Miten siis vappu meni? pystyykö vappua viettämään selvinpäin?
MITEN VIETIT VAPUN?
5
557
Vastaukset
- viluinen
Kiitos kysymästä - hyvin!
EI mitään vouhotusta, VAAN rauhallista viipyilyä ja nautiskelua ulkoillen, herkutellen ja keskustellen hyvässä seurassa.
Mitä selväpäisyyteen tulee, ei näköjään pysty: tuli niin pirun kylmä lumipyryssä moottoripyöräillessä, että oli ihan "pakko" sulatella itseään kuumalla rommitotilla :)
Hyvästi selvä pää... ja kohta saunaan... - Mukavaa muutenkin
Minä en noteerannut tätä viikonloppua sen kummemmaksi. Enpä juuri ole edes huomannut mitään eroa normaaliin. Minulla on ihan kivaa muutenkin ilman mitään sopulijuhlia, joita vietetään tavan takaa milteinpä viikoittain välillä. Eikö se joku juhla ole taas viikon päästä.
Minä voin ystävieni kanssa juhlia Vappua vaikka kesällä, mitä väliä sillä on - simaa vaan tulemaan ja pientä hauskaa. Nämä sopulijuhlat vaan innostavat massoja..jopa väkivaltaisuuksiin asti. Jees. - *Moon*
Vietin vapun selväpäisenä, koska olin kuskina. Hullu mikä hullu.
- juu-uh
0.33l karjala 1l vissyä ja pari kertaa tumppuun veto.
- pena
Ostin haikran ja kävin sen kans baarissa.Kumottiin kolme olutta ja sitte mentiin kirkkoon.Illalla vaimon kanssa söimme iltapalaa ja poltin maitohorsmatupakkaa.Yöllä ruokin naapurin fasaanit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263224Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122369Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.762262Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1052001Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761643Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451499Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta221406Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1201170
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126