Vastaa mies rehellisesti

Anonyymi

Kohdataanko me enää koskaan?

119

1903

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En usko.

• Anonyymi

Ei voi tietää

• Anonyymi

No kyllä pitäisi osata ennustaa hänen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä pitäisi osata ennustaa hänen.

Sitä voi vaikka kuolla lähiaikoina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä voi vaikka kuolla lähiaikoina

No niin tietysti, mutta jos et kuole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin tietysti, mutta jos et kuole?

En ymmärrä miks kaipaamani nainen haluis kohdata? 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä miks kaipaamani nainen haluis kohdata? 🙄

Ehkä hänkin kaipaa sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä hänkin kaipaa sua.

Ei kaipaa, kuka nyt tällästä kaipais, unohettava rakkaus vissiin loppuelämäks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ihan varma? Loppuelämä on pitkä aika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo unohda koska se on vain sinun mielikuvituksesi tuotetta, siis koko tunteet naisen puolelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ihan varma? Loppuelämä on pitkä aika.

Olen, minulla on hiljalleen etenevä sairaus

• Anonyymi

Kohdataan. Ehkä helmikuussa toivottavasti. Miksei ennenkin

• Anonyymi

Kiinnitän tämän vastauksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnitän tämän vastauksen.

Mihin sä sen kiinnität.. vessan oveen kenties :)

sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin sä sen kiinnität.. vessan oveen kenties :)

sivusta

Voin printata ja laittaa vessan oveenkin :)

• Anonyymi

Ei, ehkä, mahdollisesti. Ei voi tietää kuka olet, niin vaikea sanoa.

• Anonyymi

Ette.

• Anonyymi

Ei valitettavasti..

• Anonyymi

Miksi ei? negatiiviset ennustukset pitää perustella täällä. Se on sääntö nro 1.

• Anonyymi

Näemme jo huomenissa kun tulen kyläilemään.

• Anonyymi

Onnekas olet. Treffitkin sovittuna.

• Anonyymi

Toivottavasti osaan olla kotona oikeaan aikaan :)

• Anonyymi

Varmasti kohdataan. Ainakin omasta puolestani!

• Anonyymi

Varmasti myös minun puolesta. Siksi voinkin kysyä sulta.

• Aika näyttää, kuka kohtaa ja kenet

• Anonyymi

Päivittäin ja vikoittain ihmiset kohtailevat ja suhteet alkavat, mutta ei tietysti jos ei käy missään koskaan. Kuten minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivittäin ja vikoittain ihmiset kohtailevat ja suhteet alkavat, mutta ei tietysti jos ei käy missään koskaan. Kuten minä.

Tämä oli muuten sivusta. Minä ap en etsi nyt muita suhteita kun olen ihastunut yhteen.

• Anonyymi

En ole mies mutta vastaan silti. Aivan varmasti kohdataan!

• Anonyymi

Tuota epäilen vahvasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota epäilen vahvasti.

Miksi epäilet?

• Anonyymi

Riippuu täysin hänestä.

• Anonyymi

Ei voi riippua täysin. Kaksi osapuolta.

• Anonyymi

Jos tuo asia joskus minun valtaani annetaan, niin kohdataan hänen kanssaan. Tällä hetkellä olen vielä liian surkeassa paikassa henkisesti. Radalla on paljon esteitä joita en osaa ylittää. On oma ylpeys, arkuus ja niin edespäin. Olen aika vähäpätöinen. En ole suosittu enkä erityisen tykätty. Aika yksinäinen. Näitä mietin. Mutta onpa ihanaa sitten jos hän ei niistä piittaa. Rakkaushan tässä tärkeintä onkin.

• Anonyymi

Minä haluan tavata

Milloin

• Anonyymi

Tietysti rakkaus on tärkeintä. Miksi olet pohjalla nyt noin?

Behmin sanoin.. "Niin puhutaanko silloin siitä kohtalosta
        Jota kyynisesti mietin mut tavallaan mä tiesin
        Että maailman kaunein päivä on se kun
        Sä jostain pohjan alta pois mut nostat"

• Anonyymi

Jos ja kun hän sinua rakastaa, ei millään noista luettelemistasi asioista ole mitään väliä.

• Anonyymi

Montako miestä aiot kohdata tällä kertaa

Kohtaus nurkan takana

• Anonyymi

Olet jotenkin ihan sekaisin. Sano suoraan äläkä vihjailet jotain outoja.

• Anonyymi

Sais siihen tummaan kikkarapäiseen yhteyden niin päästään juttelemaan.

• Anonyymi

Monenlaista kohtausta on jo nähty eli onko saattokohtaus vai monikohtaus?

• Anonyymi

Eräänkin kerran oli junakohtaus. Siinä asemalla muija odotti miesringin keskellä saattokohtausta uskomaton tapaus sekin lutka.

• Anonyymi

Aloin lukea tuolta alhaalta päin ja jotain sulle vastasinkin. En olisi vastannut, jos olisit tajunnut että massapostitat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloin lukea tuolta alhaalta päin ja jotain sulle vastasinkin. En olisi vastannut, jos olisit tajunnut että massapostitat.

Apmiehen tyyli on ollut jo pitkään tällainen monotonisen kaavamainen- hän kirjoittaa aloituksen jossa on esimerkiksi joku kysymys johon hän alkaa itse vastailla juuri niitä katkerimpia kommentteja ”emme näe koskaan” ja juuri näitä nimittelyitä sekä käsittämättömän pitkiäkin itsekseen vedettyjä keskustelulankoja vailla mitään oikeaa sisältöä. Ihmisten sokeus tälle ns juoksuttamiselle yllättää vuodesta toiseen.

• Anonyymi

Mitä ämmän päässä voi liikkua sellaisena hetkenä?

• Anonyymi

En ole m. Mutta hänet kohdatessa ei kyllä paljon liiku, aivot lyö tyhjää ihastuksesta.

• Anonyymi

Joskus olisin tähän sanonut, ettei ole ihmisiä, joita en mielelläni kohtaisi. Nykyisin niitäkin on, yleensä en suhtaudu kielteisesti ihmisiin, mut on pakko myöntää nyt, et sellaisiakin on.

Paljon pitää tapahtua negatiivisia asioita, et toista pyrkisin välttelemään. Arvostuksen puute merkitsee, tällä en tarkoita sitä, että olisin ylimielinen tai itsekäs, heissä tämä kyl voi korostua? Samoin arvaamattomuus ja luottamuksen puute.

• Anonyymi

Et sinä voi hän olla. Tai sitten olet kyllä jotenkin sekaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä voi hän olla. Tai sitten olet kyllä jotenkin sekaisin.

Kyllä, joku voi todella olla juuri noin pihalla. Tiedän samanlaisia ihmisiä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten on vain selkeät näkemyserot asioista, minkä takia vaikea löytää ymmärrystä toisen sanomisiin tai tekemisiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain troIIeja, olkoot, ei kiinnosta he.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten on vain selkeät näkemyserot asioista, minkä takia vaikea löytää ymmärrystä toisen sanomisiin tai tekemisiin?

No jos onkin niin että ei näe syy-seuraus suhteita, eikä sitä mitä on toiselle itse tehnyt, vienyt luottamuksen ja sitten ruikuttaa olevansa uhri tää tekijä ja törkeyksien heittäjä, kun ei saakaan ilmaista anteeksiantoa ja luottamusta, ja poimia taas niitä rusinoita pullasta. Unspeakabull sickness....

• Anonyymi

Kyllä me taidetaan kohdata.

• Anonyymi

Niin uskon minäkin. Pelkään vaan muuta.

• Anonyymi

Ikävä kyllä , jos multa kysyttäisiin. En vaan tiiä mitä ikinä siinä tapahtuukaan kaiken jälkeen. Tai tiedän mä, saa nähdä revitäänkö me toiset.

• Anonyymi

Revittekö toiset?

• Anonyymi

Aika paljon naiset vastailleet. Miksi ihmeessä miehet vastaisivat negatiiviseen sävyyn jos tuon naisen kuvittelet häneksi jota kaipaavat. Ootte te sekaisin.

• Anonyymi

Voi se olla mieskin joka vastailee. Joku katkera. Miehetkin voi mennä sekaisin. Mutta saatat olla oikeassa.

• Anonyymi

Tunteet ja tuntemukset ohjaa toisten tekemisiä, silloin voi olla monesti tilanne sellainen, ettei sillä ole järjen kanssa mitään tekemistä tai järki ohjaa tekemään toisin, kuin on alunperin ajatellut?

Uskomus hyvään tai huonoon toisessa voi vaikuttaa toisen tekemisiin? Onko luottoa vai ei? Pelkoa, epävarmuutta? Paljon voi olla tausta vaikutteita, jotka muokkaa toisen suhtautumista toiseen? Ei voi tietää, jollei toista tunne riittävästi?

En omista kristallipalloa, josta voisi ennustaa asioita? Toisinaan vaatii paljon hyvän tekemistä ja yhteisymmärrystä molemmilta, että toiveet paremmin toteutuisi? Tai olisi paremmat edellytykset onnistua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunteet ja tuntemukset ohjaa toisten tekemisiä, silloin voi olla monesti tilanne sellainen, ettei sillä ole järjen kanssa mitään tekemistä tai järki ohjaa tekemään toisin, kuin on alunperin ajatellut?

Uskomus hyvään tai huonoon toisessa voi vaikuttaa toisen tekemisiin? Onko luottoa vai ei? Pelkoa, epävarmuutta? Paljon voi olla tausta vaikutteita, jotka muokkaa toisen suhtautumista toiseen? Ei voi tietää, jollei toista tunne riittävästi?

En omista kristallipalloa, josta voisi ennustaa asioita? Toisinaan vaatii paljon hyvän tekemistä ja yhteisymmärrystä molemmilta, että toiveet paremmin toteutuisi? Tai olisi paremmat edellytykset onnistua?

Sinulla on todella tunnistettava kirjoitustyyli tiesitkö sitä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sekin perustu rehellisyyteen (tunnistettavuus), ettei poikkea omasta linjasta, jonka on itselle mieltänyt ja on periaatteellinen tekemisissään tai sen suhteen? Halu kohdata toinen tai ei halua kohdata toista? Ero on suuri näiden välillä. Uskooko toisen haluun kohdata itsensä? Harvemmin kukaan haluaa tehdä kiusaa toiselle, jos kokee olevansa vähemmän mieleinen kohdattava? Monet asiat voi vaikuttaa toisen kohtaamisen mahdollisuuksiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minä ainakin tunnistan tuon kysymyslauseilla kommentoivan tarinamiehen tajunnanvirran. Epäilen vahvasti, että sinulla on jotkun aivan muut käsitykset asiasta ja aiheesta luennoimiseen olet kiinnittänyt koko suhteesi sosiaalisiin hierarkiohisi. Niin surkeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minä ainakin tunnistan tuon kysymyslauseilla kommentoivan tarinamiehen tajunnanvirran. Epäilen vahvasti, että sinulla on jotkun aivan muut käsitykset asiasta ja aiheesta luennoimiseen olet kiinnittänyt koko suhteesi sosiaalisiin hierarkiohisi. Niin surkeaa.

Kaikilla meillä on omat hyvät ja huonot puolet? Sinullakin, kun täällä arvostelet tuntemattomia? Onko huolelle aihetta? Kannattaa tutkailla välillä itseäkin ja omaa tekemistä, eikä pelkästään vain muita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juma lauta sä olet sekaisin. Sinutkin tunnistaa liiankin hyvin, ja mieleen hiipii vain pienimuotoinen silmienpyörityssääli. Koita jaksaa elon tiellä, ei varmasti ole helppoa.

• Anonyymi

Moniajo?

• Anonyymi

Riippuu ihan täysin sinusta. Jos et ota yhteyttä niin ei tavata. Minulla jäi semmoinen maku että sinua ei enää kiinnosta nähdä.

• Anonyymi

Mistähän tällainen käsitys pääsi muodostumaan? Ei varmaan mulle, mutta kerro varmuudenvuoksi.

• Anonyymi

no en mä ainakaan ole kohtaamisen tielle asettumassa jos sitä tarkoitat

• Anonyymi

niin, sinä tai "olosuhteet" esteenä :)

• Anonyymi

Kyllä me kohdataan vielä. On tunne että monen monta monituista kertaa...

• Anonyymi

Niin mäkin luulen. Niin se menee.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Et kohtaa ketään

• Anonyymi

Ai ketään ei kohtaa hän tuntematon?🤭 Miten joku jaksaakin olla mustasukkainen, kateellinen ja katkera ihmiselle jonka henkilöllisyyttä ei tiedä ensinkään? Minusta tuntuu, että olisi pikkuhiljaa aika päästää tuosta ongelmastasi irti ja kohdata se ihminen henkilökohtaisesti kenelle luulet jatkuvasti puhuvasi ja jatkaa elämää ehkä eteenpäin.

• Anonyymi

Aamula kohtaan arjen, taidan olla melko uskonnollinen vissiin 😂🤣😅

• Anonyymi

Kohtasitko sen jo?

• Anonyymi

Jon snää töihin tulet niin sitten. Kattos toi noin kun yksityisyys on rankattu niin korkeelle, että sen loukkaaminen tietää pahoi ikävyyksiä.
      . Niin bal pataan saanu ukkeli.

• Anonyymi

Vastaan sinun kysymykseen vaikka en tiedä kuka olet. Rehelliseen kysymykseen vastaan rehellisesti en tiedä? En,nykyisin tiedä enää mitään. Jos,sinä haluat kohdata, niin sitten kohdataan. Tämä palsta sotkee kaikki ajatukset sekaisin, en tarkoita sinua. Sinä,et sotke mitään, täällä vaan saa lukea niin paljon negatiivista. Niikuin tiedät jos hän olet. Sinä olet ainut hyvä asia mitä tässä on tapahtunut,siitä olen hyvin iloinen. Olen jollain oudolla tavalla väsynyt,en tiedä mistä johtuu. En,tarkoita nyt nukuttavaa väsymistä. Mutta sinä/hän saa minut hyvälle tuulelle ja hymyilemään. Olen kyllä henkisesti ihan ok vireessä, jos ei oteta huomioon sinun ajattelusta johtuvaa kaipausta. Sinua tulen aina Rakastamaan niinkuin tiedät sen. Ei, minun tunteeni ole kuollut. Olen kyllä aina ollut tälläinen yökyöpeli jostain syystä. Joskus olen nukkunut neljän tunnin yö unia. Tämä anonyymi palsta on ihan seko, täältä jos kaikki jutut imuroi että ne ois itselle tarkoitettu niin menee aivot sekaisin. Toisaalta kun en ole kenellekkään mitään tehnyt, niin pitäisi olla puhdas omatunto. En,koe syyllisyyttä tyhjästä.

• Anonyymi

Sinä olet erikoinen hybäntahtoinen trollipeikkonen. Hämmentävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet erikoinen hybäntahtoinen trollipeikkonen. Hämmentävä.

Sivusta tämä. Hän ei ole sen enempää troIIi kuin me muutkaan täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta tämä. Hän ei ole sen enempää troIIi kuin me muutkaan täällä.

Niinpä paitsi että on se. Trolli isolla teellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä paitsi että on se. Trolli isolla teellä.

Minä en lue hänen viestejään, koska ne on niin pötköön kirjoitettu että silmiin sattuu. Mutta anna muiden kirjotella mitä kirjoittelee. Sinä et ole pätevä täällä toisia nimittelemään ja arvioimaan. Keskity vähän enemmän omiin tekemisiin, ja vähemmän ventovieraisiin. Koita tehdä jotain mistä saat onnistumisen iloa aidosti.

• Anonyymi

Missään nimessä ja liitossa.

• Anonyymi

Haluaisitko?

• Anonyymi

Kyselisinkö, jos en haluaisi. Ja vastaisiko kukaan tähän, jos ei haluaisi :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyselisinkö, jos en haluaisi. Ja vastaisiko kukaan tähän, jos ei haluaisi :)

Hoida nyt oikeasti asiat kerrankin oikein. Ensin selvität välisi sen entisen kanssa ennenkuin sovit jo uutta elämääsi. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoida nyt oikeasti asiat kerrankin oikein. Ensin selvität välisi sen entisen kanssa ennenkuin sovit jo uutta elämääsi. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää.

Entisen kanssa ei ole mitään selvitettävää. Sehän on entinen.

• Anonyymi

Vastaan joskus kävellään, pikainen mulkaisu ja äkkiä katse toiseen suuntaan. Näin se tulee menemään.

• Anonyymi

Miksi me ei puhuttaisi mitään kuten ennen?

• Anonyymi

Tämä on nähty jo niin monta kertaa ja yhtä säälittäväähän tuo joka kerta on. Raukkamaisia paskahousuja olette molemmat ja kumpikaan ei pysty ottamaan vastuuta edes omasta itsestään ja teoistaan vaan yritätte oikeuttaa tekoanne syyllistämällä tätä kolmatta osapuolta joka taas ei ole teidän teoista eikä valinnoistanne vastuussa millään tavalla. Itse sinä Mika teit valintasi ja aiheuttit tämän paskan. Olet hyvä neuvomaan muita tekemään oikein mutta sinusta itsestäsi ei ollut siihen kuitenkaan. En olisi ikinä uskonut että sinä olisit oikeasti tuollainen pelkuriraukka.
        Sä olisit voinut selvittää asiasi ensin kotona, sulla on ollut koko päivä vain aikaa mutta sinulle olikin tärkeämpää sopia pikkulumpun kanssa tapaamista ja edelleen jatkaa tuota kaksinaamaista vedätystä. No ehkä teidän rakkaus on tosiaan jotain suurta, ainakin olette molemmat yhtä sairaita päästänne ja ihannoitte valehtelua ja pettämistä ja nauratte toisten epäonnelle ja olette yhtä tekopyhiä. Harva ihminen näkee perheväkivallassa, pahoinpitelyissä, toisten sairauksissa, traumoista ja vammoissa mitään huvittavaa mutta te saatte parhaimmat naurut siitä kun olette onnistuneet pettämään ja julkisesti täällä retostelemaan sillä. Nostatte omaa egoanne toisia polkemalla ja pidätte itseänne jopa sivistyneitä. Olette vielä kaiken lisäksi jopa sairaalloisen ylpeitä saavutuksesta ne ja pikkulumppu hehkuttaa ja haluaa tosiaan näyttää kuinka hän on elämäsi rakkaus. Kovin on ylimielinen ja itsevarma vaikka en ihmettelisi että olet lupaillut samat asiat hänelle kuin minullekin aikoinaan. Pikkulumppu vanhenee myös ja joku päivä vielä nuorempi tulee tyrkyllä ja saa pikkulumppu maistaa omaa lääkettään. En minäkään ikinä voinut kuvitella että rakkautemme ei olisi kestänyt tälläistä, kuvittelin että mies osaisi edes hetken harkita mitä on tekemässä ennen kuin tekee mitään. Enkä tosiaan olisi luullut että lankeaa noin helposti ja härskisti ensimmäiseen joka tulee vastaan. Kuvittelin että mies omaisi edes jonkinnäköistä harkintakykyä, suhteellisuudentajua ja todellisuudentajua. 20v kakara vastaan 45v elämän päähänpotkima hyväuskoinen idiootti ja yksi ikäkriisiytynyt 50v joka kuvittelee olevansa 25v niin ei ole vaikeaa arvata lopputulosta. Nämä kaksi pitävät toisiaan ja itseään älyllisesti muita ylempänä, kaikin puolin toisia parempina ja arvokkaampina että heillä on varaa arvostella ja naureskella muille vähä-älyisille ja vammaisille. Pitävät merkittävänä saavutuksena sitä että ovat onnistuneet pettämään ja hyväksikäyttämään muita, ovat ylpeitä kun ovat valehdelleet ja jauhaneet paskaa, rikkoneet lupauksensa ja ennen kaikkea salailemaan kaiken. On se vaan mahtavaa olla sillä puolella joka ei menetä mitään, ei kärsi muiden valheista, ei tunne syyllisyyden tunnetta eikä omatunto valvota, ei joudu pettymään, ei kuuntelemaan selityksiä ja tekosyitä. Hyvä nauraa tälle puolelle ja irvailla mielenterveydelle kun ensin on psyykattu ja kiusattu äärimmilleen ja oma mielenterveys on mennyt jo sairaalloisen itserakkauden ja toisten kärsimyksistä nauttimisen pimeälle puolelle jossa jopa haaveillaan ja fantasioidaan tosissaan toisen tappamisella ja pidetään sitä normaalina ja älykkäänä käytöksensä. Missäköhän vaiheessa hälytyskellojen pitäisi alkaa soimaan jollei siinä vaiheessa kun tappaminen tulee vaihtoehtoihin mukaan? Toki tappaminen on varmaan helpompaa kuin olla rehellinen ja kantaa vastuu tekemistään asioista? Mutta mitäpä minä vähä-älyinen vajakki teitä sivistyneitä neroja ihmettelen, parempi kuin pidän turpani kiinni ja hyväksyn tosiasiat ja tajuan että vain idiootti mies olisi valinnut minut vanhan lehmän kun pikkupil**akin on mahdollisuus saada, on ihan normaalia että yli 50v mies panee 21v kakaraa joka on tyrkyttänyt itseään kaikin tavoin ja tämä rakkaus on todellista ja näin on tarkoitettu. Mitään väliä millään oikeasti yliluonnollisilla tapahtumilla mitä me koimme yhdessä ja vain me kaksi yhdessä, emme kumpikaan yksinään, saaneet sellaisia asioita tapahtumaan. Mitä väliä kaikesta hyvästä mitä välillämme oli ja mitä sait minulta. Mitä väliä luottamuksesta ja sen rikkomisesta? Mitä väliä millään enää kun heillä on toisensa ja saivat kusetettua oikein kunnolla ja tärkeintä on että heidän ei tarvitse välittää mistään mitään ja he saivat kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on nähty jo niin monta kertaa ja yhtä säälittäväähän tuo joka kerta on. Raukkamaisia paskahousuja olette molemmat ja kumpikaan ei pysty ottamaan vastuuta edes omasta itsestään ja teoistaan vaan yritätte oikeuttaa tekoanne syyllistämällä tätä kolmatta osapuolta joka taas ei ole teidän teoista eikä valinnoistanne vastuussa millään tavalla. Itse sinä Mika teit valintasi ja aiheuttit tämän paskan. Olet hyvä neuvomaan muita tekemään oikein mutta sinusta itsestäsi ei ollut siihen kuitenkaan. En olisi ikinä uskonut että sinä olisit oikeasti tuollainen pelkuriraukka.
        Sä olisit voinut selvittää asiasi ensin kotona, sulla on ollut koko päivä vain aikaa mutta sinulle olikin tärkeämpää sopia pikkulumpun kanssa tapaamista ja edelleen jatkaa tuota kaksinaamaista vedätystä. No ehkä teidän rakkaus on tosiaan jotain suurta, ainakin olette molemmat yhtä sairaita päästänne ja ihannoitte valehtelua ja pettämistä ja nauratte toisten epäonnelle ja olette yhtä tekopyhiä. Harva ihminen näkee perheväkivallassa, pahoinpitelyissä, toisten sairauksissa, traumoista ja vammoissa mitään huvittavaa mutta te saatte parhaimmat naurut siitä kun olette onnistuneet pettämään ja julkisesti täällä retostelemaan sillä. Nostatte omaa egoanne toisia polkemalla ja pidätte itseänne jopa sivistyneitä. Olette vielä kaiken lisäksi jopa sairaalloisen ylpeitä saavutuksesta ne ja pikkulumppu hehkuttaa ja haluaa tosiaan näyttää kuinka hän on elämäsi rakkaus. Kovin on ylimielinen ja itsevarma vaikka en ihmettelisi että olet lupaillut samat asiat hänelle kuin minullekin aikoinaan. Pikkulumppu vanhenee myös ja joku päivä vielä nuorempi tulee tyrkyllä ja saa pikkulumppu maistaa omaa lääkettään. En minäkään ikinä voinut kuvitella että rakkautemme ei olisi kestänyt tälläistä, kuvittelin että mies osaisi edes hetken harkita mitä on tekemässä ennen kuin tekee mitään. Enkä tosiaan olisi luullut että lankeaa noin helposti ja härskisti ensimmäiseen joka tulee vastaan. Kuvittelin että mies omaisi edes jonkinnäköistä harkintakykyä, suhteellisuudentajua ja todellisuudentajua. 20v kakara vastaan 45v elämän päähänpotkima hyväuskoinen idiootti ja yksi ikäkriisiytynyt 50v joka kuvittelee olevansa 25v niin ei ole vaikeaa arvata lopputulosta. Nämä kaksi pitävät toisiaan ja itseään älyllisesti muita ylempänä, kaikin puolin toisia parempina ja arvokkaampina että heillä on varaa arvostella ja naureskella muille vähä-älyisille ja vammaisille. Pitävät merkittävänä saavutuksena sitä että ovat onnistuneet pettämään ja hyväksikäyttämään muita, ovat ylpeitä kun ovat valehdelleet ja jauhaneet paskaa, rikkoneet lupauksensa ja ennen kaikkea salailemaan kaiken. On se vaan mahtavaa olla sillä puolella joka ei menetä mitään, ei kärsi muiden valheista, ei tunne syyllisyyden tunnetta eikä omatunto valvota, ei joudu pettymään, ei kuuntelemaan selityksiä ja tekosyitä. Hyvä nauraa tälle puolelle ja irvailla mielenterveydelle kun ensin on psyykattu ja kiusattu äärimmilleen ja oma mielenterveys on mennyt jo sairaalloisen itserakkauden ja toisten kärsimyksistä nauttimisen pimeälle puolelle jossa jopa haaveillaan ja fantasioidaan tosissaan toisen tappamisella ja pidetään sitä normaalina ja älykkäänä käytöksensä. Missäköhän vaiheessa hälytyskellojen pitäisi alkaa soimaan jollei siinä vaiheessa kun tappaminen tulee vaihtoehtoihin mukaan? Toki tappaminen on varmaan helpompaa kuin olla rehellinen ja kantaa vastuu tekemistään asioista? Mutta mitäpä minä vähä-älyinen vajakki teitä sivistyneitä neroja ihmettelen, parempi kuin pidän turpani kiinni ja hyväksyn tosiasiat ja tajuan että vain idiootti mies olisi valinnut minut vanhan lehmän kun pikkupil**akin on mahdollisuus saada, on ihan normaalia että yli 50v mies panee 21v kakaraa joka on tyrkyttänyt itseään kaikin tavoin ja tämä rakkaus on todellista ja näin on tarkoitettu. Mitään väliä millään oikeasti yliluonnollisilla tapahtumilla mitä me koimme yhdessä ja vain me kaksi yhdessä, emme kumpikaan yksinään, saaneet sellaisia asioita tapahtumaan. Mitä väliä kaikesta hyvästä mitä välillämme oli ja mitä sait minulta. Mitä väliä luottamuksesta ja sen rikkomisesta? Mitä väliä millään enää kun heillä on toisensa ja saivat kusetettua oikein kunnolla ja tärkeintä on että heidän ei tarvitse välittää mistään mitään ja he saivat kaiken.

Tuo on kyllä hyvin analysoitu näistä kahdesta julkisuushaluisesta jotka täällä kirjoittaa mut ei ole välttämättä nuo sinun mainitsemasi. Miten paha tosiaan ihmisen pitää olla että tulee tänne jakamaan vielä pask** siitä henkilöstä joka on kenties täysin tietämätön selän takana touhuamisesta ja että häntä mustamaalataan täällä. Esiinnytään uhrina, jaetaan valheita.Selkärangattomien touhua, asiat selvitetään sen oman kumppanin kanssa, eikä tulla tänne niitä valheita uuden helpon reiän perässä/kanssa niitä jakamaan.

• Anonyymi

Sivusta vastaan, että ei tulla kohtaamaan.

• Anonyymi

Huomaa että joku äkäinen on nyt palstalla. Ei sinua kukaan kaipaa, Ikuinen sivullinen. Pysy housuissa peIIe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaa että joku äkäinen on nyt palstalla. Ei sinua kukaan kaipaa, Ikuinen sivullinen. Pysy housuissa peIIe.

Ja sinuako muka kaipaa, sähän varsinainen jokeri oot 👹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo kommentoija tainnut niin sanoa, kunhan ivasi jotain suuriluuloista. Toivottavasti omanarvontuntosi nousi nyt pilviin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kaipaa.

• Anonyymi

Kannattaisi varmaan elää kuin viimeistä päivää varmaan 😂🤣😅

• Anonyymi

Huvittaa nuo troIIit, jotka hokee sivusta tuntemattomalle, että ei tulla näkemään. Pikkureppanat mitättömissä elämissään. Nettipalsta ainoa paikka missä voi kyykyttää muita kun maanantaina taas muut kyykyttää heitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huvittaa nuo troIIit, jotka hokee sivusta tuntemattomalle, että ei tulla näkemään. Pikkureppanat mitättömissä elämissään. Nettipalsta ainoa paikka missä voi kyykyttää muita kun maanantaina taas muut kyykyttää heitä.

No säkin sait tuosta kommentistas aikamoiset kiksit vai mitä kun kyykytit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos parhaista nauruista hetkeen 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, no nekin elämään lannistuneet, mutta tällainen ”kannattaisi elää kuin viimeistä päivää” menee jo niin usvaiseksi, että en edes halua tietää millaisessa sfäärissä tai mielikuvituskuplassa tuollaisia pistelevä elää. Huomenna loppuu mikä-, elämä, aika, vapaus?

• Anonyymi

Ei koskaan.

• Anonyymi

Ei ei ei ei ei ei! Tapaan vain tuttuja, en palstalla tyhmiä kyseleviä idiootteja.

• Anonyymi

Tosi fiksua tuollaiset. Eikö voi vaan ohittaa, jos asia ei kosketa millään tapaa?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Rehellisesti asiaa ajateltua, uskoisin ettemme ole koskaan tavanneetkaan.

• Anonyymi

Tähän ei ole olemassa oikeaa vastausta. Koskaan ei tiedä mitä seuraava hetki tuo tullessaan. - n ❣

• Anonyymi
    • Anonyymi

Haluaisitko kohdata?

• Anonyymi

Haluaisin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin!

Mistä se on sitten kiinni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä se on sitten kiinni?

Hyvä kysymys, johon ei ole yhtä vastausta. Elämästä ja epävarmuuksista.

• Anonyymi

Ap haluaa myös. Kirjoitin jo, etten sitä kysyisi ellen haluaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kysymys, johon ei ole yhtä vastausta. Elämästä ja epävarmuuksista.

Ymmärrän. Toivottavasti asiat selkiintyy aikanaan. Yleensä niin tapahtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap haluaa myös. Kirjoitin jo, etten sitä kysyisi ellen haluaisi.

Toki näin. Mutta sama kysymys, että mistä se on sitten kiinni? Miksi niin ei tapahdu... En tiedä, jos tuo ylempi oli se oikea vastaus kuitenkin.

• Anonyymi

Ei koskaan voi olla myös jo tänään.

• Anonyymi

Ei!

• Anonyymi

Kylläkai

• Anonyymi

Kyllä Elinan suhteen taitaa olla niin. Sonjan vielä luotan.

T Otmi

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      73
      1604
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      115
      1047
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      52
      882
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      831
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      776
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      760
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      73
      740
    8. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      737
    9. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      27
      733
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      42
      716
    Aihe