potkunyrkkeilyn kuluttamat kalorit?

marmotta

Eli siis kuinka paljon potkunyrkkeily noin suurinpiirtein kuluttaa kaloreita?

5

2968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AndyS

Ei potkunyrkkeilyn kaltaiselle lajille voi sanoa mitään yleistä kulutusta. Riippuu täysin harjoitteesta. Esimerkiksi kovan sparrin ottaminen tai välinetreeni täysillä kuluttaa monta kertaa enemmän energiaa kuin liikeratojen hakeminen parin kanssa peruskurssilla ilman suojia tehtynä.

• Varjo

Potkunyrkkeilyhän on tunnettu löysyydestään ja kulutus onkin paremmin laskettavissa vuositasolla. Potkunyrkkeilyä on harjoiteltava sellainen 30-50 vuotta, että saa kaljapullon verran kaloreita kulumaan.

Niin ja andylle sekä muille tosikoille tiedoksi, en kirjoittanut tosissani.

• Tsiisus bili

Vaihtelee tietenkin riippuen treenistä, sen tasosta sekä ihmisestä itsestään. En hirveesti mielestäni huijaa, jos sanoisin n. tunnin kestävän treenin kohtalaisella teholla suoritettuna kuluttavan kaloreita n. 500 ja reilu (500-700 cal)
      Tämä laskelma todettu siis naisimmeisellä, painoa sellasen 65-68 välillä.
      Yks keino mitata suurinpiirtein se on yrittää pitää sykemittaria (jossa kalorilaskuri) muutaman kerran harkoissa, jos saat vaan pidettyä rinnuksilla sen nauhan, tuppaa vaan olemaan niin hikistä puuhaa, että saattaa valua pois..

• neverfast

Täältä löytyi suuntaa antava kulutuslaskuri
      http://www.kuntoplus.com/
      Minä painan 87kg. 75 min k/b treeneissä,poltin 832kcal, laskurin mukaan!?

• Tsiisus bili

Kah! Mulla tulos tuon laskurin mukaan 562 kcal
        painoa 68 kg ja 60 min treenit.
        No en mä hirveen väärässä sit kai ollu :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      122
      3044
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      35
      1425
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      104
      1289
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1037
    5. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      134
      1018
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1017
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      947
    8. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      757
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      743
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      713
    Aihe