos olisit tajunnut että massapostitat.
Apmiehen tyyli on ollut jo pitkään tällainen monotonisen kaavamainen- hän kirjoittaa aloituksen jossa on esimerkiksi joku kysymys johon hän alkaa itse vastailla juuri niitä katkerimpia kommentteja ”emme näe koskaan” ja juuri näitä nimittelyitä sekä käsittämättömän pitkiäkin itsekseen vedettyjä keskustelulankoja vailla mitään oikeaa sisältöä. Ihmisten sokeus tälle ns juoksuttamiselle yllättää vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Mitä ämmän päässä voi liikkua sellaisena hetkenä?
- Anonyymi
En ole m. Mutta hänet kohdatessa ei kyllä paljon liiku, aivot lyö tyhjää ihastuksesta.
- Anonyymi
Joskus olisin tähän sanonut, ettei ole ihmisiä, joita en mielelläni kohtaisi. Nykyisin niitäkin on, yleensä en suhtaudu kielteisesti ihmisiin, mut on pakko myöntää nyt, et sellaisiakin on.
Paljon pitää tapahtua negatiivisia asioita, et toista pyrkisin välttelemään. Arvostuksen puute merkitsee, tällä en tarkoita sitä, että olisin ylimielinen tai itsekäs, heissä tämä kyl voi korostua? Samoin arvaamattomuus ja luottamuksen puute.- Anonyymi
Et sinä voi hän olla. Tai sitten olet kyllä jotenkin sekaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä voi hän olla. Tai sitten olet kyllä jotenkin sekaisin.
Kyllä, joku voi todella olla juuri noin pihalla. Tiedän samanlaisia ihmisiä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten on vain selkeät näkemyserot asioista, minkä takia vaikea löytää ymmärrystä toisen sanomisiin tai tekemisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain troIIeja, olkoot, ei kiinnosta he.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten on vain selkeät näkemyserot asioista, minkä takia vaikea löytää ymmärrystä toisen sanomisiin tai tekemisiin?
No jos onkin niin että ei näe syy-seuraus suhteita, eikä sitä mitä on toiselle itse tehnyt, vienyt luottamuksen ja sitten ruikuttaa olevansa uhri tää tekijä ja törkeyksien heittäjä, kun ei saakaan ilmaista anteeksiantoa ja luottamusta, ja poimia taas niitä rusinoita pullasta. Unspeakabull sickness....
- Anonyymi
Kyllä me taidetaan kohdata.
- Anonyymi
Niin uskon minäkin. Pelkään vaan muuta.
- Anonyymi
Ikävä kyllä , jos multa kysyttäisiin. En vaan tiiä mitä ikinä siinä tapahtuukaan kaiken jälkeen. Tai tiedän mä, saa nähdä revitäänkö me toiset.
- Anonyymi
Revittekö toiset?
- Anonyymi
Aika paljon naiset vastailleet. Miksi ihmeessä miehet vastaisivat negatiiviseen sävyyn jos tuon naisen kuvittelet häneksi jota kaipaavat. Ootte te sekaisin.
- Anonyymi
Voi se olla mieskin joka vastailee. Joku katkera. Miehetkin voi mennä sekaisin. Mutta saatat olla oikeassa.
- Anonyymi
Tunteet ja tuntemukset ohjaa toisten tekemisiä, silloin voi olla monesti tilanne sellainen, ettei sillä ole järjen kanssa mitään tekemistä tai järki ohjaa tekemään toisin, kuin on alunperin ajatellut?
Uskomus hyvään tai huonoon toisessa voi vaikuttaa toisen tekemisiin? Onko luottoa vai ei? Pelkoa, epävarmuutta? Paljon voi olla tausta vaikutteita, jotka muokkaa toisen suhtautumista toiseen? Ei voi tietää, jollei toista tunne riittävästi?
En omista kristallipalloa, josta voisi ennustaa asioita? Toisinaan vaatii paljon hyvän tekemistä ja yhteisymmärrystä molemmilta, että toiveet paremmin toteutuisi? Tai olisi paremmat edellytykset onnistua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteet ja tuntemukset ohjaa toisten tekemisiä, silloin voi olla monesti tilanne sellainen, ettei sillä ole järjen kanssa mitään tekemistä tai järki ohjaa tekemään toisin, kuin on alunperin ajatellut?
Uskomus hyvään tai huonoon toisessa voi vaikuttaa toisen tekemisiin? Onko luottoa vai ei? Pelkoa, epävarmuutta? Paljon voi olla tausta vaikutteita, jotka muokkaa toisen suhtautumista toiseen? Ei voi tietää, jollei toista tunne riittävästi?
En omista kristallipalloa, josta voisi ennustaa asioita? Toisinaan vaatii paljon hyvän tekemistä ja yhteisymmärrystä molemmilta, että toiveet paremmin toteutuisi? Tai olisi paremmat edellytykset onnistua?Sinulla on todella tunnistettava kirjoitustyyli tiesitkö sitä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on todella tunnistettava kirjoitustyyli tiesitkö sitä...
Eikö sekin perustu rehellisyyteen (tunnistettavuus), ettei poikkea omasta linjasta, jonka on itselle mieltänyt ja on periaatteellinen tekemisissään tai sen suhteen? Halu kohdata toinen tai ei halua kohdata toista? Ero on suuri näiden välillä. Uskooko toisen haluun kohdata itsensä? Harvemmin kukaan haluaa tehdä kiusaa toiselle, jos kokee olevansa vähemmän mieleinen kohdattava? Monet asiat voi vaikuttaa toisen kohtaamisen mahdollisuuksiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on todella tunnistettava kirjoitustyyli tiesitkö sitä...
No minä ainakin tunnistan tuon kysymyslauseilla kommentoivan tarinamiehen tajunnanvirran. Epäilen vahvasti, että sinulla on jotkun aivan muut käsitykset asiasta ja aiheesta luennoimiseen olet kiinnittänyt koko suhteesi sosiaalisiin hierarkiohisi. Niin surkeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä ainakin tunnistan tuon kysymyslauseilla kommentoivan tarinamiehen tajunnanvirran. Epäilen vahvasti, että sinulla on jotkun aivan muut käsitykset asiasta ja aiheesta luennoimiseen olet kiinnittänyt koko suhteesi sosiaalisiin hierarkiohisi. Niin surkeaa.
Kaikilla meillä on omat hyvät ja huonot puolet? Sinullakin, kun täällä arvostelet tuntemattomia? Onko huolelle aihetta? Kannattaa tutkailla välillä itseäkin ja omaa tekemistä, eikä pelkästään vain muita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juma lauta sä olet sekaisin. Sinutkin tunnistaa liiankin hyvin, ja mieleen hiipii vain pienimuotoinen silmienpyörityssääli. Koita jaksaa elon tiellä, ei varmasti ole helppoa.
- Anonyymi
Moniajo?
- Anonyymi
Riippuu ihan täysin sinusta. Jos et ota yhteyttä niin ei tavata. Minulla jäi semmoinen maku että sinua ei enää kiinnosta nähdä.
- Anonyymi
Mistähän tällainen käsitys pääsi muodostumaan? Ei varmaan mulle, mutta kerro varmuudenvuoksi.
- Anonyymi
no en mä ainakaan ole kohtaamisen tielle asettumassa jos sitä tarkoitat
- Anonyymi
niin, sinä tai "olosuhteet" esteenä :)
- Anonyymi
Kyllä me kohdataan vielä. On tunne että monen monta monituista kertaa...
- Anonyymi
Niin mäkin luulen. Niin se menee.
- Anonyymi
Kevään tullessa, kun elämä tuoksuu ilmassa.
https://youtu.be/tWTBWqG0TQA
Hyvää yötä - Anonyymi
Et kohtaa ketään
- Anonyymi
Ai ketään ei kohtaa hän tuntematon?🤭 Miten joku jaksaakin olla mustasukkainen, kateellinen ja katkera ihmiselle jonka henkilöllisyyttä ei tiedä ensinkään? Minusta tuntuu, että olisi pikkuhiljaa aika päästää tuosta ongelmastasi irti ja kohdata se ihminen henkilökohtaisesti kenelle luulet jatkuvasti puhuvasi ja jatkaa elämää ehkä eteenpäin.
- Anonyymi
Aamula kohtaan arjen, taidan olla melko uskonnollinen vissiin 😂🤣😅
- Anonyymi
Kohtasitko sen jo?
- Anonyymi
Jon snää töihin tulet niin sitten. Kattos toi noin kun yksityisyys on rankattu niin korkeelle, että sen loukkaaminen tietää pahoi ikävyyksiä.
. Niin bal pataan saanu ukkeli. - Anonyymi
Vastaan sinun kysymykseen vaikka en tiedä kuka olet. Rehelliseen kysymykseen vastaan rehellisesti en tiedä? En,nykyisin tiedä enää mitään. Jos,sinä haluat kohdata, niin sitten kohdataan. Tämä palsta sotkee kaikki ajatukset sekaisin, en tarkoita sinua. Sinä,et sotke mitään, täällä vaan saa lukea niin paljon negatiivista. Niikuin tiedät jos hän olet. Sinä olet ainut hyvä asia mitä tässä on tapahtunut,siitä olen hyvin iloinen. Olen jollain oudolla tavalla väsynyt,en tiedä mistä johtuu. En,tarkoita nyt nukuttavaa väsymistä. Mutta sinä/hän saa minut hyvälle tuulelle ja hymyilemään. Olen kyllä henkisesti ihan ok vireessä, jos ei oteta huomioon sinun ajattelusta johtuvaa kaipausta. Sinua tulen aina Rakastamaan niinkuin tiedät sen. Ei, minun tunteeni ole kuollut. Olen kyllä aina ollut tälläinen yökyöpeli jostain syystä. Joskus olen nukkunut neljän tunnin yö unia. Tämä anonyymi palsta on ihan seko, täältä jos kaikki jutut imuroi että ne ois itselle tarkoitettu niin menee aivot sekaisin. Toisaalta kun en ole kenellekkään mitään tehnyt, niin pitäisi olla puhdas omatunto. En,koe syyllisyyttä tyhjästä.
- Anonyymi
Sinä olet erikoinen hybäntahtoinen trollipeikkonen. Hämmentävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet erikoinen hybäntahtoinen trollipeikkonen. Hämmentävä.
Sivusta tämä. Hän ei ole sen enempää troIIi kuin me muutkaan täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta tämä. Hän ei ole sen enempää troIIi kuin me muutkaan täällä.
Niinpä paitsi että on se. Trolli isolla teellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä paitsi että on se. Trolli isolla teellä.
Minä en lue hänen viestejään, koska ne on niin pötköön kirjoitettu että silmiin sattuu. Mutta anna muiden kirjotella mitä kirjoittelee. Sinä et ole pätevä täällä toisia nimittelemään ja arvioimaan. Keskity vähän enemmän omiin tekemisiin, ja vähemmän ventovieraisiin. Koita tehdä jotain mistä saat onnistumisen iloa aidosti.
- Anonyymi
Missään nimessä ja liitossa.
- Anonyymi
Haluaisitko?
- Anonyymi
Kyselisinkö, jos en haluaisi. Ja vastaisiko kukaan tähän, jos ei haluaisi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyselisinkö, jos en haluaisi. Ja vastaisiko kukaan tähän, jos ei haluaisi :)
Hoida nyt oikeasti asiat kerrankin oikein. Ensin selvität välisi sen entisen kanssa ennenkuin sovit jo uutta elämääsi. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoida nyt oikeasti asiat kerrankin oikein. Ensin selvität välisi sen entisen kanssa ennenkuin sovit jo uutta elämääsi. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää.
Entisen kanssa ei ole mitään selvitettävää. Sehän on entinen.
- Anonyymi
Vastaan joskus kävellään, pikainen mulkaisu ja äkkiä katse toiseen suuntaan. Näin se tulee menemään.
- Anonyymi
Miksi me ei puhuttaisi mitään kuten ennen?
- Anonyymi
Tämä on nähty jo niin monta kertaa ja yhtä säälittäväähän tuo joka kerta on. Raukkamaisia paskahousuja olette molemmat ja kumpikaan ei pysty ottamaan vastuuta edes omasta itsestään ja teoistaan vaan yritätte oikeuttaa tekoanne syyllistämällä tätä kolmatta osapuolta joka taas ei ole teidän teoista eikä valinnoistanne vastuussa millään tavalla. Itse sinä Mika teit valintasi ja aiheuttit tämän paskan. Olet hyvä neuvomaan muita tekemään oikein mutta sinusta itsestäsi ei ollut siihen kuitenkaan. En olisi ikinä uskonut että sinä olisit oikeasti tuollainen pelkuriraukka.
Sä olisit voinut selvittää asiasi ensin kotona, sulla on ollut koko päivä vain aikaa mutta sinulle olikin tärkeämpää sopia pikkulumpun kanssa tapaamista ja edelleen jatkaa tuota kaksinaamaista vedätystä. No ehkä teidän rakkaus on tosiaan jotain suurta, ainakin olette molemmat yhtä sairaita päästänne ja ihannoitte valehtelua ja pettämistä ja nauratte toisten epäonnelle ja olette yhtä tekopyhiä. Harva ihminen näkee perheväkivallassa, pahoinpitelyissä, toisten sairauksissa, traumoista ja vammoissa mitään huvittavaa mutta te saatte parhaimmat naurut siitä kun olette onnistuneet pettämään ja julkisesti täällä retostelemaan sillä. Nostatte omaa egoanne toisia polkemalla ja pidätte itseänne jopa sivistyneitä. Olette vielä kaiken lisäksi jopa sairaalloisen ylpeitä saavutuksesta ne ja pikkulumppu hehkuttaa ja haluaa tosiaan näyttää kuinka hän on elämäsi rakkaus. Kovin on ylimielinen ja itsevarma vaikka en ihmettelisi että olet lupaillut samat asiat hänelle kuin minullekin aikoinaan. Pikkulumppu vanhenee myös ja joku päivä vielä nuorempi tulee tyrkyllä ja saa pikkulumppu maistaa omaa lääkettään. En minäkään ikinä voinut kuvitella että rakkautemme ei olisi kestänyt tälläistä, kuvittelin että mies osaisi edes hetken harkita mitä on tekemässä ennen kuin tekee mitään. Enkä tosiaan olisi luullut että lankeaa noin helposti ja härskisti ensimmäiseen joka tulee vastaan. Kuvittelin että mies omaisi edes jonkinnäköistä harkintakykyä, suhteellisuudentajua ja todellisuudentajua. 20v kakara vastaan 45v elämän päähänpotkima hyväuskoinen idiootti ja yksi ikäkriisiytynyt 50v joka kuvittelee olevansa 25v niin ei ole vaikeaa arvata lopputulosta. Nämä kaksi pitävät toisiaan ja itseään älyllisesti muita ylempänä, kaikin puolin toisia parempina ja arvokkaampina että heillä on varaa arvostella ja naureskella muille vähä-älyisille ja vammaisille. Pitävät merkittävänä saavutuksena sitä että ovat onnistuneet pettämään ja hyväksikäyttämään muita, ovat ylpeitä kun ovat valehdelleet ja jauhaneet paskaa, rikkoneet lupauksensa ja ennen kaikkea salailemaan kaiken. On se vaan mahtavaa olla sillä puolella joka ei menetä mitään, ei kärsi muiden valheista, ei tunne syyllisyyden tunnetta eikä omatunto valvota, ei joudu pettymään, ei kuuntelemaan selityksiä ja tekosyitä. Hyvä nauraa tälle puolelle ja irvailla mielenterveydelle kun ensin on psyykattu ja kiusattu äärimmilleen ja oma mielenterveys on mennyt jo sairaalloisen itserakkauden ja toisten kärsimyksistä nauttimisen pimeälle puolelle jossa jopa haaveillaan ja fantasioidaan tosissaan toisen tappamisella ja pidetään sitä normaalina ja älykkäänä käytöksensä. Missäköhän vaiheessa hälytyskellojen pitäisi alkaa soimaan jollei siinä vaiheessa kun tappaminen tulee vaihtoehtoihin mukaan? Toki tappaminen on varmaan helpompaa kuin olla rehellinen ja kantaa vastuu tekemistään asioista? Mutta mitäpä minä vähä-älyinen vajakki teitä sivistyneitä neroja ihmettelen, parempi kuin pidän turpani kiinni ja hyväksyn tosiasiat ja tajuan että vain idiootti mies olisi valinnut minut vanhan lehmän kun pikkupil**akin on mahdollisuus saada, on ihan normaalia että yli 50v mies panee 21v kakaraa joka on tyrkyttänyt itseään kaikin tavoin ja tämä rakkaus on todellista ja näin on tarkoitettu. Mitään väliä millään oikeasti yliluonnollisilla tapahtumilla mitä me koimme yhdessä ja vain me kaksi yhdessä, emme kumpikaan yksinään, saaneet sellaisia asioita tapahtumaan. Mitä väliä kaikesta hyvästä mitä välillämme oli ja mitä sait minulta. Mitä väliä luottamuksesta ja sen rikkomisesta? Mitä väliä millään enää kun heillä on toisensa ja saivat kusetettua oikein kunnolla ja tärkeintä on että heidän ei tarvitse välittää mistään mitään ja he saivat kaiken. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on nähty jo niin monta kertaa ja yhtä säälittäväähän tuo joka kerta on. Raukkamaisia paskahousuja olette molemmat ja kumpikaan ei pysty ottamaan vastuuta edes omasta itsestään ja teoistaan vaan yritätte oikeuttaa tekoanne syyllistämällä tätä kolmatta osapuolta joka taas ei ole teidän teoista eikä valinnoistanne vastuussa millään tavalla. Itse sinä Mika teit valintasi ja aiheuttit tämän paskan. Olet hyvä neuvomaan muita tekemään oikein mutta sinusta itsestäsi ei ollut siihen kuitenkaan. En olisi ikinä uskonut että sinä olisit oikeasti tuollainen pelkuriraukka.
Sä olisit voinut selvittää asiasi ensin kotona, sulla on ollut koko päivä vain aikaa mutta sinulle olikin tärkeämpää sopia pikkulumpun kanssa tapaamista ja edelleen jatkaa tuota kaksinaamaista vedätystä. No ehkä teidän rakkaus on tosiaan jotain suurta, ainakin olette molemmat yhtä sairaita päästänne ja ihannoitte valehtelua ja pettämistä ja nauratte toisten epäonnelle ja olette yhtä tekopyhiä. Harva ihminen näkee perheväkivallassa, pahoinpitelyissä, toisten sairauksissa, traumoista ja vammoissa mitään huvittavaa mutta te saatte parhaimmat naurut siitä kun olette onnistuneet pettämään ja julkisesti täällä retostelemaan sillä. Nostatte omaa egoanne toisia polkemalla ja pidätte itseänne jopa sivistyneitä. Olette vielä kaiken lisäksi jopa sairaalloisen ylpeitä saavutuksesta ne ja pikkulumppu hehkuttaa ja haluaa tosiaan näyttää kuinka hän on elämäsi rakkaus. Kovin on ylimielinen ja itsevarma vaikka en ihmettelisi että olet lupaillut samat asiat hänelle kuin minullekin aikoinaan. Pikkulumppu vanhenee myös ja joku päivä vielä nuorempi tulee tyrkyllä ja saa pikkulumppu maistaa omaa lääkettään. En minäkään ikinä voinut kuvitella että rakkautemme ei olisi kestänyt tälläistä, kuvittelin että mies osaisi edes hetken harkita mitä on tekemässä ennen kuin tekee mitään. Enkä tosiaan olisi luullut että lankeaa noin helposti ja härskisti ensimmäiseen joka tulee vastaan. Kuvittelin että mies omaisi edes jonkinnäköistä harkintakykyä, suhteellisuudentajua ja todellisuudentajua. 20v kakara vastaan 45v elämän päähänpotkima hyväuskoinen idiootti ja yksi ikäkriisiytynyt 50v joka kuvittelee olevansa 25v niin ei ole vaikeaa arvata lopputulosta. Nämä kaksi pitävät toisiaan ja itseään älyllisesti muita ylempänä, kaikin puolin toisia parempina ja arvokkaampina että heillä on varaa arvostella ja naureskella muille vähä-älyisille ja vammaisille. Pitävät merkittävänä saavutuksena sitä että ovat onnistuneet pettämään ja hyväksikäyttämään muita, ovat ylpeitä kun ovat valehdelleet ja jauhaneet paskaa, rikkoneet lupauksensa ja ennen kaikkea salailemaan kaiken. On se vaan mahtavaa olla sillä puolella joka ei menetä mitään, ei kärsi muiden valheista, ei tunne syyllisyyden tunnetta eikä omatunto valvota, ei joudu pettymään, ei kuuntelemaan selityksiä ja tekosyitä. Hyvä nauraa tälle puolelle ja irvailla mielenterveydelle kun ensin on psyykattu ja kiusattu äärimmilleen ja oma mielenterveys on mennyt jo sairaalloisen itserakkauden ja toisten kärsimyksistä nauttimisen pimeälle puolelle jossa jopa haaveillaan ja fantasioidaan tosissaan toisen tappamisella ja pidetään sitä normaalina ja älykkäänä käytöksensä. Missäköhän vaiheessa hälytyskellojen pitäisi alkaa soimaan jollei siinä vaiheessa kun tappaminen tulee vaihtoehtoihin mukaan? Toki tappaminen on varmaan helpompaa kuin olla rehellinen ja kantaa vastuu tekemistään asioista? Mutta mitäpä minä vähä-älyinen vajakki teitä sivistyneitä neroja ihmettelen, parempi kuin pidän turpani kiinni ja hyväksyn tosiasiat ja tajuan että vain idiootti mies olisi valinnut minut vanhan lehmän kun pikkupil**akin on mahdollisuus saada, on ihan normaalia että yli 50v mies panee 21v kakaraa joka on tyrkyttänyt itseään kaikin tavoin ja tämä rakkaus on todellista ja näin on tarkoitettu. Mitään väliä millään oikeasti yliluonnollisilla tapahtumilla mitä me koimme yhdessä ja vain me kaksi yhdessä, emme kumpikaan yksinään, saaneet sellaisia asioita tapahtumaan. Mitä väliä kaikesta hyvästä mitä välillämme oli ja mitä sait minulta. Mitä väliä luottamuksesta ja sen rikkomisesta? Mitä väliä millään enää kun heillä on toisensa ja saivat kusetettua oikein kunnolla ja tärkeintä on että heidän ei tarvitse välittää mistään mitään ja he saivat kaiken.Tuo on kyllä hyvin analysoitu näistä kahdesta julkisuushaluisesta jotka täällä kirjoittaa mut ei ole välttämättä nuo sinun mainitsemasi. Miten paha tosiaan ihmisen pitää olla että tulee tänne jakamaan vielä pask** siitä henkilöstä joka on kenties täysin tietämätön selän takana touhuamisesta ja että häntä mustamaalataan täällä. Esiinnytään uhrina, jaetaan valheita.Selkärangattomien touhua, asiat selvitetään sen oman kumppanin kanssa, eikä tulla tänne niitä valheita uuden helpon reiän perässä/kanssa niitä jakamaan.
- Anonyymi
Sivusta vastaan, että ei tulla kohtaamaan.
- Anonyymi
Huomaa että joku äkäinen on nyt palstalla. Ei sinua kukaan kaipaa, Ikuinen sivullinen. Pysy housuissa peIIe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa että joku äkäinen on nyt palstalla. Ei sinua kukaan kaipaa, Ikuinen sivullinen. Pysy housuissa peIIe.
Ja sinuako muka kaipaa, sähän varsinainen jokeri oot 👹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo kommentoija tainnut niin sanoa, kunhan ivasi jotain suuriluuloista. Toivottavasti omanarvontuntosi nousi nyt pilviin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kaipaa.
- Anonyymi
Kannattaisi varmaan elää kuin viimeistä päivää varmaan 😂🤣😅
- Anonyymi
Huvittaa nuo troIIit, jotka hokee sivusta tuntemattomalle, että ei tulla näkemään. Pikkureppanat mitättömissä elämissään. Nettipalsta ainoa paikka missä voi kyykyttää muita kun maanantaina taas muut kyykyttää heitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huvittaa nuo troIIit, jotka hokee sivusta tuntemattomalle, että ei tulla näkemään. Pikkureppanat mitättömissä elämissään. Nettipalsta ainoa paikka missä voi kyykyttää muita kun maanantaina taas muut kyykyttää heitä.
No säkin sait tuosta kommentistas aikamoiset kiksit vai mitä kun kyykytit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos parhaista nauruista hetkeen 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, no nekin elämään lannistuneet, mutta tällainen ”kannattaisi elää kuin viimeistä päivää” menee jo niin usvaiseksi, että en edes halua tietää millaisessa sfäärissä tai mielikuvituskuplassa tuollaisia pistelevä elää. Huomenna loppuu mikä-, elämä, aika, vapaus?
- Anonyymi
Ei koskaan.
- Anonyymi
Ei ei ei ei ei ei! Tapaan vain tuttuja, en palstalla tyhmiä kyseleviä idiootteja.
- Anonyymi
Tosi fiksua tuollaiset. Eikö voi vaan ohittaa, jos asia ei kosketa millään tapaa?
- Anonyymi
No. Järjentö elämässä tulee olla https://youtu.be/vUCy50ezkIQ 🔴
- Anonyymi
Rehellisesti asiaa ajateltua, uskoisin ettemme ole koskaan tavanneetkaan.
- Anonyymi
Tähän ei ole olemassa oikeaa vastausta. Koskaan ei tiedä mitä seuraava hetki tuo tullessaan. - n ❣
- Anonyymi
Kolmituisuutensa on aihetta tarkistaa nykyään https://www.hs.fi/tiede/art-2000008514804.html
- Anonyymi
Haluaisitko kohdata?
- Anonyymi
Haluaisin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin!
Mistä se on sitten kiinni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä se on sitten kiinni?
Hyvä kysymys, johon ei ole yhtä vastausta. Elämästä ja epävarmuuksista.
- Anonyymi
Ap haluaa myös. Kirjoitin jo, etten sitä kysyisi ellen haluaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys, johon ei ole yhtä vastausta. Elämästä ja epävarmuuksista.
Ymmärrän. Toivottavasti asiat selkiintyy aikanaan. Yleensä niin tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap haluaa myös. Kirjoitin jo, etten sitä kysyisi ellen haluaisi.
Toki näin. Mutta sama kysymys, että mistä se on sitten kiinni? Miksi niin ei tapahdu... En tiedä, jos tuo ylempi oli se oikea vastaus kuitenkin.
- Anonyymi
Ei koskaan voi olla myös jo tänään.
- Anonyymi
Ei!
- Anonyymi
Kylläkai
- Anonyymi
Kyllä Elinan suhteen taitaa olla niin. Sonjan vielä luotan.
T Otmi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️731604Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1151047YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä52882- 58831
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74776- 57760
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli73740Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606027733Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.42716