Koirilla vastaava näyttää vetävän asiakkaita, ja pohdin tässä että jos alkaisi värkätä vastaavaa ennen kuin tuo koirarekisterin pitäjä hoksaa laajentaa toimintansa kissoihin.
Rekisteri olisi kaikille kissoille avoin, sinne saisi omistajatiedot, minkä tahansa eläinlääkärin terveystiedot ja sukutaulun rotuun tai roduttomuuteen katsomatta. Se tukisi kissojen avointa kasvatusta, varsinkin sitä mikä tapahtuu Suomen kissaliiton ulkopuolella. Sinne voisi rekisteröidä minkä tahansa kissan ja minkä tahansa kissapesueen.
Käyttäisitkö rekisteriä? Koiraihmisillä tämä näyttää menevän hyvin läpi.
Mitä jos peruistaisin Kissarekisterin?
4
116
Vastaukset
- Anonyymi
En käyttäisi tuollaista rekisteriä. Minun kissani ovat Kissaliiton rekisterissä. Sieltä kuka hyvänsä saa maksutta lukea kissojeni tiedot.
En halua tukea kissojen kasvatusta Kissaliiton ulkopuolella.
Yksityiset rekisteriyrittäjät toimivat miten toimivat. Ja lopettavat, kun kiinnostus lopahtaa tai voimat loppuvat. Rekisteri jää hoitamatta. - Anonyymi
Kannattaakohan lukea asiat henkilörekisteriasioista ensin. Nimittäin se ei ole jokaihmisen hommaa pitää henkilörekisteriä.
- Anonyymi
Häh!? Mitä tekemistä henkilörekisterillä on kissarekisterin kanssa? Tietääkseni ei mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh!? Mitä tekemistä henkilörekisterillä on kissarekisterin kanssa? Tietääkseni ei mitään.
Kissarekisteri= kissanomistajien tiedot ovat siinä rekisterissä, siksi se on henkilörekisteri. Pelkistä kissoista ei parane kerätä rekisteriä, tyyliin: Usko, Janakkala, 7 v. rokotukset kunnossa, kastroitu v. se ja se.
Muu terveyshistoria, elää yksityiskodissa.
Mitäpä pelkistä kissoista kootulla rekisterillä tekisi? Aina kun kerätään ihmisten nimiä, osoitetietoja ym on kyse henkilörekisteristä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384750Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092434- 641568
- 581310
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581201Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101186- 2611177
Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49886Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34877Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39810